Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Indehaver af banken 'Pecunia Ripae' i Kzar Mora.

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 30.06.2018 19:29
I ruinerne af Aztaroth lå en rimelig stor villa. Den mindede ikke om det man typisk ville forbinde med en villa, da ydersiden var mørkegrå, næsten sort og der var en høj mur der omringede hele grunden. Den eneste vej gennem muren, var to store sorte låger.

Efter mange dage væk fra Kzar Mora, var Agarés endelig vendt hjem. Han var mere end tilfreds med det arbejde han havde fået udført og mente selv at han havde fortjent en pause. Han åbnede de store porte, men huskede at lukke dem igen efter både ham og Dandels var kommet igennem. Så gik han med hastige skridt mod hoveddøren. Nu ville han bare gerne slappe af! Han gik direkte fra gangen og ind i den store dagligstue, der var fyldt med gamle møbler, der havde set bedre dage og støv. Han beskæftigede sig alt for meget med sit arbejde og havde aldrig tid til at få gjort rent i hjemmet. Det generede ham egentlig ret meget, nu da han gik så meget op i at alt skulle være rent, men han havde simpelthen ikke tiden til det.

Agarés tog den lange sorte jakke af og lagde den pænt foldet sammen på en af stolene, hvorefter han også tog den blodige skjorte af. I stedet for at forsøge sig med at få den gjort ren, smed han den i pejsen, hvor den tændte ild hurtigt fik brændt den til aske. Han orkede ikke at finde en ny skjorte, men det behøvede han vel heller ikke. Han var hjemme og den eneste der var med ham, var Dandels, der op til flere gange havde set Agarés uden skjorte på alligevel, så det rørte ham ikke.
Han gik over mod den store sorte sofa og landede på ryggen i den med et bump.
"Du kender reglerne. Væk mig kun hvis det er nødvendigt," kom det kort fra ham.
Mens Agarés sov, vidste Dandels at han havde tilladelse til at opholde sig hvor han ville i huset. Agarés stolede på Dandels, eftersom han havde kendt ham længe. der gik ikke længe før øjnene blev lukket og hans vejrtrækning blev en del tungere. - Et godt tegn til at han var faldet i søvn.

A deal with me is better than no deal at all ~

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 30.06.2018 19:44
Dandels gjorde som han skulle - selvom han var en sekretær, blev han egentlig også brugt som en del mere, og det blev også bevidst nu hvor han havde fulgt herren hele vejen hjem. Han fulgte ham med ind i dagligstuen, hvor han ryddede nogle ting af vejen før han tog sin egen kappe af, og afslørede den lyse, nærmest hvidlige hud der var blevet gemt væk. Den nærmest glimtede i lyset fra pejsen, som Dandels havde tændt op inden han havde gået fra hjemmet.

,,Mhm," sagde Dandels, mens han fik sig fortiet et "jaja". Han var så utaknemlig - her havde han passet hans hjem, hentet hjem fra ørkenen af og han fik ikke engang et tak, men hvad kunne han havde forventet? Han synes vel også at enhjørninger var intet særligt. Som Agarés faldt i søvn, kiggede Dandels blot på ham med de grå øjne, overvejende... Han kunne vel give ham en lærestreg. Vidste dæmonen overhovedet hvad han var i stand til? Nok ikke.
Dandels satte sig i en af stolene, ved siden af sofaen, hvorefter han blot lukkede øjnene. Nu skulle han vise ham hvordan hans regler fungerede.

Alt startede først med mørke. Det gjorde det altid.
De blanke, lyse hove ramte gulvet med lette, men skarpe klik som for enden af en stilet og masken, lavet af et let metal, glimtede af vage lys der var svære at se hvor de kom fra. Pisken hvilede trygt i enhjørningens hånd som kærtegnede skaftet let og trådte nærmere på dæmonen.
Dæmonen var hjælpeløst bundet til en stol, ligesom hans fantasi havde været for århundreder.

Den lyse, ellers så skrøbelige mand havde nærmest skiftet ham. Han var ikke spor skrøbelig mere som han virkede højere og mere magtfuld og et smil hvilede på de bløde læber, som han lod pisken falde ned langs hans side og derefter under hagen på den kønne dæmon.
,,Jamen, hvad er det vi har her? Jeg vidste ikke du havde sådanne fantasier, Agarés," sagde han. Den bløde stemme var umiskendelig, men nu virkede den ej svagelig, men kvalmende sukkersød: og kun ude efter ballade.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 30.06.2018 20:17
Agarés lå stille og trak vejret roligt. Dog ikke længe.

