Hvad har du tænkt dig?!

James

James

Intet, arbejder hvor han kan hvis han gider

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 29.03.2019 01:27
Der var gået nogle uger siden sidst Marad havde gjort James syg. De havde haft fantastisk sex, og James var faktisk begyndt at få lidt følelser for Marad. Huset marad boede i var så stort at James aldrig havde oplevet noget ligned. Marad havde ikke været voldelige over for James eller havde vist den side af ham. Det var som om at Marad og James var et når de var sammen. Han var glad for Marad, og Marad var sikkert glad for ham.
Solen var netop stået op og James havde sat sig uden for på en stol for at nyde solen. Fuglene sang så skønt, varmen var så småt begyndt at komme. Det var en rigtig god dag, der var intet der kunne ødelægge den. Han havde noget af Marads tøj på. Han sad i skrædderstilling på stolen og lugtede til tøjet. Det duftede så skønt.
Han havde sovet fantastisk ved siden af Marad, dog var der ikke længe til fuldmånen og han brød sig ikke om det. Måske han skulle smutte forbi Miranda og flokken i et par dage, hun vidste hvad man gjorde i disse situationer. Det var en tanke, men egentlig havde Marad heller ikke sagt noget om hvad der skulle ske når James kom i ulveform. Han havde ikke engang fundet en kur imod denne forbandelse som han havde lovet. Det kom jo nok, det var jo ikke en hvilken som helst forbandelse i følge Miranda. Som han sad og nød fuglenes morgensang faldt et smil på hans læber. Måske var han virkelig forelsket hvad det så end betød.
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 29.03.2019 01:43
Det havde været nogle underlige uger for Marad. Det hele havde været så.. godt. Han måtte, meget mod sin vilje, indrømme, at han var begyndt at blive glad for James. Og ikke kun fordi de havde fantastisk sex. Nej, han nød faktisk at være sammen med ham. Det var en totalt ukendt følelse, og han var endnu ikke helt klar over, hvordan han skulle have det med det. For nu nød han blot tiden sammen med James. Han var dog godt klar over, at det ikke kunne vare ved. Det var snart fuldmåne, og James måtte snart undre sig over manglen på de eksperimenter, som han tidligere havde været ude for.

