Why should I believe you?

Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Bjergelver/Mørkelver

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 28.05.2019 11:43
Solen stod højt på himlen, som den altid gjorde i ørkenen om formiddagen, og det var allerede ulidelig varmt for dem, der ikke var vant til det. En lille brise hist og her var heller ikke nok til at køle det varme vejr.
Folk var dog stadig aktive i Balzera, og man kunne godt se, det var en handelsby; boder var åbnet rundt omkring, og væsner af forskellige arter var allerede i gang med at forhandle om priser.

Thalanil havde et stykke tid ledt efter en kvinde, der var blevet efterlyst for tyveri. Hvad det omhandlede, vidste han ikke, men der var blevet udlovet en dusør, og den var han efter. Han havde sporet hende til Rubinien, nærmere betegnet til Balzera, hvilket var hvor, han befandt sig lige nu. Han var ikke så fremmed for varmen, men han havde alligevel været nødt til at droppe overfrakken, hvilket gjorde, at de to lange knive, der sad på hver sin side af hoften, var synlige. Det lange nodachi (essentielt et tohånds-katana) hang i en snor over den venstre skulder med håndtaget nedad. Han behøvede ikke her at skjule, at han var elver, så det lange, hvide hår var sat op i en hestehale, hvilket også gjorde klappen for højre øje ganske synlig.

Han havde spurgt rundt omkring efter pigen, og han havde fundet ud af, at hun ofte optrådte med en eller anden form for dans, så han var i øjeblikket på vej hen til det sted, han havde fået udpeget.

//Jeg håber, det er okay, at jeg gik ud fra, at hun har et fast sted, hun danser ^^
Valkyrie Volaris

Valkyrie Volaris

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Valkyrie 28.05.2019 15:43
Hun løftede benet en smule, før hun lod sig falde ned af mod jorden, drejende rundt om sig selv, med det lange smukke bånd, svingende rundt om sig, før hun stoppede brat, lige inden hun ramte jorden, sådan så hun kunne rør jorden med sin næse næsen. Hun rettede sig op og lod sig folde ud, før hun trak sig op i silkebåndene igen og lod sine vinger langsomt glide ud, så de hvide fjer viste sig, med de guld farvede fjer forneden. Hårdt spredte hun dem ud, så det sendte et sus af luft ned mod publikum, før hun slap silkebåndene og ramte jorden, dog ikke hårdt, eftersom vingerne tog en del af faldet, ved nærmest at få hende til at svæve ned. Hun bukkede elegant for dem og gav dem et blidt smil og trak vingerne ind igen.

Da showet var slut og hun havde fået pengene skrabet ind, kunne man se at hun var i fuld gang med at pakke. Hun havde været i Rubinien i et godt stykke tid, dog var det også det, der altid gjorde hende mest glad. Rubinien var sådan et smukt land, samt varmt.. perfekt for hende, samt hun fik altid sådan en smuk gylden kulør af vejret her. Hun var iført en flot lang sølvgrå kjole, samt sandaler og et bånd var flettet ind i hendes fletning, der startede fra nakken og ned til midt på ryggen, i hvid, så det rigtig stod frem i det ravne sorte hår.

De næsten krystal blå øjne, så næsten lysende ud, som lyste de hendes indre sjæl op. Hun tog sit sværd og satte i dens holder, før hun tog tasken over ryggen. Det havde været en ret lang og hård dag, men den havde dog været det hele værd.
Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 28.05.2019 16:11
Thalanil trådte ind ad døren ca. halvvejs gennem showet, og han tog med det samme en beslutning om at vente med at antaste pigen, til hun var færdig med sin opvisning. Han fandt derfor et sted blandt publikum, hvor han kunne holde øje med hende, når hun trådte af scenen.

Thalanil blev dog tydeligt overrasket, da han så vingerne. Det var ikke ligefrem normalt, at engle stjal. På den anden side, var der ingen restriktioner på væsners tilhørsforhold. Det var ikke ligefrem ualmindeligt at møde en ond engel eller en god dæmon. Verdenen havde åbenbart bare ikke opdaget det endnu.

