Vlevius Ammorn

Vlevius Ammorn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 175 cm

Raider 17.08.2018 22:33
Skyggerne fra de dystre bjerge, havde slugt solen. Faktisk var det ved at blive ganske sent, og Vlevius vandrede stadig ned af bjergene som han gik imod Tusmørkedalen. Der var et formål med besøgt til dalen, typisk var det ikke det sted hvor folk tog frivillig hen. Men Vlevius havde bevist rejst imod dalen for at undersøge de historier som han havde hørt om vampyrer, der efter signede holdte til i dalen.

Vlevius havde i længere tid, studeret disse væsner. Han havde hørt tale om det evige liv, og om de helbedrende evner som vampyrer besad. Nu var tanken bare, hvordan at han skulle gribe disse væsner an, han havde hørt historierne omkring, hvordan at vampyrer drak blod, og hvor morderiske de kunne være. Men i den tekniske forstand, var han ikke bange for dem, eller måske ikke lige så bange som han nok burde være.

Lyset forsvandt fra himlen, og Vlevius valgte at lave bål og sovested for natten. Selvom han ikke helt var kommet ned den højde som han gerne ville ned i, kunne hans knæ nok ikke klare mere end at går lidt frem og tilbage i en lille lejer. Rygsækken blev sat ned ved siden af en sten, som Vlevius gik i gang med at lave et blå, der efter lavet han et improviseret telt, før at han kunne sætte sig ned for skær et par skiver i et de æbler som han havde taget med.

”Av, for helved” kom det fra ham som han kom til skær forkert. Kniven lavet lille smut, og ramte ind i siden af hans finger, et lille sår blev synlig, som blodet begyndte at løbe ned af hans finger. Vlevius kiggede efter et eller andet til stoppe såret med, men der var ikke lige meget der sagde ham det stor, så i sted for, måtte han bare sætte fingeren i munden og slik blodet væk. 
Amira

Amira

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 545 år

Højde / 174 cm

Nyxx 06.09.2018 22:12
Tidligere på aften havde nogle af tjeneste folkene klargjort hendes hest til hun stod op. Det var tid til hun skulle ud og tjekke omgivelserne, være sikker på der ikke skete et eller andet.. Dog skulle hun huske der var en god mængde tid hjem... så for ikke at gå i røg og flammer skulle hun ride i ordentlig tid.. Bevares så havde hun evnen til at befinde sig i solen i noget tid inden hun begyndte at mærke UV strålerne mod hendes hud. Hun havde lovet David at hun ville være hjemme i ordentlig tid... Ak ja og her gik hun og troede hun var den adelige... I teorien var David adelig? For hun havde jo forvandlet ham, gjort ham til hendes barn? Om han så var adelig, holdt hun ikke mindre af ham. 

Amira sprang nærmest ud af sengen og direkte mod køkkenet for at få sin daglige cocktail af engle blod. Hun fik nærmest farve i kinderne som hun havde drukket det og følte sig opladet, klar til at tage på denne tur. David lagde hænderne på hendes skuldre "Amira.. Hvad du gør er dumt.. uden opsyn?" sagde han lettere irritabel. Amira kastede kort blikket over sine skulder og skar tænder "David... Jeg er over femhundrede år gammel.. Jeg kan godt klare mig selv" sagde hun og skubbede hans hænder væk fra hendes skuldre som hun rejste sig "Desuden.... Er det mig der bestemmer" sagde hun og blinkede til ham. Svagt lod hun en hånd køre over hans bryst som hun gik forbi ham og mod staldene, hvor hendes hest ville være klar til hende.