Han var gået ud i haven for at finde James, så da han så ham sidde på en stol, satte han kursen mod ham.
"Du er tidligt oppe" Han satte sig i en stol ved siden af ham, og kiggede rundt. Han brugte ikke meget tid i haven normalt. Den var selvfølgelig velholdt ligesom ham selv og resten af huset, men det var tydeligt, at den ikke var en prioritet. Han lod sit blik glide over på James. Han nød at se James være iklædt tøj fra hans egen garderobe. Det klædte ham. 
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 29.03.2019 01:51
Selvom James normalt hørte alt hvad der forgik omkring ham havde han ikke haft brug for at have aktiveret sin audiokinise. Der var fredeligt hvor han var, så der var ingen grund til at være opmærksom på noget hele tiden. Det var faktisk lidt af en befrielse, en frihed han ikke havde prøvet før. Normalt var hans audiokinise altid aktiveret i hans høre, men de sidste par uger havde bare været rolige. Det havde været som om hele verden kun drejede sig om Marad og ham. Marad var endda begyndt James at lære og læse ordentligt, selvom det fortsat gik meget langsomt.
Som han sad og lugtede til tøjet fik han et mindre chok da Marad kom hen til ham og snakkede. Han nærmest løftede hovedet fra tøjet og kiggede på Marad. Normalt ville han være blevet rød i hovedet, men efterhånden var han begyndt at slappe mere af og ikke være så genert. ”Jeg nyder morgen, fuglenes sang og solen der langsomt varmer landskabet op, der er ikke noget bedre.” han smilte lidt til Marad og kiggede ud på haven, den kunne godt trænge til en kærlig hånd, men James havde bestemt ikke grønne fingre. Han havde aldrig prøvet at passe en plante. ”Sovet godt?” spurgte han lidt efter og vendte blikket hen imod Marad.
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 07.04.2019 23:42
Fuglesang og morgen, det lød fuldkommen latterligt, hvis man spurgte ham. Men hvis det var hvad James kunne lide, ville han ikke nedgøre det. Så længe han ikke selv skulle sidde og kigge på fugle i morgensolen. Han ville meget hellere kigge på James, også uden morgensolen.
"Ja, det har jeg, men jeg er ikke vant til at være så tidligt oppe" Normalt var han dybt begravet i sine eksperimenter og studier hele natten. Han havde ofte set solen stp op, uden han havde fået et øjebliks søvn. Men hvad betød det, når man alligevel ikke havde nogle forpligtelser i løbet af dagen.
"Jeg foretrækker at lave mine studier og andre aktiviteter om natten" Det var godt nok disse 'andre aktiviteter' der havde holdt ham vågen siden han havde mødt James, selvom de da godt nok ikke kun var foregået om natten.
Han betragtede Janes lidt. Skulle han nævne den kommende fuldmåne? Det virkede omsonst, James måtte uden tvivl være klar over den nærmede sig. Han brød sig ikke om at blive ved med at lyve for ham, men havde han andre muligheder?
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 07.04.2019 23:51
Marad skulle lære noget, og det måtte James jo gøre på den ene eller den anden måde. Han var sikker på at Marad nok skulle lære at komme tidligt op og nyde dagen der langsomt viste kulør. Nyde hvordan skyerne trak hen over himlen til et stormvejr, eller hvordan solen havde sit smukke udseende om morgen og om aften. Ja der var noget at arbejde på. "Du skulle gøre et forsøg bare en gang i mellem." han smilte lidt og lod hovedet gå ned imod trøjen som han duftede til den igen. Det havde sådan en sød duft, han kunne godt lide det. Det duftede... Hjemmeligt? Men mest af alt duftede det af Marad.
"Så som hvad?" han vendte blikket hen imod ham og trak lidt på skuldrende. Han ville virkelig gerne vide hvad Marad gik og lavede om natten, måske han kunne give en hjælpende hånd på den ene eller den anden måde? Han var jo god til at tage hånd om noget, og han elskede at arbejde. Det vidste han trods alt hvad ville sige.
"Fundet en kur imod min Varulve skikkelse?" han var usikker i stemmen og var ikke sikker på om Marad ville svare. Dog var han nød til at spørge. Fuldmånen var ikke langt væk, og den kom kun tættere og tættere på for hver dag der gik.
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 08.04.2019 00:08
Marad smilede lidt over James spørgsmål. Han kunne komme med mange flabede svar, om ikke andet for at skjule sandheden, men for nu var det vist bedst bare at lukke det emne ned.
"For det meste sidder jeg bare i biblioteket og læser eller tager noter"

Han knyttede hænderne, da James spurgte ind til en kur, han gik da godt nok lige til sagen. Han blev nødt til at finde på en god undskyldning, han havde jo stoppet sine eksperimenter på James, og han agtede ikke at genoptage dem. Han rømmede sig, og sørgede for at både ansigt og stemme var neutralt.
"Jeg har ikke fundet noget endnu. Det har ikke en nem sygdom at kurere" Han kunne kun håbe på, at James lod emnet ligge.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 08.04.2019 00:22
Det var jo så noget af det James ikke kunne hjælpe med. Godt nok var Marad i gang med at lære ham at læse ordentligt og skrive, men han var langt fra god nok til at hjælpe med det. ”Åh... Det vil jeg ikke tilbyde min hjælp til....” han vendte blikket væk fra Marad og ud på haven. Måske han kun e hjælpe med maven, altså hvis Marad sagde god for det. Han ville nødig trænge sig på...