Da pigen var færdig, fulgte Thalanil diskret efter hende, og han nåede at fange et glimt af hende, da hun svang tasken over skulderen. Han måtte være hurtig. Han lagde sin ene hånd på det lange sværd, der hang over den ene skulder og hviskede ordet, der aktiverede hurtighedsrunen på det. Heldigvis var der ikke nogle væsner, der var tæt nok på ham til at mærke den lille brise, der omkredsede ham et øjeblik, så ingen opdagede rigtigt, at han brugte magi. Runen lyste heller ikke igennem skeden.

Det tog ham kun et øjeblik at bevæge sig foran pigen for forhåbentlig at afskære hende vejen. Han kendte ikke stedet så godt, men der måtte være en bagindgang, og han vurderede, at det måtte være sværere for hende at flygte gennem menneskemængden.
"Goddag frøken" lagde han ud med rolig stemmeføring og et svagt smil på læben, som hans frie øje betragtede hendes ansigt. Hun var ganske køn. "Mit navn er Thalanil, og jeg må bede Dem om at følge med. De er eftersøgt."
Valkyrie Volaris

Valkyrie Volaris

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Valkyrie 28.05.2019 16:27
Hun trak tasken hen over sin skulder og tog nogle få skridt, før hun stoppede brat op, i det hendes reflekser trådte ind, heldigt for hende, ellers havde hun stødt frontalt ind i manden foran hende. Hun så lettere chokeret frem for sig, i det hun kiggede op på en fyr, der tårnede sig næsten to hoved højere end hende. Aldrig havde hun nogensinde mødt en der var så høj, eller set en for den sags skyld. Hans lange snehvide hår, stod i utrolig stor kontrast til hendes ravne sorte hår, der lå flettet ned af hendes ryg, med et snehvidt silke bånd i sig. Han så lidt ældre ud end hende, men dog ikke så gammel igen.

Høflig var han dog, da han hilste på hende og ligefrem kalde hende frøken i sin sætning også. " Goddag hr ". Hans brede skulder, høje kindben. Hun fandt sig selv falde lidt i staver for en kort stund, før han præsenterede sig og sagde at hun skulle følge med, fordi... " HVAD?!? ". Hun blev nærmest trukket ud af sin lille drømme verden, før hun glippede lidt med øjnene og stemmen var nu i et lidt højere toneleje, end det før havde været. " Hvad mener de med eftersøgt?.. der må være sket en misforståelse ". Hun så undrende på ham, dog løb hun ingen veje, hun blev stående fast. " Hvor er det lige helt præcist du vil følge mig hen?, vi kan sagtens stå her og tag snakken? ". Hun lagde hovedet en smule på skrå og så undrende på ham, mens hun afventede hans reaktion, men også hans ord.
Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 28.05.2019 17:08
Pigens reaktion var ikke ligefrem noget, Thalanil var vant til, hvilket fik ham til at hæve et bryn. Normalt var folk godt klar over, når de havde gjort noget ulovligt, og det kom derfor ikke helt bag på dem, når han opsøgte dem, men her så han oprigtig overraskelse i hendes øjne, hvilket var højst usædvanligt.

Thalanil gav sig tid til at rode lidt rundt i sine gevanter, idet han mærkede sin vindmagi fortage sig igen. Et øjeblik efter fandt han, hvad han ledte efter og viste hende et stykke papir, hvor der med store bogstaver stod "eftersøgt". Nedenunder var en skitse, der, næsten på en prik, lignede pigen, han stod over for lige nu. Længere nede var en yderligere beskrivelse af udseende, og at hun havde stjålet en værdifuld genstand. "Min opgave er at følge dig hen til manden, der har lavet denne. Derfor bad jeg dig om at følge med. Det er i Azurien" svarede han ærligt. Han forholdt sig stadig roligt. Pigen prøvede øjensynligt ikke at stikke af, så han så ingen grund til at virke truende eller frembrusende.
Valkyrie Volaris

