Dhalia
Leder af Helbredelseshuset
Dragonflower 21.04.2018 19:41
Inde i teltet var der faktisk et øjebliks ro. En mand på en båre var ved at blive transporteret ud igennem teltets bagside, og der kunne høres små støn og en let snorken bag nogle af gardinerne der udgjorde det meste af teltets inderside.
Lige indenfor var der et lille åbent område med bænke og stole - et improviseret venteværelse.
Liv skulle dog ikke vente længe, inden en ung kvinde kom ud fra et af forhængene, så hende, og hastede derhen
"Sid ned frue, jeg skal nok komme til dig" forsikrede den unge kvinde hende og var klar til at hjælpe og støtte hvis Liv havde svært ved at sætte sig selv. Kvinden fik hurtigt øje på den blodige fod og knælede ned.
Det var der omkring endnu en person trådte ind i teltet, en ældre kvinde af tydelig Rubinsk æt, men klædt som den unge kvinde. Dhalia havde været et kort smut ude for at se sin datter kæmpe i Meléen, kun for med nød og næppe at blive besejret af en ung herre. Dhalia billigede på ingen måde det sanseløse vold, men hun støttede trods alt sin datter.. også selvom datteren aldrig besøgte sin aldrende mor længere!
Dhalias rolige smil faldt på den hvide kvinde, som hun hurtigt og professionelt vurderede fra top til tå
"Goddag frue, og undskyld fraværdet. Jeg er Dhalia, lederen her i teltet. Jeg ser De er i gode hænder allerede, men mens Kit ser på Deres fod, kan de så fortælle mig hvad der skete?" spurgte hun og satte sig roligt ned ved siden af kvinden. Dhalia viste Kit havde svært ved at koncentrere sig mens folk kiggede, og noget sagde Dhalia at denne højgravide kvinde muligvis havde behov for mere end blot at få helbredt sin fod.