Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 20.11.2018 18:11
 Mørket havde lagt sig, og menneskemylderet ude på markedspladsen var næsten ikke-eksisterende. Det var en lille times tid siden Daphnie havde fået fri fra arbejde, og siden da, havde hun tøffet rundt på markedspladsen, og nyt den stille aften. Det havde været en hård dag på arbejdet - der havde været mange inde og spise, og af en eller anden grund havde folk været i et et ekstra dårligt humør i dag, så det havde været mange utilfredse og negative kunder.
 Daphnie havde ladet tankerne løbe frit, og benene gå deres egen vej, og nu fandt hun sig selv stående foran Ønskespringvandet. Et dybt suk forlod hendes læber, mens hun lod tanken, om det mon var så tilfældig at hendes ben havde ført hende her hen. Hun lod sin bagdel placerer sig på kanten af springvandet, og gav sig til at rode igennem den lille taske der hang hen over hendes skulder. Kunne det virkelig passe, at hun ikke havde en lille bitte krystal liggende der nede, et eller andet sted. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.11.2018 19:14
Jack var enlige kommet til Centrale Byens Maksed plads og det var efter hånden længe siden at han hadet været her der var mange mennsker som gik rundt. Jack hadet altid været fasineret af den her by men hans far vidste ikke han tog her til et lille smil kom over ham. Da han så noget mad han gik rolige der hen og sagde ” to stykker tak ” svaret han rolige kappen var lidt over sig for folk var ikke så glade for halvdyr igen. Jack smilte og nikket høfliget til damen og gav hende lidt ekster.

Ikke så langt der fra gik en takse tyv og stjal folks punke og sølv ting det  var let nok for de kunne ikke se ham han hadet set sin bytte.  Han liste sig stille hen mod hende usynlige som han var da det var en meget god even ” hehe som at stjæle slik fra et barn ” visket han med en væsen han  prøvet at stjæle tasken fra hende  og så sat i løb så hurtige han kunne

jack selv kom stille gånde med noget mad i hånden og  spiste noget der linget en bøf hans hale loveret stille rundt duften af mad var godt for ham lige nu i sær fordi han var sulten. Jacks øjne kikket lidt rundt på de mange butikger han  vidste ikke hvor han skulle begynde at lede til at starte med. han bar ikke noget sværd det behøvet han ikke. Jacks øjne faldt på en person som kom løbne hen i mod ham eller han kunne lugte ham det underet ham at de ander ikke kunne se denne person som han kunne  mund det var på grund af hans ulve evner ?

Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 20.11.2018 19:34
 Efter et lille minuts rodenrundt i tasken, fik Daphnie endelig fat i en lille krystal, og lige som hun tog hånden op fra tasken, sneg den sig over hende skulder og stak af, med en fin lille bemærkning om noget omkring slik fra et barn. Daphnie sad og så lidt forvirret efter tasken, som den nærmest dansende bare.. forsvandt. 
 I et øjeblik sad Daphnie forvirret og undrede sig over hvad hun havde gjort siden tasken pludselig stak af - og hvorfor det først var nu den viste at den kunne tale og bevæge sig - hun havde trods alt haft den i mange år efterhånden, og hun syntes eller hun altid har behandlet den godt. Daphnie rystede kort på hovedet over sig selv.
 "Hey taske! Hvor skal du hen?" kaldte hun efter den. Ude omkring tasken kunne hun se en skikkelse, måske den kunne hjælpe med at indfange taske, så deres forhold kunne blive fikset og deres problemer kunne blive løst - hvad så end de var.