Det første han så var sine egne fødder, der var bundet sammen. Derefter rettede han blikket mod hver af hænderne, der var bundet til hvert sit armlæn af stolen han sad på. Hans første reaktion var at give et ordentlig ryk i sig for at komme fri, dog uden held. Han rettede blikket mod Dandels og hans første reaktion var et voldsomt undrende blik. Det var ikke dét, han havde forventet at se. Hans hoved blev lagt en anelse på skrå mens han betragtede Dandels med intense øjne.

Agarés kunne ikke lade være med at lukke øjnene i et sekund af nydelse, da han mærkede pisken glide mod huden, men de blev meget hurtigt åbnet igen og hans blik ændrede sig til irriteret. Han ville selvfølgelig ikke indrømme over for nogle, slet ikke sin sekretær, at han kunne lide det den mindste smule.
"Det har jeg bestemt heller ikke!" Svarede han med en bestemt tone. Den samme bestemte tone han altid brugte over for sine ansatte.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 30.06.2018 20:36

Dandels betragtede let dæmonen, som de lange, spidse ører let vippede ud til siden, inden de fokuserede på den bestemte tone han kendte alt for godt. Han kom med en let latter. ,,Prøv ikke at lyve overfor mig," svarede enhjørningen let som han trådte nærmere. Godt nok var det første gang at han lod sig vise i hans drømme, men Dandels var meget bevidst om hvilke drømme hans "herre" havde på sinde. ,,Du ved da godt at man siger at man er mest ærlig i sine drømme... Og du har været meget ærlig på det seneste," svarede han med den drilske, bløde stemme som han lod en finger løbe kærtegnende over den lyse kind, som han bøjede sig ned.

,,Men inden vi begynder på alt det sjove, er der nogle regler vi skal gennemgå...," sagde han blidt, som han kærtegnede dæmonen, som om han var en sød lille hund. Det stoppede dog brat ved lyden af pisken: en fin, rød mærke lod sig tegne på den lyse kind, som enhjørningen trak sig et par skridt tilbage. ,,Regel nummer ét: Du skal ej snakke før jeg giver dig lov, og hvis du gør, skal du bede om forladelse. Det er jeg sikker på du kan finde ud af," sagde han, med en hånende tone. I et par lette, men lydhøre skridt og skridtene stoppede som han kom om bag stolen. ,,Regel nummer to: Du skal takke mig, for hvad end jeg gør, for du er så taknemmelig, ikke?" den bløde stemme forsatte, som pisken forsvandt og hænderne begyndte at glide ned af den bare overkrop, som dæmonen havde. De bløde læber lå lige ude foran ørekanten på ham, som han begyndte at hviske de blide, men ej særlig venlige ord: ,,Og regel nummer tre, som er den vigtigste: jeg bestemmer. Hvis du ikke adlyder, bliver du straffet. Lyder det ikke sjovt?" han fnisede en smule, som han klappede ham let på kinden, der var fuldkommen rød.
,,Glæder du dig ikke?"
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 30.06.2018 21:04
Agarés' blik ændrede sig igen hurtigt fra irriteret til lettere forlegent. Det var bestemt ikke meningen at hans sekretær skulle vide nogle af de ting der var foregået i drømmene hos ham selv.
Han rykkede straks hovedet tilbage, da han mærkede fingeren mod hans kind.
"Jeg har ingen idé om hvad du taler om!" Vrissede han, stadig med den bestemte tone. At Dandels havde fuldkommen ret, behøvede han vel ikke at indrømme. Han kunne benægte det så længe han ville og han var overbevist om, at Dandels ikke ville kunne gøre noget ved det.

Hver eneste gang han mærkede kærtegn af nogen form fra Dandel, flyttede han sig i modsat retning. Dog ikke meget, da han af en eller anden årsag ikke kunne rykke stolen med sig.
Et lavt smertefuldt støn lød fra ham, da pisken ramte hans kind. Eller var der et hint af nydelse i det?
Han lyttede til alle de regler Dandels lagde op for ham, men svarede ikke på en eneste af dem. Han var stadig sikker på, at Dandels ikke havde modet til at gøre noget som helst mod ham, også selvom han lige havde mærket pisken mod kinden.

