Mahir vidste, at han var i problemer. Juno var ældre end ham og noget mere aggressiv, næverne sad lige så løst på ham som alle de andre. Mahir ville helst ikke slås, ikke hvis han kunne undgå det, men nogle gange var han bare tvunget til det. Han regnede med, at i dag var en af de dage, han havde i hvert fald tænkt sig at forsvare sig selv, skulle det blive nødvendigt.
Forventede han at vinde, skulle det komme til kamp? Han kunne måske godt, men han troede ikke helt selv på det, selvom han ville kæmpe så godt, han havde lært.
"Det er ikke min bande," hvæsede han tilbage, da Juno skubbede til ham. Han havde stadig godt fat i pakken, den måtte helst ikke komme på jorden. Ikke at han vidste, hvad der var i den, men det kunne jo være, at det kunne gå i stykker. Og at komme med en pakke, der var beskidt var heller ikke i orden.
At han lige havde afsagt sig Asads bande, var måske en fejl, men han
var ikke en del af den bande, selvom han hang ud med dem ind i mellem. Han deltog sjældent i noget af det, de rendte rundt og lavede. Mest fordi det var alt for voldeligt eller kriminelt, og det var Mahir slet ikke til. Han ville bare lave akrobatik sammen med sin bror. Være sammen med sin bror. Hvilket også var grunden til, at han hang ud sammen med de andre.
Hans blå øjne mødte Junos og han bed hårdt sammen ved følelsen af hans greb om hans hage. Det mindede for meget om noget, Asad kunne finde på, når han var vred eller ville have sin mening igennem, og da Juno stak en hånd i hans lomme, blev det for meget. Hans krystaller. Han havde løbet hele dagen for at tjene den slat krystaller, der var i hans lomme. Ikke om Juno skulle have lov til at tage dem!
Så først rykkede han sig fri af Junos greb med en hård bevægelse, inden han slog ham. En knyttet næve lige i smasken, så kunne han måske lære at lade andres krystaller være!
"Hold nallerne fra min krystaller! Jeg har tjent dem!" Vreden var tydelig i hans stemme og udtryk, noget der fik ham til at ligne sin bror lidt for meget.