Etienne Aldrich

Etienne Aldrich

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Byvagten

Fen 26.02.2019 15:23
Hvor i al verden var han?

Nattens mørke lå som et tykt, uigennemskueligt tæppe over den endeløse skov, der kun syntes at vokse sig tættere og tættere og mere og mere fremmed, hver eneste gang Etienne ellers var overbevist om, at han var på rette spor. Ikke et eneste træ slog ham som bekendt, om end han følte, at han havde vandret omkring i cirkler i timevis. Stammer, der var vokset zigzagget opad i deres søgen efter sollys, tankerne led i retning af affældige runers kantede former, og ældgamle træer, der var flækket på langs af lynnedslag, burde vække genkendende associationer, men nej. Han havde ikke været her før, og med den realisation fulgte faktummet, at han kun havde bevæget sig endnu længere væk fra stien i et forsøg på at finde ud af skoven.

Opgivende sank rigmandssønnen ned på en træstub og begravede ansigtet i sine hænder. Havde det ikke været, fordi han havde sin sidste rest af værdighed i behold, kunne han have givet sig til at græde. Der var alligevel ingen, der kunne se ham, og frygten fór igennem ham ved tanken om, at der ej heller var nogen, som ville opdage hans udsultede lig, før al kødet for længst var rådnet bort. Hvis ikke han snart fandt vejen tilbage, ville han utvivlsomt møde sit endeligt i denne skov, mutters alene på sit dødsleje.
/ Etienne I. Aldrich

Le

Le

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2324 år

Højde / 187 cm

Rabbit 26.02.2019 15:54
Det var lang, lang tid, siden Le sidst havde været så tæt på sit gamle hjem i Elverly. Hun havde aldrig haft lys til at vende tilbage hertil, da stedet kun holdt dårlige minder for hende, men hun kunne umuligt have ignoreret en hjælpeløse sjæl, der kaldte på hende. Når hun først havde mærket en sjæl i nød, kunne hun ikke holde sig væk, selv hvis hun prøvede. Tanken om, at der sad en person derude et sted, helt alene, helt modløs og trist, var så overvældende, at hun måtte handle.

Det var mørkt herude mellem træerne, og der gik et lille stykke tid, før hun spottede den sammensunkne figur mellem de mørke stammer. Åh, hvor var han dog trist! Et lille, forsigtigt smil spredte sig på hendes blege læber, mens hun gik mod ham. Takket være hendes hvide hår, vinger og klæder lyste hun nærmest på i mørket som en lygte, men der var slet ikke sikkert, mennesket ville lægge mærke til hende, før hun talte til ham. Sådan var det for det meste. Hvis hun ikke gjorde opmærksom på sig selv, blev hun overset.

Det gjorde helt ondt i hjertet at se drengen på stubben, og selvom Le godt vidste, at hun kunne risikere at forskrække ham, så kunne hun slet ikke stoppe sig selv. Hun rakte en bleg hånd ud og lagde den på hans skulder med et forsigtigt, "Hvad er du så trist over, lille dreng?"

Etienne Aldrich

Etienne Aldrich

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Byvagten

Fen 27.02.2019 15:32
Ud af øjenkrogen opfangede Etienne noget hvidt, der langsomt kom nærmere. Havde det ikke været, fordi den lyse farve skar sig igennem mørket, kommanderende at blive set, havde han nok næppe bemærket englens tilstedeværelse, opslugt af sin egen ulykke, som han var. Hænderne sænkes, og et bleg ansigt med isblå øjne, der var spærret vidt op i forskrækkelse, tittede frem. Han stirrede, da kvindeskikkelsen trådte nærmere, men gjorde intet. Paralyseret fra top til tå blev han siddende musestille på den lille stub, indtil en slank hånd berørte han skulder og rev ham ud af choktilstanden.

Normalvis ville han have rynket utilfredst på næsen over at blive kaldt ”lille dreng” og dernæst givet personen, der vovede at tiltale ham således, en lang smøre om, at han aldeles ikke brød sig om at blive tiltalt, som var han en dum snotunge. Hun kunne forsøge igen med ”Deres Excellence” eller ”Lord”. Men ikke nu. I dette skæbnens øjeblik var der end ikke det spædeste tegn på irritation at spore i de opspærrede øjne, og ingen skældsord at høre fra de let adskilte læber. 

