Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Det var altid disse afslappet dage, hvor Jamie blev mest rasløs. Han elskede farten og lave noget hele tiden. Søskende var væk sammen med deres moder, de havde jo planer altid. Ligeså havde Jamie, som nød dette nye palæ havde han fået i stand sat. De havde lige fået møbleret stuen, hvor han havde sat sig til rette i en stor sofa, med skind over det hele. Ganske behagelig, måtte han erkende.

Jamie sad og sippede til lidt vin, imens han ventede på sin bestilling. Hans tjeneste folk var mere eller mindre også blevet sendt hjem, kun en enkel butler var tilbage, så han kunne føre bestillingen ind i stuen til Jamie.

Varmen spredte sig fra kaminen, som var tændt. Dyre møbler prydede rummet, der var sandelig intet sparet på. Hvorfor skulle han også det? Han elskede at vise sig, vise sine penge. Vise sin magt igennem pengene.
Jamies blik vendte sig hurtigt mod døren, da han kunne høre lyden af en banken.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 12.11.2017 18:13
At ligefrem blive bestilt og hentet ud til en klient, var ikke ligefrem noget Charlene havde oplevet før i branchen. Jo hun havde da hørt om kvinder, og unge mænd der blev bestilt, men hun havde godt nok ikke oplevet det selv. Også endda uden at have mødt hendes klient. Det eneste hun stortset havde vidst om ham da hun satte sig i vognen der var kommet for at hente hende, havde været hans navn. Af samme grud var hun ikke helt sikker på hvad hun skulle forvente. En gammel gnier der ville have ungt kød, eller måske en pirat på havnen der savnede noget lidt anderledes end horerne på kajen?

Hun vidste også at han med bestillingen måtte have forudbetalt for hende, om end der ikke lød noget om hvilke ydelser han ville have, ikke engang noget hun kunne finde ud af ved hjælp af prisen da Vigdis allerede havde gemt dem af vejen da hun selv fik beskeden. 
Nyvasket var hun nu som hun sad i vognen og med blikket fulgte vejene de kørte. Op og ned af gaderne som hovedstaden nu engang bestod af.  
Endelig stoppede vognen foran indgangen til et overdådigt palæ. Charlene kunne ikke helt lade være med at glane, inden hun tog sig sammen og trådte ud af vognen, op af trinene til døren som hun efter kort betænksomhed bankede på, mens hjertet hoppede livligt i brystet på hende.
En butler kom hen til døren, og hun rakte ham den lille lap papir hun var blevet givet af Vigdis til ham. " Herren i huset skulle gerne vente mig. " Lød det en anelse tøvende mens butleren kort læste den lille papirlap inden han nikkede og lukkede hende ind i varmen. Hun havde selv ikke noget overtøj på, selvom hun godt kunne have savnet det på turen, til gengæld bar hun flere lag af lette stykker stof, og en top der var nedringet nok til at hendes brysters rundinger kunne ses, mens et korset var strammet ind, blot for at understrege hendes figur. Der var tre lag af de tynde materialer i alt. Nok til umiddelbart at holde varmen hvis det bare var snak han krævede. Håret var so m det næsten altid var, en miskmask mellem elvernes små fletninger og de dannede damers højt opsatte lettere stramme hårknuder.
En let rømmen lød fra butleren der fik hende til at blive nærværende igen.  En kort rødme steg op i hendes kinder, inden hun lod ham vise hende vej ind til hvor klienten ventede. Let bankede butleren på døren ind til dette rum inden han åbnede den for Charlene, dg uden selv at træde ind, som der blot blev sagt en " Deres bestilling hr. " Idet Charlene selv trådte ind for døren, følende sig lidt for akavet som hun stod der. Et lille smil blev dog hurtigt plastret på som hun nejede let for herren i sofaen, inden hun tøvende gik hen imod ham. Håbende inderligt at hun ikke allerede nu skred imod hans ønsker og krav. " Mit navn er Charlene. Hvorledes kan jeg tjene Dem i aften, Hr. Burk? "
Ved guderne hvor var det akavet!
Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Det var altid spændende med nye vare, altså nye kvinder. Jamie havde altid haft en kærlighed for glædespiger. De gjorde hvad man bedte om, sagde ikke så meget imod ham som havde købt hende. Tværtimod, så fandt de sig i utrolig meget. Da døren gik op, lod han de mørke øjne hvile på hende og han smilte til hende.
"Tak" lød den høflige stemme, imens han betragtede kvinden som med afslappede skridt gik hen foran ham og nejede.