Han vidste der. Marad kunne ikke hjælpe.. han var dømt til at leve med denne sygdom resten af livet han vidste det bare. Hvis han nu ikke havde været så provokerende over for Miranda, så havde han måske aldrig være blevet bidt. Dette måtte guderne vide, også selvom de aldrig havde hjulpet ham i nødens stund. ”Åh... Måske jeg så skulle rejse væk i nogle dage..” det var ikke noget han ville, men han blev nød til det. Han ville ikke gøre Marad fortræd, det var lige som med Mira, hende havde han heller ikke haft lyst til at skade, eller Ull for den sags skyld. Han anede jo ikke engang hvad han lavede når han var varulv. Det alt sammen var så sløret når han var varulv. ”Det ville nok være bedst så du ikke kom til skade...” hans ord blev sagt stille og han kiggede ned på sine ben der stadig sad i skrædderstilling på stolen.
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 08.04.2019 23:08
Marad kom med en tydelig utilfreds lyd. Selvfølgelig skulle James ikke rejse væk! Der var ingen som kunne sige hvad der ville ske mens han var væk!
"Pjat. Jeg kan sagtens styre dig her. Du skal ikke rende rundt, hvor du kan risikere at komme til skade. Desuden kan du ikke slå mig ihjel, så hvad er det værste, der kan ske"
Han så på James, måske en lille smule strengt. Han ville ikke lade ham rejse! Han kunne jo ikke være sikker på at han kom tilbage..
"Du kan jo ikke rejse væk hver gang du forandrer dig!"
Han vidste ikke, om han skulle håbe på at James helt havde opgivet håbet om en kur. Det ville betyde færre spørgsmål, men han kunne ikke lide at se James trist.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 08.04.2019 23:28
Nok kunne James ikke slå ham ihjel, men han ville blive en anden, en som James ikke ville kunne genkende. Plus han ville få dårlig samvittighed igen. Det var nok med alt det han bare rundt på i forvejen. Men at skade en han faktisk godt kunne lide.. Det lå ikke højt på hans liste. "Du har måske et sølvbur, eller et bur stærkt nok til at kunne klare en varulv? Jeg tvivler stærkt. Nej det er vidst bedre jeg går tilbage til Miranda for et par dage." han nikkede lidt bestemt. Der var ingen grund til at blive her og gøre meget mere skade på dette smukke sted. Han ville ødelægge alt, og hvem ved hvad han ville gøre ved Marad i sit ulvestadie?
"Det kan jeg da. Det er for dit eget bedste. Desuden er der langt vej til en kur, du arbejder hele natten på at finde en, uden held. Det kan du heller ikke blive ved med. Måske skal jeg bare acceptere at det er sådan verden den nu en gang er." han kiggede lidt hen på Marad og smilte svagt. Det var et smil der var svært at se, men det var der. Han kiggede lidt væk fra ham igen og bed sig i læben. Ja verden havde været forfærdelig imod ham, og den gjorde det ikke bedre nu.
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 09.04.2019 15:18
Marad kunne efterhånden mærke irritationen brede sig. KUnne James ikke bare stole på ham, og gøre som han sagde! Han tog en dyb indånding for at få lidt styr på sig selv.
"Jeg har ikke et bur som kan holde på dig, men mon ikke vi kan finde et et sted. Der er folk som holder varulve fanget, de må vel have udstyret til det." Han var overbevist om, at han sagtens ville kunne finde et bur inden fuldmånen. Det ville desuden også åbne for muligheden for at finde andre varulve, som han kunne eksperimentere på.
Han måtte holde sig selv fra at grine. James troede, at han sad oppe hele natten for at finde en kur. Så meget tid havde han aldrig brugt på noget, som faktisk kunne være godt. Selvom tanken morede ham, fik James påståelighed atter irritationen til at blusse op.
"Det er ikke den eneste grund til at jeg sidder oppe! Det har slet ikke noget med dig at gøre, og det er ikke noget du skal bekymre dig om! Og det er slet ikke nogen undskyldning for at rejse væk herfra, hvor du vil være i sikkerhed!"
Han gengældte ikke smilet. Både irritation, bekymring, vrede og frustration hvirvlede rundt i ham, og ødelagde den lille smule lyst til at besvare smilet, som han ellers normalt ville have haft.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 09.04.2019 15:25
