Beccan

Beccan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

v0idwitch 27.10.2019 22:04
Beccan glemte aldrig et ansigt. For det første fordi han satte det meget højt, at han var charmerende og 'alles ven', i det mindste indtil de lærte ham rigtigt at kende, og for det andet fordi han havde været halvdelen af byen omkring allerede, og derfor var det bare nemt at spotte, når der kom nogle nye til byen. Udover den sværdtræning hans far havde tvunget ham til at lave, var der ikke så meget andet for ham at lave. Hans far stolede ikke nok på ham, til at give ham rigtige opgaver, og det var der egentlig heller ikke der gjorde.

Så da Beccan fik øje på en fremmed elver, eller måske halvelver, ved et bord på Det Halve Svin, var han henne hos ham på et øjeblik, før en anden kunne nå at stjæle ham.
"Har vi ikke mødt hinanden før?" startede ham med et charmerende smil og sin evne, han knap nok var klar over, der fik alle omkring ham til at stole på ham. Han satte sig ned i en stol overfor fyren og rakte sin hånd frem mod ham, velvidende at de aldrig havde mødt hinanden før og at han var nødt til at introducere sig selv om et øjeblik. 

Ez

Ez

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 203 cm

Rabbit 27.10.2019 22:14
Det var en smule - for ikke at sige ret meget - nervepirrende at være tilbage i Dianthos, hvor Ez ikke havde sat sine ben, siden hans store flugt. Ez kunne ikke lade være med at kigge sig selv over skulderen hele tiden for at tjekke, at der ikke må en kilepræst på lur bag ham. Det gjorde der selvfølgelig ikke, og Ez havde det lidt bedre, da han kom ind og satte sig på Det Halve Svin. Han nippede lidt til at mjød, mens han kiggede sig omkring.

Pludselig stod der en ung fyr foran ham og smilede. Ez følte straks, at han kunne stole på denne unge fyr, selv om han kun lige havde mødt ham.

"Det tror jeg ikke," svarede Ez og rystede let på hovedet. "Dét ville jeg have husket." Han smilede til at unge fyr.

Beccan

Beccan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

v0idwitch 27.10.2019 22:17
Beccan smilede i hele ansigtet ved fyrens svar. Han vidste godt selv at han var lækker, men han kunne ikke leve uden den konstante bekræftelse af det - han ville hellere begå mord, end han ville miste sit udseende eller blive gammel.

"Det ville vi måske begge to," svarede han kækt og tog fyrens hånd i sin. "Mit navn er Beckett Anoriam. Du kan kalde mig Beccan, det gør mine venner." Beccan lod udiskret sit blik glide over fyrens ansigt og ned over hans tøj. Der var helt klart noget elver dér, så han kunne kun være kommet tilbage for nylig, men det kunne Beccan sagtens bruge til sin fordel - mon ikke han ville takke ja til et gratis sted at sove i nat?

Ez

Ez

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 203 cm

Rabbit 27.10.2019 22:25
Ez kunne ikke lade være med at grine lidt. Det var dejligt at blive flirtet med efter så lang tid alene i skovene omkring Dianthos. Især når det kom fra en fyr så flot som ham her. Han gav fyren hånd et klem.

"Beccan," gentog han uden at slippe Beccans hånd. "Jeg hedder Ezhno, men du kan bare kalde mig Ez. Vil du have noget at drikke?"

Beccan

Beccan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

v0idwitch 27.10.2019 22:33
Beccan, trods al sin charme, kunne umuligt slippe sin arrogance, og derfor var det også med et fnys at han spurgte Ez; "Kan du betale? Ikke for noget, men byen her har været lidt et svin overfor dets elviske beboere, og jeg ved ikke hvad I har lavet imens I har været væk, men jeg tvivler på at Kiles Orden lod jer tage al jeres rigdom med jer, da de smed jer ud."

Til gengæld kunne han godt selv høre, hvor stor en idiot han selv var, og han holdt straks sine hænder overgivende op foran sig; "Okay, det kunne jeg godt selv høre, jeg er ikke racist, jeg er bare -" han slog ud med sin hånd imod Ezhno; "bekymret for din økonomiske tilstand. Jeg kan godt selv betale. Men jeg vil gerne dele noget at drikke med dig."

Ez

Ez

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 203 cm

Rabbit 27.10.2019 22:40
Det var ikke lige dét svar, Ez havde regnet med at få på sit tilbud, men det var heller ikke, fordi det, Beccan sagde, var forkert. Ez væltede sig ikke ligefrem i penge, men han havde dog fået solgt et par gode skind i dag, så han havde da lidt penge på lommen.