 "Uhm..! Dig der ude! " kaldte hun ud mod skikkelsen, " Min taske er ved at stikke af, kunne du måske hjælpe mig, med at fange den? " Daphnie gav sig til at løbe mod skikkelsen, og efter tasken, men den var altså nået et godt stykke, i alt den tid Daphnie havde brugt på at tænke.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.11.2018 19:51
Jack  så godt at der var en ung pige efter den og da person så sagde at  hendes taske var ved at stikke af vidste han vad der forgik han vendte sig hurtige om på hælen og løb efter den. Hvad mund det som det var der bar den taske jack kunne kun se  om rissset af  persoen og noget skel. Jack løb efter den  men tyven var tylige vis for hurtige til at selv jack kunne følge med dog med alt pras fik han enlige fadt i ham og sprang op på ham så der lod noget lam jack hadet fadt i den. ” GIV DAMEN SIN TAKSE TILBAGE TYV ! ” råbet han og holdte så godt fast at han kunne knække nakken på persoen jack stelv kunne føle der var noget skel  det kunne ikk være en slange  måske en  og dog jo mere person kom frem jo mere slange bliv han  jack holdte ham så godt fast han kunne så han ikke bed ham

” SLEEEP MIG ! DUMME ULV ELLER DU FÅ MIN GIFT AT SAMGE ” slanges hale Vifte vildt om kring og det gjorder det svært for jack at holde fast så han smutte ud af hans hænder men lod tyve koste stå  jack tog tasken op og løb tilbage til pigen som hadet miste tasken ” her...her er din taske ” svaret han stille og peget med en finger ned mod gaden  det tog ldit tid for ham at puste ud ” han stak af fra mig---det var en slange person ” svaret han pustne og rejste sig stille op med et smil ” mit navn er jack ” svaret han den lille skjold våben kom stille frem man kunne se en pote og noget ild om kring den
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 20.11.2018 20:13
 Både tasken og skikkelsen var hurtige, og Daphnie kunne ikke rigtig følge mig - først da de stoppede med at løbe, nåede Daphnie at indhente dem lidt, hun valgte dog at stoppe et stykke væk, i tilfælde af at tasken ikke ville komme med frivilligt, og skikkelsen måtte bruge vold. Det så ud til at tasken ikke helt ville med frivilligt, og derfor stod Daphnie i baggrunden og lavede 'fine' boksehænder ud i luften.
 "Jear! Sådan! Gi' den en på skalden!" Daphnies bemærkninger hjalp nok umiddelbart ikke på hende og taskens forhold, men den kunne jo bare lade vær med at stikke af i første omgang jo! Der blev råbt lidt forskelligt ovre fra skikkelsen og taske, og selvom Daphnie ikke kunne tyde hvad det var, der blev råbt, trådet hun alligevel et skridt tilbage, bare lige for en sikkerheds skyld.
 Efter lidt tid kom skikkelsen over mod Daphnie - den så noget behåret ud. Daphnie så lidt på skikkelsen der kom mod hende, og nikkede lidt over sine egne tanker. Det var en ret stor hund. Hunden gav hende tasken igen, og hun tog den straks op til øret, for at høre om den havde noget at fortælle. 
 "Hallo.. hvorfor stak du af? " hviskede Daphnie til tasken, der ikke længere virkede til at have noget at fortælle. Hun rystede den lidt, men det virkede til den var tom for ord. Hun lod blikket falde tilbage på hunden, med et stort, kækt smil.
 "Tusind mange tak, fordi du gad gange min taske! Den var ret hurtig.. " Hun kløede sig lidt oven på hovedet. Et forvirret udtryk gled over hendes ansigt, da den begynder om en eller anden der stak af, som var en slange. Daphnie rystede kort og svagt på hovedet, det var sikkert bare den manglende ilt, fra at løbe der var steget den til hovedet.
 "Hej Jack! Jeg hedder Daphnie! " Hun nejede kort, af en eller anden grund - der virkede lige passende, "Men du kan bare kalde mig Daffe."
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.11.2018 20:25
Jack  løfte øjnet brynede lidt da hun snakket ti sin taske hadet hun ikke hørt efter hvad han sagde ” hmme din taske kan altså ikke tale det var en slange person som hadet taget den fra sig han hadet gjort sig usynlige ??”  hun virkede til at være lidt forivret men meget  sød og så sød ud også  jack smilte stille og bugget rolige ” hyggeligt at møde dem Daffe ” svaret  han med et sød blik i hans øjne jack rejste sig så stille og kikket lidt rundt men så ned mod hende igen ” så hvad laver en smuk kvinde som dem her ud på gaden ” jack charmeret sig lidt ind men vist det virkede så virkede det . Jack kikket lidt hen mod kvinden mund hun kunne vise ham rundt det kunne være rat med lidt selvskab og lidt sjov for det var hvad jack behøvet lige nu. Man kunne tylige se at han ikke var her fra
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 20.11.2018 20:45
 Daphnie så på Jack - som hunden hed - mens hun lyttende vippede hovedet langsomt fra side til side. Da han var færdig med at snakke, nikkede hun roligt, mens hun så tænkende og en smule tomt ud i luften. Hovedet forsatte med at nikke, og hendes panden begyndte at rynke sig.
