Alisana Ashenhurst

Alisana Ashenhurst

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 1582 år

Højde / 181 cm

Raider 06.01.2019 15:22
De mørke læder støvler havde pløret et lag af mudder på sig, vinteren fik byen til at være vådere end normalt, og Alisana kunne godt mærke at hun savnede solens varme i luften. Jakken som holdte hende varm, var af rød/grå tone, det høje krave var trukket op for holde så meget kulde ud som mulig. Bukserne var matte men stadig mørke nok, til at det var svært at se det snaskede vand som havde gjort hendes bukseben våde.

Det var en kold dag i januar, hvor folk havde det varme tøj på. Alisana havde pladderet en del mennesker på hendes vej til markedspladsen, marked var ikke hendes destination som sådan. For der var mange handler som havde det tøj hun søgte, eller i hendes størrelse.
Alisana ledte efter skrædder som kunne lave hendes tøj, lige siden at hun havde trukket sig tilbage fra livet som jæger, havde hun beholdt sin vane til bukser og skjorter frem for kjoler. Alisana gøs ved tanken, kjoler var den mest upraktiske beklædning på jorden, og der var ingen der skulle prøve på tvinge hende ned i en igen.

Derfor gik turen til butikkerne nær markedspladsen, der ville nok være en større chance for købe det tøj ind som hun havde brug for. Alisana nærmede sig de første par butikker og hun kiggede ind af vinduerne for se om hun havde det rette sted, efter en ti minutters gang, kom hun faktisk frem til en butik som måske kunne være ideel til hvad hun skulle købe.

Alisana trådte indenfor, for kigge på tøjet. Hun kunne lukke sin jakke op for varmen i butikken, hvor hendes hvide skjorte kom til syne for verden. Alisana lave et afslappet suk som hun gik rundt og kiggede sig omkring.

Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 06.01.2019 15:36
Inde i en butik ved markedspladsen var en kvinde som var skrædder. hun så ikke ud af meget med hendes lille krop. hendes korte hår men når man så efter i hendes øjne kunne man se hendes dæmon side. hun sad bag disken.. ikek mange turde komme ind til hende pga henes dæmon jeg. men hun var jo ikke ond som sådan.

hun sad og skitsede nogle nye kjoler ned på et pergament da døren blev åbnet og en smuk kvinde med mande tøj kom ind. hun så ud til at ha brug for hjælp. Sarril rejste sig roligt og gik over foran disken og bukkede med hovedet. "goddag Frøken, er der noget De leder efter som jeg måske kan være behjælplig med" spurgte hun stille og så på kvinden.

Sarril var ikke den der vidste det meste om godhed, men ville gerne lærer om det. hun ville gerne vise at hun hørte til i krystallandet og ikke i dæmon riget. hun havde altid følt sig forkert der. hun håbede at det hun lige havde sagt var den rigtige måde at tiltale en anden og sige man gerne ville hjælpe.

Sarril var iklødt en lille nederdel til hendes knæ og et forklæde med nåle pude og målebånd. hendes top var også en enkel en.
bag ved hende var en væg fyldt med tråde i forskellige farver så hun altid havde det hun skulle bruge.
Alisana Ashenhurst

Alisana Ashenhurst

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 1582 år

Højde / 181 cm

Raider 06.01.2019 15:51
Alisana gik lidt i sine tanker, før at hun hørte stemmen tale til hende. Hun vendte sig imod kvinden som havde talt til hende og et høflig smil kom frem på de blege læber. Det var længe siden at hun havde hørt ordet frøken brugt omkring hende, andre kalde hende altid den eller andre neutral ord fordi de ikke var sikker på om hun bare var en tynd fyr med langt hår bagfra, eller om hun var andet. 

”Jeg leder blot efter en butik som ville tage tid til skrædder sy mit tøj i fremtiden,” Alisana holdte sin tone rolig. ”Det er desværre et besvær at købe tøj, når er en kvinde med mands smag for tøj” hun kunne nok ikke forklar det på andre måder. Penge var der nok af til at hun ville kunne betale for timerne, og for stoffet til tøjet som hun skulle have i fremtiden.
”Hvis du har modet på lave tøjet, vil jeg gerne betale en god pris for det. Der er ikke ret mange dame butikker der forstå sig i at lave bukser til kvinde, eller andre dele af mit tøj” sagde hun kort.