Jamie rejste sig op, tog en tår af sit vinglas. Han stilte det forsigtigt på bordet. Med få skridt bevægede han sig imod hende, han lod en finger hvile ved mundvigen imens han betragtede hende. Han lod en finger strejfe hendes kvind, imens han gik rundt om hende.
Der gik et stykke tid, imens han blot betragtede stoffet i hendes kjole, hvordan hun så ud. Hvordan hun bevægede sig, alle små detaljer endte ud i et stort klap med begge hende. Naturligvis betragtede han varen han havde betalt for. Han var umiddelbart en krævende mand, som bestemt når det kom til glædespiger, kunne finde på at kræve meget af dem.

"Charlene, en fornøjelse. Mit navn er Jamie Burk, de vil forsat tiltale mig Hr. Burk, indtil andet er bedt om" lød det med et smil. Han vendte sig om og hældte endnu et glas vin op, hvorefter han rakte hende det. Elegant havde han snuppet sit eget, hvorefter han løftede glasset. han tog en tår af vinen, hvor han kunne smage den søde og frugtige smag af vinen.
"Skål, og fortæl dem lidt om deres menu." sagde han og løftede begge øjenbryn. Han ville have hun skulle komme med forslag til hvad de skulle lave.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 13.11.2017 03:35
Der var en vis nysgerrighed i hendes blik da han begyndte at inspicere hende, nærmest som om hun var et stykke kvæg på markedet. Tanken fik en lille krumning frem på hendes læber, et slet skjult smil. Sammenligningen var jo alligevel ikke helt tosset.
Hun hævede hovedet lidt mere, rankede sig op for ham da hans finger kærtegnede hendes kind. Hun gættede på det ikke var så meget ømhed som for at mærke hvor fast hendes hud var. Hvor brugt varen var.
Han havde svært ved ikke helt at holde fødderne i ro, som nervøsiteten havde forankret sig i en uudløst energi. 
Så kom de første regler for tiden de ville bringe sammen. Mentalt skrev hun sig det bag øret. 
" Javel, mig en fornøjelse at kunne yde Dem min service i aften og nat. " Svaret var en smule tøvende, igen fordi Charlene ikke var klar over hvor meget han havde betalt og derfor ikke var sikker på om hun skulle tilbringe natten i palæet eller om hun ville blive sendt tilbage på bordellet så snart han var færdig med hende. 

Blikket fulgte ham da han gik tilbage til vinen, og lod Charlene få et også. Hun knejsede kort for ham, i et tavst tak, mens hun hævede glasset i en skål inden hun sippede en lille tår, følte den søde røde vin varme si vej ned gennem halsen.
" Min menu. " Hun tænkte sig kort om mens hun betragtede ham, skævende til omgivelserne havde hun lidt en fornemmelse af at han nok kunne have arbejdet meget. " Jeg er til for Dem, denne aften. Det betyder at jeg vil kunne yde Dem mit selskab, både med og uden tøj. Hvis De blot vil tale og lufte Deres tanker og byrder eller hvis De skulle trænge til en massage. Jeg kan standard, og en smule erotisk massage hvis det skulle tiltale Dem. Jeg yder også blowjobs, at ride Dem eller blive redet. Hvis De har nogle fetisher De gerne vil prøve af er jeg også kvinden der kan hjælpe Dem med at få dem opfyldt. Det være om det er en simpel omgang med at binde eller blive bundet, men jeg advarer imod at jeg endnu ikke er blevet oplært i at dominere mænd som en dominatrix. Pisk er i orden også, men vid at hvis De ødelægger 'varen' på den ene eller anden måde. vil Bordellet sende Dem en rykker, alt efter hvor seriøst det er og hvor lang tid eventuelle skader vil tage om at heales. Udover det vil jeg ikke kunne hjælpe Dem hvis De skulle have fetisher med kødkroge. "
En kort gysen gik igennem hende som hun tænkte tilbage på en slagterelev der havde haft et bizart behov for at ville klynge kvinderne op i kødkroge for derefter at tage dem, det var dog hurtigt blevet opdaget da den første kvinde blev klynget op. Charlene havde ikke selv set det, men hun havde bestemt hørt historierne. Hun tog en lidt større tår af vinen inden hun tilføjede. " Derudover er alle mine åbninger åbne for Dem. "
Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Han så på vinen imens hun remsede op og satte sig i sofaen igen. Der var bestemt mange muligheder, at hun også var til feticher fik et smil frem på hans læbe. Han grinte for sig selv, imens hun fortalte om noget af det hun var blevet oplært i – samt hvad hun havde prøvet, den sidste med kødkroge, fik ham til at se med et løftet øjenbryn. ”Jeg er skam ikke til kødkroge.” sagde han og smagte på ordet, imens han rystede på hovedet, det var dog en anelse bizart.

