Man skulle være komplet idiot, hvis man missede den iskolde vrede i Asads stemme, og den ramte Atlas som en knytnæve lige i ansigtet. Hvorfor ved Zaladins maddikke-inficerede røvhul kunne idioten ikke bare
forstå, hvad Atlas mente?! Hvor krævede han, at Atlas
sagde, hvad han følte? Den slags pis var Atlas slet ikke vant til. Da de var små, var det næsten, som om de kunne læse hinandens tanker. Den eneste vidste altid, hvad den anden tænkte! Hvorfor var det ikke sådan mere?! Atlas
hadede at skulle forklare sig, og især sine følelser, for følelser var sådan noget pis, svage folk snakkede om.
Hele Atlas' krop spændte i frustration, eller måske var det hans intuition, og det viste sig at være uendeligt heldigt, for hans spændte mavemuskler var nok det eneste, der reddede ham fra at ligge i en sammenkrøllet klump på brostenene. Havde han været ordentligt forberedt på slaget, ville Atlas nok godt have kunnet tage det uden at knække sammen overhovedet, men han var ikke ordentligt forberedt, og selvom Asad ikke var den stærkeste af de to, så var han stadig stærkere end de fleste normale folk.
Slaget i mellemgulvet slog luften helt ud af ham og fik Atlas til at bøje sig sammen på midten, mens hans krop forsøgte at absorbere trykbølgerne og smerten. Adrenalinen eksploderede i hver fiber af hans muskler, og inden Atlas overhovedet kunne nå at tænke over, hvad der lige var sket, tændte han helt af. I stedet for at rette sig op, kastede han sig mod Asad, greb ham om livet og brugte sin ikke-ubetydelige vægt til at tvinge ham ned på jorden. Der var ingen overvejelse bag hans handlinger, kun adrenalin og frustration, og før han vidste af det, havde han fået vendt Asad om på maven. Det var ikke uden besvær, for Asad var stærk og kendte mange af hans tricks. Atlas måtte kæmpe sig igennem en knytnæve mod kinden og stærke tænder i hans arm, men han klarede det!
Da han endelig havde fået Asad om på maven, satte Atlas et knæ i ryggen på ham og lænede sig ned, så han lagde endnu mere vægt på sin ven. Han vidste præcis, hvor meget vægt en normal rygrad kunne klare, og han holdt sig et godt stykke væk fra den grænse.
"Ja, jeg kedede mig!" hvæsede han mod Asads øre, fuld af vrede og skyld.
"Jeg kedede mig, så jeg var ved at brække mig... uden dig. Livet er så forpulet tomt uden dig, okay? Og den eneste grund til, jeg ikke fattede dét noget før, er fordi jeg er en forpulet sinke!"
Så snart ordene havde forladt hans læber, forsvandt al vreden. Nu var der kun skylden tilbage, og Atlas trak sig. Med et grynt satte han sig på røven på de kolde brosten og gned over sin ansigt med sine håndflader. Han forventede fuldt ud, at Asad ville rejse sig og slå ham igen, eller måske sparke ham, men han havde ikke i sinde at stoppe det. Han fortjente det.