Valkyrie Volaris

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Valkyrie 28.05.2019 17:16
Hun hævede det ene bryn en smule, da det var han begyndte at rode rundt i sine gevanter, indtil han fandt hvad han havde ledt efter og holde op foran hende. Hun læste papirets tekst og kiggede på skitsen, før hun sagde " Det ligner mig ja, men.. er du er altså gået forkert, jeg har ikke stjålet noget ". Hun så lettere bestemt på ham og skulle til at træde forbi ham, i det hun hørte hans ord. " Vent, Azurien?, men jeg har næsten lige været der? ". For hende var næsten, at hun havde været der for en måned til 2 siden. Det var en rigtig lang dags rejse til Azurien til fods, dog vis man fløj, ville man dog komme hurtigere, men turen tog lidt over en måned for det meste.

Hun skulle til at træde forbi Thalanil, i det hun sagde " jeg har dog ingen intentioner om at komme med. Jeg har intet forkert gjort!, så vis du vil ha mig med, må du tvinge mig! ". Hun så bestemt på ham og vis han ikke lod hende gå forbi ham, ville hun vende om og vis han prøvede at gribe fat i hende, ville hun bide ud efter hans hånd, før hun ville prøve at rive sig fri og vis det lykkedes, ville hun prøve at stikke af fra ham igennem menneske mængden. Der var ingen der skulle tage hendes frihed, især når hun intet forkert havde gjort!?.
Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 28.05.2019 17:31
Thalanil hævede et bryn over hendes modvilje. Troede hun virkelig, det ville blive så let? "Der er en meget enkel måde at teste det på. Jeg har en evne, der specifikt omhandler dusører. Jeg lover Dem, at De får lov at gå, hvis det ikke viser sig, det er Dem, der er eftersøgt" svarede han igen roligt. Han strakte armen vandret ud for at forhindre hende i at går forbi ham, og han sukkede over ordene. "Det ville være rart, hvis jeg ikke skulle tvinge Dem med, men jeg gør det, hvis jeg bliver nødt til det" advarede han med et skarpt blik på hende.
Valkyrie Volaris

Valkyrie Volaris

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Valkyrie 28.05.2019 17:51
Hun så tøvende på ham og derefter hans udstrakte arm, der forhindrede hende i at gå forbi ham, før han sagde at det ville være rart, vis han ikke skulle tvinge hende med. Hun hævede sit ene bryn en smule i undren, før hun svarede flabet " og hvad får dig til at tro, at det overhovedet vil være muligt ". Hun sprang derefter op og tog fat i en kurv der var over dem begge, før en høne med æg dalede ned over dem begge, samt noget hø, vis det distraherede ham nok, ville hun drejede rundt på hælen og løbe igennem folke mængden. Hun skubbede svagt på folk, så godt hun nu kunne og prøvede at holde sit hoved nede, så hun ikke ville blive opdaget med det samme.

" Hvor vover han!?, HVEM TROR HAN LIGE HAN ER!?. Han kan ikke bare komme og tro, at jeg vil rejse hele vejen til Azurien!?, blot fordi en eller anden idiot, har tegnet et pigebarn, til at ligne mig for meget ". Hun sagde ordene med vrede i sig, dog var hun nok mere irriteret end vred, samt måske endda en smule nysgerrig. Hun sørgede for at være klemt i folkemængden og bevæge sig smidigt mellem folkene, så hurtigt hun kunne, for at holde sig skjult. 

// Håber det iorden jeg skriver, at hun får stukket af fra ham, til at starte med //
Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 29.05.2019 10:11
Thalanil havde ikke mulighed for at svare på spørgsmålet, da han overblikket efter blev angrebet af en høne. Det tog ikke lang tid at få viftet den væk, men det var nok til at pigen var nået ud i menneskemængden. Med en irriterende knurren fulgte han efter.

Han var høj nok til at se henover hovedet på dem, men han kunne absolut ikke få øje på pigen i første omgang, så han valgte at gå ind i mængden selv, mens han spejdede omkring. Det var ikke unormalt, at folk stak af fra ham, men han var aldrig blevet angrebet af en høne i processen. Heldigvis havde han da undgået æggene på mirakuløs vis.

