Det var ikke gået op for Hector, hvor meget han egentlig ville savne Ana. Den eneste tætte ven, han nogensinde havde haft, var Juno. Og også Mia lidt, men de havde ikke rigtigt nået noget, før Hector og Juno var blevet taget af Thanos.
Hector gned sine hænder lidt og så ned i gulvet, mens han irriteret forsøgte at sluge den klump, der sad i hans hals.
"Det, øh… Ja, det håber jeg heller ikke," fik han så sagt, da han endelig fik taget sig sammen til at løfte hovedet og møde hendes blik. Der var intet smil på hans læber.
"Jeg ville bare sige tak," sagde han lavmælt og kløede igennem sine krøller. "Tak for… tak for alt. Du har virkelig gjort meget for mig, som du slet ikke behøvede at gøre. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige til det."
Da Ana var kommet tæt nok på, kunne Hector ikke længere holde sig tilbage. Han var på ingen måde en fysisk person, og slet ikke med andre end Juno, og han var endnu mindre en, der græd, men det hele ramte ham nu. Han viklede armene om Ana og trak hende ind i et kram, mens han bed hårdt ned i sin underlæbe for at holde et par tårer tilbage, hvilket ikke lykkedes.
Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig