Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 17.04.2019 21:43
Det var efterhånden længesiden at Cedrik havde været ved vandfaldet, det lå ikke så langt fra den landsby hvor han for første gang havde mødt en kvinde som han ikke kunne få ud af hovedet igen. For hver eneste gang han tænkte at han var ovre hende, så så han skyggen af en sorthåret kvinde, og med det begyndte hans hjerte at hamre for hvad nu hvis det havde været hende? 

Det havde egentlig været hans plan at tage forbi den igen, ikke for at lede efter hende dog! Selvom det var en meget lokkende tanke, nej det var egentlig for at se om de havde nogle af de urter han manglede til hans bandager. Der havde været mere brug for dem på det seneste end han havde ventet. Men tanken om en kold dukkert ved vandfaldet havde nu lokket en tand mere, og hvordan kunne man ikke andet på sådan en solrig og mild forårs dag?

Så med tøjet ved vandkanten havde Cedrik taget sig en dukkert, der kom sjældent nogen før eftermiddags tid, så han regnede med at have stedet for sig selv en del tid endnu. For jo kærestepar kom da her ind imellem havde han hørt, men de havde vel arbejde de skulle lave. Helga havde i sin grævlinge visdom fundet sig en varm sten, badet i sollys, at hvile på mens Cedrik plaskede rundt i det kolde forårs vand.

- I'll slink away with your troubles, my sweet.

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 18.04.2019 09:55
Lucky kunne godt lide at sige at hun bevægede sig vidt og langt omkring, men i virkeligheden så foretrak hun de lidt varmere steder, hvor hun kunne få lov til at nyde solen så mange timer om dagen som muligt. Hvilket også betød at hun havde hængt omkring Medaniens landskaber i en længere periode efterhånden. Det var bare det varmeste sted om vinteren hvis man ikke havde lyst til at tage ned til Rubinien, hvilket Lucky alligevel ikke havde.

Men de mange måneder i nærheden af Medanien havde også fået Lucky til at tænke over hvad der var sket med ræven, Cedrik. Hun havde været strid, især når de havde klikket så godt sammen. Bare fordi hendes reaktion på heldige ting altid var... mindre heldig.
Det var jo ikke engang sikkert at det var Cedrik der blev talt om alle de år siden. Han kunne bare have været almindeligt heldig, og ikke overnaturligt. Uanset hvad så skyldte hun ham i hvert fald en eller anden form for undskyldning hvis de nogensinde mødtes igen. Selvom hun hadede undskyldninger, og ærligtalt, hvad var chancen?
Så hun lagde hele situationen med Cedrik bag sig, og forsøgte at glemme alt om den søde ræv.

Idag havde hun valgt at tage ud til vandfaldet. Hun havde hørt om at det for det første var et smukt sted. Derudover var vandet utrolig dejligt at bade i, og der var selvfølgelig gode steder at ligge og nyde solen. Så kunne det ikke blive bedre. Så Lucky var taget forbi vandfaldet, og for en kat kunne hun være usædvanlig uobservant. For hun var allerede på vej til at knappe skjorten op, da hun opdagede en hvis ræv i vandet, og hun stod fuldstændig som frosset, med hendes skjorte halvt åben og et par hænder der så ud til at have været igang med at knappe den yderligere op.
*
"My destiny is mine to control"

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 18.04.2019 11:50
Cedrik plaskede gladeligt rundt i det kølende vand, lyttende til vandfaldets brusen uden en tanke på hvad der skete omkring ham. Hvordan kunne man andet end sådan et smuk sted? Det eneste der kunne have gjort det bedre var at have haft en at dele det med... 

En karakteristisk brummen kom fra Helga, hvilket var den eneste årsag til at Cedrik overhovedet opdagede at der skete noget omkring ham. Hun plejede at komme med den lyd når hun mente at der var noget han skulle være opmærksom på, men hun ikke selv gad gøre noget ved. Taget i betragtning hvordan hun lå i en solstråle var det svært ikke at tro på at det sidste spillede ind.
Et gisp undslap Cedrik som han fik øje på hvad der havde fået Helga til at brumme, eller rettere hvem.
Der stod hun, kvinden der havde lusket rundt i hans tanker ubevist så længe, han måtte aktivt stoppe sig selv i at blive ved med at blinke for han turde ikke helt tro at hun faktisk var der, men den var god nok!
"Oh! Vandet er fint hop du bare i!" Lød det kort fra hovedet, at starte ud med det var liiige at prøve hans held en tand for meget, selv for ham. "Øh! jeg mener godt at se dig Lucky, du ser smuk ud som sidst!" udbrød han igenuden at tænker synderligt over hans ord, jo hun havde såret ham sidst ved hendes forsvinden, men som hun stod det var det glemt som vand under en bro.