Noget hvidt mod sort fangede hans opmærksomhed. Silkebåndet der var flettet ind i pigens hår! De kulsorte lokke var ikke til at tage fejl af. Problemet var at komme hen til hende med så mange væsner. Hun så ud til at være på vej mod udgangen. Han måtte have fart på.

Han skubbede mindre høfligt folk til side for at komme forbi. Nogle skulle til at brokke sig, men tav da de mødte hans blik. Han kunne ikke komme hen til pigen i en direkte rute, men han kunne nå udgangen før hende. I håb om at hun ikke havde set ham, trådte han ud gennem døren på den anden side for at vente på, hun kom ud.

//Jeg håber ligeledes, det er okay, at han har "overhalet" hende ^^
Valkyrie Volaris

Valkyrie Volaris

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Valkyrie 29.05.2019 20:31
Hun så sig hurtigt tilbage, men det eneste hun kunne se var forskellige ben og folk der tårnede sig hen over hende, men slet ikke på samme måde som den fremmede mand havde gjort. Det var dog også typisk, når hun endelig mødte en, der faktisk virkede interessant, så var det grundet af hun havde gjort noget forkert, ifølge ham. Hun sukkede kort og stoppede, i det hun ikke ville gå for langt frem, fordi han havde alligevel overrasket hende, med dengang de mødte hinanden. * Jeg kunne ha svoret, at han ikke stod foran mig, for blot det ene sekund jeg vendte mig.. *.

Da mængden syntes at tynde en smule ud og hun syntes at ha ventet, i det hun ville mene var 5 minutter, skyndte hun sig at rejse sig op og kiggede hurtigt rundt, inden hun små løb hen mod døren. Da hun trådte ud, åndede hun ud for en stund, i det hun mumlede for sig selv. " Tag den ". Hun gav et kort grin fra sig, i det hun rettede på sit hår og tøj, før hun så noget ud af øjenkrogen og opdagede til sin frygt. " ARGH! - W-w-woouuhh! ". Hun gav et helt hop fra sig, så hun vred rundt på sin fod og mistede overbalance og landede ned på røven, i nogle stråkurve der stod ved siden af indgange. 

" Auuuuv... ". Hun gav en klagende lyd fra sig, i det hun rumsterede i kurvene, med et stykke strå fra en af stråkurvene, i sit hår, samt sig selv mast godt og grundigt sammen. " Okay fint, du vinder.. jeg gir op ". Hun rakte sin hånd ud mod ham, for at han skulle hjælpe hende op, dog ligeså snart han havde hjulpet hende, vis han gjorde, ville hun prøve at stikke af igen.
Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 03.06.2019 08:08
Thalanil havde ikke ventet længe, da kvinden kom ud med nogle triumferende lyde. Ved hendes udbrud sendte han hende blot et smil, men da hun skvattede på enden, kunne man høre et lille grynt fra ham, der vidnede om et kvalt latterfnys. Han formåede dog at holde den alvorlige attitude.

Et bryn skød op i nærheden af den hvide hårgrænse i Thalanils pande, da hun proklamerede, at hun overgav sig. Hun burde allerede nu kunne mærke noget, der nok mest af alt mindede om svage bindinger rundt om håndleddene. Han sendte hende et nyt smil, da hun rakte hånden frem, og han rakte selv sin hånd frem for at hjælpe hende op. Hvis hun prøvede at flygte denne gang, ville han egentlig bare beordre hende til at stoppe og så vente på effekten af sin evne, hvis hun ikke gjorde, som han sagde.
Valkyrie Volaris

Valkyrie Volaris

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Valkyrie 03.06.2019 14:07
Hun kunne så småt mærke en prikken, rundt om hendes smalle håndled, men det var en ukendt følelse der fulgte efter, som om nogen eller noget, havde taget om hendes håndled?. Hun så kort på dem, men der var ingen mærker, intet tøj der gik imod?. Solstik måske?, usete mærker fra silkebåndet??. Hun valgte dog at ignorer følelsen for nu, før hun strakte sin hånd mod hans og mærkede for alvor, hvor lille hun var i forhold til ham. Hans hænder var enorme og hun kunne allerede mærke følelsen af usikkerhed.. * jeg burde ikke gør ham til en fjende.. *.