Et bur, folk der holdte dem fanget.. Han tvivlede stærkt på at det var sandt. Folk jagtede varulve for at slå dem ihjel, ikke for at holde dem fanget. Det var jo ikke fordi de kunne være vagthunde eller noget. Nej de levede deres farlige liv ude af kontrol i en forvandling. "Bevars. Folk slår mig ihjel ikke for at få mig som vagthund. Tror du selv de kan finde på at tage sådan en som mig til sig uden at slå mig ihjel?" han var noget uforstående over for Marad og hvad han sagde. Det var dog Marad's egen sag, og det var ikke noget han ville blande sig i.
Irritationen var til at spore i Marad's udbrud og han trak på skuldrende. "Slap dog af.." kom det irriteret fra ham. Han kiggede væk fra ham og ud på maven. "Jeg mener det er bedst sådan, og så burde du lade mig gøre det!" han nægtede at kigge på Marad. "Her gik man faktisk og troede på at du udarbejde en kur, men det gør du så ikke. Hvad laver du så om natten når du ikke vil sove sammen med mig? Går på druk?" han kiggede fortsat ikke på ham, men han var lettere irriteret på Marad. Tænk at komme med sådan et udbrud på den måde og så bare snakke sådan til folk. Det var ikke ok, slet ikke hos James! Nej hvis Marad skulle være sådan så kunne han også være sådan!
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 09.04.2019 15:35
Marad rejste sig fra stolen, og begyndte at gå frem og tilbage. Hans umiddelbare instinkt var at bruge vold for at få James til at samarbejde. Men det kunne han ikke. Ikke overfor James.
"Du har ingen ide om, hvad nogle folk vil betale for en varulv" mumlede han, mest for sig selv.
Han tog et par dybe indåndinger, men det gjorde intet for at dæmpe hans stigende vrede. Han stoppede med at gå frem og tilbage, og stillede sig i stedet et par skridt væk fra James. Han turde ikke være for tæt på ham, han stolede ikke på sig selv.
"Du skal ikke rende rundt derude, hvor folk kan finde på at slå dig ihjel uden så meget som at tænke over det!" Hans stemme var hævet nu, der var ingen tvivl om at han var ved at være godt gal og frustreret. 
"Jeg har andre studier end dem om varulve!" Hvorfor kunne han ikke bare forstå det! Hvorfor skulle han være så åndssvagt påståelig!
"Der findes ingen kur! Du skal være sådan her for evigt, så vi bliver nødt til at finde en løsning!"  
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 09.04.2019 15:47
Ja betale for en varulv død eller levende! Hellere en død varulv end en levende en af slagsen! Men det var jo også nemmere at komme af med affaldet ved at lade andre overtage det. "Ja som død! Jeg har hørt historier om hvordan  varulve bliver jagtet og dræbt. Så hellere lade mig lade livet. Det er sku flot Marad!" kom det vredt fra ham. Han vendte blikket og kiggede hårdt på ham. Der var ingen grund til at hidse sig op, men Marad havde trykket på de rigtige knapper. Marad's mumlen hjalp ham ikke, James kunne høre alt hvad han ville selv en mus der bevægede sig lydløst hen over en skovbund. Det var en farlig evne at have, men det var en evne der var god at have.
"Nej men det er åbenbart bedre at lade mig rådne op i et bur hvor man kan hænge mig til skue og derefter slå mig ihjel eller hvad?" han var hård i tonen og lod sine ben komme ned på jorden. Dette her var for meget. Marad var ikke rigtig klog! Hvor havde han sine tanker henne? "Nå jamen tillykke med dine studier så!" han fnyste og kiggede væk fra ham. Han havde lovet at finde en kur og ikke engang det kunne Marad finde ud af! Hvad havde han egentlig tænkt sig? Skulle James nu bare leve sit liv som en bange hund der skulle se sig over skulderen. Det var ikke derfor han var taget med Marad i første omgang. Så kunne han lige så godt være blevet ved Mirandas flok.
Marads ord ramte ham hårdt og han vendte hurtigt blikket hen imod Marad. Lige så hurtigt rejste han sig op så stolen røg ind i væggen bag ham. "HVAD?!" kom det højt nok fra ham i en så høj en tone at glasset i et af vinduerne flækkede dog uden at springe. "Hvad fanden har du så gået og lavet, med dine behandlinger på mig?!" James havde stadig ikke nogen ide om hvad Marad egnetlig havde lavet, og han vidste slet ikke at det havde været eksperimenter. Nej i hans hovede havde Marad prøvet at finde en kur mod denne forbandelse eller sygdom som Marad hele tiden havde holdt fast i det var.
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 09.04.2019 16:01
Hvorfor tog James alt og fik vredet det rundt til noget negativt! Han forsøgte jo faktisk at hjælpe ham!
"Jeg forsøger jo at passe på dig! Hvorfor er det så svært for dig at forstå det!" Han slog frustreret ud med armene, han anede snart ikke hvad han skulle sige!