Knap registrerede han hendes sympatiske ord, for kun ét fyldte hans hoved. "Er jeg... Er jeg død?" Sætningen forlod ham med en sart hvisken, som turde han knap nok at tænke tanken til ende.
/ Etienne I. Aldrich

Le

Le

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2324 år

Højde / 187 cm

Rabbit 27.02.2019 16:31
Le blinkede overrasket med sine store øjne over drengens spørgsmål. 

"Død?"

Så bredte et mildt og venligt smil sig på hendes læber og en lille, klukkende latter sneg sig ud mellem dem. 

"Død?" gentog hun og rystede let på hovedet, så det hvide hår blafrede en smule om hendes ansigt. "Nej, så ville du jo ligge dernede." Hun pegede på jorden. "Man kan ikke sidde op og tale, når man er død. Altså, med mindre man er en vampyr eller... en levende død. Men det er du ikke. Du er bare..." Stadig med hånden på drengens skulder satte hun sig på hug ved siden af ham, så hun kunne være mere i øjenhøjde med ham.

"Du er trist," sagde hun så og så selv lidt trist ud. "Du er så trist, at det gør helt ondt at være i nærheden af dig. Hvad er du trist over?"

Etienne Aldrich

Etienne Aldrich

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Byvagten

Fen 27.02.2019 19:10
Den klukkende latter fik Etienne til atter en gang at stivne på stedet, men denne gang var det ikke af frygt. Tværtimod følte han sig ganske pinligt tilpas, da hendes forklaring formåede at tale sin hans logiske sans, og de blege kinder antog en lyserød farve. Blodet, der netop nu valfartede imod hans ansigt, talte sit tydelige sprog om, at han var helt og aldeles i live. Hjertet hamrede af sted, og neglene skar sig ind i håndfladerne, da han knyttede begge sine næver så hårdt, han kunne. Der var absolut intet andet end hans tåbelige fantasi, der tydede på, at han havde vinket farvel til sit kære liv.

”Åh.” Han skammede sig over sin egen dumhed, og slog blikket ned, da hun satte sig på hug. For én gangs skyld fandt han sig selv i et ydmygt stadie, hvor hans første indskydelse ikke var at komme med et hånligt, afledende svar. "Jeg er farret vild," indrømmede han. "Jeg var bange for, at jeg aldrig ville se et andet menneske igen. Selvom du ikke ligner et menneske. Du har vinger. Jeg troede et øjeblik, at du var en engel."

De lyseblå øjne mødte hendes, og denne gang var det med et lille, bittert smil på læben. Det var fjollet af ham at tænke sådan. Engle fandtes ikke - de var ikke andet end myter skabt for at gøre efterlivet en tand mindre frygtindgydende.

/ Etienne I. Aldrich

Le

Le

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2324 år

Højde / 187 cm

Rabbit 27.02.2019 19:47
Igen måtte Le le lidt og ryste en smule på hovedet. Sikke en spøjs dreng! Han måtte have levet en meget beskyttet tilværelse - sådan som Le også havde levet, før hun var genopstået - for der var da masser af engle rundt omkring, var der ikke? Le mente da bestemt, hun havde mødt nogle stykker af dem, ud over sig selv naturligvis.

"Jamen, det er jeg da også, fjolle," lo hun blidt og rejste sig for at gå et par skridt bagud og dreje rundt på stedet, så hun kunne vise sine enorme vinger frem og løfte dem en smule. Hun var meget stolt af deres blanke, hvide fjer. "Men du er altså stadig ikke død. Og jeg er her ikke for at lede dig til efterlivet heller. Jeg vil bare gerne trøste dig lidt, så du ikke er så trist mere."

Hun stoppede med at dreje rundt og smilede til ham, mens hun svajede lidt. Drejeturen havde gjort hende lidt svimmel.