”Du sælger dig selv godt.” sagde han, imens han lagde hovedet på skrå. ”Jeg har betalt dig i aften, i nat.” sagde han roligt, imens han smilte.
”Hvis de imponerer mig, får de flere penge med hjem, denne gang kun til dem.” sagde han med en forførende stemme. Hans fingre gled rundt på vinglasset, inde han tog en tår.
”Jeg er bestemt ikke til at blive domineret. Tværtimod, så har jeg en stor forkærlighed for at dominerer. Nogle vil sige en let sadistisk tilgang til det. Jeg holder af pisk, måske lidt for hårdt. Men hvis penge kan løse det problem.” sagde han med et venligt smil. Han sad roligt i sofaen, han ville bestemt ikke skræmme hende væk, tværtimod.
”Bare så du også ved hvad der sker, ville jo være ærgerligt hvis du fik en dårlig omgang. Desuden bruger jeg gerne alle dine åbninger.” sagde han og stilte glasset fra sig, imens han foldede hænderne foran sig.

”Lad mig se dem uden tøj på.” han lagde hovedet på skrå, imens han smilte.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 13.11.2017 13:43
Et skælmsk smil forlod Charlene til hans reaktion på kødkrogene. Nej det havde ikke været et kønt syn, og manden var da også prompte blevet smidt på bordellets sorte liste. 
Aften og nat, det gav hende bedre tid til at kunne tilfredsstille ham. Hun nikkede igen, udsigten til flere penge mellem hænderne var tiltalende, mere mulighed for tøj og mere mulighed for at spare op til den dag hun ikke længere fandt sig selv tilfredsstille folk på og udenfor bordellet. Den dag hun ikke længere følte sig i gæld til Vigdis. 

Pisk.. Egentligt overraskede det hende ikke, når hun så en mand i den stand. " Er det lyden af pisken mod huden, eller mærkerne der dukker frem der tiltaler Dem? Eller er det mere følelsen af at være en anden overlegen? " Hun bed sig straks i læben så snart hun havde stilt spørgsmålet, nejede forskrækket igen. " Det må De undskylde! Tilgiv mig, det var ikke min mening. " 
For ligesom at distrahere ham fra det nygerrige spørgsmål, begyndte hun i stedet at pille tøjet af, løsne knapper og snører. Hun vred sig lidt, for at ive ham en bedre fornemmelse af hendes attributer da hun lod de første stofstykker falde til jorden.
Hun søgte ikke at danne øjenkontakt med ham, men lod hans blik om at kærtegne hendes krop. Korsettet blev løsnet op og smidt på gulvet med et lille lettelsens suk, mens to hægter blev åbnet og de to øverste skørter faldt til jorden, så der nu kun var en tynd kjole, der bestemt ikke overlod meget til fantasien med sin gennemsigtighed, tilbage på hende.
I en drillende bevægelse vendte hun rygge til ham, og lænede sig forover, lod hænderne klikke nogle knapper så hofteholderne der holdt sokkerne oppe gav slip. I en sensuel bevægelse lagde hun en hånd på hver ben og trak strømperne ned, helt ned til skoene, som hun langsomt pillede op, mens Jamie havde fuldt udsyn til hendes stramme, runde bagparti.
" En dårlig omgang kan løses med et kodeord, hvis De vil? " Foreslog hun, idet hun rettede sig op igen, og trådte ud af sko og sokker, i samme bevægelse som hun vendte sig om imod ham. Nu kun iført et par bundløse trusser.  
Det var ikke fordi hun selv synes om alle fetishes kunderne ønskede ble opfyldt, men i sin tid på bordellet havde hu efterhånden lært at man fik mest ud af det hvis hun fulgte trop. Om det så var at blive ydmyget og pisket, bundet og trukket rund som et andet kæledyr, bind for øjnene eller noget helt andet.
I en sidste simpel bevægelse løsnede hun for den snor der holdt de bundløse trusser sammen, så også de røg til gulvet, mens et varmere og mere selvsikkert smil var faldet på plads i hendes ansigt.
" Jeg håber at udsigten er Dem fornøjelig. ?"
Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Han grinte lidt over hendes reaktion, da hun spurgte ind til hvorfor det fornøjede ham. Han så overlegent på hende, inde hans læber gled på glasset igen. Smagen af rødvin bredte sig i munden og ganen, lækkert. Ganske lækkert.
”Umiddelbart så er jeg en rolig, sød og rar person – dog er det skægt at være overlegen, bedre. Samt så må jeg erkende, at se dem bide lidt smerte i dem, tænder mig enormt” lød det ærligt, imens han betragtede hende begyndte at løsne sit tøj, han bed sig let i læben og sukkede tilfreds.
”Ingen harm sket, er bare et ærligt spørgsmål. Så længe de kan tåle det, så skal jeg nok lade guldet komme din vej” sagde han og smilte.