Vreden forsvandt lige så snart det gik op for ham, hvad han havde sagt. Han havde talt over sig. Det var skidt, rigtig skidt. For en gangs skyld var den neutrale maske krakeleret, da James ord fik ham til at se nærmest skyldig ud. Hans øre ringede, men han bemærkede det knapt nok. Han skulle finde på en rigtig god undskyldning nu.
"James, fald ned og lad os tale stille og roligt om det her" Han havde ingen ide om hvad han skulle sige, men jo længere han kunne trække tiden, jo bedre. Han bandede sit dårlige temperament væk. Hvorfor kunne James skubbe ham så langt, at han ikke engang tænkte over hvad han stod og sagde! Det lignede ham jo på ingen måde!
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 09.04.2019 16:38
Dette her var negativt på alle tænkelige måder. Marad ville kaste ham for nogle sultne løver sådan føltes det i hvert fald. Det var som om der stod død i panden på ham. Det var ikke noget han satte pris på. "Passe på mig, er det at passe på mig og sende mig til en flok mordere?" han var fortsat vred i stemmen og han kiggede hårdt på ham

Nok var Marad højere end ham men det ændrede ikke på den vrede der brændte i ham. Hvor vovede Marad at lege med hans liv? Hvor vovede Marad at sige noget for at det ikke kunne lykkes. Det var et falskt håb han havde vækket. Et håb han havde drømt om længe som aldrig blev til noget. Han kunne ikke blive normal igen. Han skulle være sådan her for altid. Lige ind til han blev slået ihjel. Hvorfor ikke bare lade det ske med det samme, det ville være hurtigere og sikkert også smerterfrit.
"Tale stille og roligt om det siger du? Du må ikke være rigtig klog?! Du har givet mig forhåbninger om et godt liv, et liv fra at blive jagtet og prøve på at blive slået ihjel. Her står du og siger jeg ikke kan blive rask! Hvad bilder du dig egentlig ind?!" hans stemme fik roden til at lave flere revner. Det var bestemt ikke et godt tegn. Han var vred, og denne vrede var Marads skyld. Intet Marad gjorde kunne gøre det godt igen. Lige meget hvad det så end var. Marad skulle rent faktisk skamme sig! Dog tvivlede James på at Marad overhovedet kunne finde ud af det.
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 09.04.2019 23:02
Hvad havde han dog startet.. Han havde godt nok set James gal før, men slet ikke på denne måde. Før havde han formået hurtigt at gøre han god igen, men nu vidste han ikke hvad han skulle sige eller gøre. Det var aldrig sket før. Ham der normalt havde så meget styr på alt og alle! Og så havde en enkelt knægt formået at få slået ham helt ud af kurs!
"Slap nu af og giv mig en chance for at forklare" Han kiggede over på ruden. Han kunne godt huske den hovedpine James før havde givet han, og han havde ikke lyst til at det skulle ske igen.
"Jeg stoppede jo mine eksperimenter på dig, fordi jeg ikke har lyst til at skade dig! Jeg ved godt at jeg løj overfor dig, men jeg vidste ikke hvordan jeg skulle forklare det!" Han trådte frem mod James og greb ud efter han hånd. Han blev nødt til at få ham til at falde lidt til ro, så de kunne tale roligt om det. På den måde kunne han bedre overveje sike ord, så han ikke talte over sig igen.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 10.04.2019 13:24
En chance til at forklare, han måtte da ikke være rigtig klog. Her havde James haft et inderligt ønske om at få det bedste ud af det, og endnu en gang blev han svigtet. Det var bare hans liv, han svigtede andre, og andre svigtede ham. Story of his life! Der var ikke noget der gjorde tingene bedre lige nu og slet ikke Marad. Han knyttede hånden og bed sig hårdt i læben. "Forklare. Du skal ikke forklare noget som helst! Jeg forventede at få sandheden af vide fra starten af, men endnu engang ser jeg at det hele er en fiasko!" han kiggede hårdt på Marad og hans øjne nærmest lynede af vrede. Det var længe siden han havde været vred, men lige frem at blive holdt for nar det var noget andet.
Marads næste sætning gjorde ikke tingene bedre. Han var dybt såret. Han var et eksperiment. EKSPERIMENT som om han var et dyr der skulle testes! Hvad fanden troede Marad lige han var. Marad tog hans hånd og med sin fri hånd lod han en knyttet hånd lange ud efter Marads næse. "Hvem fanden tror du lige du er. Jeg er ikke et dyr du kan lave eksperimenter på! Jeg burde aldrig være blevet, dig og dine latterlige eksperimenter! ARGH!" han trak hånden til sig som Marad holdte fast i og knyttede den. Aldrig havde han været så gal før. Der var aldrig nogen der havde fået pisset ham så meget af at han ikke kunne holde det ud! Det var tydeligt at se at hans røde hår var lige så vredt som hans humør. Rødt hår og vrede gik åbenbart godt i spænd som man sagde.
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 10.04.2019 13:44
Marads dårlige samvittighed var efterhånden ved at vige til fordel for irritationen. Ja, han havde begået en fejl. Han kunne udmærket selv se det forkerte i sine handlinger, men nu måtte James altså snart falde lidt ned!
"Fint! Glem forklaringerne, men lad mig i det mindste fortælle dig hvad der skete, og hvorfor jeg løj for dig!" Han troede ikke engang selv på at sandheden ville hjælpe, men så var alt lagt på bordet, og så kunne James finde ud af hvad han så ville gøre.