Som hun nærmede sig Tusmørkebjergene kunne hun godt mærke det blev en del køligere. Hvorfor havde hun været så dum at ride her ud? Dette gudsforladte sted, hvor der alligevel ikke skete en skid? Hun strøg hesten over manen og satte den i skridt igen, men kun kort da hun igen bremsede den. Der var en duft der havde fanget hendes opmærksomhed... Blod. Hun var trods alt vampyr.. Måske var der et liv der kunne redes? Hun mærkede hvordan hendes tænder løb i vand "Satans også.." sagde hun irriteret inden hun satte hesten i retning af duften, stadig kun med skridt.
Vlevius Ammorn

Vlevius Ammorn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 175 cm

Raider 17.09.2018 16:45
Et eller andet sted, fik Vlevius fundet et stykke stof som han kunne bruge til binde omkring såret efter at det holdte op med at blød for meget. Han gave sig selv få mentale bande ord, for være så smart med kniven, normalt var han ellers god til passe på sig selv omkring sværd og knive. Men for en gangs skyld gik det galt.
Vlevius standsede hvad han var i gang med da han hørte hestehove nær den lille lejer, han vidste at det normalt at møde folk efter at mørket faldt på, men de ville i det mindste have en fakkel, eller andet til lyse op med. Der var intet som gave Vlevius nok udsyn, til at kunne se person som kom imod hans lejer før at de var tæt nok på til at han kunne se hesten helt.
Vlevius kiggede på kvinden som sad oppe på hesten, hun virkede ikke velkendt på ansigtet, og han var eller god til at huske folk. Et eller andet fik Vlevius til hvile den ene hånd på skaftet til sværd, ved hans side. Man kunne jo aldrig vide, hvilke tanker folk havde, specielt ikke efter at det blev mørket. 
Amira

Amira

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 545 år

Højde / 174 cm

Nyxx 18.09.2018 21:45
Amira var ikke i tvivl... Et menneske og det blev blot tydeligere  jo nærmere hun kom. Hun bremsede hesten som hun nåede til lejeren og så på manden, der tydeligvis havde sine bange aner ”Fjern hånden fra sværdet... Det er ikke just fordi jeg kommer for at nedslagte dig, for så var det gjort” sagde hun som hun gled ned over hestens side og tog i tøjlerne og stillede sig op på siden af hesten. Amira så på mandens hånd. Det var der han var kommet tilskade... Hun kunne se hvordan lidt blod piblede ud af bandagen han havde lagt. Amira bed sig kort i underlæben ”Vil du ikke hellere have en ordentlig forbinding på?” spurgte hun forsigtigt og forsøgte ikke at se for meget på den forbundne hånd og søgte derfor øjenkontakt med manden foran hende.
Vlevius Ammorn

Vlevius Ammorn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 175 cm

Raider 18.09.2018 22:43
”Javel,” Vlevius prøvede ihærdig, at skjule den overraskede tone i hans stemme. Han kunne jo ikke vide, hvad hun ville på afstand. Så da han slappede mere af, lod hans hånden falde ned til siden af kroppen.
Vlevius blev igen, en smule overrasket. Normal ville han aldrig sige ja, til at lade en fremmet lægge forbinding på ham. Men han var ikke så ung længere, og nok heller så finger færdig som han havde troet. ”Når du nu tilbyder så pænt,” sagde han kort. Vlevius satte sig ned på jorden, ikke så langt fra ilden, så man kunne se ordentlig i mørket.
”Er en ridetur på denne tid ikke en smule farlig?” sagde han lidt spørgende, Vlevius havde en eller anden mistanke om at kvinden måske ikke helt var menneske. Men han ville heller ikke være uhøflig overfor hende.
Amira

Amira

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 545 år

Højde / 174 cm

Nyxx 18.09.2018 22:56
Amira kunne ikke lade være med at smile over hans kommentar. Ak ja, manden var trænet kunne hun høre. Hun kom lidt tættere på og sendte manden et skævt smil "Jeg skal nok gøre det så smertefrit som muligt" sagde hun med et svagt grin i stemmen. Hun var vandt til at forbinde tilskadekommende, så denne mand ville ikke være hendes første. Hun rakte ud efter hans hånd "Lad mig se hvad der skal gøres" sagde hun og smilede. Hun kunne stadig mærke hvordan hendes tænder løb i vand over blodet, men hun havde gudskelov så meget selvkontrol efterhånden, så det ville ikke være det helt store problem at holde tænderne fra ham. 

