Avira lyttede til hans svar med øjne, der ikke lage skjul på interessen. Denne kro var skøn, ingen tvivl om det og det havde da været fedt med lidt mere plads måske? Det nævnte hun ikke, men kiggede hurtigt rundt i den fyldte kro.
"Væk fra Elverly?.. " kom det spørgende fra hende og så igen på Davian. Men viste så tegn på hun havde forstået det, så hun slog spørgsmålet væk, det mindede hende om, at der jo var de andre racer som både satyr, Halvdyr, Dværge og ja, andre racer som nu fandtes i denne verden og som ikke boede her, de skulle jo afsted her fra. Som dem der opholde sig i kroen i dag, i hvert fald de fleste.
"Nåå. Ja det lyder også lidt stramt. Men er vild med din holdning til at alle skal være velkommen." Avira kiggede mod udgangen.
"Du havde ikke et skilt oppe, om at dette var din kro?" Kom det spørgende fra hende.
"Jeg var faktisk i tvivl da jeg kom, det virkede også en anelse privat." Hun tømte sit krus for mjød og stillede det fra sig på bordet ved baren.
"Men du kan regne med mig, jeg kommer med glæde igen." Tilføjede hun opmuntrende og kunne efterhånden mærke varmen indenunder kappen og hun havde stadig hætten over hovedet, hvad folk tænkte viste hun ikke, for hun havde ikke selv tænk tanken om, at hun rent faktisk stadig havde kappen på.
Da Avira var ved at åbne knappen på sig kappe, stoppede hun halvvejs i processen. Davian begynde pludselig at virke underlig, der gik kun få sekunder før hun kunne se ham forandre sig. Hun kunne ikke lade være med at glo med et ansigt der tydeligt fortalte, at hun så noget hun ikke havde sit før i sit liv som halv satyr.
Før hun viste af det, var Davian ikke den Davian som hun kendte ham, men som en meget stor ulv. Og hun viste ikke om hun skulle være bange for ham, men hun blev stående og så til da ulven gik om bag baren med overraskende tunge skridt og knurrede ad den fulde mand som hurtigt baggede bagud, i retningen af hoveddøren og var meget hurtig væk, han kom nok ikke forbi lige forløbig.
Det gav et sæt i Avira da han uventet begynde at hylede, nogle af gæsterne virkede lige så forbavset over hændelsen. Da ulven Davian kom i retningen af Avira, kom hun til at bide sig for hårdt i læben så blodet kom til syne og løb langsom ned mod hagen.
Så det kriblede lidt af nervøsitet alligevel? Ulven forsatte forbi hende og forsvandt ovenpå, hun så efter den til han var helt af syne.
Davian var faktisk ret så høj af sig, med hendes 163 cm følte hun sig urolig lille. Han var kommet ned igen efter hvad der svare til 5 minutter, af hvad hun fornemmede i hvert fald. Han var iført nyt tøj eftersom det andet sæt var rævet i stykker på grund af, at hans ulveform var større end ham som person.
"Årh, det helt i orden" svarede hun venligt hun havde i hvert fald fået varmen nu, efter denne oplevelse.
"Er det sådan du håndtere konflikter normalt?" spurte hun i en letter sjov tone og fik taget kappen af sig.