Maion

Maion

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 06.12.2017 16:12
det var lige blevet morgen og de hjemløse og forældre løse børn sad rundt om en engel med kun en vinge, der også sad i kørestol. hun sad og fortalte en historie for de små stakler. hun elskede at tegne og fortælle. hun fortalte om en ridder der ikke kunne bruge et sværd. hun tegnede roligt imens hun fortalte og vidste børnene tegningerne.
hun havde brune lokker og brune øjne, hun havde kun en vinge efter en meget uheldig oplevelse da hun blev en engel. hun var dog også blevet lam den gang. så nu måtte hun for evigt side i kørestol.
Midnight

Midnight

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 176 cm

Mizulla 06.12.2017 18:16
Midnight kom gående, og så flere hjemløse. Han ejede ikke meget. Men han havde købt meget mad, og gik hen til et af børnene, og tog en sandwich op af tasken, og rakte barnet det. Han så de andre børn, og gav også dem en sandwich. Han så den unge pige i kørestolen, var det en vinge hun havde? Han fangede sig selv i at stirre, så han nussede en dreng i håret, enden han rettede sig op, for at gå videre.
Maion

Maion

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 06.12.2017 18:27
Maion som englen hed, så hvordan børnenes koncentration kom på manden. hun tog sin blok. hun tog fat i hjulene og kørte over da han gjorde sig klar til at gå. hun smilte til ham og så på ham. "det var sødt gjort for de små" sagde hun med en venlig stemme og så mod børnene der havde så travlt med at spise at de alligevel ikke ville ha hørt hendes fortælling.
Midnight

Midnight

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 176 cm

Mizulla 06.12.2017 18:31
"jeg går forbi her hver dag, og har lagt mærke til børnene. Så det gør mig glad, at se dem nyde maden" sagde han blidt, og tog den sidste sandwich fra tasken og rakte hende. "De skal bare være bedre til at drikke vand" sagde han kort, og lagde lidt hår bag øret. han svang sin jakke over sin ene skulder. Han lagde derefter sin jakke, ned i tasken, og svang den mod sin ryg. "Jeg hedder forresten Midnight" sagde han 
Maion

Maion

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 06.12.2017 18:38
Maion var ganske rolig og da han rakte hende en mad smilte hun til ham og tog i mod den. hun så mod børnene der snakkede og spiste og så på ham. "jeg er Maion. hyggeligt at møde Dem hr Midnight" sagde hun og tog en bid af maden men ikke særlig stor. hun vidste at det ville gøre ondt at få for meget mad i maven af gangen. for hun spiste sjællendt noget og sådan noget gjorde mave sækken meget lille. Maion rettede sin vinge ud og rystede den roligt fordi at hun havde haft den bøjet for længe. så den skulle lige rettes ud. hvor efter hun satte den tilbage op af kørestolen.
Midnight

Midnight

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 176 cm

Mizulla 06.12.2017 19:48
Bare kald mig midnight, jeg er ingen sir" sagde han kort, og bukkede sig for at samle noget glas fra jorden op. han så på det, og klemte så om det, sådan at blod løb fra hans hånd. Han smed derefter glasset ud, og så på sin hånd. han begyndte at heale det, selvom han sjælden brugte den evne på sig selv.  han lagde så sin hånd i sin lomme, og så mod himlen. han tænkte på sin afdøde mor, og at han så enerlidt ville finde ud af, hvad der skete dengang.
Maion

Maion

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 06.12.2017 20:38
Maion smilte til ham og nikkede. hun var van til at være høflig over for fremmede. "hvorfor skær De Dem dog på det glas" sagde hun lettere bekymret. hun kunne hurtigt lave bandage til ham men så at han healede sig selv meget hurtigt. 
Maion smilte forsigtigt og så ned på sin tegneblok og så så på ham. "hvad laver De her ude midnight?" spurgte hun og tog en bid mere af den mad han havde givet hende. hun var taknemlig men ikke god til at vise det.
Midnight

Midnight

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 176 cm

Mizulla 28.01.2018 16:29
"jeg skar mig vel for at se om jeg kunne glemme en sorg, og sidder tit ude, når jeg ikke orker ting hjemme" sagde han lidt. han så derefter på hende, og tænkte kort på. at han nok burde stoppe med at skære sig på ting. han kørte kort hånden igennem sit hår. "Sorry, jeg har vel bare mange ting i hoved for tiden" sagde han
Maion

Maion

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 18.02.2018 18:59
Maion så på ham da han talte. han virkede meget trist. hvorfor mon han var det. skulle hun spørger ind til ham? jo det ville hun gøre. "hvorfor er De trist Midnight er der sket noget uheldigt i Deres tilværelse" sagde hun roligt og så på haam som han kørte hånden igennem håret.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1