Hun trak kort på skuldrene "Tjo... Men jeg har gudskelov træning i det efterhånden" sagde hun med et skævt smil. Han havde sikkert regnet ud hun ikke bare var som hver anden person der tilfældigt kom forbi en lejer i mørket... Hun vidste han var her og havde lugtet ham, grundet blodet, mens andre måske ville være mere tilfældigt, med mindre de havde set de rødlige og orange nuancer fra bålet. 
Vlevius Ammorn

Vlevius Ammorn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 175 cm

Raider 29.10.2018 11:35
Vlevius havde ikke så meget imod smerten i sig selv, den kunne han godt leve med, eller mere end de andre mere kroniske smerte som var kommet med alderen. Han sad stille, i mens at han lod hende arbejde, indimellem kiggede han på i detaljer mens andre gang gik hans blik en smule væk, ikke fordi at han ville stirre åbenlyst på hende.
”Hvem er de, hvis de ikke finder det uhøflig at jeg spørg?” sagde Vlevius kort som han kiggede på hende, hvis hun ønskede at holde sit navn for sig selv, ville han ikke forlange at høre det, når alt kom til alt var det jo flaske navn som kunne bruges fra tid til anden.
Amira

Amira

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 545 år

Højde / 174 cm

Nyxx 18.11.2018 20:03
Amira sørgede for at såret blev forbundet ordentligt, ikke for stramt, ikke for løst. Hun havde godt bemærket at han stirrede lidt på hende, men hun ville sikkert have gjort det samme, hvis der var en komplet fremmed der dukkede op ved hendes lejer. Et smil spredte sig på Amira's læber som hun hørte hans ord ” Mit navn er Amira Menzies.. Jeg bor på en herregård i Vesterdalene” sagde hun og gav slip på ham, da hun var færdig med at tilse hans sår. Hun var ligeglad med at sige hvem hun var, da der sikkert ikke var ret mange tilbage fra gamle dage der kendte til hende og hendes familie og hvad de gjorde. Hun trak sig lidt væk og så på ham ”Hvad med dig selv? Hvad laver et menneske i skoven... Alene?” spurgte hun undrende. Det var ved at være noget tid siden hun overhovedet havde stødt på nogen ude i naturen når hun havde været på tur og det havde bestemt ALDRIG været mennesker, når det endelig var, men det var bestemt ikke noget der gjorde hende noget, det kunne da være rart nok med et ansigt eller to i natten, specielt når det ikke var nogle der angreb.
Vlevius Ammorn

Vlevius Ammorn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 175 cm

Raider 18.11.2018 21:44
Amira, Vlevius lod navnet blive i hans tanker for kort øjeblik som hun spurgte ind til hans egen årsag til at befinde sig i skoven. ”Jeg søger efter særlig væsner,” forklarede han kort. ”Min rejse har taget mig fra hovedstaden, jeg har ledt efter vampyrer i et stykke tid, indtil at jeg overhørte historier om hvordan at de holdte til i denne dal fordi solen næsten aldrig rør jorden” han var ikke sikker på om det smart at tale så åbnet, men Vlevius så ikke en fare ved det i det øjeblik.
”Alderdom og ældre skader, er to ting der plager min krop. Der er bøger og folk dr taler om hvordan at livet som vampyr, måske kunne lave om på de to ting” heller det end at have problemer med stå og går, Vlevius kunne nemt mærke hvordan at hans livsstil havde sat ham i problemer med hans alderdom. 
Amira

