Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Race / Menneske/Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 29.04.2018 16:19
Tid: middag.
Område: ved smeden.
Vejr: let regn.

folk havde travlt idag. mange havde travlt med at komme til de forskellige butiker før regnen tog til. ved siden af en smuk paint hest gik en ung mand. han gik med en kappe over hele kroppen og man kunne ikke se hvordan han så ud. han kom til smeden og tøjlede hesten til truget. mangen her hed Fuego og var en legende i sig selv. han kunne danne krystaller ud af sin krop. hvilket var grunden til han idag stod her ved smeden.

inde hos smeden var der mange slags sværd, dolke, skjolde, og rustninger. Fuego bankede på døren men smeden kunne intet høre fordi han var igang med at lave hestesko.
"undskyld? jeg har brug for Deres hjælp igen Mark," mark var smeden. han så op da han hørte den velkendte stemme. han smilte til den unge knægt. "har jeg ikke sagt du ikke behøver sige De til mig." han gik over i sit lager og fandt en tyk dolk og lagde den i ilden. Fuego gik over ved ildstedet og satte sig ned. han havde det best tæt på ilden. han så ind i ilden der dansede rundt. "hvor slemt er det denne gang Fuego" Han så op fra ilden og smed kappen. hele hans arm var fyldt med de smukkeste krystaller, han havde kun lige hånden fri for krystaller. men det kunne hurtigt ændre sig.
Smeden tog dolken og begyndte at skærer forsigtigt i krystallerne for at få dem af. Fuego havde store smerter men sagde ikke et lyd kun hans øjne afslørede hans smerte.

Shouto Todoroki
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 16:50
Sværdet

Alicia sukkede. Det var ikke sådan lige til at finde arbejde. Ikke at hun opgav, men hun vidste godt, at de fleste ikke ville have en kvindelig lejesoldat. Hun nægtede dog at returnere til bygarden efter henrettelsen. Det kunne hun simpelthen ikke få sig selv til. Det var lige før, hun så hellere ville vende tilbage til bordellet. En tanke der heller ikke ligefrem huede hende.

Hun var iført en hvid, løstsiddende trøje med en tilhørende lysebrun lædervest. Dette var akkompagneret af et par sorte bukser, der var stukket ned i de mørkebrune, langskaftede læderstøvler med metalspænder. Hun havde sit sværd hængende i en fuldskede ved venstre hofte. Ud over tøjet havde hun en kappe med hætte for at skærme sig fra regnen.

Endnu et suk forlod hende, som hun passerede smedjen. Et glimt af rødt hår og krystaller fik hende dog til at tage et par skridt tilbage, så hun kunne kigge ind ad den åbne dør. Det kunne ikke passe! "Fuego?" Stemmen lød temmelig overrasket. Hun havde ikke ligefrem forventet at se ham her. Uden egentlig at tænke over det, trådte hun ind ad døren. Hun ville egentlig spørge, hvad han lavede her, men det var ganske tydeligt, og hun kiggede væk. Hun havde generelt aldrig brudt sig om synet af, at han fik fjernet krystallerne fra sin krop.
- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 29.04.2018 17:20
Fuego sad lidt i sin egen verden når han fik fjernet krystaller. da hans navn blev sagt af en velkendt stemme så han op og så mod døren. "A...Alicia!?" hun havde altid betydet meget for ham. og han havde ikke set hende i mange år. Fuego bed tænderne sammen da smeden fik en krystal af.
Fuego så på smeden og så på hvordan han varmede dolken op igen. "hvad laver du her Alicia?" spurgte han og havde ikke forventet at se hende her efter den gang de slog op. Fuego vidste ikke om hun stadig var til byvagternes fag og derfor vidste han ikke hvorfor hun var her. men det kunne han vel få at vide

Shouto Todoroki
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 17:31
Alicia fik et smil på læberne over hans overraskede ansigtsudtryk. Det var tydeligt, at ingen af dem ligefrem havde forventet at støde ind i hinanden. Hun var glad for at se ham, men hun var ikke sikker på, at hun stadig havde de samme følelser som før. Det var længe siden, føltes det som, og hun brød sig ikke om holdningen med, at hun skulle blive hjemme og lave ingenting. Det havde i sin tid skabt en kløft mellem dem, og hun var endt med at gå fra ham. Hun var ikke sikker på, om det kunne reddes, og om hun rent faktisk ønskede at redde det? Hun var kommet videre.
Hun sendte ham et venligt smil ved hans spørgsmål. "Jeg søger arbejde" svarede hun ærligt. "Det går bare ikke så godt i øjeblikket."

