Sneen var ikke så tæt her, og der var væsentligt varmere end oppe i bjergene, men det var altid rart med ly.
Han stoppede, da de var nået et stykke ind og prøvede venligt at indikere til Sky, at hun godt kunne hoppe ned nu. Ikke at han havde noget imod at have hende på ryggen, men han tvivlede ærligt på, at det måtte være ret sjovt at blive hængende efter at have ligget på ham i fuldt løb i tre timer eller mere.
De knasende lyde var igen at høre, da Shinji begyndte sin forvandling tilbage til menneske. Det var nærmest som om, hans pels forvandlede sig til tøj i takt med, at han blev mindre. Dreadlocks'ene snævrede også ind og samlede sig på hans hoved. Hænderne blev mindre og kløerne trak sig tilbage til almindelige negle. Snuden blev også mindre og mindre, og hans øjne skiftede langsomt fra gule til lilla. Da han var helt tilbage til menneske, rystede han kort på hovedet. "Jeg vænner mig aldrig til den følelse" sagde han tydeligt, men mere henvendt til sig selv. Så kom han tilbage til tanken om Sky.
Uden overhovedet at tænke over det, lukkede han afstanden til hende og omfavnede hende i et varmt kram. "Er du okay?" Hans stemme var tydeligt bekymret og ligeledes var hans ansigtsudtryk, da hans blik lagde sig på de gyldne øjne. Shura var fulgt med ind, men hun sov ikke. Hun holdt vågent øje med udgangen. Shinji kastede et kort blik på hende, inden han kiggede tilbage på Sky. "Jeg havde planer om at finde brænde til et bål. Kan du nøjes med Shura som selskab, indtil jeg er tilbage?" spurgte han, inden han slap hende igen. Han ville ikke gå, hvis hun ikke ville have det, men et bål ville i den grad hjælpe på varmen.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?