Alisana trak på den ene skulder så det lange hvide hår blev skubbet tilbage om på hendes ryg. Hun håbede inderlig at hun for en gang skyld havde det rette sted, ellers måtte hun søge videre i byen.

Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 06.01.2019 16:01
Sarril havde ikke set hendes ansigt før hun vendte sig så hun havdebare set det lange hår og regnet med en kvinde. da hun talte om en fremtidig skrædder til at så hendes tøj nikkede Sarril.  hun så på det tøj kvinden her havde på og fik et tænksomt minde. hun stod og tænkte på hvordan man kunne lave tøj fra mænd til kvinder med den feminesitet det krævede.

"jo jeg kan nok godt lave tøj til Dem hvor tøjet minder om mandens stil." hun så op mod kvindens ansigt og kom med et lille klumb i halsen. hun var faktisk meget høj i forhold til Sarril.

da kvinden talte igen og talte om bukser skitsede hun faktisk et bar bukser ihovedet over hvordan sådan noget kvinden havde på ville kunne se ud til en fin version. måske med lidt mønster? eller flere farver? det kunne være alt hvad kvinden her ønskede.

"jeg vil da gerne gøre forsøget med at lave Deres tøj. men jeg skal bare bruge Deres mål for at vide hvor .... langt jeg skal lave tøjet." hun holdte pause for at finde det rigtige ord. hun havde dog ikke smilet helt endnu. hun var jo opvokset et sted hvor smil var tegn på ondskabsfuldhed. "er der noget stof De fortrækker til deres tøj. jeg har alt fra bomuld, til silke" sagde hun roligt og så om bag sig for at se efter sin skammel.
Alisana Ashenhurst

Alisana Ashenhurst

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 1582 år

Højde / 181 cm

Raider 06.01.2019 16:21
”Gerne så tæt så De kan komme, det ville gør livet letter for mig” mest fordi at det ville betyder er hun skulle købe mindre ind i fremtiden. Alisana var godt klar over at den lette løsning var at hun bare forblev i den mandlig form som hun kunne tage, men hun fortrak altid at være sig selv, og at skift køn udseende var besvær ind i mellem.

”Naturligvis,” sagde Alisana, hun havde regnet med at der skulle tages mål af hendes krop. ”Nu hvor vi er i disse våde kolde tider ville det mest praktiske nok være materiale som kan vand og vind,” sagde hun kort. Alisana havde godt nok ikke tanker om rejse i fremtiden, men hun gik stadig udenfor en del. ”Det kan kunne tåle bevægelse og arbejde, jeg har vane med sværd træne ugelige” der var ikke meget stof som kunne tåle de bevægelser som hun engang i mellem lavet.

Alisana havde godt nok en svaghed for ting lavet af silke, men det var mest som under kjoler eller til hendes badekåbe. ”I farve ved jeg nok godt hvad jeg fortrækker, mine skjorter er altid hvide, men mine bukser og jakker kan være næsten alle farve, gerne blå eller grønne toner, rød kan også gå an” sagde hun. Nu var hendes jakke godt nok ikke i den mest farverig rød, men den var også godt brugt efterhånden. 

Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 06.01.2019 16:39
så tæt på mandens stil. det var nemt. hun havde jo lavet tøj til mænd. men kvinder havde jo lige en lidt større barm end mand så der skulle jo laves lidt bredere. Sarril gik om bag disken og satte sig på hug for at tage skamlen op. hun tog en blyant og pergament med.  hun gik over til hende.
hun stod roligt og så på sine hylder med stoffer. hvad ville passe måske en hvid bomulds skjorte som kunne holde varmen. og så måske... ja bare måske nogle flotte blå bukser.