Uden at tænke over det, rettede han ryggen og lænede sig en anelse tilbage, da han mærkede Dandels berøring mod overkroppen. Dog flyttede han sig hurtigt i et hårdt ryk, da han hørte den sidste regel. Han skævede mod Dandels, igen med det irriterede blik. Et kort fnys lød fra ham.
"Hvor vover du at lægge regler for mig? Jeg tror ikke du kender din plads!" Vrissede han, hvorefter endnu et forsøg på at komme fri fra stolen udbrød. Stadig uden held og han sukkede tungt.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 30.06.2018 21:22
Det lod ikke til at påvirke Dandels synderligt hvor modvillig Agarés spillede: det lod kun til at more ham, som et smil viste sig på de rødlige læber. ,,Er du helt sikker på det? Måske skal jeg hjælpe din hukommelse lidt på vej...," forsatte enhjørningen ubekymret, som han lod sin stemme få en tiggende, bedende tone, mens nydelse lå i hans ord: ,,Oh, Agarés, du er så stor og mægtig...," stønnede den slanke mand som han lod en finger glide over læberne, der smilede glubsk, og den anden, ledige hånd gled over stropperne, ned af maven.
,,... Eller hvad det nu var, du ønskede jeg skulle sige. Jeg må sige, du har en ekstrem livlig fantasi," sagde han, som han skiftede position og vendte tilbage til sin stærke, stabile position på de høje hove, foran den mørke dæmon.

Så snart ordene forlod Agarés's mund, faldt pisken som en hammer ned på låret - i dette univers, havde han lige så meget styrke, som han ønskede og slaget havde fladt så hårdt at det havde skabt hul på huden. ,,Der tager du fejl. Jeg tror det er dig, som ikke kender sin plads. Men selv gamle hunde kan lære nye tricks, hm?" Dandels vippede hovedet på skrå som han satte sig på knæene og lod fingrene løbe over det åbne sår, der var fuldkommen synligt, nu hvor dæmonen intet tøj havde på. Han lod derefter tungen løbe henover, med ingen form for barriere. Tungen løb videre, op til hoften, op til maven, hvorefter den blodige tungespids endte på læberne af dæmonen i et kort sekund. ,,Og det første man lærer, det er at der er en konsekvens af alt man gør... men det vidste du jo godt i forvejen, ikke søde Agarés?" spurgte enhjørningen retorisk som han placerede sig på skødet af hans leder, og lod hænderne løbe igennem det sorte hår, hvorefter det tog fat, hårdt.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 30.06.2018 21:41
Agarés så undrende på Dandels, da han ville hjælpe hans hukommelse på vej.
Alle de steder Dandels fik flyttet sine hænder hen på sin krop, kunne Agarés ikke lade være med at betragte med et intenst blik, hvilket han ikke gjorde meget for at lægge skjul på, selvom han gerne ville.
Så mærkede han pisken mod låret og denne gang var det et decideret smertefuldt råb der lød fra ham. Udover det, hadede han tanken om ikke at være bare nogenlunde påklædt foran en af sine ansatte. Lige meget hvilke tanker han havde haft om ham.

Agarés havde ingen idé om hvordan han skulle komme ud af denne situation. Han havde aldrig oplevet noget lignende før og han var forvirret. Hvor vovede Dandels at tale sådan til ham!
Ved enhver berøring fra Dandels, skar Agarés en grimasse. Det var næsten tydeligt at se, at han kunne lide det, men han gjorde hvad han kunne for at skjule det. Da Dandels så endelig satte sig på hans skød, spærrede han øjnene op og udbrød: "Fjern dig fra mig, din underdanige bastard!" Der var en eneste grund til at han reagerede så voldsomt, og det kunne tydeligt ses et helt... bestemt.. sted, på Agarés. At det var den effekt Dandels havde på ham, ville han for intet i verden indrømme, selvom han intet valg havde lige nu.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 30.06.2018 21:55
Fingrene løb igennem det mørke, lange hår, som han overvejede hvad han skulle gøre. Han havde så mange idéer - trods alt, han havde ventet længe på at gøre det her, og nu hvor mulgiheden endelig var der, var der ingen begrænsninger. Lige så blidt som fingrene havde været, lige så stærke blev de, som de lukkede sig om kæben på dæmonen. ,,Det ser ikke ud til at du har helt forstået mine regler. Og jeg som troede de var så simple og enkle...," Dandels sukkede, som han satte sig yderligere tilrette og lod hofterne vippe fra siderne - han vidste udmærket godt hvorfor Agarés var blevet så hidsig, og han gjorde intet for at gøre situationen nemmere for ham: han elskede at drille, og der var ingen chance for at dæmonen kunne styre sin egen krop.

