Aurelia lyttede intenst til alt han sagde, mens hun nikkede svagt og stift holdt de store grønne øjne mod ham. Blive til noget skulle hun nok, men hun var så ung endnu, så hun følte sig bestemt ikke presset til at blive til noget nu. Men hun gjorde stadig et ordentligt forsøg.
"En anbefaling," gentog hun lavt, før hun rettede blikket mod de to krus igen. Han havde ret, det hørte vel til jobbet, så hun var nødt til at gøre det. Hun tog fat om kruset der indeholdte øllen, satte kanten for læben og sippede så til det. Smagen var ikke forfærdelig og hun udviste ingen ubehag, men det var bittert, og ikke hendes stil. Men nu var det smagt, og kruset blev placeret mod disken igen, hvorefter hun tog fat om kruset med mjød og gentog processen. Den var overhovedet ikke bitter, men rimelig sød i smagen, og selvom hun nok aldrig ville drikke det igen, smagte det udmærket. Kruset blev stillet på disken igen og smilede lettere selvtilfreds, da hun egentlig havde regnet med at det ville blive meget værre, end det egentlig var.
Fingeren der blev løftet af en herre ikke langt fra dem, lagde hun ikke mærke til, men så snart Davian gjorde hende opmærksom på det, rettede hun de store øjne mod ham. Hun tog en dyb indånding, for at tage sig mod til at betjene ham, ikke fordi hun var genert, for det havde hun aldrig været, men hun var selvfølgelig nervøs for at gøre noget forkert. Det kunne vel næsten ikke undgås, som hun aldrig havde gjort det før. Hun nikkede kort, da hun havde bestemt sig for at modet var blevet opbygget nok, og så bevægede hun sig mod manden ved bordet. Hun samlede hænderne foran sig, som hun stoppede op ved manden side, før hun smilede venligt og nikkede som hilsen.
"Goddag, hr. Hvordan kan jeg hjælpe Dem?" Spurgte hun. Manden sendte hende et fornemt smil, han så næsten ud til at være lidt finere end Aurelia egentlig havde observeret til at starte med, men det gjorde ingen forskel.
"Goddag, unge frøken. Jeg skal gøre det simpelt for dig. Jeg vil gerne bede om et glas whiskey." Om han gjorde det simpelt for hende, fordi han havde lagt mærke til at hun var ny, eller om han reelt set ikke ønskede andet, vidste hun intet om, men hun nikkede let som bekræftelse sammen med ordene;
"Det henter jeg til Dem." Hun vendte ryggen til ham og gik tilbage til Davian. Hun kunne ikke se om hun skulle have lavet nogle fejl, men hun var ikke i tvivl om at Davian ville fortælle det til hende, skulle det være tilfældet. Men først skulle hun have hans bestilling på plads, og hun anede ikke hvordan whiskey så ud, og da slet ikke hvor det stod, så hun var nødt til at søge hjælp.
"Hvor står whiskyen henne?" Spurgte hun med et skævt smil.
"Og hvordan ser det ud?" Spurgte hun kort efter. Måske hun var en anelse flov over ikke at vide det, men på den anden side kunne hun ikke vide alt, og alkohol var ikke en ting hun beskæftigede sig mest med. Hun vidste heller ikke hvilket glas hun skulle bruge til den form for alkohol, men det vigtigste var at finde det først, så kunne hun bekymre sig om glas bagefter.