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 18.04.2019 13:05
Lucky havde overvejet hvad der ville ske hvis hun stødte på Cedrik igen. Der var mange scenarier, og der var mange ting der ville kunne ske, og som hun kunne gøre. Og mængden af ting hun forstillede sig Cedrik sige til hende. Intet havde dog involveret vandfaldet, og ham der bare sagde at hun skulle hoppe i som om at intet var hændt.
Derfor tog det hende også et par sekunder før at hun kom til sig selv. Stadig en smule forvirring i hendes øjne var at spore, men ligeså stille kom der er et smil over hendes læber, som hun forsatte med at knappe sin skjorte op, og smide resten af sit tøj. Ligeglad med at Cedrik havde fuld udsyn til hendes krop. Nøgenhed var en normal ting i hendes tidligere hjem trods alt.

Da hun var kommet ud af tøjet, gled hun ned i vandet, meget forsigt om at hendes ører ikke rørte vandet. "Du har ret, det er skønt," sagde hun så endelig, og kiggede mod Cedrik. Stadig et lidt forvirret udtryk i hendes ansigt. Ville han virkelig ikke vide hvad der foregik sidste gang? Var han okay med alting?
"Det er ved at være længe siden... hvordan har du haft det?" spurgte hun, en let rødmen over hendes kinder. Han var stadig ligeså flot som sidst, og der var også bare noget over at få at vide at man var smuk.
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 19.04.2019 17:12
Nogengange var man heldig, andre gange var man mere heldig end man nok burde være, og så var der når man var så heldig som Cedrik lige havde været! Fanget af hendes skønhed fulgte hans øjne knap efter knap der blev løsnet, han kunne ikke tro sit eget held lige nu, og på ingen måde at det havde virket! Nogenlunde skjulte nev han sig selv i armen, for det burde have været en drøm. Smerten sagde dog at det var ganske virkeligt.

Smilende fjoget som hun kom ned i vandet til ham, svømmede han lidt tættere på hende. "Næsten så skønt som dig" svarede han drømmende i hendes retning, selvom han nok ikke ville indrømme det, havde han drøm mange nætter om at vågne op med hende i hans favn, dog meget varierende af hvor påklædt hun havde været.
"Jeg... har rejst meget og det har været ret spændende" svarede han lidt vagt, kiggende hen mod Helga i et håb om at hun ville kunne give ham sans nok til at fortsætte. Men der var ikke meget hjælp at hente hos grævlingen der solede sig. "Men ja, jeg har savnet dig... og.." fumlede han lidt med ordne. "Og jeg har undret mig over hvad der skete sidst..? Vi havde det så godt og poof! så var du smuttet..." Han kun ikke huske hvornår han ellers havde fået knust sit hjerte så hårdt.

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 19.04.2019 21:05
Lucky kunne ikke lade vær med at le lavt, og den røde farve spredte sig også lidt yderligere over hendes kinder. Det var svært at ignorere hvad Cedrik sagde, og især at ignorere sommerfuglene i maven hun fik af det. Og ikke engang af nervøsitet, men bare af sådan spændthed, over hvor det kunne føre hen. Hun havde følt det om ham sidste gang også, og der havde hun stadig løbet væk.

Lucky så glad ud og åben, som han blev ved med at snakke, og sige søde ting, og så... bragte han sidste gang op, og hun lukkede bare ned. Smilet forsvandt og hun kiggede væk fra Cedrik. FUldstændig tom for ord. Hvordan skulle hun forklare ham hvad hun havde tænkt. For alle andre virkede det tåbeligt. Det havde hun jo hørt før. Men på den anden side havde hun ikke behov for Cedrik uanset hvor sød han var.
"Jeg vil ikke have at du er en der prøver at fikse mig, bare fordi du er heldig... jeg er ikke ødelagt," sagde hun endelig, i en lav stemme. Vandfaldet ikke lagt fra dem gjorde det i hvert fald svært at høre hende, især hvis man ikke lige lyttede efter, eller havde en smule forstærket sanser.
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 19.04.2019 22:01
Hendes latter smittede som smil på en varm sommerdag, og havde det ikke været for hans røde pels havde Cedriks rødmen været tydelig for alle omkring ham. Han kunne ikke forstå at nogen kunne være så dejlig og selvom han var fristet til at sige at han var sikker på at hun følte det samme som ham, så var sandheden at hun havde stukket af fra ham sidst.

Og med et var det som at Cedriks held var sluppet op, alt den dejlige varme der var kommet fra Lucky var som med et lavet om til is og kulde. Det var selv for ham tydeligt at det ikke var noget hun havde lyst til at forklare, men det lignede at hun prøvede.
Selvom vandfaldet larmede i baggrunden, havde Cedrik heldigvis gode øre og fik fat i hvad hun havde sagt. Forundret lagde han hovedet på skrå "Hvorfor skulle jeg mene at du var ødelagt..?" spurgte han stille, "Jeg forstår ikke helt hvad du snakker om? Jeg syntes egentlig bare at du er fantastisk..." tilføjede han som an sank ned så det kun var fra snuden og op efter der var over vandet. 
Hvad end der fik hende til at reagere så voldsomt forstod han på ingen måde, men måske var hun villig til at forklare det.

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 19.04.2019 22:25
Lucky så bare ud til at være mere og mere utilpas med situationen. For hvordan forklarede man et andet væsen at man havde haft uheldet følgende efter en siden barns ben. Selv hvis man troede det bare var overtro, så tegnede alt altså på at det var en forbandelse der hvilede over hende, og Lucky havde hørt alle variationerne af det efterhånden. Hendes klan havde været væsentlig mere overtroisk.

Hun krydsede armene over sit bryst. Ikke for at dække sig, men bare som en forsvarsmekanisme, for at i det mindste at få hende til at føle at Cedrik var lidt på afstand.
"Jeg har altid fået at vide at jeg skal finde en der er heldig, og så ville mit sorte uheld gå væk," sagde hun, næsten hvæsede hun som ordene i sig selv havde gjort noget galt. Det gik op for hende at hun dog nok også lige burde forklare Cedrik hvad der ellers lige var galt, og hvorfor hu n løb væk.
"Jeg overreagerede måske en anelse da du sagde at noget var heldigt... jeg er ikke ødelagt, uanset hvor meget de har prøvet at fortælle mig det," mumlede hun før at hun vendte sig om. Hendes ører var lagt ned efterhånden af ubehag.
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 19.04.2019 22:59
Som Lucky lukkede sit kropsprog, tøvede Cedrik med at komme tættere på, selvom det han alle mest havde lyst til var at kramme hende og fortælle at alting nok skulle blive godt igen. Men det lød lidt til at være problemet. 
"Oh..." kom det stille, som svar på hendes hvæsen, han kunne ikke helt se hvad problemet var som hun forklarede det der, men det hele gav noget meget mening efter den anden del af hendes forklaring kom. 

Cedrik rakte hånden frem som hun vendte sig, uden at hans gestus blev set. 
Med et stille suk tog han en beslutning, noget måtte gøres, og han var den der der måtte tage hans egen skæbne hans hænder, ligesom Lucky måtte med sin. Stille svømmede han tættere på, og lagde armene omkring hende, hvis hun ville slippe væk ville det være let for hende, for det var blot for at hun kunne mærke at han var der. "Lucky, du er ikke ødelagt, så meget ved jeg da! Måske er du uheldig, og det er skræmmende at møde en der virker heldig. Måske er jeg heldig og jeg har fået lov at møde en fantastisk sort halvkat. Men jeg ved at jeg ikke kan li dig fordi at jeg prøver at fikse dig! For hvis du ikke var uheldig, så ville du ikke være den Lucky som at jeg holder af"

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 23.04.2019 11:05
Lucky havde ikke overvejet at hun ville eksplodere sådan omkring det, men hun havde lidt fået holdningen til sit liv, at der aldrig var en grund til at hun skulle undskylde over hvem hun var eller hvad hun gjorde. Ikke nødvendigvis det bedste aspekt af hendes personlighed, men det var blevet en nødvendig ting for hende at have, for at hun ikke bukkede under for hvad andre ønskede af hende.