Amira

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 545 år

Højde / 174 cm

Nyxx 18.11.2018 21:54
Amira hævede et øjenbryn mod ham "Vampyrer? Ja dem er der skam et par stykker af herude" sagde hun med et smil på læberne. Det var ikke ligefrem fordi hun ønskede at vifte med hun var vampyr, dog ville den porcelænblege hud sikkert være god indikator på det, samt hendes ret kolde fingre, som han sikkert havde bemærket, da hun forbandt hans sår. Svagt nikkede hun til hans ord "Ak ja, menneskekroppen ældes, man får skavanker og man får problemer med knoglerne, led og resten af systemet... og til sidst... Puff så er man væk" sagde hun nærmest opgivende. Hun vidste ikke selv hvordan det var at blive gammel som menneske, da hun kun nåede til starten af de tredive, men det var ikke til at se på hende at hun snart var femhundrede og halvtreds år... Hun så på manden med et smil "Så det du siger er... Du egentlig ønsker at blive forvandlet? Jeg har hørt det gør ondt" sagde hun stille. Hun husker sin forvandling som var det igår... Et helvede, specielt når den dødelige krop skulle dø... Ak ja, det var mange år siden nu og hun havde heller ikke forvandlet nogen selv siden David.. Ikke hun regnede med der ville komme sådan en mulighed igen, med mindre det virkelig afhang af hende.
Vlevius Ammorn

Vlevius Ammorn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 175 cm

Raider 18.11.2018 22:13
Så han havde været på rette vej, det var i det mindst godt at vide, at han ikke helt på den forkerte vej. ”Jeg vil give dem ret, at være menneske i de sener alder er helt klart ikke let,” Vlevius havde ikke engang så meget magi som da han var ung, han kunne knap nok klare de samme fald mere.
Vlevius lavede skævt smil, ”Den pris ville jeg nok kunne klare, heller det frem for mange ad de dage hvor jeg næsten ikke kan leve en normal hverdag” det var ikke helt så let at undervise hans elever eller at lave ting alene. Turene ned til de mange krostuer var ikke uden smerter.
Amira

Amira

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 545 år

Højde / 174 cm

Nyxx 19.11.2018 17:14
Amira smilede ganske kort. Hun forsøgte virkelig at sætte sig ind i hvordan det var at være menneske og specielt i den alder, som denne mand han nu engang havde. Kort nikkede hun "Jeg kendte en... Eller, nærmere kender en, der blev forvandlet... Hun sagde det var et helvede" hun talte om sig selv, men det behøvede denne mand jo ikke at vide, for hvad hvis han løj hende op i hovedet og han i virkeligheden ville dræbe de vampyrer han fandt på sin vej? Hun ville i hvert fald ikke teste hvilken en af dem det var, så derfor holdt hun stadig tilbage med at sige, at hun selv var vampyr. Jo bevares, så ville hun have klart bedste odds, men Amira var ikke en af de folk der bare dræbte fordi hun var stærkere og havde mulighed for det, hun skulle have en grund og lige nu, så hun bestemt ikke grund til at dræbe denne mand.
Vlevius Ammorn

Vlevius Ammorn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 175 cm

Raider 20.11.2018 09:38
Vlevius hævede det ene øjenbryn, han var ikke sikker på om han var bange for smerten eller døde, han havde stået øje til øje med døden. ”Smerte, er ikke ligefrem den ting der skæmmer mig, jeg har oplevet dens grab flere gange,” sidste ved elskers død. Men den fortid talte Vlevius aldrig op, ”Jeg har forstået, hvad livet som vampyr ville indebær, intet sollys, trøsten efter blod. Et mere asocialt liv, fordi man ikke vil dø lige alle andre,” Vlevius var klar over at han ikke ville kunne komme tilbage til byen igen. Men det var heller ikke byen som han ville blive i, han var mand ad eventyr.
Han havde jo trodsalt efterlad et livfuld af eventyr, mord og livsfare. Ting som han gerne ville kunne opleve igen, men som hans krop ikke lægger kunne klare på egen hånd. ”Jeg vil gerne kunne se de steder som jeg har set som ung, et lovløst liv var engang det som jeg sagde ja til,” Vlevius kom med lille smil, nu var han jo vokset op i mellem pirater. 
Amira

Amira

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 545 år

Højde / 174 cm

Nyxx 22.11.2018 21:59
Amira trak på sine skuldre "Døden er heller ikke værd at frygte... " sagde hun stille. Hun havde aldrig frygtet den, for hun vidste den før eller senere ville komme til hende. Bevares så kom den i en form hun ikke havde regnet med, men det passede hende meget fint at være endt som vampyr, i stedet for en grav, hvor hun ville ende med at blive til muld. Hun hævede et øjenbryn og grinede ganske kort "Det er ikke alle der er asociale... Der er nogle der taler om der er en flok af vampyrer i Vesterdalene, på en herregård" hun havde efterhånden smidt en del hidden links, til at hun rent faktisk var vampyr, men han havde sikkert også så småt gættet det... Eller hvad? Hun nikkede "Du kan se dem om og om igen" sagde hun med et kækt smil på læberne.. Ak ja, livet som vampyr var slet ikke så slemt som de fleste gik og troede.. Hun havde aldrig syntes det var slemt, jo måske de første år, men det kom man sig hurtigt over... Alt efter om ens skaber blev hos en, eller de forlod en.. Forlod de en, var det selvfølgelig den del svære da man ikke havde nogle til at lære en op i diverse ting man skulle vide... Men så lærte man dem løbende.
Vlevius Ammorn

Vlevius Ammorn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 175 cm

Raider 26.11.2018 09:59
På det punkt Vlevius godt være enig med hende, døden var ikke en ting som han havde været bange for i mange år. Måske ikke siden at han var ganske ung, men nu var det en helt anden sag. Vlevius var ikke sikker på om det var smart at opsøge en hel folk vampyrer alene, han var kun et menneske, og selv med hans evner i kamp var han ikke sikker på at han ville klare sig længe alene imod en hel folk.

”Jeg har nok ikke helt det mod der skal til for møde hele folk vampyrer alene, det virker lidt som et dødsønske at gå alene imod med flere på en gang” han ville nok klare sig i ene kamp. Et eller andet sted var, der noget der sagde ham at hun var mere end bare menneske. Havde han allerede haft sådan et held? Vlevius havde ikke lyst til at være så uhøflig at spørg hende, men han kunne heller helt ignorer hvad hun havde fortalt ham.

”Mit spørgsmål lyder måske uhøfligt, men du lyder selv om at du er en del af dem, vampyrerne” sagde han i en rolig tone, på en eller anden måde var han ikke bange for den sandhed. Men måske var det også bare fordi hans bøger talte om hvordan at vampyrer var de rene monster og ikke andet end det.
Amira

Amira

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 545 år

Højde / 174 cm

Nyxx 08.01.2019 11:34
Hun sendte ham et skævt smil "Der er ingen der siger du tager af sted alene..." sagde hun. Hun havde da ikke tænkt sig at lade ham begå selvmord, slet ikke nu hvor hun ikke var der, for et eller andet sted vidste hun, at David ville ende med at gøre denne mand til at blodpose og efterlade ham død nede i kælderen, hvilket hun egentlig ikke ønskede. Amira så potentiale i denne mand, ganske vidst var han ikke ung mere, men hun vidste så snart han var gået igennem sin forvandling, så ville han få nye kræfter og energi, det gjorde hun i hvert fald selv, da hun lagde på rangen til at dø.. Det var i hvert fald sådan hun altid havde fået fortalt hun var blevet forvandlet... Fordi hun lagde på rangen til at dø, men inderst inde vidste Amira godt det ikke var tilfældet.