Han lænede sig ind for at give hans leder et kys - det var dog ej romantisk, men blidt og det var umådelig tirrende. Tungen løb henover de fyldige læber, inden tænderne satte sig ned i kødet - så hårdt, og ej nogen skam for blodet, der begyndte at løbe. Som han trak sig, slikkede han blot blodet væk fra sin hage med en sukken, og det hvide pandehår blev strøget væk, plettet af blodet. ,,Jeg giver dig en chance til for at vise din underdanighed. Hvis du er artig, bliver du måske belønnet... Og hvem ved, hvad det kunne være?" smilede Dandels sødt. Han var forholdsvis sød mod ham nu, men Dandel kunne være grusom, for han ønskede at dem, der havde fået ham til at lide, skulle lide lige så meget. De skulle bøje for ham og kysse hans fødder. 
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 30.06.2018 22:16
Agarés stirrede på Dandels med det vrede blik han var så god til at fremmane. Dog var det stadig tydeligt at se på hans krop hvad han i virkeligheden mente om situationen. Han undlod at gøre nogen former for modstand, da han greb fat om hans kæbe. Han eneste reaktion var at bide tænderne sammen i vrede.
Mens han sad og stirrede på Dandels med sammenbidte tænder, kunne man engang imellem ane nogle lave støn fra ham, over de bevægelser der blev lavet mod hans skød.

De lave støn blev en anelse højere, da kysset blev plantet på hans læber og han kunne ikke dy sig for at gengælde det.
Dog blev det sidste støn hurtigt ændret til et smertefuldt råb og han lagde med det samme mærke til blodet der løb ned af hagen, så ned af halsen og til sidst ned af brystkassen, før han kneb øjnene sammen.
Kort efter vendte han blikket mod Dandels igen med et suk.
"Hvad var det du ville have fra mig?" Spurgte han med en lettere opgivende tone. Selvfølgelig ville han gerne have den belønning Dandels omtalte, men hvis han spurgte, var det udelukkende for at slippe for at sidde i en stol og blive ydmyget af sin ansatte!

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 30.06.2018 22:30
Dandels nød det her, og det var tydeligt. Han elskede at se ham blive ydmyget, det var den bedste følelse i hele verden, og det tændte ham. Det tændte ham dog også at Agarés gengældte hans kys, selvom det var en ting han ikke ville indrømme - han var ikke ude efter en romance, og gengælde, bløde kys var kun noget man gjorde med en partner: det var noget, som han ikke kendte til.

,,Åh, hvor er du dog dygtig, lille Agarés, se, det er den ånd jeg gerne vil se," sagde Dandels modbydeligt sødt som han begyndte at klappe ham på kinden, det var dog hårde, og knapt så kærlige klap. ,,Nu hvor du spørg så pænt, vil jeg gerne gentage reglerne for dig. Regel nummer ét...," hen begyndte langsomt at glide ned fra skødet på dæmonen og ned på gulvet, hvor han lod til at sætte sig til rette.
,,Du skal ej snakke før jeg giver dig lov, og hvis du gør, skal du bede om forladelse...," Dandels begyndte at fugte sine blodige læber, og fingrene gled ind mellem dem og ud igen, med et let suk. Hvis man kunne havde set hans øjne, ville de grå øjne bore sig ind igennem hans offer. ,,Regel nummer to: Du skal takke mig, for hvad end jeg gør," han gentog ordene fra sidst, som han slikkede et par dråber af vejen, og derefter fik hans hænder et andet fokus - et meget særlig sted på dæmonens krop, som skulle tirres, til det føltes som tortur. ,,Og regel nummer tre, som er den vigtigste... Jeg bestemmer. Hvis du ikke adlyder, bliver du straffet. Men hvis du gør...," tungen løb let henover spidsen af lemmet, som hvis han var gået igang med noget så uskyldigt som en slikkepnd. ,,... Kan det jo være at du bliver belønnet, mhm?" han sukkede let, som lod læberne løbe henover, hele vejen ned til basen og op igen - men det var så fjerlet at det knapt var en berørelse.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 30.06.2018 22:52
Agarés havde indset at han ikke kom videre herfra, før han gjorde hvad der blev sagt. Men at blive klappet på kinden, fik ham til lige at tage en dyb indånding, for ikke at lange ud efter Dandels med endnu en ophidset kommentar. Han synes næsten det var ærgeligt at se Dandels forsvinde fra hans skød, men han valgte ikke at kommentere det. Det skulle helt bestemt ikke se ud som om han kunne lide noget af det han blev udsat for.