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 29.04.2018 17:36
Fuego så på smeden idet alicia svarede. "ja... jeg for jo ikke lige fremst nyt arbejde med mine evner" hun havde jo altid vidst hvordan hans evner havde fungeret. og at han ikke altid lige havde lyst til at bruge dem. hun så mod hende og sukkede inden i. Fuego havde ikke glemt hende. hun var jo stadig en god ven af ham selv om de ikke havde set hinanden længe. hun var jo den person som kunne relaterre til ham mere end andre.
Fuego så mod smeden igen "har du arbejde til min ven, mark?" spurgte han roligt men mark måtte ryste på hovedet. han havde intet arbejde. han var selv ved at meste det meste af sit  arbejde. hvilket han ikke skulle for så skulle en ny jo lærer hvordan man fjernede krystaller.

Shouto Todoroki
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 17:51
Alicia hævede et bryn over hans ord, men hun sendte ham alligevel et opmuntrende smil. "I det mindste mister du det heller ikke" svarede hun. Det var ikke helt rigtigt, at hun var blevet afskediget, men hun nævnte det ikke lige nu. Hvis han spurgte, ville hun nok fortælle historien, men lige nu sagde hun ikke noget om det.
Hun smilede lidt, da han spurgte smeden om arbejde, men hun rystede på hovedet. "Det behøver du ikke tænke på, Fuego. Jeg finder noget på et tidspunkt" svarede hun med et smil. Hun var ikke ligefrem kendt for at give op, og hun var temmelig stædig.

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 29.04.2018 18:54
Fuego ville jo bare hjælpe derfor han spurgte. han så på hende og da den sidste krystal kom af fik han dem i en pose og han rejste sig. han gik over til Alicia og så ned og op af hende. hun var stadig lige køn. "jeg ved du nok finder noget. men ville jo bare hjælpe dig... du er trodsalt en af mine tætteste venner" sagde han og lagde en hånd som var rød og let for meget øm, op på hendes skuldre. hun vidste jo godt hvad der skete med hans krop når krystaller kom i aktion. 
han så på hendes øjne og så på folkene uden for. "det er underligt. det er 4 år siden vi sås. og du har ikke forandret dig det mindste." sagde han som i et hent om at hun var lige så smuk som den gang. han vidste hvorfor han lignede sig selv. men hun var da menneske? så hvorfor var hun ikke ældnes.

Shouto Todoroki
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.04.2018 19:07
Alicia lod ham lægge en hånd på hendes skulder, og hun sendte ham igen et venligt smil, som hun nikkede. "Det ved jeg godt. Det er også sødt af dig" svarede hun. Hun vidste ikke helt, hvordan hun skulle føle. En af hans tætteste venner? Men det var så længe siden, de havde set hinanden. Hun bed sig lidt nervøst i underlæben. Hun havde ikke rigtigt været i sådan en situation her før, så hun vidste ikke, hvor hun skulle gøre af sig selv.
Hun smilede dog over, hvad hun så som en kompliment. "Tak. Du har heller ikke ændret dig. Gør det stadig lige ondt at få fjernet krystallerne?" Hendes stemme var skiftet til en mere bekymret tone. Hun vidste, at det gjorde ondt på ham at få fjernet dem, og hun havde aldrig brudt sig særlig meget om at se på det.

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 02.05.2018 18:58
Fuego vidste hun nok ikke så ham på samme måde men han havde heller ikke mange venner. men den han havde var tæt på ham og kendte hans smerte ved krystalisering. han smilte til hende da hun bed sig i læben og tog hånden til sig og kløede sig i nakken. "ja det ved du jo ikke... jeg har ikke så mange venner" sagde han og smilte lidt forsigtigt til hende
hendes spørgsmål ramte ham. hun kunne jo huske hvor meget han led så ja det gjorde det jo. "Desværre ja. men Mark er forsigtig." sagde Fuego roligt og så mod mark der nikkede forsigtigt selv om han ikke ville smuglytte kom han til det.

Shouto Todoroki
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 02.05.2018 22:33
Alicia kiggede lidt flovt ned, da han svarede. Hun havde ikke ligefrem forventet, at han ikke havde mange venner, og hun fik med det samme skyldfølelse over at have forladt ham. Hun slog blikket op igen og sendte ham et lidt undskyldende smil. "Det er jeg ked af at høre" svarede hun. Der var dog noget andet, der nagede hende, men hun vidste ikke, hvordan han ville tage det. Hun var dog nødt til at vide besked. "Det er rart at se dig Fuego, men... jeg er ikke sikker på, vi kan fortsætte, hvor vi slap." Hun greb sig nervøst om sin venstre arm med den højre hånd, mens hun så på ham. Lige nu var hun lidt ligeglad med, om smeden smuglyttede.
Hun sukkede lidt, da han svarede. Ja, det havde altid gjort forfærdelig ondt på ham at få fjernet krystallerne, og selv nu hadede hun at se det blive gjort. Hun nikkede dog til, at Mark var forsigtig, og hun fik kort et drillende glimt i øjet. "Det er godt. Ellers kommer jeg efter ham" svarede hun med en drillende tone i stemmen.