"Så deler vi," sagde han venligt med et nik og vinkede bartenderen over til bordet for at bestille til dem. Han vendte sig mod Beccan, mens de ventede på deres drikkevarer. "Fortæl mig lidt om dig selv?" spurgte han. "Du lader til at vide, hvad du vil og ikke vil have."

Beccan

Beccan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

v0idwitch 27.10.2019 22:48
Beccan var lige så overrasket over Ez' reaktion på hans ord, som Ez lod til at have været over dem. Han havde regnet med et glas mjød i hovedet eller måske et pænt farvel, men i stedet lod Ez til at se sandheden af hans ord og tilgav ham også den måske lidt hårde måde de var blevet sagt på.

"Et udmærket kompromis," fastslog Beccan og lod derefter Ez om at bestille, selvom han som lovet betalte halvdelen. "Jeg er 21 år gammel, jeg lever af min fars formue, jeg bor her i byen sammen med min assistent, og han ved godt, at han ikke skal forstyrre om aftenen." Beccan blinkede til Ez ved den sidste tilføjelse - der var ikke så meget at fortælle om sig selv, når alt man lavede var at drikke og hore, så det var nemmere at distrahere Ez ved at snakke om noget andet, der var mere spændende. Og så betød det selvfølgelig heller ikke noget for Beccan, at han lod som om Karlslund var hans egen assistent i stedet for sin fars. 

Ez

Ez

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 203 cm

Rabbit 27.10.2019 22:53
Igen kunne Ez ikke lade være med at grine lidt. Havde det været enhver anden, der havde sagt det her, ville Ez have troet, at de tog pis på ham, men han havde på fornemmelsen, at Beccan talte sandt. Det passede til ham at leve sådan.

"Du nyder livet," konstaterede han med et smil. "Det må være dejligt."

At Ez ikke selv ville have lyst til at leve sådan var irrelevant; folk var jo forskellige, og Ez følte ikke, det var hans opgave at dømme dem for det.

Beccan

Beccan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

v0idwitch 27.10.2019 22:56
Beccan trak på skuldrene, først fordi det ikke var helt forkert at han nød livet, men derefter fordi det ikke var helt sandt at det var dejligt.

"Det er okay," svarede han. "Det bliver hurtigt lidt kedeligt. Repetitivt, når man ikke har noget mål med dagen, du ved?" Han vidste ikke hvad det var ved Ez, der fik ham til at svare så ærligt, men han troede i hvert fald ikke at fyren ville have noget imod det. Tværtimod virkede han som om at ægthed var vejen til hans hjerte. Ikke at Beccan ville langt op. 

Han var taknemmelig, da bartenderen kom over med deres drikkevare og han kunne løfte sin egen i en skål. 

Ez

Ez

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 203 cm

Rabbit 02.11.2019 20:59
"Mh," brummede Ez til svar og nikkede. Han vidste godt, hvordan det føltes ikke at have noget mål med dagen, og endda livet. I mange år havde han bare drevet rundt og overlevet, og selvom han stadig ikke havde noget specifik mål med livet lige nu, så var han i det mindste begyndt at leve i stedet for bare at overleve.

Han smilede og løftede sit glad og skålede med Beccan, inden han tog en tår af øllen. Den var stærk og god og varmede godt i maven. Selvom Ez var en stor fyr, så drak han ikke alkohol specielt tit, og han kunne allerede nu mærke, at han ikke skulle have alt for mange af dem her, før han ville blive småfuld. 

"Skal du så ikke finde et mål med dagen?" spurgte han, da han havde slugt sin mundfuld øl. "Eller er det med vilje, at du ikke har noget?"

Beccan

Beccan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

v0idwitch 02.11.2019 21:39
Beccan skålede med Ez og drak en stor tår af sin øl også. Han var noget mindre end Ez, men til gengæld var han mere end vant til at drikke, så han vidste præcis hvor hans grænse gik og den var langt fra det her. 

Beccan trak på skuldrene, ikke fordi han var ligeglad med Ez' spørgsmål, men fordi han ikke selv kendte svaret. "Jeg har et mål for resten af dagen," svarede han og så op og ned ad Ez, inden han blinkede sigende til ham. "Er det ikke nok? At finde sig et kønt mål og gå direkte efter det? Se, hvordan det går derfra?" 

