Den ældre herre fik vendt bunden i vejret på sit glas, som han tømte det og derefter skubbede det let hen ad bordet, for diskret at bede om en genopfyldning. "Et enkelt glas mere, så vil jeg gerne se en underskrift på den kontrakt," lød det fra Agarés i en let latter, som han lænede sig frem og tog fat i flasken. Proppen blev hevet af og glasset blev fyldt en tredjedel op, før det blev skubbet hen ad bordet, tilbage mod manden. "Ja ja, Agarés! Du ved jeg lige skal tømme dit lager af alkohol lidt ud først!" Svarede han muntert, som han greb ud efter glasset, da det kom glidende. Agarés nød ofte disse møder. Der var ikke meget forretning over dem, udover at kundernes kontrakter til banken skulle fornyes, men det gav ham mest af alt mulighed for at få en tættere kontakt til dem, han i forvejen stolede på. "Styr det nu, ellers skal jeg samle dig op fra jorden lige som sidst," lød det grinende fra kvinden. ".. Og så skal jeg købe nye glas igen," kommenterede Agarés, som han selv løftede sit glas og tog en slurk af whiskyen. Ved sidste møde havde manden formået at smadre et par af de fine whiskyglas. Ikke med vilje, men han havde vidst tabt fire stykker i sit fuldskab. Efter hvad han kunne høre på kvinden, var turen hjem ikke meget nemmere. "Jeg kan ikke se hvorfor i brokker jer. Jeg er god til at være fuld!" Mumlede han ned i sit glas og både kvinden og Agarés brød ud i latter. "Ja, det er vi ikke i tvivl om." "Det kommer nok an på, hvem du spørger." Måske han skulle genoverveje sin tillid til manden, for han havde haft for vane at ødelægge et eller andet, når han kom forbi. Men det betød ingenting, han var trods alt en af de mest trofaste kunder og havde været det gennem mange år, selv da det var forældrene der styrede banken. Der var ingen grund til at skynde sig med at få kontrakten underskrevet. Det såkaldte møde, var næsten lige begyndt og de fortsatte engang imellem til langt ud på natten. Utroligt at Dandels havde været i stand til at sove fra mandens larm. Det havde han måske heller ikke?

~ A deal with me is better than no deal at all ~