Valtor hævede et bryn over svaret og placerede den ene hånd under hagen i en bekymret mine.
"Hmm, jeg plejer ellers at være grundig omkring nye slaver og dem, der er oplært. Jeg er ked af, hvis jeg har fået givet Dem rådne kar med. Det har absolut ikke været min mening" svarede han ærligt. Han spurgte ikke yderligere ind til, hvad de andre dødsfald indebar, og han var egentlig også ligeglad. Han tjente kun flere penge på, at Marad dræbte sine slaver som fluer, selvom han nok ville blive lidt muggen, hvis manden kom tilbage om to dage efter en ny forsyning.
"Selvfølgelig får De da lov at inspicere varerne" svarede Valtor med et smil. Han lod altid sine kunder få en smagsprøve på sine slavers kunnen. Han rejste sig og stak hovedet ud ad døren.
"Almira! Vær sød at hente varerne!" råbte han, og kort efter kunne et svar høres fra den anden ende af palæet. Der gik højst et minut, inden en ti slaver trådte ind. De var en blanding af halvdyr, engle, elementaler, havfolk og satyrer og både mænd og kvinder. Det var dog ikke hver race, der havde en af hvert køn, og alle elementerne var heller ikke repræsenterede. Alle var dog i undertøj, så man kunne se muskulaturen og også, at de ikke havde mærker efter afstraffelse.
"Jeg vil lade Dem om, at give en ordre for at afprøve dem. Ingen af dem vil dog slå ihjel, for det har jeg nægtet dem" sagde Valtor. Det var dårligt for forretningen, hvis slaverne dræbte hinanden under en demonstration af, hvad de kunne.