Helt stille sad han og lyttede til Dandels der opremsede reglerne en gang mere, selvfølgelig stadig med det mugne ansigtsudtryk og det irriterede blik i øjnene, men i det mindste gjorde han hvad der blev sagt.
Tænk at han virkelig skulle sidde her og finde sig i det her. Og han vidste udmærket godt, at hvis han valgte at gøre gengæld i vågen tilstand, ville han aldrig kunne sove i nærheden af Dandels igen. Nu var det ikke fordi det ville være altødelæggende ikke at sove i nærheden af Dandels, men alt havde bare været så meget nemmere når han vidste at alt blev passet som det skulle, selvom han fik sig en lur.

Agarés sukkede tungt og skulle lige til at svare på alle Dandels regler, så han åbnede munden, men i stedet for et ord, kom et højt støn. Han var ikke ligefrem forberedt på det der skete og derfor kom stønnet også helt uforberedt, hvilket kun gjorde det højere. Han lukkede øjnene i og drejede hovedet til den ene side, så det lange sorte hår ville dække hans ansigt. Dandels skulle ikke have lov at se udtrykket i hans ansigt, mens han nød hvad der blev gjort ved ham. Han ville egentlig gerne bede ham om at stoppe, men så alligevel ikke. Han var splittet mellem det professionelle forhold han skulle have med sin ansatte, og en form for nydelse han aldrig havde oplevet før, så han valgte ikke at sige noget. Indtil videre.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 30.06.2018 23:09
Hvor var dæmonen dog blevet dygtig, som han tiede stille. Det var en fryd for hans ører at han ej skulle høre på hans brok mere, og han kunne gøre som han ville. Det var ham der havde magten, og det var sådan det skulle være. Agarés havde ikke kontrolt over noget: hellere ikke hvorvidt han ville skjule hans ansigt, som han løftede pisken og lod den fjerne det distraherende hår, mens han lod læberne gøre det, de var i gang med. Han smilede af de høje, nærmest nydende støn og hen gengældte dem, dog blot med en latter der var ej særlig betryggende. Han lod læberne og hænderne forsætte med det samme - han gav lidt, også tog det væk, gav lidt, og tog det væk. Nydelsen varede aldrig mere end et par sekunder.

Han trak dog læberne til sig, som han rejste sig op, og lod fingrene glide mellem læberne, med et suk. Han ville gerne have him. Hvor var han dog fristende, når han var så adlydende. ,,Ved du hvad, Agarés?" sagde Dandels, som han smilede til ham. ,,Jeg har aldrig hadet folk som dig. Dem, som bare tager og tager, men aldrig giver igen. Dem, som tror at de ejer hele verdenen, men i virkeligheden ejer de ingenting...," han betragtede ham køligt, som han placede den ene, skapre hov på det sårede lår og den ledige hånd strøg over de blodige læber. ,,Jeg ejer dig," hviskede han, som han pressede hoven, der var skarp som en stilet, yderligere ned i såret. I mellemtiden, havde han ladet rebene blevet lidt løsere, så han havde en større mulighed for at bevæge sine hænder - han var spændt på at se hvad han ville gøre med den mulighed. 
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 30.06.2018 23:24
Efter en del af de alt for høje støn, forsøgte Agarés hele tiden at holde alle lydene tilbage, hvilket ikke altid var en succes, og han forsøgte også at dreje hovedet endnu mere, da håret blev fjernet fra hans ansigt. Det burde dog sige sig selv, at det var umuligt for ham at dreje hovedet længere, uden at gøre det ekstremt smertefuldt, så han gav hurtigt op. At nydelsen kun varede i få sekunder af gangen, tændte ham mere og mere, tilgengæld blev han samtidig mere og mere irritabel over ikke at kunne nyde det i længere tid.