Hun havde dog ikke tænkt sig at få taget sin frihed fra sig, men hvad hun ikke vidste, var at hendes frihed.. ikke længere var hendes egen mere, men hans.. efter de ord hun havde ytret. Hun så tøvende på ham, i et sekund, før hun gjorde et forsøg mere, men før hun nåede mere end 2 skrift fra ham, hørte hun hans stemme, og det var som om at alt sortnede for hende et sekund, inden hun fandt sig selv faldende ned på sine knæ, i et brat stop.

Hun vendte blikket skræmt om mod ham og så på ham med de nu store øjne, i skræk og rædsel. Hun følte pludselig vægten i sine håndled og pressede tænderne sammen, i det hun rejste sig op. " hvad har du gjort ved mig!?!. Ophæv det med det samme! ". Det kunne ikke være andre end ham. Holde han hende for nar?. Hun så arrigt på ham og krydsede sine arme, i det hun vendte blikket væk fra ham, som nægtede hun at lytte eller se på ham. * hvor vover han!.. *.

" Jeg nægter at tag med dig!, du kan ikke tvinge mig!, turen tager flere dage!?!.. jeg er uskyldig!, USKYLDIG! ".
Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 03.06.2019 14:27
Thalanil havde ikke set den reaktion på hans evne før, men han forholdt sig roligt. Det var ikke alle, der reagerede ens på den, så der var som sådan ikke noget overraskende over det.

Ved hendes udbrud hævede han det ene bryn, men hele ansigtsmimikken forblev alvorlig. "Jeg har ikke gjort noget. Det gjorde De selv, da De overgav Dem. Jeg kan ikke slå min evne fra, den er passiv. De bliver enten nødt til at følge med, til dusøren er indløst eller bryde ud af den selv" svarede han ærligt. Han havde rent faktisk prøvet at undgå denne situation, for hun virkede rent faktisk som et fornuftigt individ. Hun var ikke som de sædvanlige kriminelle, han plejede at håndtere, bortset fra at hun havde prøvet at flygte. Det var meget normalt, men han kunne godt forstå, at hun ikke havde lyst til at tage den lange tur, når hun mente, at hun ikke havde gjort noget. Et problem, der stadig skulle løses.

"Hvorom alting er, så bekræfter min evne, at der er udstedt en officiel dusør på Dem, for den har ingen effekt på dem, der ikke er eftersøgt. Om De er uskyldig er underordnet for evnens vedkommende, men der er noget mærkværdigt ved, at De ikke ved, De er eftersøgt. Ved De, hvorfor nogle skulle eftersøge Dem uden grund?" spurgte han. Lige nu var han nødt til enten at føre hende til Azurien, eller vente til hun selv brød ud af evnen.
Valkyrie Volaris

Valkyrie Volaris

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Valkyrie 06.06.2019 20:34
Hun kunne føle en vægt af skuffelse, da hun hørte hans ord, omkring at hun selv var skyld i netop dette, da det var at hun overgav sig, ikke nok med det, så skulle hun selv bryde ud af den?. " Hvordan!?! ". Hun prøvede at lukke øjnene og tænke klart, prøvede at fokuser, men hun følte ikke vægten ved sine håndled, blive fjernet. " Ugh ".

Hun stod lige nogle sekunder, blot for lige at tag sin virkelighed ind. Hun var tvunget til at følge denne høje mystiske mand, samt der VAR en dusør på hende, men for hvad?. Hun prøvede at huske tilbage, men så vidst hun vidste, havde hun aldrig taget nok, ikke ved mindre de selv bad om det og så igen, selv der.. så havde det aldrig været af stor værdi. Hun så tøvende på Thalanil, i det hun forsigtigt svarede " Jeg kan kun komme på en ting, men ham betalte jeg.. og det var en misforståelse ". Hun gøs ved tanken om manden, ham der havde tilbudt at købe hende, samt havde forlangt at få det smykke han gav hende, tilbage igen.

