En knurren kom fra Heather som hun kom gående ned gennem gaderne i Medanien og egentlig havde hun mest lyst til, at kravle ind i sig selv og ligge sig til at dø. Hendes tømmermænd var forfærdelige i dag og det påvirkede uden tvivl hendes humør. Bag hende kom en af dem fra skibet løbende og forsøgte ivrigt at få hende med tilbage
”Heather... Stop nu.. Kom med tilbage til skibet” manden greb Heather's arm og hun så sig kort over skulderen. Hvis øjne kunne dræbe havde denne mand været dræbt flere gange. Hun vendte sig mod manden og svingede hendes frie hånd mod mandens kind og gav ham en lussing
”Sig til mig fader... At jeg ikke kommer tilbage... Nogensinde! Jeg sejler med Drake nu.. .Slut...” råbte hun som hun rev sin arm til sig
Skrid så!” hvæssede hun inden hun inden hun atter begyndte at gå direkte mod værtshuset. Hun så sig kort over skulderen for at sikre sig at manden fra hendes fars mandskab fulgte hende, hvilket han til hendes fordel ikke gjorde.
Som hun kom ind på værtshuset, var der næsten tomt, hvilket var yderst deprimerende, men igen.. Det var sikkert også det bedste, for hvis der var for mange, ville det blot gøre hendes tømmermænd mere irriterende end den allerede var. Hun sukkede og så på personen bag disken og derefter på den ene person der sad i baren. Som hun kom op til baren lænede hun sig ind over den og hvilede hovedet på en af hendes hænder, hvor albuen var sat på disken
”Mjød, stort krus” sagde hun og smed betaling foran sig og så afventende på barmanden som hurtigt fik gjort et krus klar. Hurtigt fik hun sat det til læberne og vendte det næsten med bundet i vejret med det samme
”Et mere tak” sagde hun og fik en refill og sippede da kun til denne omgang. Manden bag baren så på hende og sukkede
”Problemer med papa igen Heather?” spurgte han og så på hende med et skævt smil. Hun slog blikket ned og stirrede ned i krusset
”Jeg tror han er pisse sur over jeg ikke er hans lille pige mere og har fundet en anden kaptajn.. Men jeg kan for fanden ikke sejle med min far hele mit liv” sagde hun ud gennem sammenbidte tænder. Det var ikke fordi hun hadede sin far, men hun gad ville gerne vise hun kunne klare sig selv! For det kunne hun godt.