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 03.05.2018 21:33
Fuego ville ikke ha mange venner. For nogle kaldte sig hans venner men var kun ude efter krystaller. Han trsk på skuldrene over det og så på hende og gav hende et opmuntrene smil. "det skal du ikke være ked af. Du er kommet videre og så længe vi kan snakke sammen og more os er alt vel fint" sagde han opmuntrene og så mod mark da hun drillede ham. Fuego var glad for at hun tog det på den måde. Han vidste hvor hårdt det altid havde taget hende at se dey. Fuego smilte til hende of nikkede drt måtte hun godt. "jeg håber bare ikke der kommer en lærling lige foreløbig. Der skal skære i mig." sagde han og håbede den næste lærling ville være som mark. Ærlig og forsigtig.

Shouto Todoroki
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 06.05.2018 23:45
Alicia var ikke ligefrem typen, der kaldte sig ens ven uden også at være det. Hun var ikke ligefrem typen, der udnyttede folk for at få penge eller andet, hvilket hun også stærkt gik ud fra, at Fuego vidste.
Hun smilede ved hans svar. Det var rart, at han ikke håbede på noget fra hendes side af. Hun nikkede. "Det er helt fint, ja. Det var også mest for, at jeg ikke fik givet dig falske forhåbninger" svarede hun lettere forlegent. Hun var ikke ligefrem god til at lægge fingre imellem, når hun sagde tingene, og hun vidste det godt, så hun var ofte bange for at virke for direkte. På den anden side kunne det også godt få hende til ikke at sige noget i visse tilfælde, men lige her følte hun, at det var super vigtigt at få det sagt.
Hun kastede et blik på Mark, da han snakkede om en ny lærling, inden hun hævede et bryn. "Ellers går du da bare til Mark, hvis han altså bliver i byen?" svarede hun. Hun sørgede omhyggeligt for ikke at kigge på hans lettere røde arm.

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 09.05.2018 20:12
måske så hun ikek ham som sin ven men han så hende som sin. hun havde støttet ham igennem mange skæringer af krystaler. han smilte lidt og nikkede. "det er jeg indforstået med" fortalte han. og da hun så mod mark og sagde det med han jo nok ikke forlod byen så han med et lettere hævet øjenbryn. "hvad med den dag han stiller træskoende?" spurgte han og var jo bange for det ville være snart. mark var en ældre mand som jo ikke lige ville leve Fuegos liv ud.
han så lidt rundt. han smilte til Alicia "skal vi ikke gå ud fra smeden og se os om i byen" Fuego ville helst blive men han skulle jo tilbage til banken med sine krystaller han havde i en pose.

Shouto Todoroki
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 09.05.2018 23:47
Alicia nikkede til Fuegos svar, men hun sagde ikke mere. Så længe de forstod hinanden, var hun ganske tilfreds. Hun anså ham nok stadig som en ven, men hun var aldeles ikke klar til at genindlede et forhold med ham. Hun var ikke ligefrem typen, der sad stille derhjemme og lavede ingenting, mens manden var ude og arbejde. Det egnede hun sig slet ikke til, og det havde han opdaget.
Hun hævede et bryn og kastede et blik på Mark. "Så må han da få en lærling, der kan gøre det ordentligt" svarede hun bestemt. Hun vidste, Mark var den bedste til dette arbejde, men det betød også, at han var det mest oplagte valg til at oplære en ny i, hvordan man så nænsomt som muligt fjernede krystallerne.
Ved hans forslag så hun lidt tænksom ud, inden hun nikkede. Det var dejligt vejr, og hun så ingen grund til at blive indenfor.

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 11.05.2018 13:27
Fuego vendte sigmod mark og lavede et farvel tegn mod panden. "tak for denne gang Mark" sagde han og gik uden for sammen med alicia. han trakvejret dybt ind og lukkede øjnene. han skulle altid være på vagt for sit tempramen. han knne nemt blive gal og brande alt i nærheden. hvilket jo var lidt en ulempe. for vis han rørte sig selv.... som han havde prøvet før, kom han jo til skade. bare se på hans øjne den dag idag.
Fuego så på Alicia da de kom ud. "når Alicia. hvordan går det eller med dig? fundet noget du kan stræbe efter? eller fundet nogle du kan stræbe med?" han mente ikke kun kærligheds mæssigt men også venskabligt. han kunne  jo ikke se om hun måske havde en ven som hun kunne stræbe med, om f,eks at rede elverne i denne tid. noget han selv ville ønske han kunne men pga hans evner måtte han virkelig ikke hidse sig op eller blive irreteret.

