PÅ vej Hjem
jack 30.05.2019 15:02
det var ved at være aften og folk var på de forskelige krore for at få noget mad og drikke. I på en lille stig gik jack med kappen overhovet han var kold og og var sulten så hans humør var lidt på kanten. Men på tors af det kunne han se folk moret sig meget og det var godt syntes han selv jack var på vej hjem fra en lang rejse og hans sidste stop ville være Dianthose. Inden han ville komme hjem nogle folk gik ind ham på hans vej men det betød ikke noget for jack lugten af øl Stank hos disse mennsker. Han kunne ikke lige helt finde rundt her inden i nu men han kendte et sted hvor han skulle hen.jack så på den mange kvinde som stod og logge mænd i fordav han rystede lidt på hovdet det var for sygt. Nogle gang syntes han og vidste også at sætte et liv til en Drukkne mand på den måde ville tit koste ens liv jack sukket men stoppet lidt op da han var i tilv om hvor han skulle gå hen han tænke tit over hvordan sådan nogle mennsker kunne Holde ud at bo her men igen det var vel ligesom en jungle her eller det vilde man måtte tag hvad der kom. men det ligefrem vidste han ikke helt noget om Sparks 30.05.2019 15:49
Sif skynde sig igennem gaderne, hun var for sent på den. Meget for sent! Hendes datter havde haft en voldsom feber, og derfor var hun blevet kaldt hen til børnehjemmet. Og trods for, at alle instinkter i hende skreg; at hun skulle blive hos hendes datter. Bragte det, desværre ikke mad på bordet. Og det var nu også sådan, at alle de gode kunder hurtigt blev snubbet i startende aften. Så resten af pigerne var efterladt til dem, man virkelig ikke havde lyst til at bruge natten på. Lige som hun rundede et hjørne, som der ville føre hende til en genvej til bordellet. Ramlede hun ind i en mand i stedet. “Hov! Det må du meget undskylde!” Kom der med et grin, hun ville have møvet sig forbi ham. Men nåede ikke langt før en stærk hånd lukkede sig omkring hendes hals. Hun kæmpede, men lugten af sprut og spiritus var tæt på at slå hende omkuld. “Sl-slip... m-mig” prøvede hun hæst, men manden der stadig ikke havde sagt noget klemte blot hårde til. Hvorfor lige i dag?! Hun havde virkelig ikke brug for at slås med en stor fordrukken kæmpe.

jack 30.05.2019 17:07
jack så en kvinde komme løbne af sted. hun så ud til at have talvt men lige da jack skulle til at sætte sin pote ned mod vejen hørte han en kvinde røbe han tog sig ikke først a det da det så ud til at hun var kommet til at gør noget men for en sikkerhedskyld stod jack og så på fra en afstand hvor manden ikke kunne se ham. hans syn var lige så godt om dagen som det var om natten. han kunne dog ikke se så meget forskel på det.jack sukket denne mand lugte lige så slemt som han så ud og et eller andet sted ville jack heller ikke røger ham overhovet hun så godt nok godt ud syntes jack han sukket lidt og begnytte langsomt at gå hen mod manden med kørne frem i skyggen kunne jack godt se lidt skramme ud. det ville få den selv den stærkeste vagt til at vige tilbage " lad kvinden gå:" svaret han hans humør var bitter lige nu og han hadet en lyst til at dræbe en en sulten ulv var farlige at lege med jack så mod kvinden og så mod manden som stod og så lige så trune ud. " va tror du kan slå mig lille skvat den kvinde kommer med mig hjem ! " jack rynke snuden lidt han bygente at grine lidt hårdt " tror du selv på det ville komme til at ske lille mand.....har din mor ardlige fortalt dig du skal passe på med at lege med en ulv " svaret jack og tog hætten lidt længer tilbage så man kunne se hans snude komme frem en kraftige vind kom frem og nogle knister kunne ses i jacks hånd noget ild kom frem .. men efter nogle minutere bygente ilden at forme sig til et sværd jack ventede på at manden skulle gå til angreb ham *kom så dit fede dyr kom og leg med mig * tænke jack øjne så dræblige ud
Sparks 30.05.2019 17:30
Hun kæmpede nyttesløst imod mandens jerngreb. Og hun kunne mærke jo mere hun strittede imod, desto værre blev det også. Hun gispede eftervejet og slog imod hans hånd. “Du kommer med mig hjem” nåede han lige at hviske, før en ny stemme brød hans fiksering på Sif. Og pludselig kunne hun få luft igen, hendes øjne gled op som hun kravlede rundt på jorden. Manden, eller, halvdyret? Hun var i tvivl, som det sortnede for øjnene. Hendes hånd lagde sig på den ømme hals, dog løb det koldt ned af ryggen da hun hørte stemmen fra den anden person. Den var i hvert fald ikke menneskelig, så meget var sikkert!
Manden der havde fået fat i hende, trådte truende imod halvdyret. Som tydeligvis havde sagt noget, det fået hendes overfaldsmand til at glemme hende for en stund.