Da hun mærkede armene om sig, var hun nok chokeret til at hun mistede fodfæstet, og var ved at vælte, hvis det ikke havde været for at Cedrik var der, så hun havde noget at gribe ud efter. Og hun fik da også stabiliseret sig selv op af Cedrik, før at hun fik vendt sig om. Stadig i hans arme.
"Du... mener det virkelig?" sagde hun forsigtig. For første gang var hun forundret, og ikke helt sikker på hvordan hun skulle reagere til situationen. Hun havde stadig følelsen af at det ikke kunne være rigtigt at en profeti skulle bestemme hendes liv, men måske, var det ikke den der havde bestemt hendes liv. Måske var det virkelig bare hende og Cedrik havde valgt hinanden?
"For selvom du er heldig.... så er du rimelig sød," indrømmede hun. Et velkendt glimt tilbage i hendes øjne.
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 24.04.2019 23:05
Cedriks hjerte hamrede afsted som Lucky var ved at glide, men heldigvis fik styr på sit fodfæste. Han måtte synke en ekstra gang som hun vendte sig mod ham, de havde aldrig været så tæt som de var lige nu men selvom hvor nærvøs han end måtte føle sig, havde han aldrig følt sig mere hjemme i en andens favn, selvom det var en våd sort halvkats. "Selvfølgelig!" smilede han varmt, som han grubbede sin kind mod hendes.
"Rimelig? det lyder til at jeg skal gøre mig mere umage!" klukkede den røde halvræv varmt. Han forstod stadig ikke helt hvad det havde været så slemt ved at hun skulle møde en der var heldig, men så længe hun følte at hun gjorde det fordi hun ville gik det sikkert nok.

"Nå men, hvor stoppede vi sidst?"
lokkede han med søde ord, knugende hende tættere ind til sig, det at hun var nøgen fyldte ikke så meget i Cedriks tanker, men hans krop derimod var pinligt bevist om hvor afklædte de var, og hvor tæt de stod på hinanden.

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 17.05.2019 17:17
Måske havde Lucky bare svært ved at beskrive præcis hvad det betød for hende, især for en der aldrig havde oplevet det selv. Der var stadig noget i hende der ikke var sikker på Cedrik. Tankerne hun havde haft i årevis forsvandt ikke bare, men det hjalp da lidt på det at Cedrik ikke engang kendte til profetien. Hun skulle nok bare komme sig over at bare fordi at den sagde en ting, så betød det ikke at hun ikke havde et valg.

"Nu skal du ikke tro at du bare kan sno mig om din lillefinger," sagde hun leende, og en smule drillende, især fordi at hun gjorde absolut ingen modstand, som deres kroppe blev skubbet tættere på hinanden, og hun tog også initiativet til at kysse ham blidt på læberne.
Det var lidt som om at hun glemte alt når hun var Cedrik's favn, og herude var der ikke ligefrem nogen til at stoppe dem. Selvom hendes hoved glemt alt, så var hendes krop, ligesom Cedrik ganske opmærksom på dem op af hinanden.
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 22.05.2019 22:32
"Det kunne ikke falde mig ind! Jeg er sikker på at jeg er snoet om din" klukkede Cedrik og gav hendes hånd et klem, hvad end der var med hende kunne han ikke sætte en finger på. Andet end at han var faldet hovedkulds for hende og ville gøre nærmest hvad som helst for hende lykke.
Men de tanker blev hurtigt skyldet væk som deres læber mødets i endnu et kys, et kys han håbede at opleve igen og igen.
Per instinkt vandrede Cedriks hænder nysgerrigt og undersøgende langs halvkattens former, ganske ivrige efter at lære hende der havde stjålet hans hjerte mere nært at kende.