Sarril gik over til noget stof hun vidste kunne være afvisene for vand. men det tænkte hun kunne være i enden af bukserne så hun ikke gik i det våde men det gled af lige så stille uden at gøre hende fugtig eller kold.
 Sarril så på kvinden og så hvor mudret og våde bukserne var for enden. men det var nok meget klogt det med at sætte vand afvisende stof på. hun nikkede og gik over til hende igen og stilte sig op på skamlen. "vil De sprede armende ud. så jeg kan måle Dem" hun vidste at der var mange steder man skulle måle til en skjorte. imens tænkte hun hurtigt og spurgte så. "skal der være lommer i skjorten og bukserne?" ikke alle mænd ville ha lommer men nogle ville. de brugte det til små hemmeligheder.
Alisana Ashenhurst

Alisana Ashenhurst

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 1582 år

Højde / 181 cm

Raider 07.01.2019 16:20
I mens at hun ventede, kunne lige så godt fjerne hendes jakke, bare for målene blev mere præcise. Alisana havde ikke meget figur på kroppen, hun holdte taljen tynd, mens brysterne var små. Hofterne var dog altid en af de ting som hun ikke kunne ændre, de var jo lavet til at hun skulle have børn, selv om hun ikke havde børn.

Alisana gjort hvad der blev sagt, hun holdt armene ude til siden af hendes krop. Hun gjort kort en mentale overvejelse om lommerne. ”Det ville nok være praktisk ind i mellem, jeg har altid et eller andet som jeg mangler lommer til, når jeg ude af hjemmet” det var lidt for tit at Alisana havde for lidt plads, specielt på de aftener hvor hun tog ned på de forskellige kroer for at drikke.

Alisana drejet hoved en smule bag over for kig sig over skulderen. ”Hvad hedder de? Jeg synes altid det er så kedelig, at kalde for på titler” sagde hun kort. Det var måske venlighed, men det var også en årsag til at Alisana havde svært ved huske folk, når de altid talt med ord som de, du og deres.

Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 07.01.2019 17:45
Sarril gik roligt rundt og fandt forskellige stoffer. da hun så havde fundet et og kom over for at måle kvinden imens kvinden tænkte. hun tog måle båndet rundt om kvindens bryst og målede. da hun så talte om lommerne at hun altid manglede nogle nikkede Sarril. hun kom ned til taljen. ikke meget forskel på bryst og talje måtte Sarril indse.

hun så på på kvinden da hun var gået bag hende for at måle videre. "Bare kald mig Sirl." sagde hun kort og vidste også at hendes navn faktisk var Sarril men som dæmon var det en god ide at ha et kalde navn. tænk vis nogle fik magt over en.

hun var dog også enig om at titler var noget så kedelige. hun brugte dog de, dem og deres udtale da hun synes det var det rigtigste i denne verden. dæmonriget kunne hun godt finde på at sige du og dig til folk fordi der var der pas på dig selv før du passer på andre. 
nu hoppede hun af skamlen og skrev talene ned. hun så mod de lange ben kvinden havde og mærkede lidt misundelse i sig. hun tog målebåndet fra jorden og op til bukse kanten.
Alisana Ashenhurst

Alisana Ashenhurst

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 1582 år

Højde / 181 cm

Raider 10.01.2019 18:49
Alisana stod i stilhed, mens hun blev færdig. Hun trak vejret langsomt og rolig, indtil at hun hørt stemme bagved. Hun hørt navnet og det to Alisana et par sekunder for hende at huske det. ”Sirl, de fleste ville nok kalde mig Alissa frem for Alisana, nok fordi de syntes at det letter at huske” sagde Alisana før at hun kiggede på Sirl.

Det var først sådan at Sirl var helt tæt på, at Alisana lagde mærke til den store højde forskelle i mellem dem. ”Jeg beklager min højde, det kommer fra den elverisk del af min familie” sagde hun. Hvis der var en ting som hun gerne ville lave om var det hendes højde ind i mellem, hun kunne tit se hen over hoved på de fleste mennesker, selv de fleste mænd, hvis der altså ikke var en elver eller anden race som der var tale om.

Man kunne dog ikke se den elverisk del på hende, bortset fra højden havde Alisana slette mange af de andre træk, hun var klar over hvad der ville ske hvis Kile orden så hende med de spidse øre og derfor havde valgt at fjerne dem for en del tid siden. 

Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 12.01.2019 10:37
Sarril skrev det sidste ned og så op på kvinden da hun talte om hvad hun lev kaldt. "Alissa" hviskede hun for at prøvede at sige det. det var nu et meget pænt navn. Sarril så på hende og nikkede. Sarril gik en omgang rundt om Alissa for at se hendes stil mere an.

da hun undskyldte sin højde stoppede Sarril og så op på hende. "hvorfor undskylder du for noget du ikke kan gøre for?" spurgte hun roligt. hun anede ikke hvorfor disse venlige racer altid beklagede eller undskyldte for noget de ikke kunne gøre for Sarril undskyldte da sjældent over sin højde. hun kunne jo ikke gøre for hun var født til at være en lille kvinde.

Sarril havde faktisk ikke rigtigt taget stilling til alt det med kile orden. skulle hun følge dem eller stå imod? skulle hun måske bare vare passiv? hun vidste jo ikke engang om det de gjorde var forkert for det hun havde oplevet i dæmonernes rige havde jo være nogle lunde det samme synes hun. folk var lede og onde ved andre. var det ikke en del af livet?
Alisana Ashenhurst

Alisana Ashenhurst

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 1582 år

Højde / 181 cm

Raider 13.01.2019 12:05
Alisana kom med en lille latter, ”Ind i mellem må det være partisk at være lille” hun kunne sagtne selv se fordelene ved at være lavere end hvad hun var. ”Den gang, da jeg var en ung kvinde, prøvet jeg på at være med på balladen sammen med drengene fra den lille by som jeg kom fra, en dag ville de have at jeg skulle stjæle en kurve æbler, og naturligvis er jeg den mest genkendelige person i hele byen. Så da jeg havde stjålet kurven med æbler gik der ikke mange timer før min familie var klar over hvad jeg havde lavet” forklarede hun, hvis hun nu havde haft sin evne til at kunne formskifte og mindre højde kunne hun nok godt være sluppet afsted med det hele.

Hendes minder fra før at hendes liv blev vendt op og ned, var ikke dårlig, de var bare blev svære at huske tydelig. Hun havde jo lært, set og oplevet mange ting siden hendes død.

”Det er ikke helt let at ligne sig selv dag ud og dag ind” når Alisana ville det, skiftede hun hårfarve blot for se hvordan at folk tog det, når hendes hvide hår blev sort, rødt eller en helt anden farve. På en måde var hun lidt fascineret af Sirl hårfarve, blåt hår havde hun ikke set før i sit liv, folk havde meget mere naturlig farver i Dianthos med mindre at de kom fra andre steder i landet, eller hvis de andre racer. ”Du inspirer mig lidt til prøve nye hårfarver igen” sagde Alisana med et smil.

Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 15.01.2019 13:36
ja Sarril var lav og det var en fordel på mange punkter. men ikke når hun skulle nå noget på øverste hylde. hun så på Alissa da hun talte om at være genkendelig. det kendte Sarril alt til. hendes udseende var meget genkendeligt i verden. selv om  hun var dæmon lignede hun ikke de tybiske dæmoner med håret. men øjnene afslørede hende altid.
"fik du så ballade over noget så lidt som en kurve med æbler?" hun vidste ikke om det var ondt eller godt at stjæle en kurve med æbler. vis det var til et godt formål var det vil ikke noget at tyde over men vis det var fra de fattige havde hun nok kunne forstå det.

Sarril var ikke så heldig at ha haft et tidliger liv. faktisk havde hun levet i 1000 år og havde næsten lige haft fødselsdag så hun var stadig en meget und dæmon i forhold til så mange andre.

hun tog sig til håret da Alissa sagde det ikke var nemt at ligne sig selv hver dag. det kunne Sarril godt sætte sig ind i. hun kunne skifte farve på tøj. men med hår det tog mere chakra end hvad godt var. "vis jeg kunne lavede jeg også om på mit udseende, men det er ikke alle der er så heldige at de kan det" hendes tone var ikke trist. men heller ikke glad. hun vidste bare at verden ikke var opfundet så alle var ens i evne.
da Alissa talte om at prøve nyt hår pga Sarril fik hun lidt undrene øjne. " gør jeg?" hun forstod ikke hvordan hun kunne gøre det. hun havde jo bare det hår hun nu en gang havde.
Alisana Ashenhurst

Alisana Ashenhurst

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 1582 år

Højde / 181 cm

Raider 17.01.2019 17:28
”Jeg fik den store forælder tale om at jeg var ung, og at jeg nok ville lære at tyveri ikke var smart i fremtiden” fortalt hun kort, Alisana var nok bare heldig den dag. ”Sådan er forældre jo, de skal gir en advarsel og der efter er man på egen hånd” sagde hun lidt efter.