Etienne Aldrich

Etienne Aldrich

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Byvagten

Fen 28.02.2019 14:08
Enhver ville have antaget, at Etiennes øjne umuligt kunne vokse sig større, men alligevel formåede han at spærre dem endnu mere op, da kvinden tilkendegav, at hun var en engel og dernæst snurrede omkring foran sig. Læberne skiltes i et lydløst gisp, og blikket flugtede de store, hvide vinger. Hun kunne løfte dem. I det øjeblik blev han for alvor klar over, at vingerne ikke blot var en rekvisit, hun havde lavet ud af træ og hønsefjer. De var så ægte, som noget kunne blive.

En pludselig trang til at føle fjerene overmandede ham, men han formåede at kæmpe imod lysten til at række ud. Havde det været hans egne vinger, ville han nok næppe have værdsat, hvis nogen berørte dem med deres små, beskidte fingre, der havde klaret igennem krat og mudrede skrænter hele dagen.

"Hvis du kan hjælpe mig på rette vej igen, vil jeg i hvert fald blive glad." Tænderne lukkede sig om den buttede underlæbe, og et øjeblik så han tænksom ud, før han forsigtigt vovede sig til at spørge, "kan du flyve med dine vinger?" Hvem der dog bare havde friheden til at sætte af fra jorden og svæve op, op, langt op over træernes toppe, hvor ingen kunne nå dem. 
/ Etienne I. Aldrich

Le

Le

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2324 år

Højde / 187 cm

Rabbit 28.02.2019 15:03
"Ja da!" svarede Le med et ivrigt nik med hovedet. Sikke nogle sjove spørgsmål den dreng stillede! Hun løftede vingerne helt op og spredte dem, så de nærmest dannede et stort, hvidt tag over deres hoveder. Hun rystede dem lidt, så fjerene løftede sig en smule. Der var rart at få lidt frisk luft mellem dem, når hun normalt havde dem foldet tæt ind mod sin ryg det meste af tiden.

"Hvor vil du gerne hen?" spurgte hun venligt og så sig lidt omkring. Det virkede ikke ligefrem som det rette sted for et menneske. "Skal jeg flyve dig derhen?"

De fleste ville nok ikke tro, at Le kunne løfte en dreng på Etiennes størrelse, men Le kunne løfte mange gange hans vægt, hvis hun ville. Hvor hun havde fået sine enorme kræfter fra, vidste hun ikke, men de var vældig praktiske, når man skulle flyve af sted med folk, eller hvis en grandvoksen mand havde brug for at blive holdt lidt.

Etienne Aldrich

Etienne Aldrich

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Byvagten

Fen 28.02.2019 15:34
Engel svarede ja, som var det det mest naturlige, selvindlysende i verden, at hendes vinger var i stand til at lade hende lette fra jordens overflade. Selvfølgelig vidste Etienne, at der fandtes flyvende væsner derude i den store verden – han var trods alt hverken naiv eller, den blotte tanke om indskydelsen pinende ham, dum – men han havde aldrig selv stået ansigt til ansigt med et, og havde derfor aldrig set et par vinger større end dem, der havde siddet på palæets påfugle. En af de smukke, om end ganske uintelligente, fugles fjer havde været kridhvide, en skarpt kontrast til dens røde øjne, og dens vinger havde lignet dem, der sad på englen overfor ham.

Etienne grublede over hendes spørgsmål, men måtte sande, at han intet mål havde. ”Jeg… Jeg ved det ikke. Kender du til et sted i nærheden, hvor jeg kan få husly og mad?” 

Hendes næste spørgsmål overraskede ham, og selvom han var på nippet til at udbryde et utvetydigt ja!, kom bekymringerne ham i forvejen. Tænk hvis han blev bange, så snart de lettede, eller hun slap ham midt i luften. Og endnu vigtigere: ”Du kan da ikke løfte mig. Det er ikke for at fornærme dig eller betvivle din styrke, men jeg er tungere, end jeg ser ud.”
/ Etienne I. Aldrich

Le

Le

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2324 år

Højde / 187 cm

Rabbit 28.02.2019 15:58
"Jeg er stærkere, end jeg ser ud," svarede Le blot og holdt en hånd ud til drengen med et lille smil. "Jeg lover, jeg nok skal lade være med at tabe dig... Øh, hvad hedder du egentlig?"