Han rettede det meget forvirrede blik mod Dandels. Det var tydeligt at se hvordan vreden i ham var blevet bygget op og den blev kun større, da han hørte hvordan hans undersåt mente at han ejede ham.
Samtidig var smerten fra hoven i låret heller ikke en hjælp på hans vrede, men han gjorde hvad han kunne for ikke at vise hvor ondt det egentlig gjorde.
Idet han mærkede rebene løsne sig, knyttede han kort den ene næve for bagefter at give et ordentligt ryk i armen. Det gjorde han en enkelt gang mere og fik den ene arm fri. Straks greb han fat om Dandels ben, hvis hov sad fast i hans lår, i et forsøg på at fjerne ham, men stadig uden at give en lyd fra sig. Det var dog tydeligt at se hvor meget han kæmpede.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 30.06.2018 23:34
Dandels sukkede. Selvfølgelig ville han ikke lege med, men prøve at komme fri! Men han måtte jo være dum - hvor ville han dog flygte hen? Han kunne sætte sig ind i hvorfor man ville forsøge - smerterne måtte være ulidelige, og det gjorde kun hele oplevelsen bedre. I virkeligheden, ville han aldrig kunne udrette noget lignende: fysisk, var han slet ikke stærk nok, og hans styrke kunne ikke sammenlignes med en dæmon. Men her, her kunne han alt ,og han tog sig sine friheder. Grebet om benet lod til at være ubemærket, og Dandels bed sig i læben for at tilbageholde et grin, før han med et ryk, hamrede hoven yderligere ned. Den søde lyd af smerte.

Da han følte at han havde følt smerten tilpas længe nok, løftede han hoven, og lod sine læber ramme dæmonens i et grådigt, opslugende kys. ,,Jeg elsker, når du har ondt. Det er det du fortjener," hviskede han modbydeligt sødt, som han satte sig til rette atter på skødet af ham. Det var uvist om han ville tillade ham at røre ham: men et eller andet sted, ville han gerne have det. Han ville gerne blive begæret, som Agarés havde begæret ham i hans egne drømme. ,,Vil du ikke lide?" spurgte han, som om han ej kunne forstå hvorfor han ikke ville. Hvorfor han ikke ville nyde den her smerte han gav ham.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 30.06.2018 23:49
Agarés gjorde stadig alt i sin magt for at få flyttet hoven fra låret, men lige meget hvor mange kræfter han lagde i, lykkedes det ham aldrig og råbet han udbrød, da hoven blev rykket længere ned, var højere end noget andet.
Han nåede dårligt at ånde lettet op, før hans læber var i gang med at gengælde det kys Dandels fik givet ham. Lige som sidste gang, kunne han ikke dy sig, lige meget hvor mange smerter han så var i. Man kunne høre hans vejrtrækning være ekstremt ustabil, da han udelukkende koncentrerede sig om kysset.

Idet Dandels fik placeret sig selv på skødet af Agarés, gik der ikke mange sekunder før han fik revet den anden hånd fri også.
Straks blev begge hænder lagt på ryggen af Dandels, så han ivrigt kunne hive ham tættere på sig selv.
"Ville det ikke være bedre at få mig til at nyde?" Spurgte han med et lettere dyrisk udtryk i øjnene.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 30.06.2018 23:59
Hvorfor havde han ikke gjort det her for længe siden? Det var så vidunderligt. Smerten, råbene, blandet med de voldsomme kys var nok til at få ham i ekstase. Måske havde han ønsket det her lidt mere, end han selv havde vidst. Han lod ham rive ham til sig, og røre ham: han tillod det, så længe han var i kontrol. Han flyttede hans hænder længere ned, ned mod hans baller, hvorefter han tog fat om kæberne på dæmonen, så han kunne trække ham ind til et kys - et kys der var lige så grådigt og dyrisk som han følte sig. Han lagde ikke skjul på at han ville have ham.

,,Er det ikke det samme?" svarede han ham med en let, stønnende tone som han trak sig kort væk fra ham. For ham, var nydelse og give smerte det samme - men det var så hellere ikke ham der modtog smerten. Pisken endte i hans hånd igen, som han lod spidsen stryge over de sårede læber på dæmonen. ,,Vil du have mig, Agarés? Mhm? Ligesom i dine drømme?"
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 00:24
Med tilladelsen fra Dandels til at røre ham flere steder, blev hans fingre hurtigt mere lystige og de halvlande negle blev langsomt boret ind i de fine baller. Der kom ingen modstand fra Agarés, da han nærmest blev tvunget til endnu et kys, det blev gengældt lige så grådigt og dyrisk som det blev givet.

