Black Phoenix 15.07.2018 21:49
Deavás morede sig gevaldigt på hendes bekostning, som han greb hende uden de helt store problemer. Han kunne lige så godt udnytte situationen til sin fordel, så i stedet for kun at redde hende fra faldet valgte han at gribe fat om hendes bryst, så han selv kunne få en fornemmelse af dem. De var fyldige og bløde, næsten lige som hendes læber. Det var ganske godt, indtil videre kunne han ikke rigtig klage over situationen Hauru havde placeret sig selv i. Hånden mod hans kind fik ham til at grine, som han godt kunne mærke det mindre slag, men det var slet ikke nok til at få ham til at give slip.
Han trak let på skulderne, det var en mindre detalje, det behøvede han ikke hænge sig i.
”De kunne sikkert have bedt om det samme, hvis ikke De havde dummet Dem tidligere” forsikrede han med et smil, som han udmærket var klar over hvordan han kunne kontrollere Koda, hvis han ønskede. Da det gik op for hende, at Deavás godt var klar over at det var ham blot som kvinde, så kunne han ikke lade vær med at smile yderligere. Var det virkelig så slemt?
Den lille skikkelse som Hauru havde taget var yderst nem at skubbe rundt med og han havde intet imod hendes irritation, han nød det i fulde drag og man kunne sagtens se det på ham.
”Med vilje eller ej, jeg har tænkt mig at udnytte det” forsikrede han hende med et smil, som han trådte tættere på hende, da hun rejste sig op. Hauru havde lært lidt om ikke andet, men i stedet for at bekæmpe ham forsøgte han at flygte.
”Og hvad hvis jeg gør?” spurgte han køligt, som han langsomt bevægede sig tættere på hende. Han valgte ikke at gribe ud efter hende, som hun ikke havde noget sted at flygte hen, der var en stor mark og han ville kunne finde en hvor som helst.
”Jeg kan se at De har fået Deres tand tilbage” lo han stille, som han stak hånden ned i lommen og fiskede den anden op.
”Vil De have noget imod, at jeg tager en ekstra så?” spurgte han køligt, før at han tog nogle hurtigt skridt mod hende.