Hans øjne hvilede på hende, imens hun tog tøjet af, han mærkede hvordan hun pirrerede ham og han smilte tilfreds, det var bestemt ikke nogen dårlig handel han havde gjort sig. ”Et kodeord?” spurgte han måske en anelse uforstående. Det skyldtes nok mest hans interesse var på hendes bagparti, som han så trængende på.
”Indtil videre så fornøjer de mig Charlene. Kom her hen, nu skal dine evner på prøve.” lød han drillende. ”Pir mig. Så kan vi altid se på pisken efterfølgende.” sagde han imens han betragtede hende med et liderligt blik.

"Kan jo være hvis de er god nok, så smider jeg penge efter dem i en dag til." sagde han med et grin.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 13.11.2017 15:57
" Så det er ikke skrig og hvin De er til antager jeg?"  Charlene nærmede sig ham lydigt, tog en sidste kort slurk af sin vin, hun tidligere ehavde placeret på bordet, inden hun igen placerede glasset på bordet og vendte sin opmærksomhed fuldt og fast imod Jamie. " Der er ikke meget jeg ikke tåler hr. Burk.  Jeg er altid åben for at opleve nye fetishes, hvis De skulle have flere ønsker end piskningen, men nu får vi at se. "  
Hun lod sine fingre søge ud og mærke hans arme, dog uden at hive fat i noget endnu, bare for at få en bedre fornemmelse af hans styrke. Arbejdsmand men rig, så meget fortalte hans umiddelbare muskelmasse hende, hænderne gled tilbage mod hans halsåbning, mens hun med et ben på hver side af ham satte sig overskræve på ham, dog uden at lægge sin fulde vægt på ham, det skulle jo også være behageligt for ham. Små kys blev placeret på hans kæbe, fulgte halasen ned til adamsæblet som hun drillende sugede en anele på inden tungen kom frem og kærtegnede den lille bule blidt. Fingrene, var så småt begyndt at undersøge hans brystkasse udenpå tøjet, søgte efter hans brystvorter, som hun ganske let fandt og begyndte at kærtegne for.
Imens var hun så småt begyndt at vugge sine hofter mod hans skød, velvidende at bukserne ville være i vejen for at han kunne penetrere hende. Igen røg munden op til kæberne, til hendes tænder kunne hive lidt fat i hans øreflip. " Et kodeord kan være så meget. Så længe det ikke kan anses som noget sexet vil det kunne gå. Hvis det bliver for meget for Dem eller jeg. "  Hendes åndedræt var langsomt ved at blive tungere, hen imod det lystne, dog havde hun stadig kontrol over det. 
Hun gav hans øreflip et slik  med spidsen af tungen, inden hun gik videre ned langs hans kæbe. Imens var hendes fingre begyndt at fingre fat i hans brystvorter på trods af stoffet imellem dem. Hive let og give slip igen. Nive, og massere. Variationerne var der mange af. For hende gik det dog mest ud på at finde ud af hvad han personligt synes bedst om, og der var der ikke så meget andet at gøre end at prøve sig frem. Hun rankede ryggen lidt, lod de faste runde bryster være lige under hans ansigt, men stadig langt nok væk til at han ikke kunne sutte eller bide sig fast i brystvorterne uden at læne sig frem og ned, hvilket ville stoppe hendes hoftes bevægelser imod ham. 
Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Han lagde hovedet på skrå, i takt med hun begyndte at kravle over skrævs på ham. Han så på hende selvsikkert, han mærkede hvordan han nød hendes bevægelse. ”Tværtimod, at se smerten og høre smerten er noget så frækt.” sagde han, imens han lod hans hænder blive placeret ned af hendes lår og om på hendes bagdel, som føltes fast og rund. Ikke dårligt, han var uden tvivl til bagdele – det var umiddelbart en god start.