Det var umuligt for Cedrik at holde sig tilbage som de var så tæt i vandet, en ting ledte til det næste, og med et lå de udmattede i en solstribe, efter hvad der for Cedrik havde føltes som en fantastisk evighed. Kærligt gned han sig kind mod hendes. "Jeg er glad for at kunne dele så fantastisk en dag med dig, uheldigt at det først er sket nu" smilede han varmt til Lucky, håbløst fortabt i hendes øjne. 

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 23.05.2019 20:22
Lucky kunne ikke lade vær med at le en lille smule, inden deres passion tog over. Det var bare en anelse for nemt bare at overgive sig til Cedrik, og alt det indenbar. I det øjeblik var der i hvert fald ikke nogen tvivl hos Lucky. For selv hvis det var en engangsforestilling, så var det stadig ikke noget hun ville fortryde.

"Mmmhh..." kom det, som hun mærkede hans pels mod sin kind, og hun kiggede ligeledes ind i hans øjne. "Var det ikke det jeg sagde, uheldet følger mig, hvor end jeg går hen." Selvom hun sagde det, blev det næsten dovne smil hun ellers havde haft på læberne erstattet med et der var langt bredere. "Men måske alligevel det var ret heldigt at det skete." ordene føltes stadig forkert på hendes læber, men hun forsøgte ikke at lade det vise. Hvis hun skulle give Cedrik en rigtig chance, så måtte hun komme sig over sin skræk for held.
"Du er ufattelig smuk..." kom det så lidt mumlende fra Lucky, som hun blev ved med at kigge på Cedrik. Han var virkelig noget for sig selv.
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 11.06.2019 22:46
Selvtilfredst strakte Cedrik sig langsomt, for at luske den ene arm omkring den uimodståelige halvkat der slængede sig ved siden af ham "Joooh, det syntes jeg at du havde nævnte et eller andet om" smilede halvræven varmt i hendes retning som han dovent nussede hende bag øret.
"Lidt måske" klukkede han "Held i uheld er heller ikke skidt" han følte sig ihvertfald heldig over at have mødt hende, og han kunne ikke andet end håbe at hun gjorde det samme om at have mødt ham. Men det føltes ikke som en god idé at presse hele held tingen ned over hende, det skulle nok komme med tiden, det var han ret sikker på.
Et varmt smil spredte sig over Cedriks læber "Men kun næsten så smuk som dig" spandt han varmt, for jo hans pels var ganske velplejet men som han selv mumlede tilbage "Der er intet her i verden så smukt som dig"

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 17.08.2019 10:24
"Mmmmh..." kom det veltilfredst fra Lucky, som hun nød at blive nusset bag øret. lidt kat var man trods alt. "Det er ikke noget jeg er så vant til... men jeg må vel hellere vænne mig til det," kom det mumlende. Det var svært at være oprørt over heldet fra Cedrik, når han lå og så så dejlig ud, og hele hendes krop bare var afslappet, og det føltes rart. Men sætningen var også en hentydning til at hun ikke havde tænkt sig at løbe fra ham igen, om ikke andet permanent. Hun ville gerne have ham i sit liv, uanset hvor meget det gik imod alt hvad hun troede på de sidste mange år.

En let rødmen spredte sig alligevel på hendes kinder, som hun hørte komplimentet. HUn var ikke i et sekund i tvivl om at Cedrik faktisk mente det. Han havde en ærlighed over sig, som Lucky kun kunne håbe ville smitte af. Selvom hun også mente at en del af den var en form for naivitet. Ikke at det trak ned på hvor charmerende han var, nærmest tvært imod. Det var svært at se ham have nogen som helst fejl, når det hele var så nyt.
"Det må vi være to om at bestemme," mumlede hun og lænede sig ind for at kysse ham endnu engang. Hun mente nu alligevel at han var smukkere, men det var ikke en kamp der virkelig var værd at tage.
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 25.08.2019 21:28
Endnu et smil spredte sig over Cedriks læber over hvor tilfreds Lucky virkede med at blive nusset, noget han skrev sig selv bag øret. "Hvis det bliver for meget så sig til, vi har ikke travlt" svarede han forsikrende som hendes ører fik lidt ekstra nusning. Selvom hun sidst havde løbet væk var han af en eller anden grund sikker på at hun ikke ville gøre det den har gang, nok fordi at hun havde sagt lidt mellem linjerne at hun ikke ville. Men mest af alt fordi at han kunne føle at hun faktisk prøvede og ville give dem en chance, noget han ikke kunne andet end elske hende for.