Hun så tøvende på Thalanil, i det hun mærkede nervøsiteten stige. Kunne hun i sig selv være dusøren?. Hun nikkede forsigtigt til sig selv og sagde med et bestemt blik og tone. " Fint, så følger jeg dig.. ". Hun kunne ikke bryde ud, samt selv vis hun gjorde, ville han så lade hende gå?. Hun tvivlede stærkt på det. Hun tog sin taske op og svang over sin skulder, eftersom den var faldet af, da hun røg på bagdelen. Hun havde været villig til at efterlade den, for at komme tilbage i håbet om den var der, men nu når hun ikke kunne slippe, samt muligheden var der sikkert ikke alligevel.

" Så hvor hen først? ". Hun så afventende på manden og sagde kort derefter. " Nårh ja?, du hed Thalan? Thali? Thalanil?. Mit navn er Valkyrie ". Hun rakte sin hånd frem mod ham, for at hilse pænt på ham og ordentligt. Vis de skulle tilbringe næsten en måned sammen, så kunne de ligeså godt, være på god fod.
Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 07.06.2019 10:05
Ved hendes spørgsmål om befrielse, tog Thalanil sig til hagen med tommel- og pegefinger, mens han lagde den anden arm under albuen i en grublende positur. Han havde absolut ikke styr på alle tingene omkring evnen, fordi den var passiv, så meget af det han vidste omkring den kom fra praktisk brug. "Jeg vil tro, at det kræver chakra? Jeg har dog også set nogle bryde den ved rå, fysisk styrke. Det er ikke ret nemt at fange orker, forresten" svarede han med en tydelig drillende mine omkring sidste del af svaret, selvom det faktisk var sandt. Når de nemt kunne bryde de usynlige kæder, var det et helvede at have med at gøre.

"Jeg har intet ønske om at aflevere Dem på falsk grundlag, så hvis det viser sig, at De ikke har gjort noget galt, lover jeg Dem, at jeg er på Deres side" svarede han alvorligt med en panderynken. Han var ikke typen, der kun tog imod dusøren for pengenes skyld. I modsætning til hvad mange troede, havde han rent faktisk et kodeks, han fulgte, og når det kom til hans arbejde, var han yderst oprigtig; det var kun dem, der rent faktisk havde gjort noget galt, der havde fortjent en straf. Hans evne afslørede kun, at dusøren på hende var ægte, ikke om hun rent faktisk havde gjort noget galt, så derfor ville han yderst gerne til bunds i den her sag. "Jeg er glad for, De har taget den beslutning. Jeg forsikrer Dem for, at jeg vil gøre mit yderste for at passe på Dem under hele rejsen" svarede han, igen med alvorlig mine.

Da hun præsenterede sig, sendte Thalanil hende et smil og tog imod hånden med sin egen. "Det er en ære at møde Dem, frk. Valkyrie. Jeg håber, omstændighederne taget i betragtning, at De finder Dem godt tilpas i mit selskab" svarede han med et let buk og et dybere hovednik, inden han rettede sig op igen. Det var med vilje, at han ikke rettede hende, da hun prøvede at udtale hans navn, men han nikkede bekræftende ved det sidste forsøg.
Valkyrie Volaris

Valkyrie Volaris

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Valkyrie 11.06.2019 21:48
Hun nikkede svagt, da det var han sagde, at han ikke havde tænkt sig at aflevere hende på falsk grundlag, så vis det viste sig at være sådan, ville han hjælpe hende, men noget inden i hende, fik hende til at føle sig mere nervøs ved hans ord. Hun havde ikke ligefrem lyst til at andre skulle komme i knibe grundet hende, men så igen, det var dog også lidt ham selv der havde bedt om det, eftersom det var ham der havde opsøgt hende og ikke omvendt.