Han lukkede øjnene i, da han mærkede pisken mod læberne. Han skubbede tungen en anelse ud, for at lade tungen glide hen over pisken sammen med læberne. Så åbnede han øjnene igen og så på Dandels. Han vidste ikke rigtig om han skulle give efter for sine lyster, eller om han skulle være vred over at Dandels nu kendte til de drømme han havde haft længe. Han rykkede sig en tand længere frem på stolen og lænede ryggen en anelse længere tilbage, mens han stadig havde det faste greb med begge hænder, om Dandels baller.
"Jeg vil have dig. Gør hvad du lyster med mig," svarede han. Der var ingen grund til at lægge skjul på fantasierne længere. Han kunne alligevel ikke ændre på hvad Dandels nu vidste, så han kunne lige så godt få alt ud af det, som han ville og kunne.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 01.07.2018 00:46
Dandels kom med et lettere fornøjet suk, som han kunne mærke den prikkede fornemmelse fra dæmonens negle. Det gjorde ondt, men det var ikke en dårlig fornemmelse - tværtimod, lod det til at få fyret godt op under enhjørningens, hvis øjne var skjult men der var ingen tvivl om at han nød det. Men der var ingen større nydelse, end lyden af en mand der overgav sig - og et farligt smil spillede på læberne, der var plettede af blodet, og ophævet af de voldsomme kys. Han rejste sig fra ham - men kun fordi det der skulle til at ske, kunne han ikke gøre siddende.

,,Tag mit tøj af," beordrede han. Der var egentlig ikke så meget at tage af; det eneste han havde på, var et par meget tynde trusser, samt en hofteholder. De andre ting: sokkerne, og bælterne, samt halsmykket ville være for besværligt at tage af, og det ønskede han ikke. Han lod fingrene løbe hen over partnerens læber, ind mellem tænderne, hvorefter han lod dem glide nedad hagen. Han klappede ham atter på den røde kind. ,,Kom så. Tør du virkelig lade mig vente? Hmm?" Han behøvede ej at tage masken af, for det var tydeligt at han så på ham, nej, i gennem ham, med et farligt, truende blik som halen viftede til siderne.
Agarés Vitalis

Agarés Vitalis

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2970 år

Højde / 201 cm

Muri 01.07.2018 00:57
Agarés nød synes af Dandels der nød det lige så meget som han selv gjorde. Da Dandels rejste sig, lod han kort de lange negle glide hen over hans baller, før han slap grebet. Igen gjorde det ham irriteret at blive beordret til noget som helst af en der arbejdede for ham, men det ophidsede ham kun en smule mere.
Han tøvede ikke et eneste sekund med at række armen ud og gribe fat om de tynde trusser, som alt for hurtigt blev revet i stykker. Så lænede han sig tilbage igen og så på Dandels, som om han nærmest forventede at han skulle sætte sig. Det gjorde han vel egentlig også.
"Så vis mig om mine drømme har været det værd," sagde han med et let hævet øjenbryn og et ellers koldt blik.

Dandels

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Alder / 334 år

Højde / 180 cm

Panther 01.07.2018 01:05
Han var så fristende, så lydig han var. Men han skulle ikke blive alt for komfortabel - sådan fungerede det ikke. Dandels kiggede ned af sig selv, hvorefter han så på dæmonen med et lystigt smil og han satte sig ned igen, et meget sigende sted, med læberne så nær som muligt den andens. ,,Du ved, det har en konsekvens at du snakker uden tilladelse, mhm?" sagde Dandels, som han smilede - uden at give et decideret svar.

Det lod til at enhjørningen skulle til at sætte sig til rette, klar til at begynde det, der er rigtigt sjovt, men han stoppede pludseligt, som om noget gik op for ham.
,,Måske en anden gang," hviskede han let mod de rødlige læber, inden han med et fnis trak sig væk. Han vidste at det var en pine - og derfor gjorde det det kun mere morsomt.
,,Måske når du en gang har gjort dig fortjent til det," tilføjede Dandels, som han lænede sig let tilbage og knipsede med fingrene.
Og alt blev sort. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2