Alene var hun jo nu, eller hun havde altid tjekket om hun havde familie tilbage. Alisana kom med et nik, ”Ja da, det er jo så kedelig at ligne alle andre i denne verden” sagde hun kort, selvom hun havde hvidt hår var det ikke ligefrem specielt at se, måske for en på hendes fysiske alder, men ikke med hendes mentale alder.

”Jeg har været hvid håret, rød håret, sort, grå. Alle de normal toner som mennesker har, men aldrig specielle farver” sagde hun kort, der havde ikke været en årsag, eller en god nok grund til at prøve alle farver.

Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 24.01.2019 16:31
Sarril ville gerne sige hun havde prøvet den store forældre tale. men det kunne hun ikke prale med. hun trak vejret dybt og gik over til stofferne på hylden. "sådan var det ikke hvor jeg kommer fra" sagde hun roligt og tog noget flot stof ned fra hylden. hun lagde det på bordet ved hylden og lagde en anden over for og studerede det lidt.

hun så mod Alissa da hun nikkede og talte om det var kedeligt at ligne andre. måske var det rigtigt men Sarril havde altid beundret dem der så normal ud. hun tog et godt gik på Alissas krop for at forestille sig det tøj hun skulle til at sy.
"er det da bedre at skilde sig ud?" hun kom til at tænke på vis man lignede en anden meget ville folk ikke kunne finde ud af hvem det var der havde gjort noget galt. det ville de vis man virkelig så anderledes ud. ville de ikke?

Sarril tog sig til sit hår da hun sagde specielle farver. hendes var mørke blåt. det lignede sort om natten. men hun vidste at hendes hår også var magisk så det kunne jo være derfor det var  blåt? eller var det bare fordi hun var dæmon? hmmm den måtte hun lige tygge på for sig selv. 
Alisana Ashenhurst

Alisana Ashenhurst

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 1582 år

Højde / 181 cm

Raider 28.01.2019 09:30
”hvordan var det, der hvor du kom fra?” spurgte hun nysgerrig, opdragelse var forskellig fra sted til sted. Sådan var det altid.
Alisana klukkede, ”Jeg skiller mig nok en del ud i forvejen, med hvidt hår på min alder?” sagde hun, fysisk var hun jo ung, men mental var nok en ældre dame. Teknisk set, så hun ikke sig selv som gammel, men når det kom til hukommelsen, var hun nok ikke helt den bedste til at huske alt.
”I min forstand har det altid været spænende at skille sig ud, jeg gør det selv ved at være en helt anden person ind i mellem” når der ikke var andet at fortage sig, kunne Alisana altid lave sig om til mand og have lidt morskab ved at være det modsatte køn.

Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 30.01.2019 08:44
Sarril så på hende med lidt anderledes øjne da hun spurgte ind til hvordan sarril var blevet opdraget. "det var meget, pas på dig selv før andre... og så var det meget med at man skulle være på vagt over for alle. selv for dem man troede man kunne stole på."  Sarril havde jo haft en opdragelse der svarede til en dæmon. men det var jo også det hun var.

Sarril gik over med noget stof og så på Alissa. hmm mon hun ville kunne lig stoffet. "er dette stof noget De kan lig til skjorten?" hun arbejde på samme tid med hun snakkede. hun så på hendes hvide hår og synes faktisk det var meget flot. måske hun skulle få en magiker til at forvandle hendes hår til hvidt.