jack 30.05.2019 17:38
jack så den manden komme gånde hen for ham han svang ud efter jack men jack snoret rundt og Hugget noget af hans finger af så de sad og Dinagled ned fra hånden manden skræg i smerte mens jack så med et smil han puste dog ud da manden var løbet den adnen vej og satte sig ned på hug for an kvinden og lage rolige en hånd på hendens skulder " er du oki ?" spurte han hende med en rolige stemme en varm stemme. jack kikket lidt rundt der var for mange mennsker lige nu men han kunne ikke lide at tinge var så rolige her nu. det betød problemer. jack sukket og tog hætten over sig igen mens han så undersøgene på kvinden så ud til at kunne besvime hvornår det skulle være jack kunne ikke bare gå fra hende det vidste han jack var både lidt irtere over sig selv over at ha skabt problemer for sig selv men også at det ville tag ham tid at få noget mad nu han sukket lidt igen men tog sig i det " har du brug for noget hjælp eller noget ? Sparks 31.05.2019 17:18
Selvom hun var så desorienterede, og ør i hoved. Var det ikke noget der gik forbi hendes næse, at et flammende sværd. Et flammende sværd! Blev brugt til at hugge den andens mands fingre, næsten af. Blod var over det hele, den anden mand skreg. Og hun forstod slet ikke, hvordan hun kunne blive siddende så roligt og stirre med meget store øjne. Trods alt inde i hende skreg, skreg at hun skulle stikke af! Hun veg tilbage, da halvdyret satte sig foran hende. Spurgte han om hun var okay? “Ja … ja” fik hun hæst frem, og trak sig lidt længere væk. På trods af at han lød venlig, var hun stadig skræmt fra vid og sans. Han havde så let som ingen ting kunne slå den anden mand ihjel! Og hvorfor havde han hjulpet hende? “Jeg.. jeg skal tilbage til bordellet.” Hviskede hun forvirret, og bed sig i læben. Stadig usikker på hvad der foregik rundt omkring hende. 
jack 31.05.2019 20:11
Jack skar lidt næse og kunne føle en vis fortrydelse i sin handling han sukket og trak sig tilbage mens han tog hætten over sit hovde han vidste ikke om. Det var fordi han var hal dyr som skrammet hende ja han kunne ha valgt at slå den anden man ihjel men han hadet dog en rædderlige hejret. jack kikket lidt væk og sukket tirst ” unskyld jeg hjalp dig ” svaret han så stille og bukket dybt mens han vendte sig om for at begynde at gå jack rystede på hovedet og bandet lidt over sig selv. Hans far hadet rat mennesker hadet ikke den ånd som de hadet ikke på samme måde overhovet. Jack stoppet rolige op mest for og se om kvinden fulgte efter ham men for en sikker heds skyld ville han sikker sig for at kvinden kom godt der hen . Men han vidste ikke hvordan han skulle gøre det uden at skammen den dame han sukket lidt og kikket til siderne for at finde et sted og spise han kunne tænke mere klart på den måde
jack tog sig god tid menst for kvinden måske kunne komme til tankeren igen over det der var sket men han var ikke sikker på hun ville gøre det de felste ville løbe eller noget andet,
Sparks 31.05.2019 21:30
Hendes underlæbe skælvede, det hele havde været en ganske traumatisk situation. Måske var det også fordi, at få ikke en gang en uge siden var en af hendes venner ankommet gennemtæsket. Fordi at en af hans kunder ikke havde opført sig ordenligt. Det var jo ikke fordi, at hun som sådan havde noget imod halvdyr, eller manden der lige havde reddet hende. Hun var bare, bange.Da ordene kom, undskyld jeg hjalp dig. Gik det op for hende hvad der lige var sket. Og hun blev med det samme ramt af skyldfølelse, dog stadig rammet af frygt, nåede hun ikke rigtig at reagere før at han havde trukket hætten over hoved og gik væk. Der gik dog nogle sekunder, hvor Sif endelig fik samlet sig sammen og rejst sig op igen. Hun gik den vej som han var gået. “Undskyld ... jeg mente det.. ikke sådan!” prøvede hun med en forhøjet stemme. “Måske jeg kan gøre noget tilgengæld for at du hjalp mig?” hun ventede lidt, for at se om han ville vende sig om igen. Eller om han bare ville ignorere hende nu. Hvilket hun et eller andet sted godt ville kunne forstå.

jack 01.06.2019 00:00
jack sukket lidt og kikket sig over skulderen sulten og irterson var over ham men han prøvet at finde ud af hvor han skulle købe noget mad " hmme måske et sted og sove og noget at spise jeg har rejst langt og er næsten løbet tør for mad " svaret han stille og vente sig mod kvinden som han hadet talt med hun virket roligere jack smilet dog af hende " jeg er vand til den tone fald. ved første øjn kast " svaret han jack s halskede kom stille frem det var et våben skjold med ild og knytte hånd rundt om den. jack kikket lidt op og ned af hende han syntes da hun så sød ud men udsendet var ikke alt for jack "navnet er jack jack Choie anniko Demon " sagde jack hun var folt at se på men han hadet dog også set lidt beder jack sukket lidt og kikket rundt han rystede lidt på hovdet af det andet hun sagde " det er oki du var i chok de felste ville reager sådan " svaret han rolige og smilte " jeg kommer fra Amazon skoven men rejser meget rundt min landsby lægger der " svaret jack mest for at komme hende i forkøbet. Sparks 30.11.2019 08:30
//vælger at afslutte da jeg ikke kan finde kreativitet frem i tråden længere. Beklager. 
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 6
Lige nu: 0 | I dag: 6