Det gik op for Le, at hun helt havde glemt at spørge drengen om hans navn. Det plejede hun da ellers altid at gøre, men hun var nok blevet så overrumplet af hans overraskelse, at hun fuldstændig havde glemt sine manerer. 

"Jeg hedder Le," skyndte hun sig at tilføje og bukkede en lille smule for ham, selvom det så lidt sjovt ud, når hun var næsten et helt hoved højere end ham.

Etienne Aldrich

Etienne Aldrich

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Byvagten

Fen 01.03.2019 11:22
Blikket flugtede usikkert englens hånd, idet han forsigtigt gned sin ene arm. Om han turde stole på hende, havde han ikke besluttet endnu. Ingen kunne på nogen måde være så uendeligt imødekommende, hjælpsom og god, som hun gav udtryk for at være.

”Lover du…?” De sorte bryn rynkede, idet han fiskede efter bekræftelse, selvom det var godt det samme. Enten ville han sulte ihjel i denne fremmede, mørke skov, eller også ville han falde til døden. Sidstnævnte lød mindst smertefuld. ”Eti-… Etienne.” Navnet fumlede ud over læberne, idet han atter en gang måtte minde sig selv om at bruge et dæknavn, blot for at beslutte sig for, at det ikke skadede at være ærlig overfor englen. Hun kunne sikkert fornemme, hvis han løj.

”Le?” gentog Etienne forundret, idet han grublede over navnet dobbelte betydning. Det kunne enten være et redskab, der ofte blev forbundet med døden, eller en perlende latter, som var noget af det reneste og varme i hele verden. Usikker på om han skulle gengælde bukket, nøjedes han med et kort, værdigt nik.
/ Etienne I. Aldrich

Le

Le

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2324 år

Højde / 187 cm

Rabbit 01.03.2019 11:44
"Etienne," gentog Le med et smil, som om hun smagte på navnet. "Sikke et fint navn."

Hun kunne godt se, hvor usikker han var, men hun holdt hånden fremme mod ham, mens hun grublede over, hvordan hun mon kunne få ham til at stole på sig.

"Jeg lover lover lover, at jeg ikke taber dig!" sagde hun så og stak sin lillefinger frem mod Etienne, som hun havde set andre gøre det, når de lovede noget højt og helligt. "Jeg er stærk! Se selv!"

Hun trak hånden til sig og vendte sig rundt for at finde noget tungt at løfte. Hun fik hurtigt øje på en kampesten, der i hvert fald måtte veje 150 kilo. I en hurtig bevægelse samlede Le den på med begge hænder, som vejede den ingenting. Hun lod den hoppe lidt op og ned i sine hænder, som var den en bold, inden hun satte den tilbage igen, stolt og forsikret om, at nu måtte Etienne da tro på hende.

Etienne Aldrich

Etienne Aldrich

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Byvagten

Fen 02.03.2019 14:22
”Tak.” Etienne skød brystet en smule frem, bevægelsen diskret og næsten ikke synlig, men det var til gengæld let at aflæse på hans ansigt, hvor stolt han var at sit navn. Det var et fint navn, hvis han selv skulle sige det. Det var blot en skam, at han ikke kunne fortælle hende hele sin titel. Dét ville hun have fundet imponerende, var han overbevist om.

Tavst så han til, imens hun løftede en sten, der måtte veje tre gange så meget som ham, som var dens vægt at sammenligne med et stykke brød. Overraskelsen overmandede ham, og der gik adskillige sekunder, før han atter kom til mæle. Sjældent formåede folk at gøre ham målløs, men englen havde allerede slukket for hans taleevne adskillige gange nu.

”Hvordan gjorde du dét?” Han stirrede på hende. "Det er... Det er altså bare ikke muligt."
/ Etienne I. Aldrich

Le

Le

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2324 år

Højde / 187 cm

Rabbit 03.03.2019 11:11
"Det ved jeg ikke," sagde Le med et lidt overrasket smil. "Sådan har det bare altid været, siden jeg vågnede igen... Måske er alle engle stærke? Jeg har aldrig spurgt."