 "Så altså.. Det du siger.. " Daphnie stoppede med at nikke og holdt en pause med at snakke, "er.. at min taske ikke stak af? Men at det var en der stjal den?" Hendes blik ændre sig fra være tænkende til at se spørgende på Jack. På den eneste side gav det meget godt mening for Daphnie at taske selv var stukket af - der var jo ikke nogle, og hun så jo lige selv, at den bare.. ja.. stak af.. Så hun havde liiidt svært med at tro på at det var nogle der stjal tasken.
 Et svagt og kort fnis slap ud mellem Daphnies læber da Jack bukkede, det var da lidt hyggeligt. Daphnie nejede igen, udelukkende fordi hun havde glemt hun havde nejet en gang. 
 "I lige måde, Jack! Det var heldigt du lige var der til at rede min taske! " Daphnie klappede på tasken, og smilede til Jack. Han var da ganske venlig! En svag varme fandt vej til Daphnies kinder, da han kalder hende smuk - heldigt at mærke var faldt på.
 "Aauwe du! Visse vasse! " fnes Daphnie, mens hun viftede med hånden, "Jo! Nu skal du hører! Det var jo faktisk sådan, at det var at jeg var ved at finde en krystal, som at det var ar jeg ville smide ned i Ønskespringvandet! Men så forsvandt tasken, ligesom jeg fandt en krystal, og så er det at vi nu står her! " Med et bestemt nik, stoppede Daphnie med at snakke, og slog ud med hænderne. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.11.2018 20:53
Jack så efter tænk som ud og tog sig til hagen yep denne kvinde var sikker lidt skør men hvad de felste jack kendte var af samm støbinge jack smilte dog svagt men forsvandt hurtit igen. ” tja jeg er ikke helt her fra  og måske godt bruge lidt at drikke og måske lidt sjovt men jeg ved ikke helt hvad jeg skal lave .. hvad med jeg inviter dig ud som en date  så kan vi også lære hinanden at kende ” svaret jack lige ud for det passet jo det var som en form for en date når man skulle finde ud af om man kunne samme. Folk  kikket lidt ondt mod jack og ryste på hovdet over han kunne finde på at inviter en ung kvinde som hende ud. Jack sukket lidt og slog hætten af sig med et stille smill. mund hun kendte en vej eller en kro de kunne være på så de kunne finde lidt sjov i gaden jack kunne dufte hende og hans hjerte hoppet lidt. men gjorder ikke noget lige nu det ville være for hurtige og vis han hadet lært noget så skulle man ikke være hurtige. at hun slog armen ud gjorder at han hoppet lidt tilbage for at se hvad hun ville gøre
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 20.11.2018 21:24
 Da der ikke kom nogle indvendiger i forhold til tasken, konkluderede Daphnie at hun i sidste ende nok havde ret, og når hun en gang kom hjem ville hun prøve og få tasken til at forklare sig selv! For nu måtte hun bare sørge for at holde ekstra godt fast i den, ind til hun kom hjem. 
 Mens Jack fortalte stod Daphnie og lyttede og nikker i ny og næ. Da 'date' kommer ind i samtalen så naturligt, varmede Daphnies kinder op igen, og hun lagde flovt den ene hånd på den modsatte skulder. 
 "Joo.. Det er da også kun fair, som tak for det med tasken! " Daphnie smilede skævt til ham og nikkede lidt. Da han hoppede tilbage, går der et lille, forskrækket gib igennem Daphnie, inden hun fnes lidt.
 "Hov.. Det var ikke for at forskrække dig!" sagde hun smilende, "Kom! " Daphnie tøffede over til Ønskespringvandet igen, men hun vinkede Jack over til sig. Mens hun ventede på han kom over til hende, ledte hun efter endnu en krystal i tasken.
 "Så kan vi ønske, at aften går godt! " Hun sendte ham et kækt smil, men hun rakte ham den ene krystal.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 21.11.2018 17:15
Jack smilte da hun sagde ja. Han hadet kun været på få date men at denne unge kvinde hadet sagt ja til at komme med ham var lidt af  bedrift. Dog gik han rolige hen mod spring vandet som hun ombart var kommet hen mod han tog den lille krystal og kikket længe på den ” hvad gør jeg ved den ” spurte han lidt dumt for han hadet ikke prøvet at ønske før numalt gjorder han bare tingen og så kom det af sig selv. Jack lukket dog øjne stille i og lod som om han ønsket et eller andet det var nu en skam at smide sådan en flot ting i vandet jack vendte sig rolige om ” så hvad arbejder du med daff?” spurte han  hende stille om og lod hånden glidt ned mod hendes blidt folk glode lidt mod jack Daphnie hun var smuk syntes jack men det kunne vel godt være der var noget om det jacks hale loveret lidt under sin kappe.  og han måtte  tage det stille og rolige men hun dufte så godt for ham 
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 21.11.2018 19:12
 Da Jack var nået hen til springvandet, lukkede Daphnie begge hænder sig om krystallen, og lukkede øjnene, men inden hun nåede at ønske, spurgte Jack om hvad han skulle. Hun åbnede øjnene igen og så på han med et kækt smil.