"Mhh..." Spandt han som hendes kinder blussede op, om det kun var et øjeblik var det nok til at varme ham en livstid. Før han nåede at protestere mødte deres læber i endnu et kys, et kys der føltes evig og samtidigt alt for kort "Du har ret, i mine øjne er du det smukkeste jeg har set, men jeg har selvfølgelig heller ikke dine, men jeg kan godt dele at svære smukkest med dig" funderede han før han plantede et kyst på hendes næsetip.

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 02.09.2019 11:45
Det var måske lidt for sent at sige at de ikke havde travlt, når de allerede var gået hele vejen. Ikke at Lucky kunne brokke sig over det. Hun var tilpas, og var ikke bange for sådan noget. Hun vidste dog også godt at hun havde en tendens til at løbe væk når tingene blev lidt for svære, og hun følte hun ikke havde kontrol over tingene.
"Skal jeg nok," lovede hun, selvom det lød som et tomt løfte fra sig selv. Hun kunne da i mindste godt forsøge. Forhåbentlig.

"Ja, så skulle du prøve mine på. Det ville få dig til at opleve dig selv i et helt nyt lys," spandt hun, og lod en hånd kører over hans pelsede bryst. Han var rar at røre, og også dejlig varm. Var vel fordelen for de halvdyr der havde pels, nogen gange kunne Lucky got være misundelig, men generelt var hun ganske tilfreds med sig selv.
"Så du fik aldrig fortalt mig om hvad du har oplevet på dine rejser, har du set nogen interessante ting?" spurgte hun. Deres samtale havde været lidt for intens i starten til at hun havde kunne stille spørgsmål til det, men tingene var anderledes nu.
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 164 cm

Erforias 03.09.2019 20:43
Blidt puttede han sig ind mod hendes hals, for jo de havde på den ene side hoppet i med begge ben, men det virkede til at den slags var let nok for dem begge, men at lade en anden have medbestemmelse i ens liv, det ville nok blive en noget større prøvelse for dem begge. 
"Tak" sukkede han og kyssede hendes hals, han stolede på hendes ord.

"Mmh..." brummede han veltilfreds ved opmærksomheden, det kunne være ret spændende at se hvordan hun faktisk så ham, måske også at føle hvordan det mon var at ikke have så meget pels, et mysterie fremtiden måske kunne løse.

"Åh! Mange ting!" lød det med et meget mere vågent fra ham end før. "Jeg har set Sargos og Balzera syd på, der er meget varmt men folk pakker sig ind i tynde men farvestålende klæder" fortale Cedrik ivrigt som han rullede om på maven for bedre at kunne se over mod hende. "Jeg mødte også den her unge pige fra et tempel hvor de lærte at slås og krigskunst, men ikke at havde nogen at slås mod" Lin havde været en sjov følgesven indtil de havde nået Løvby. "Har du set nogle spændende steder?"

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 154 cm

Helli 03.09.2019 20:59
Lucky lyttede interesseret til det han sagde. "Endte du så med at slås mod hende?" spurgte hun drillende, det var ikke ligefrem fordi at Cedrik virkede som den kæmpende type, men jo mere hun tænkte over det, så virkede det også til at pigen i det mindste må have været en okay høj alder, hvis hun lærte krigskunst. Lucky kunne ikke lade vær med at kigge lidt mere intenst på Cedrik, men lod det så droppe. Selv hvis der var noget, så var det jo ikke som om at de havde været sammen.

"Jeg har aldrig været så langt sydpå, jeg foretrækker at strejfe her i Medanien, men jeg har da også været et smut eller to oppe ved Dianthos," indrømmede hun. Havde hun mødt nogen interessante eller set noget specielt. Det kunne hun ikke umiddelbart erindrer, men alligevel lod hun sig tænke ordentlig over det.
"Der bor en interessant bonde hernede i Medanien, hun virker lidt skør, noget med to personligheder, men hun lod mig tage nogle af hendes frugter sidst jeg var forbi," navnet var efterhånden forsvundet for Lucky, men hun var ikke bleg for at tage et smut forbi og nappe et par ekstra frugter når hun var i nærheden.
*

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 2