Sarril så mod stoffet og synes selv stoffet var behageligt og stærkt.
Alisana Ashenhurst

Alisana Ashenhurst

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 1582 år

Højde / 181 cm

Raider 30.01.2019 10:21
Alisana kunne godt nikke til den genkendelse, ikke fra hendes første liv men måske mere fra det liv som hun havde nu. ”Det var lidt sådan mit liv var, da jeg kom tilbage fra døden” sagde hun kort, måske afsløret hun en smule for meget om sig selv der. ”Det er kaotisk at blive genfødt, alt det man skal lære, alt de nye indtryk og ting som ikke længere er de samme som de år man havde som levende” ak ja, det evige liv var ikke helt til, til tider.
Alisana var stille i et øjeblik som hun tænkte over spørgsmålet, ”Blød uld, eller silke” sagde, ”Når det kommer til farver, er jeg mest til de hvide toner” sagde hun, der var næsten altid sådan at hun gik klædt. Hvide farver faldt i et med hendes hår, indimellem havde folk faktisk svært ved skillende de to fra hinanden.
”Lys blå, kunne også være en god farve” sagde hun, det ville passe hende fint med let blå farver.

Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 31.01.2019 16:22
kom tilbage fra døden!! det måtte betyde hun var en engel. eller var genoplivet efter et hjertestop. hun troede mest på engel. hun så på hende med lidt undersøgene øjne. da hun så dog tilbage på stoffet og lagde det lyse orange stof hun havde fundet tilbage.  hvidt eller lys blå. okey.
Sarril kunne ikke sige hun kendte livet efter døden. faktisk havde hun aldrig prøvet at dø. "det kan jeg ikke sige jeg har prøvet. men så vil jeg næsten regne med De er en engel?" hun så mod hende og så på hendes hvide stof. silke eller blød bomuld. hmm hun havde da hvid silke. men også hvid bomuld hun valgte bomulden da det var bedre til at holde varme. hun tog det ned og lagde det på bordet.
"men selv om man er genfødt som engel..... er man vel stadig den man hele tiden har været ik?" det var et spørgsmål hun altid havde haft i tænkerne når hun havde set en engel. var de den samme som da de døde? eller havde deres personlighed også ændret sig?
Sarril gik kort tid over til sit arbejde. "vil De ha Deres skjorte figur syet eller skal det ligne en mands mål?" hun kunne sagens lave skjorten så det var tydeligt at se hun var en kvinde. men vis det ikke var det hun ønskede ville hun da ikke.
Alisana Ashenhurst

Alisana Ashenhurst

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 1582 år

Højde / 181 cm

Raider 01.02.2019 19:11
Alisana nikkede som svar, ”Intet andet, selv om det virker en smule ironisk at blive kaldt en engel” sagde hun kort. Alisana ville nok ikke kalde sig den hjertegode engel, hun havde bragt mange vampyrer i døden.
Det var godt spørgsmål som Sirl kom med, ”Personlig er jeg nok en mere mentalt bevist person, dertil stå mine elver del heller ikke frem længere. Efter at elverne blev forvist fra byen, var jeg nød til at skjule mine øre mere” Alisana kunne ikke sige at hun var enig med alle ting som der forgik i Dianthos, men heller være her når tingen lavet sig om frem for at løbe væk fra det som hun havde opbygget over årene.
”De må gerne ligne en mands mål” det ville passe hende bedre end tøj som fremhævet hendes krop alt for meget.

Sarril

Sarril

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 1001 år

Højde / 165 cm

Mong 25.02.2019 12:07
Sarril vidste at selv om man var engel kunne man godt være en der havde dræbt. så at hun ikke ville kalde sig selv engel var vel fair. hun så på hende med rolige og nysgerige øjne. "så du er mentalt dig selv som du var før du døde" hun nikkede til sig selv og hørte godt det skulel være en mands mål. hun gik over og begyndte at regne ud hvordan det ville se ud.
hun havde tit lavet skjorter til en ven af familien så det l lige i hånden hvordan man gjorde det. hun så på Alissa og tænkte over om hun mon ønskede at komme tilbage til byen uden at skjule sig. for det ville sarril ønske vis det var hende der stod i hendes sko. hun ville dog også ønske at de forbandede kile orden snart forsvandt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7