 "Okay! Så du tage krystallen i dine hænder, lukker øjnene og ønsker et eller andet, og så smider du krystallen ned i springvandet, og så skulle det gå det i opfyldelse! " et stort smil bredte sig om Daphnie læber. Hun kunne godt lide tanken om, der var noget der der ude, som måske mente hun fortjente at få opfyldt hendes ønsker. Hun vende tilbage til det hun var i gang med, lukkede øjnene og klemte om krystallen mest hun ønskede, at aften gik godt. Kort efter smed hun krystallen ned i springvandet, og åbnede øjnene igen.
 "Afsti afsted med os! " sagde hun, og begyndte at gå mod den nærmeste kro. Hun trak hænderne op i ærmerne på jakken, og holdte godt fast i taske. Hun svingede lystigt med armen der ikke holdt i tasken, det var trods alt en ganske fin aften.
 " Jeg servere og vaske op, og sådan noget, i et køkken, " Sagde Daphnie roligt, og så på Jack. "Hvad med dig?" Hun vippede hovedet lidt på skrå, inden hun så frem for sig, for ikke at gå ind i nogen eller noget.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.11.2018 17:06
Jack så lidt efter tænk som ud og tog sig til sin hage lidt ” hmme jeg rejser rundt fra sted til sted besøger min klang i amazone skoven.. min far er vores leder holder ikke så meget af mennesker det gør de fleste af os faktisk ikke... menst på grund af  før i tiden var vi bare som slaver og ja set som dyr så bi  bliv jagte.” jack gik stille og kikket rundt på alle de mennesker som gik rundt jack sukket lidt ” mit familie er  flamme behersker ”  et stille smil kom ud fra ham og han viste hende sit våben skjold med ule poten på og med ild om king den. ”Vi holder af naturen så som vi holder af vores gudinde ” jack vendte sine øjne i mod hendes hun dufte godt syntes han og kunne ikke lade vær med at sniffe det ind til sig dog forholdte han sig rolige den her gang. jack måtte Virklige passe på for hans far kunne lugte mennske duft på langt af stand men jack ville bare moree sig lidt i dag og det var der vel ikke noget galt i  overhovet.
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 24.11.2018 00:15
 Mens de gik hen af gaden, svingede Daphnie lystigt med kroppen. Hun havde fået meget mere energi, nu hvor hun havde nogle at snakke med. Hun lyttede nysgerrig til hvad Jack fortalte. Hun havde aldrig før mødt en hund der kunne tale, eller som var så stor som hun. Af og til nikkede hun til hvad han fortalte. 
 De få folk der var på gade på dette sene tidpunkt, skulede mod Jack g Daphnie, men det var ikke noget der generede Daphnie. Det var jo ikke fordi de var var i gang med at slå alle ihjel eller noget. De gik bare og snakkede. Da Jack viste poten frem, med våbenskjoldet, stoppede Daphnie op, og lagde hovedet lidt på skrå, og tog fat i poten for at se lidt nærmere.
 "Cool! " Sagde hun med et skævt smil, inden hun forsatte mod deres destination. Der gik ikke længde inden de stod foran døren til kroen. Daphnie åbnede den, og gik ind.
