Tidspunkt: Sen aften.
Omgivelser:Mange mennesker, meget larm. Et band spiller på et podie i den ene ende.
Det var en aften som alle andre i piratbyen: musik, sang, dans, druk og flirteri. Larmen og latteren akkompagneret af musik kunne tydeligt høres udenfor kroen. Trådte man ind, blev det kun værre. Rundt omkring sad kvinder i skødet på mænd. De fleste var fulde, og mange skrålede med på sangene, der blev spillet. Alt i alt hyggede folk sig, og det ville være svært at lade være med at blive betaget af stemningen, hvis man selv var pirat, for det her var paradis, når man var i land. Det vil sige for alle andre end skikkelsen i hjørnet tilsyneladende.
Shinji havde været landgående i et godt stykke tid nu, og det kriblede i hans fingre for at komme ud igen. Totalt upåvirket af festlighederne omkring ham, sad han og var i gang med at tømme en flaske rom. Ved siden af ham lå Shura og sov. Hun virkede vant til denne stemning, og de høje råb og skrig så ikke ud til at påvirke hendes søvn.
Shinji havde tømt de sidste dråber i flasken, og han satte kursen mod baren for at bestille en ny. På vejen fangede noget dog hans opmærksomhed. En ganske nydelig kvinde, han ikke havde set før sad ved et bord længere henne. Hun såud til at nyde festlighederne, og han følte sig med det samme betaget af hende. Det kunne vel aldrig skade at tage chancen. Nonchalant fik han bevæget sig mellem bordene, så han nu stod foran hende, og han sendte et svagt smil i hendes retning. "Godaften. Må jeg byde Dem op til en dans?" spurgte han og lavede et kort, elegant buk mod hende.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?