Amira rejste sig og bukkede for ham "Amira Menzies, lederen af flokken... Ak ja" sagde hun og trak på skuldrene og sendte ham et kækt smil "Dog vil jeg sige til mit forsvar... At du er en af de få der ikke har taget det tungt.. Specielt når jeg som adelig er vampyr" sagde hun med et svagt suk. Det var jo ikke frivilligt hun var blevet til vampyr, men så alligevel... Hvis ikke hun var, ville hun have været død for over femhundrede år siden... 
Vlevius Ammorn

Vlevius Ammorn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 175 cm

Raider 10.01.2019 19:15
Vlevius gave hende et blik der kunne sige mange ting i det øjeblik. Hvis hun kunne beskytte ham alene, ville det overraske ham en del.

Han havde altså ikke tage helt fejl, det overraskede ham nok en del. Selv efter et halvt århundred var der ting som kunne overraske ham, til en hvis grad. ”Jeg tager næsten ikke de fleste ting tung mere, ikke med de historier som jeg nok selv ville kunne fortælle dem” sagde han kort.

Det trak en smule i hans hjerte da Amira gave hendes titel, det fik ham kort til at tinge tilbage til de mere unge dage, og til hans profession som han ikke længere talt om. ”Jeg har kunne kendt får adelige i mit liv, og de fleste var ret overflaske, hvis de forstå hvad jeg mener” sagde han kort.   
Amira

Amira

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 545 år

Højde / 174 cm

Nyxx 27.02.2019 13:46
Amira havde bemærket blikket han sendte hende, men gjorde ikke noget ved det og tog det ikke til sig. Hun hævede et øjenbryn ”Der er heller ingen grund til at tage ting så tungt” sagde hun med et skævt smil på læberne. Hun var selv begyndt at være mere og mere ligeglad med sin titel, egentlig havde hun vel skrevet sig lidt ud af det, men resten af hendes familie var alligevel ikke levende, så det kunne i teorien være et fedt. Hvad historier havde denne mand mon at fortælle.. Sikkert nogle krige, hvilket hun fandt super spændende.

Amira skar en kort grimasse som han sagde de fleste adelige var overfladiske og grinte da ”Det er der, desværre stadig en del der er, kan jeg så fortælle dig.. ” sagde hun med et skævt smil på læberne. Den flok adelige hun havde mødt gennem tiden, var der ikke en eneste der var lige så frisindet som hun selv, hvilket nemt gjorde hende irriteret, bevares så kunne hun sagtens gå i den samme rolle som dem, men lod være, for det var ikke sådan man fik nye bekendtskaber på..
Vlevius Ammorn

Vlevius Ammorn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 175 cm

Raider 01.03.2019 18:43
”Verden ændrer sig nok aldrig helt på den plan,” han var godt nok ikke selv så vigtig i livet, han havde været det. Men den tid var for længst over, og nu var han i gang med at nyde de sene år at hans liv før at han nok ville blive for gammel til kunne undervise hans elever.
Vlevius kiggede kort på hende, ”Så de kom herud for leve efter folk, eller var jeg bare heldig at tiltrække opmærksomheden med mit blod?” sagde han kort, han forvente ikke at hun ville blive der til solopgang, nok ikke.
Amira

Amira

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 545 år

Højde / 174 cm

Nyxx 05.04.2019 15:58
Amira nikkede kort "Formentlig ikke nej.." kom det fra hende, nærmest lettere opgivende. Hun havde set verden ændre sig, men ikke altid på en god måde, men før eller siden, måtte det vel også stoppe? Hun rynkede svagt på næsen og fik hans duft ind "Jeg var blot ude på min natterutine, men betvivl ikke at dit blod lokkede mig her til.. Jeg er trods alt vampyr" sagde hun med et skævt smil på læberne inden hun fortsatte "Men som du nok efterhånden har bemærket... Så kan jeg styre trangen til at springe på den første person man møder i nattens løb.. Jo det er fristende, men jeg holder igen" sagde hun med et forsigtigt smil. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 11