 Der var dejligt lunt indenfor, og hun gned hænderne sammen for at få lidt varme i dem. Alle havde vendt deres blikke mod dem, men Daphnie ignorerede det, og gik mod en tomt bord. Folk og deres lange, nysgerrige mennesker.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.11.2018 11:04
Da de kom ind kunne jack godt fornemme at de kikket på ham dog lage han rolige hånden ned mod 

Daphnies talie og trykket hende godt ind til sig. Og fulgte hende med hen til det bord at hun tænke ham som en hund var noget jack ikke vidste men han brød sig ikke meget om at blive kaldt hund. Jack smilte varmt til Daphnie og gav hinde et lille kys på hendes kind for at se hvor rød hun kunne blive. Kro fatter kom hen til dem og sagde ”hvad skulle det være ?” jack kikket lidt mod Daphnie og så mod kro fatter  et stille smil kom over ham ” to mjød og så noget af spsie ” svaret han stille kro fatter. Kro fatter selv nikket og vendte sig om der var musik i korgen det måtte  være tæt på  aften siden der var musik jack ikket ind i Daphnie og sagde med varmt stemme ” du har smukke øjne Daff ” svaret han stille og rolig jack hadet en fornemmsle af at Daphnie måske ikke hadet prøvet at haft en kærste før det var i hværfald den ind faldese han hadet jack hadet ikke noget i mod mennsker overhovet han syntes man skulle være søde i mod dem og glemme fortiden men hans far ville ikke bryde sig om det jacks hale bliv stille ført overm od daphni så hun hadet noget at varme sig på. Kro fatter kom hurtige tilbage med noget øl og noget kylligen og lidt grønt ” her der noget til dem frøknen og til dem hr ” svaret han stille og rolige jack nikket og sagde så hurtit  med et smil over mod Daphnie og sagde ” de har vel ikke en værlse til senere vis det bliver forsent for os ?? ” svaret jack høfliget og tog blidt daphnies hånd og nusset den blidt kro fatter brumet lidt men kikket så over mod trappen han kunne ikke regtit beslutte sig for om han ville tillade en halv dyr på sin kro  dog nikket han og  sagde med stille stemme ”jo der er et værlse til låns men det koster 12 krystaler” jack så efter tænk som ud og  mumlet lidt over ” det var da dyrt for et værlse men oki ” svaret han og tog lidt krystal penge frem og gav manden dem som nikket. Jack nikket igen og kikke over mod  Daphnie med et varmt smil  men blikket vendte sig mod sin mad og slikket sig om munden han begyndte at spise stille og rolige og kunne føle hans sult stille komme op over ham  han hadet kun foget lidt inden  han han begyndte  at lave den anden  jo men det var nu meget sjovt  at han hadet fundet Daphnies syntes han  men der var nogle ting som han ikke forstod hun så ung ud men hedes sind var en baligen af et barns og en voskens det var ldit forvirne for ham så jack kunne ikke lade vær med at spøger ” umme hvor gammel er du enlige ikke for at lyde forskammet ?” svaret jack og tykket lidt videre på sin kylinge ben som han hadet
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 24.11.2018 19:57
 Som Daphnie skulle til at gå mod bordet, da hun pludselig blev hevet ind til Jack. En let, rød glød bredte sig over hende kinder og næseryg. Et fnis gled ud mellem hendes løber.
 "Hov! Det var du jo! " sagde hun en smule leende. Der var et eller andet over Jack, men Daphnie kunne ikke helt sætte en finger på hvad det var. Før hun vidste af det, fik hun et kys på kinden. Gløden spredte sig til hendes hendes ansigt og hun lagde flovt en hånd i nakken. Den havde hun ikke lige regnet med - de havde trods alt kun kendt hinanden i en times tid eller sådan noget. Daphnie vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, så hun endte bare med at give Jack et lettere akavet klap på brystkassen, med et svagt grin. 
 De kom hen og sidde, og mens Jack bestilte, sad Daphnie og forsat var hylet lidt ud af den. Først da Jack sagde noget til hende, kom hun tilbage til denne verden. 
 "Hva..?" sagde hun fortumlet, mens hun kort rystede på hovedet, inden et skævt smil spredte sig på hendes løber.
 "Tak! " Da kro fatteren kom tilbage maden, lænte Daphnie sig lidt tilbage, så han kunne sætte det, og hun takkede ham pænt. Pludselig begyndte Jack at snakke om at leje et værelse. Daphnie lagde hovedet lidt på skrå, og smilet svandt lidt ind. Hun syntes pludselig at det hele blev meget.. personligt. Hun trak smilet lidt op igen, og ventede til kro fatteren var gået igen. Hun så det lidt Jack og sendte ham et venligt smil.
 " Det er meget sødt tænkt af dig, med at overnatte her hvis det bliver sent, Jack, men jeg skal hjem og sove - jeg skal på arbejde i morgen. " sagde hun roligt, og holdt blikket lidt på ham, inden hun så ned på tallerken, og begyndte at spise. Lige som hun havde fyldt munden med mad, spurgte Jack ind til hendes alder. Hun grinte lidt, og holdt hånden op for munden. 