Le så lidt ned ad sig selv og tørrede lidt forlegent jorden på sine hænder af i sin hvide kjole. Hun var slet ikke vant til at blive stille så mange spørgsmål. Normalt var det hende, der spurgte ind til folk, hun mødte, men nu var rollerne da vist blevet byttet om. Det føltes helt mærkeligt, og Le var ikke helt sikker på, hun kunne lide det.

"Tror du så på mig nu? At jeg ikke taber dig?" Hun smilede til Etienne.

Etienne Aldrich

Etienne Aldrich

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Byvagten

Fen 03.03.2019 14:53
"Måske er de. Var du også stærk før du... vågnede?" Det sidste ord forlod usikkert Etiennes buttede læber, idet begrebet var ham ukendt, men han havde en vag idé om, hvad det betød. Hun måtte mene dengang hun genopstod som engel. Tanken fik kuldegysninger til at løbe ned af Etiennes blege ryg, da det slog ham, at hans brødre måske ligeledes havde overvundet døde, og nu var ude efter hævn. Måske han skulle spørge hende, om hun kendte til dem?

Tænderne sank atter en gang ned i underlæben, som de altid gjorde, når Etienne følte sig usikker. Heldigvis hørte det til sjældenhederne.
"Okay så. Jeg tror på dig," gav han sig endelig, og hans forsøg på at gengælde hendes smil føltes en smule halvhjertet, hvilket næppe var et under. Frygten fpr at falde ned sad dybt indgroet i ham.
/ Etienne I. Aldrich

Le

Le

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2324 år

Højde / 187 cm

Rabbit 03.03.2019 15:00
"Hmm, det kan jeg ikke huske," svarede Le og kløede sig lidt i det hvide hår. "Det er så længe siden..."

Le kunne kun huske få specifikke ting fra sit liv som elver, som f.eks. hendes mor, hvor sød og kærlig hun havde været, men også hvor lukket og kold hun blev, når Le spurgte til sin far. Hun ville stadig gerne vide noget om ham, måske endda finde ham... men hun anede ikke, hvor hun skulle begynde. Det eneste, hun havde, var et navn.

Le faldt lidt hen i tanker om sin far, da Etienne talte til hende igen. Et stort, ivrigt smil bredte sig med det samme på hendes læber, og hun hoppede spændt op og ned.

"Jeg holder godt fast på dig!" lovede hun og rakte begge arme ud mod Etienne, men tøvede så og pegede på sin ryg i stedet. "Vil du hellere sidde på ryggen af mig? Du bestemmer!"

Etienne Aldrich

Etienne Aldrich

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Byvagten

Fen 04.03.2019 10:35
Uforstående tippede Etienne hovedet på sned, idet han så englen an. Godt nok var hans viden om efterlivet håbløst begrænset, hvis da ikke grænsende til ikkeeksisterende, men alligevel havde han en idé om, at ens liv var noget af det, man ville huske bedst.

"Hvor længe siden er det da?" fortsatte han den endeløse strøm af spørgsmål uden tanke for, at englen efterhånden snart måtte have fået nok af at besvare dem alle. Det var nok sjældent, at hun stødte på et menneske, hvis viden om magiske væsner var lige så håbløst begrænset som Etiennes.

Blikket gled over hendes arme og dernæst hendes ryg. Sidstnævnte føltes som det oplagte svar, for det svarede vel nogenlunde til at sidde på ryggen af hest, og det var uden tvivl denne tanke, der fik ham til at skifte mening.
  "Du må nok hellere holde mig," blev hans beslutning, og han fremtvang et nervøst lille smil. "Jeg er bange for, at jeg kommer til at ødelægge dine vinger ellers."
/ Etienne I. Aldrich

Le

Le

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2324 år

Højde / 187 cm

Rabbit 07.03.2019 11:57
"Hvor er du fjollet," fnes Le, da Etienne nævnte at ødelægge hendes vinger. Det var jo ikke sommerfuglevinger! Hun svarede ikke på hans spørgsmål om, hvor længe hun havde været engel, for hun kunne ikke rigtigt huske det, og hun havde på fornemmelsen, at hendes svar nok ville gøre Etienne en smule urolig. I stedet smilede hun bare venligt til ham og trådte tættere på ham, så hun kunne lægge begge arme rundt om hans overkrop. 

"Hold godt fast," hviskede hun, mens hun bredte de store vinger ud. Nu hvor de var helt strakt ud, målte hende vingefang lidt over fem meter, og da hun begyndte at slå med de, måtte flere små træer og buske lade livet. En, to, tre store slag blev det til, inden de lettede. Etienne vejede næsten ingenting i hendes arme, og Le tog bare en dyb indånding af den kølige natteluft, mens de steg højere og højere op over trætoppene. Les hvide hår hvirvlede omkring hendes ansigt, og hendes blege kinder fik lidt farve af den kolde vind. Heroppe var der fint udsyn over hele området, og dér i horisonten så Le en lille klynge mørke huse med lys i nogle af vinduerne. En landsby! Der var sikkert en kro, hvor Etienne kunne få mad og lidt varme. Hun satte kursen mod landsbyen.

Etienne Aldrich

Etienne Aldrich

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Byvagten

Fen 08.03.2019 18:23
"Det er da ikke fjollet! Tænk hvis jeg kommer til at hive en fjer ud eller sparke til dig eller... Eller noget, der er endnu værre," fremlagde Etienne sin tankegang for englen. Personligt syntes han selv, at hans bekymringer var ganske logiske især taget i betragtning af, at han aldrig havde været i nærheden af en englen før.

Armene, der fandt deres vej rundt om hans overkrop, fik hårerne på hans nakke til at rejse sig, som de så ofte gjorde, når folk kom til at røre ham ved et uheld. Denne gang var det dog intentionelt, og han havde selv givet Le lov, men det betød ikke, at hans berøringsangst forstummede af den grund. Det hjalp dog betydeligt på frygten for at røre andre, at han var forberedt på berøringen, og da hun strakte sine enorme vinger ud og gjorde klar til at lette, fandt han endda, at hans fingre borede sig ind i hendes arme i et forsøg på at holde sig fast. Det var ikke med ønsket om at gøre hende ondt, at han gjorde det, men frygten fór igennem ham og fik overlevelsesindstinkterne til at træde ind. Hun kunne til enhver tid slippe ham, og han ville falde til jorden, men illusionen af tryghed, hans greb om hendes arme indgød ham med, var alligevel betryggende.

I første omgang forsøgte han ikke at kigge ned, men da vinden piskede ham ind i øjnene, blev han alligevel nødt til at slå blikket ned. Aldrig havde han oplevet et syn som dette før. Under dem blev træerne mindre og mindre, indtil hele skoven så så lille ud, at han ville kunne træde over den med et enkelt skridt. Pludselig syntes den ikke længere så uendeligt stor og farlig, som den havde gjort for et par minutter siden, hvor han havde været overbevist om, at han snart ville møde sit endeligt.
"Det er virkelig smukt," udbrød han åndeløst.
/ Etienne I. Aldrich

Le

Le

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 2324 år

Højde / 187 cm

Rabbit 09.03.2019 12:23
Le kunne godt mærke, at Etienne var urolig, så hun holdt endnu bedre fast på ham, mens de steg til vejrs. Hun kunne ikke selv huske detaljerne omkring den første gang, hun fløj, men hun kunne da godt huske, at det havde været helt overvældende. Hun kunne huske, at hun havde følt præcis, som Etiennes stemme lød.

"Verden er smuk og forfærdelig," sagde hun med munden helt tæt ved hans øre, så han kunne høre hende over vindens susen og vingernes kraftige slag. Hun smilede. Det var sjældent, at hun fik lov til at opleve denne slags følelser. Som regel oplevede hun kun sorg og smerte og ensomhed.

De små lys fra landsbyen under dem kom langsomt tættere og tættere på, men Le fløj ikke alt for hurtigt. Etienne kom nok ikke ud at flyve igen lige med det samme, og hun ville gerne forlænge oplevelsen lidt, så han kunne nyde udsigten.

"Sig til, når du vil ned," sagde hun venligt, mens hun fløj i langsomme cirkler højt oppe omkring den lille klynge huse.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 9