Beccan lænede sig tilbage med et skævt smil og et sultent smil. Han ville ikke have noget imod at gøre Ez' opmærksomhed til et mere permanent mål, men som han havde sagt, så ville han helst se hvordan de fandt ud af det samme inden han gjorde sig for mange andre tanker. 

Ez

Ez

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 203 cm

Rabbit 10.11.2019 10:32
Ez' kinder blev pludselig meget varme på en måde, der ikke havde noget at gøre med øllen i hans mave. Det var ikke så ofte, at han følte sig sat i en andens sigtekorn. For det meste var det vist ham, der flirtede med andre, men lige nu var han ret sikkert på, at det sultne udtryk i Beccans blik ikke havde noget at gøre med mad. Han smilede bredt og slikkede sine læber.

"Jo, det kan du have ret i," svarede han så med et stille nik med hovedet og tog endnu en tår øl. "Hvis du gerne vil gøre mig til dit mål med dagen, har jeg ikke i sinde at beklage mig."

Det der med at flirte og komme med små hemmelige signaler var Ez ikke så god til. Han var bedre til at sige tingene ligeud og fortælle, hvad han gerne ville have, og lige nu ville han gerne have Beccan tæt på sig, og helst nøgen.

Beccan

Beccan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

v0idwitch 10.11.2019 13:15
Beccan grinede, da Ez på ingen måde skjulte, at han vidste præcis hvad Beccan havde i tankerne, når han snakkede om et mål. Han lænede sig frem over bordet, imens han grinte, og lagde diskret sin hånd over Ez', hvor han blidt strøg sine fingre over hans håndryg.

"Heller ikke hvis mit mål er at få dig med hjem?" spurgte han med et glimt i øjet og lænede sig ind over Ez' skulder for lavmælt at tilføje; "Eller hvis mit mål er at få dig ned på ryggen?" Ez var en høj fyr, men dét lod Beccan sig ikke mærke af. Han var vant til at få sin vilje, om ikke andet så fordi han kunne hælde søde ord i ørene på hvem som helst, indtil de selv syntes det var en bedre ide at lade ham føre an. 

Ez

Ez

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 203 cm

Rabbit 13.11.2019 18:03
"Heller ikke dér, nej," grinede Ez og kastede et kort blik ned på Beccans hånd, der strøg over hans. Det var helt mærkeligt at være den, der var "ofret", men det var ikke en dårlig følelse. Tværtimod. Han kunne godt mærke, hvordan Beccans skæve smil fik hans bukser til at føles en lille smule for stramme. Han drejede hovedet lidt så hans kind rørte Beccans og hans læber strøg mod hans øre, mens han tilføjede, "Det ville jeg faktisk opfordre dig til."

Han rykkede sit ben under bordet, så han kunne lade sit knæ stryge op mod Beccans for at understrege sine ord.

Beccan

Beccan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

v0idwitch 17.11.2019 22:30
Alt ved Ez skreg, at han var lige til at tage med hjem i seng. Hans læber strøget mod Beccans øre, hans ben mod hans under bordet, hans ord. Det var langt fra uvant for Beccan at hive fremmede mænd med hjem, men det var sjældent at de overgav sig så hurtigt. Især når de var lige så høje og kønne som Ez var.

Beccan stillede sin øl fra sig og lagde sin hånd mod Ez' lår under bordet, hvor han strøg sine fingre over hans underlår og klemte om hans knæ. "Vil du drikke ud først, eller skal vi tage af sted med det samme?" spurgte han med et smil. Det var ligegyldigt for ham, men der var flere der foretrak den afslappethed som alkohol gav dem, hvis de skulle toppes, som Beccan lige havde lovet Ez at han skulle. 

Ez

Ez

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 203 cm

Rabbit 24.11.2019 13:22
En varm følelse bølgede blidt igennem Ez, da Beccan klemte om hans knæ. Det var en uvant, men spændende situation for ham, og selvom Ez normalt ikke brød sig om at efterlade mad eller drikke, både af moralske og økonomiske principper, så vidste han også, at han ikke ville kunne koncentrere sig om noget som helst andet end tanker om, hvad der skulle ske med Beccan.

"Nu," svarede han en smule åndeløst og smilede lidt forlegent. "Du har nogle løfter at indfri."

Beccan

Beccan

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Havfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

v0idwitch 07.12.2019 23:34
//lukket

0 0 0

Chatboks