Et lille smil gled frem på hendes læber, da det var at han sagde, at han ville forsikre hende, at han ville gør det yderste, for at forsikre hende en sikker rejse. " Det forventer jeg skam også. eftersom det din skyld, at vi overhovedet skal ud på denne rejse ". Dog inderst inde, kunne hun ikke lade vær med at syntes det hele var lidt spændende og mystisk. En rejse, sammen med en fremmed mand, dog kunne hun godt ha undværet denne følelse, af at være hans fange, sådan direkte.. i henblik på hans evne.

Da det var at han tog imod hendes hånd, klemte hun den kort og slap derefter, før hun hævede det ene bryn, da det var han kalde hende frøken. " Lad os blot sige Val ". Hun grinte kort og smilede blidt til ham, eftersom han havde bukket for hende og gjort et dybt hovednik. Han virkede så respektfuld?, men hvad lavede en som ham dog, i sådan en branche?. Hun begyndte så småt at gå, i det hun sagde " Så fortæl mig. Hvorfor lige netop dusør jæger??.. du virker ikke, som de andre jeg har stødt på, på mine rejser.. ". Han virkede så voksen. Hun så op mod ham og rødmede svagt, ved tanken om hvor høj han egentlig var. Hun følte sig næsten som et lille barn ved siden af ham.
Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 12.06.2019 07:37
Thalanil hævede et bryn over ordene, men han sendte hende alligevel et smil efterfølgende. Han var godt klar over, at det nok mere var ment i sjov, og at han ikke behøvede at påpege, at hun havde været fri hvis ikke, hun havde overgivet sig, så han så ingen grund til at nævne det. Desuden tog folk det aldrig pænt, når han svarede alvorligt på deres jokes, så han valgte ofte at lade være.

Thalanil kunne ikke lade være med at smile over, at Valkyrie nærmest fik nervøse trækninger over at blive kaldt frøken. Det var de færreste, der var vant til det af dem, han mødte, så det var mest personligt sjov, at han fik lov at se dem gå i baglås over det. Nogle var langt værre end andre. "I så fald, Val, så har jeg lavet det her så længe, jeg kan huske. Og de andre, De har mødt?" spurgte han, igen med et hævet bryn. "Har De da mødt mange dusørjægere?"
Han var roligt begyndt at følge efter hende, som hun gik, men han stoppede op, da hun rødmede. "Er der en grund til, De bliver så rødmosset af at se på mig? Jeg er måske køn, men så slemt kan det da vel heller ikke være?" spurgte han med en stemme, der nærmest dryppede af ironi for at gøre det klart, at det hele egentlig bare var ment i sjov. Han ville dog reelt gerne vide, hvorfor hun havde rødmet. Og havde det været ham, eller havde hun sendt ham blikke af og til? Han var ikke helt sikker. Efter så mange år var det stadig ikke nemt at forstå alle hentydninger.
Valkyrie Volaris

Valkyrie Volaris

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Valkyrie 12.06.2019 15:43
Hun gav et kort nik fra sig, da det var at han kalde hende Val og derefter besvarede hendes spørgsmål, skønt han sikkert vidste, at han havde ret til ikke at dele af sit liv, men nu da han gjorde, kunne hun også føle nervøsiteten ligeså stille stilne af igen. Da han spurgte ind til om hun havde mødt mange dusørjæger, trak hun en smule på skulderne, i det hun svarede med en afslappet tone. " Mange og mange, et par stykker, dog har de ikke delt en hel del. De virkede bare ikke så, afslappet og respektfuld som du gør. Sådan lidt mere hårde i kanterne ". Et lille grin undslap hendes læber, før de krystal blå øjne lag sig på Thalanil igen og blikket så småt veg væk og blev rettet foran hende igen. 

