Tid: Sen aften
Vejr: Støvregn og ret så koldt
En hånd gled op under hans trøje, noget der normalt ville gøre Killian ganske lykkelig, men denne gang forsøgte han frustreret at skubbe den væk. En grov latter fulgte og en anden hånd rev ham i håret, hårdt nok til at han fik tårer i øjnene.
"Hvad så lille svans, var det ikke det, du gerne ville have?" Et grimt ansigt var nær hans, og han rystede hurtigt på hovedet, mens han stadig forsøgte at komme fri af mandens hænder. Lugten af billig øl hang over manden, men selvom han var tydeligt beruset, var hans stadig stærk, og Killian nægtede som altid at slås for at komme fri.
"Slip mig. Lad mig være." Hans stemme var overraskende dæmpet, han havde ikke lyst til at vende hele kroens opmærksomhed i mod dem og hans problem.
Det havde været sådan en dag, hvor han bare havde haft uro i kroppen siden han stod op, og det hårde arbejde i stalden havde ikke hjulpet. Nej, han måtte ud, ud og finde nogen, der ville røre ved ham og få ham til at føle sig elsket og varm. Han havde faktisk allerede uddelt et lille blæs tidligere, men manden havde ikke været interesseret i mere, så Killians jagt på nærhed havde fortsat, hvilket havde ledt ham ind på denne kro. Ind til videre havde han hygget sig, men da han ville op til baren for at hente noget at drikke, havde fulderikken hevet ham ned på sit skød.
Hænderne blev ved med at holde fast i ham og rage på hans slanke krop, og han prøvede lettere desperat at komme væk. Manden lavede trutmund og kysselyde, og selvom Killian normalt ikke var kræsen, gav denne mand ham kvalme, og han lænede sig så langt væk som muligt fra hans ansigt. Hvilket fik manden til at gribe fat i hans krøller igen og forsøge at hive ham nærmere, mens hans hånd kørte rundt i skridtet på ham.
"Giv farmand en lille trutter."
Killian skar ansigt og drejede hovedet væk, selvom det føltes som om, at han var ved at få flået en håndfuld hår ud.
"Lad mig gå, lad være, jeg vil ikke." Hans stemme lød efterhånden lidt grådkvalt og desperat, men ud over at vride sig for at komme væk og skubbe til ham, gjorde han ikke noget voldeligt modstand. Bare manden ville slippe, så han kunne løbe. Men lige nu så det sort ud, især fordi han sad på en bule, der blev mere og mere hård, jo mere han vred sig for at komme fri.