Det sidste han forventede var, at James ville slå ud efter ham, så han nåede ikke at reagere før næven skabte kontakte med hans næse, hvilket resulterede i en ubehagelig lyd, og en skarp smerte. Rent instinktivt tog han hånden op til næsen, og da han fjernede den igen, var der blod på fingrene.
Nu var det nok! Det her skulle stoppes, og det skulle være nu! Han greb atter ud efter James. Denne gang for at forsøge at hive ham helt hen til sig, så han kunne få armene rundt om ham, så James arme ville være låst fast mod kroppen, og han holde ham fast på den måde. Han vidste at han var en del stærkere end James, så det burde ikke være noget problem.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 10.04.2019 14:11
Hvis Marad troede at han var dum så tog han altså grueligt fejl! At forklare noget og fortælle noget kunne komme ud på et. Det var stort set det samme. Med en fortælling ville Marad automatisk komme med en forklaring på hvad der var sket, ikke på vilkår om James ville acceptere det. "Du kan tro nej kan du! Jeg vidste jeg aldrig skulle være blevet!" hans stemme blev en oktav højere uden han selv lagde mærke til det. Lige nu havde han svært ved at styre sin evne som han normalt var så god til. Han havde aldrig været vred før, og også det var nyt for ham. Han havde jo aldrig været en i kontakt med sine følelser før.

Da hånden ramte Marad's næse skød en smerte igennem James, hånden sad den forkerte vej og var tydeligt gået ud af led. Det var hvad der skete når han brugte vold. Derfor var han aldrig i kamp, det endte altid med at et eller andet gik ud af led. Han tog hånden til sig og lod sin anden hånd holde rundt om hånden. Den skulle sættes på plads, men han var ikke god til at gøre det selv. Det var en af de få ting han ikke kunne gøre selv. Han skulle til en healer og det kunne ikke gå for langsomt. Ikke på vilkår om han ville bede Marad om hjælp. Sådan en egoist! Inden han overhovedet vendte sig om at gå havde Marad grebet fat i ham og trukket ham ind til sig. Hans hånd der var gået ud af led blev trykket imod Marads bryst, dog gjorde James ikke tegn til at det gjorde ondt. Adrenalinen kørte igennem kroppen på ham, han ville mærke hånden senere. "Giv slip på mig!" han prøvede at skubbe sig fri med den frie hånd men Marad var alt for stærk. Han var fanget.
Marad

Marad

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Speciel race

Lokation / Medanien

Alder / 1677 år

Højde / 190 cm

Vuze 11.04.2019 12:00
Marad ignorerede smerten og blodet fra næsen, så han kunne holde alt sin fokus på James. Han havde prøvet meget værre end det her, ja, han havde jo sådan set prøvet at blive slået ihjel. Og selvom han ikke rigtig kunne dø, så kunne han stadig mærke smerten ved dødsstødet.
Han slækkede en anelse på sit greb om James, men stadig ikke nok til, at han ville kunne slippe fri. Han havde ikke tænkt sig at slippe ham fri, så længe han opførte sog sådan.
"Jeg slipper dig når du er faldet lidt til ro, så du ikke ender med at skade dig selv" Eller så han selv kom til at skade James, men det sagde han selvfølgelig ikke højst. Trusler om vold virkede ikke til at være den bedste strategi lige nu. Egentlig en underlig følelse. Han kunne selvfølgelig snakke sig ud af mange situationer, det havde han hurtigt været nødt til at lære, men vold var alligevel oftest det han brugte.
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Venus Fødselsdag! Læremester, jack, Mong
Lige nu: 4 | I dag: 8