Da han stoppede op. gik det først op for hende efter få skridt, hvorefter hun stoppede op og lagde hovedet en smule på skrå, mens hun betragtede ham med undren, før hans ord fik hende til at rødme på ny. Hun veg blikket op mod himlen og gav et nervøst grin fra sig, i det hun prøvede at svare så afslappet hun kunne. " N-Nej, nej ikke rigtigt altsåh. Du bare virkelig høj og såh?, dit hår.. øhm!, jeg mener ansigt.. altså ". Hun så flovt ned mod jorden og rødmede kraftigt, i det hun vendte ham ryggen og begyndte at gå, før hun sagde " K-Kom så!, vi har en lang gå tur foran os og vi skal finde et sted at slå lejr.. så ja.. ". Hun havde godt hørt sin egen stemme, give et kort knæk fra sig, da det var hun havde sagt nej, men dette her var blot FLOVT. 

Han var køn, det måtte hun give ham, samt han var respektfuld og han virkede til at være opdraget ordentligt, samt han var høj og fascinerende med det lange hår. * Gad vide hvad han er.. ? *. Hun gav et lille suk fra sig, før hun vendte sit blik mod ham. 
Thalanil

Thalanil

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 849 år

Højde / 205 cm

Karen 12.06.2019 16:17
Thalanils bryn blev kun hævet højere over hendes ord. Hun havde da også været uheldig ikke at møde ret nuancerede dusørjægere, så. "Jeg kan skam også godt være hård i filten, men jeg kan ærligt ikke se en grund til at være det, når det ikke er nødvendigt" svarede han med et svagt smil. "Desuden skaber det en bedre stemning, når man ikke er et røvhul."

At Val ikke så ud til at kunne håndtere hans joke, gjorde kun, at han havde lyst til at fortsætte sine drillerier. Hun havde virkelig kun skudt sig selv i foden på det punkt. "Kan De bestemme Dem? Er det mit hår eller mit ansigt, der gør Dem flov?" sagde han med tydelig falsk irritation i stemmen. Han fulgte roligt efter, som hun begyndte at gå igen, men da hun kiggede på ham igen, kunne han ikke lade være med at blinke til hende med sit fungerende øje (det andet var dækket af en klap, og hun ville derfor ikke kunne se det alligevel) med en noget mere charmerende mine, selvom det absolut ikke var hans stærke side. Han var generelt ikke typen, der drillede, men hun var heller ikke ligefrem den ærketypiske eftersøgte, han normalt havde med at gøre. Det var også den primære grund til, at han opførte sig noget mere uformelt.
Valkyrie Volaris

Valkyrie Volaris

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Valkyrie 16.06.2019 03:54
Hun kunne ikke lade vær med at grine en lille smule over hans ord, eftersom det var at han havde ret. Det var altid bedre, ikke at vise sig fra sin dårlige side, det ville i hvertfald også gøre denne rejse, så meget mere behagelig. Da hun vendte blikket mod ham igen, så hun undrende på ham, eftersom hun kunne ha svoret, at han lige blinkede til hende, eller måske havde han fået noget i øjet?. " Har du fået noget i øjet? ". Hendes tone var drilsk og hun smilede også ligeså.

Hvis han skulle drille hende, så skulle han skam ikke forvente, at han ikke ville få af samme skuffe eller være. Hun gav et lille selv tilfreds smil fra sig, i det hun tog armene bag sig og begyndte at gå lidt mere muntert i sin gang, eftersom han var mere underholdende end hun havde regnet med. Som de havde gået et stykke tid, stoppede hun op og vendte sig mod ham, før hun spurgte " Kan vi holde en lille pause? ". Solen var bagende hed og hun følte sig allerede en smule mere dehydreret end normal. Hun vidste, at de skulle ha skaffet et dyr at ride på eller måske tager den lange vej til søs?. " Måske vis vi tager og skyder genvej mod havet, så kan vi måske tage nogle dage af rejsen, samt også undgå at støde på ubehagelige typer? ". Hun så tøvende på Thalanil og inderst inde følte hun sig lidt dum, fordi hun hjalp teknisk set sin til fange tager, med at føre hende til hugge blokke, vis hun ikke kunne tale hvem end det var der beskyldte hende, til fornuft.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2