 "21, " sagde hun, med munden næsten fuld.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.11.2018 23:54
Jack kunne ikke lade vær med at grine lidt og sagde så ” når ja det regtit i mennseker ældes ikke på sammen måde som os halv dyr ” svart han stille  efter et Minutes tid lænte han sig tilbage i stollen og kikket lidt op og ned af hende.  Med et skævt smil på læben han ville ønske de var et sted  som kun var til så ander ikke kunne se hvad de lavet  jacks blik søgte igen ind mod hendes øjne. Han var vist gald for hende på en eller anden måde var det godt at den tyv hadet taget  hendes taske rolige førte han sin pote hen mod Daphnies kind og nussset den kærtangen  mens panden bliv ført mod hendes også jack vidste ikke hvorfor han tøvet lidt hun måtte tag det næste skridt vis hun ville han kunne ikke holde sig tilbage mere syntes han
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 25.11.2018 22:23
 Der gik lidt inden Daphnie skulede over mod Jack.
 "Heey! Hvad skal det betyde? " hun sendte ham et kort, vredt blik inden hun grinte lidt. Daphnie en mundfuld mad mere i munden og lukkede kort øjnene, mens hun smagte på det. Det smage ganske fint. Det var ikke det bedste men det var okay. Det undrede lidt Daphnie at Jack ikke reagerede eller kom med et svar til hendes kommentar omkring at leje et værelse, men hun valgte ikke at tænke yderligere over det.
 Jacks hånd havde pludselig fundet vej til hendes kind. Hun løftede en anelse overrasket øjenbrynene og tog fat i hendes øl, og løftede det op og rettede sig op, så Jack hånd ikke kunne nå hendes kind, med mindre han lænede sig frem.
 "Skål for, at du fangede min taske igen! " sagde hun med et smil, og så på Jack.
 " Og mange tak, endnu en gang! "  
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.12.2018 19:12
Jack nikket og helte sit grus i sig og bad " hey kan vi få to grus mere her ! " jack smilte til Daphine med et stille og rolige smil  mjød var lidt stærker ind øl så der skulle ikke meget til at man begyndte at have det lidt sjovt i kroppen. kro fatter kom gånde med to grus til dem og jack to glasset stille og hev det atter op igen " skål for en god fremtide " jack smilte sødt og kikket hen mod de to par der danset det fik ham lyst til at danse lidt men han vidste ikke om han ture danse med daphhnie i nu men måske vis de hadet foget lidt flere øl ned kunne han måske godt overtales jack sad og trippet i tak med musikken  han måtte også være toldmodige en  jæger måtte altid være toldmodige jack kikket igen hen mod Daphnie med et stille brdt smil mod hende 
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 06.12.2018 18:08
Da Jack kaldte på to nye øl, så Daphnie ned i sit halvtomme krus, inden hun så Jack igen med et lille grin.
"Nu skal du passe på du ikke drikker så meget, du ikke kan gå hjem igen. " Grinede hun, og tog en slurk af sin øl Daphnie lagde ikke noget bestemt eller flirtende i det hun sagde - det var blot en kommentar - og så vidste hun ikke helt om Jack bare lavede sjov, da han bad om at reservere en værelse, og om han forstod at Daphhnie ikke havde tænkt sig at blive her med ham, natten over.
Daphnie løftede smilende sit glas sammen med Jack.
" Skål for en god fremtid! " Gentog hun, og tog endnu en slurk af øllen. Et øjeblik sad hun og betragtede Jack, inden hun fulgte hans blik ud mod to der dansede. Et lille, skævt smil bredte sig over hendes læber. Mod Jack gerne ville danse? Hun synes der var et eller andet længselende i hans blik. Hun så tilbage på ham. Daphnie tog en slurk mere af øllen, og kunne mærke varmen brede sig i hentes krop. Hun var ikke den store drikker, så der skulle ikke meget til før hun kunne begynde at mærke det.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 13.12.2018 17:43
jacks blik vendte sig til bage mod Daphnie et stille skævt smil kom over ham og han rejste sig stille op for at bugge mod henden " lyst til en dans " svaret svagt og charmene med et glimt i øjet. jack ville more sig lidt sammen med hende men det var også svært for han var enlige begyndt at hodle lidt af den person lidt. folk kikket lidt hen mod jack og snøfte lidt men jack lod som ingen ting og ragte sin hånd ud mod hindens stille hun var nu en meget sød person jack også ville komme tætter på men jack måtte lige varme hende lidt op på en eller anden måde og nu hvor de hadet foget lidt af drikke var det måske lætter for dem bække to. jack tænke på hvad hans far måtte syntes om det her men han vidste også at ander ikke var så galde for det her men jack ville bare more sig lidt
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8