Rabbit 23.12.2018 23:34
((Jeg fik ikke skrevet den her til romance-konkurrencen, så nu bliver den postet her i stedet for, bare med endnu mere snask!!))Det er isnende koldt, da Hector vågner den morgen, og han er ret sikker på, at hvis ikke han og Juno havde været begravet under tykke tæpper og skind, så havde de frosset ihjel i løbet af natten. Hectors næsetip er iskold, og hans ånde står dampende hvid ud i luften, da han stikker hovedet op over de varme tæpper. Han kniber øjnene sammen mod det skarpe morgenlys (som slet ikke er morgenlys, men retter formiddagslys for klokken må være mindst 10) og løfter hovedet lidt for at finde ud af, hvorfor værelset er så koldt. Han spotter hurtigt synderen; et vindue på klem. Han eller Juno må have glemt at lukke det, inden de gik i seng i nat, og nu er der nærmest istapper i loftet. Det vindue skal lukkes, men Hector kan på ingen måde overskue at flytte sig fra den varme seng for at gøre det. Juno sover stadig, og det ville kun være endnu værre at bede ham om at gøre det. Hector har i det mindste pels til at beskytte en del af sin krop. Det har Juno ikke. Han er helt nøgen under sit nattøj.
Helt nøgen...
Hector glemmer alt om kulde og vinduer, og hans koncentration er nu i stedet rettet mod Juno. Hans lyse hår er uglet og der er aftryk af lagnernes folder mod hans kind. Begge kinder og hans næsetip er let lyserøde i kulden. De lyse vipper virrer blidt over dem. Hector smiler, mens han stirrer på sin kæreste. Hvor er han dog smuk. Helt perfekt, selv de mørke render under hans øjne. Hectors smil vokser lidt, og han læner sig tættere ind og kysser Junos let adskilte læber. De er kolde, men Hector kysser dem igen, hvilket får Juno til at grynte lidt og stikke sin tunge ud og slikke over læberne.
"'Morgen," mumler han uden at åbne øjnene, men han åbner munden en smule, som Hector tager som en invitation til at kysse Juno ordentligt, så det gør han straks. Junos mund er dejlig varm, og det føles, som om varme langsomt siver ind i Hector, mens hans og Junos tunge glider mod hinanden. Junos øjne er stadig ikke åbne, og Hector mistænker ham en lille smule for ikke at være ordentlig vågen endnu. Junos krop, derimod, er fuldstændig vågen, for der går ikke lang tid, før Juno presser sig op mod Hector, og Hector mærker Junos stive pik mod sit lår igennem Junos natbukser. Hvis Hector ikke havde været ophidset før, så er han det i hvert fald nu. Et kildrer og kribler i hele kroppen, og især mellem benene, og Hector har meget svært ved at ligge stille. Han vrider og vender sig under tæpperne, og selvom det er dejligt at kysse med Juno, så går der ikke ret lang tid, før det slet ikke er nok mere. Hector vil have mere.
Med en mumlet undskyldning bryder Hector kysset for at vende sig om, så han ligger med ryggen mod Juno. Han møffer sig baglæns, så hans røv bliver presset helt tæt på at Junos skridt, og så han kan mærke Junos hårde pik dunke mod sig.
"Tag mig," hvisker han til Juno over sin skulder og ruller med hofterne for at gnubbe sig mod ham. "Giv mig din pik."
Om det vækker Juno ordentlig til live eller hvad, det aner Hector ikke, for han han ikke se Juno over sin skulder, men noget har det i hvert fald gjort, for han kan mærke, hvordan Juno rækker ned og skubber sine natbukser ned nok til at frigøre sin pik. Den nærmest springer frem, kan Hector mærke, og han udstøder et let støn, da den få sekunder senere bliver presset op ad ham. Hector løfter det ene ben lidt, så Juno bedre kan komme til, og der går ikke længe, før Juno trænger op i ham.
Juno stønner ind i Hectors krøllede nakke, og hans ene arm glider omkring Hector og holder ham fast mod Junos brystkasse, mens han begynder at støde op i ham. Varmen mellem dem under tæpperne er næsten uudholdelig, men Hector ænser den ikke, nu hvor Juno glider ind og ud af ham i et søvnigt, dovent tempo. Det er dejligt, utrolig dejligt, men også for langsomt. Hector er liderlig, og der skal ske noget mere.
Da han få minutter senere vender sig og skubber Juno ned at ligge på ryggen, lader det til, at Juno endelig er vågnet ordentligt.
"Mm, Hector," hvisker han og ser til, mens Hector kravler ovenpå ham og sætter sig overskrævs. De stønner sammen, da Junos pik glider tilbage ind i Hector, og Junos øjne er vidt åbne, når Hector placerer to hænder på hans brystkasse og begynder at ride hans pik med kraftig entusiasme. Men selvom det måske ser lidt voldsomt ud, så sørger Hector for at hans greb om Junos brystkasse er løst nok til at Juno kan flytte sig, hvis han vil, og efter et stykke tid, fjerner han helt hænderne fra Junos bryst for i stedet at placere en på hver sin side af Junos ansigt, mens han læner sig ned over Juno og stønner mod hans mund.
Han har ikke helt styr på, hvem der kommer først, men det er også lige meget. Hector kollapser på Juno til sidst, og uden et ord falder de begge i søvn igen, varme og udmattede i hinandens arme.
*

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig