Område: ved smeden.
Vejr: let regn.
folk havde travlt idag. mange havde travlt med at komme til de forskellige butiker før regnen tog til. ved siden af en smuk paint hest gik en ung mand. han gik med en kappe over hele kroppen og man kunne ikke se hvordan han så ud. han kom til smeden og tøjlede hesten til truget. mangen her hed Fuego og var en legende i sig selv. han kunne danne krystaller ud af sin krop. hvilket var grunden til han idag stod her ved smeden.
inde hos smeden var der mange slags sværd, dolke, skjolde, og rustninger. Fuego bankede på døren men smeden kunne intet høre fordi han var igang med at lave hestesko.
"undskyld? jeg har brug for Deres hjælp igen Mark," mark var smeden. han så op da han hørte den velkendte stemme. han smilte til den unge knægt. "har jeg ikke sagt du ikke behøver sige De til mig." han gik over i sit lager og fandt en tyk dolk og lagde den i ilden. Fuego gik over ved ildstedet og satte sig ned. han havde det best tæt på ilden. han så ind i ilden der dansede rundt. "hvor slemt er det denne gang Fuego" Han så op fra ilden og smed kappen. hele hans arm var fyldt med de smukkeste krystaller, han havde kun lige hånden fri for krystaller. men det kunne hurtigt ændre sig.
Smeden tog dolken og begyndte at skærer forsigtigt i krystallerne for at få dem af. Fuego havde store smerter men sagde ikke et lyd kun hans øjne afslørede hans smerte.

Shouto Todoroki