Shouto Todoroki
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 11.05.2018 16:18
Alicia vinkede selv til smeden som afsked. ”Pas nu godt på Fuego fremover også” sagde hun og sendte Mark et smil. Det virkede til, at han havde fundet en ordentlig smed denne gang, men hun kunne godt huske nogle af de andre, der var mindre blide. Mindet om hans ansigtsudtryk og lyden, når han fik fjernet krystaller, kunne stadig give hende kuldegysninger.
Alicia vidste godt, hvad der skete, når Fuegos temperament kogte over. Stort set det samme, som der skete med hende. Den store forskel var bare, at hun var immun over for flammer, og det var han ikke. Uvilkårligt fik hun kastet et blik på hans forbrændte øje, men hun kiggede med det samme væk, så snart hun blev opmærksom på det. Hun havde ikke ligefrem lyst til at gøre ham dårligt tilpas ved, at han følte, hun stirrede.
”Fundet noget at stræbe efter? Ja. Fundet nogen at stræbe med? Ikke helt endnu” svarede hun. Hun kom med vilje ikke ind på, at hun åbent var gået imod Kiles Orden, for det var ikke det rette samtaleemne på åben gade.

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 11.05.2018 16:29
Fuego var også glad for mark. han havde været en stor støtte og hjælp med krystaler. han havde aldrig stjælet fra Fuego eller snydt ham. han gav ham altid alt tilbage han tog fra ham. nok derfor Fuego ikke kunne lig tænken om at få en ny. 
han så på alicia da de gik ud og så hun fik kuldegsninger. ikke usædvanligt for hende når hun var sammen med ham. hun havde jo aldrig kunne lig hans krystal evne. hvilket jo var forståeligt.
Fuego var nok ikke imun over for sine flammer man det var nok fordi han var halvt menneske. hvilket jo gjorde ham lidt kødlig.  Fuego så på hende og grinte lidt. "så du har ikke nogle. så må du jo finde en veninde der stræber efter det samme som dig" sagde han og ville med vilje ikke sige ven da det altid kunne forventes at denne "ven" skulle blive en posentiel partner.
han mærkede altid når folk stirrede på hans ar. men når alicia gjorde det var det ikke det samme som når fremmede gjorde det. måske fordi hun kendte til hans temprament. det var en helt del lettere at forklare sig til hende end til en fremmed. men mange stirrede på ham derfor han tit så så alvorlig ud for at fok ikke skulle stirre.

Shouto Todoroki
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 15.05.2018 21:57
Alicia gruede selv i sit stille sind for, om Fuego mon kunne finde en ærlig smed efter Mark. Ikke at hun stadig nærede følelser for ham, men han fortjente på ingen måde at blive snydt. Han havde været rigeligt igennem, syntes hun.
Ved hans ord grinede hun mildt. Hun vidste godt, at han prøvede at være venlig, men hvor hendes mission bar hende hen, var der vist ikke tid til venner. "Jeg tror, det bliver svært at finde nogen" svarede hun med et smil. Åh hvis han da bare vidste, hvad hun havde planer om at rode sig ud i. Ikke at hun på nogen måde forventede, at han ville følge med hende, men hun var lidt bange for, at hvis hun sagde noget om det, så ville han.

Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.05.2018 16:11
ja det kunne være svært at finde ærlige mennesker nu om dage. derfor var mark en stjerne på himlen. han var ærlig. rolig håndet og bestemt. Fuego smilte til alicia da hun sagde hun ikke kunne finde nogle lige nu. han trak på skuldrene. "det kommer nok skal du se." sagde han roligt og begyndte at gå i gaderne men hånden dybt begravet i sin lomme hvor krystallerne lå.
"Alicia? har du nogle planer for fremtiden.? jeg ved godt det ikke bliver med mig. men jeg tænkte bare. nu hvor du ikke er i byvagts garden. "

Shouto Todoroki
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 17.05.2018 13:34
Alicia kunne ikke lade være med at smile over Fuegos svar. Han var altid så optimistisk. Det var nu ganske rart, og hun havde altid beundret det. I en verden hvor elvere blev jagtet, og Mørket truede lige på den anden side, var det til tider svært at holde humøret oppe, så guderne skulle vide, at verden kunne bruge flere væsner som Fuego.
Ved hans spørgsmål så hun lidt tænksom ud. Burde hun fortælle det? Hun stolede på ham, så hun så ingen grund til ikke at gøre det. "Jeg leder efter en hvis Baldwin. Jeg er blevet henvist til ham, efter jeg modsatte mig Ordenen" svarede hun. Hun vidste ikke, om Fuego kendte til Baldwin, men han var trods alt Lysets general, så der var en god chance for det. Hun havde dog ikke lyst til at sige mere lige nu, for det at tale om at modsætte sig Kiles Orden ved højlys dag var som at ønske et møde med kachotten.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 8