”Kan være vi kan finde på værre ting en bare at piske din bløde hud.” sagde han, imens han lod fingrene gå på opdagelse over hendes bagdel Han lagde hovedet på skrå i takt med hendes kys gled ned over halsen og hans adamsæble. Han lod hendes hænder glide rundt ude på hans tøj. Han bed sig let i læben, da hun nev ham i hans brystvorter.

”Tror det nærmere er dem, som får brug for et kodeord Charlene.” lød det med en tung stemme, imens han gispede da hun nev ham igen.
”Jeg er til det hårdt, hele vejen. Hvis du vælger at gå ned på mig, håber jeg du kan tåle at tage den dybt. Ellers må du lære det hurtigt.” sagde han med et begærligt blik.
Hans fingre gled hen af hendes bagdel, greb dem let og spredte balderne, inde han gav dem et blidt klask. "den bagdel og din fine hud.. jeg glæder mig til at se de røde mærke komme fra over ryggen og den her skønne bagdel du har" sagde han imens han lod hånden glide op af hendes hofte og op på brystet. "prøv at vise mig hvor dybt de kan tage mig." lød det kommanderende. Jamie ku' godt mærke at hans manddom var vokset en anelse med hendes fine bevægelser, langt fra i fuld flor. Han var utrolig godt udrustet, hvilke nogen gange måske var for meget for nogen kvinder, men en kvinde som hende, ku' vel tage det.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 14.11.2017 15:31
Grebet i hendes bagdel var ikke kun til fornøjelse for Jamie, for Charlene skød en bølge af varme igennem hende af en sær form for velbehag, men da hans fingre begyndte at gå på eventyr vrikkede hun lidt med bagdelen, han havde sagt at hun skulle pirre, og det var dermed også hvad hun havde tænkt sig. " Det kan være~ " Svarede hun drillende, inden hun igen rettede sig op. Egentligt havde hun mest af alt lyst til at pille trøjen af ham, men hun forstod også hans hint.
" Nu ikke tage på forskud "  Smålo hun over hans fastere greb der endte ud i et slag på bagdelen, der vuggede lidt frem og tilbage. Jo hun kunne godt mærke si selv blive våd, langsomt men sikkert.
Lydigt bevægede hun sig ned, åbnede hans bukser, og fik med en smule besvær hevet dem ned til at den stolte manddom kunne få sin frihed. Hun betragtede den med et fornøjet smil, inden hun lænede sig frem og hev op i hans trøje så hun kunne gå 'rigtigt' ned på ham. Ved hjælp af små kys og slik der fulgte i en lige linje ned fra navlen, ned til hans manddom. Da den kom hede for meget i vejen til at hun kunne gå længere ned, satte hun sig mellem Jamies ben og lod hænderne kærtegne skaftet nogle gange.
Da hun var sikker på at have hans fulde opmærksomhed og lyst, slikkede hun undersiden af skaftet op over glansen, med et frækt glimt i øjnene, inden hun dannede fuld øjenkontakt med ham i det samme øjeblik hun hævede sin overkrop nok til at hun kunne tage ham.. Så dybt det var hende muligt uden hun blev fuldt ud kvalt og uden at det provokerede hende for meget til at kaste op. gagrefleksen var ikke altid lige let at kontrollere i sådanne situationer
Størrelsen var dog af en lidt anden kaliber end hun selv rigtigt var vant til. Hun trak sig tilbage med et mindre gisp inden hun igen lod munden omfavne hans manddom.
Selvom følelsen af at tage mænd så dybt aldrig helt havde tiltalt hende, var det hvad Jamie foretrak, og dermed også noget hun måtte finde sig i. Det var trods alt hvad der var blevet betalt for, og ikke mindst en del af hendes 'erhverv'. 
Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Jamie lod hende komme til imens han satte sig til rette. Han mærkede hvordan hans manddom kom fri, hvordan den voksede allerede en smule da hun tog den kærligt og varmt i hendes hånd. Det var en fantastisk følelse, som på ingen måde kunne beskrives. Det gav et sus igennem kroppen.
Han lod hende pirre og få ham til at vokse, inde hun for første gang tog ham i munden. Varmen bredte sig fra spidsen af manddommen ned igennem kroppen. Han bed sig tilfreds i læben og udstødte et nydelses suk.

Jamie rette sig op og så hvor langt ned hun gik. "Det kan du gøre bedre" lød det opfordrende, imens han greb et fast greb rundt om hendes hoved, næste gang hun ville gå dybt på ham ville han trykke hendes hoved dybere, samt holde hendes hoved dybt. Hun kunne ligeså godt forstå, allerede nu var det ham som bestemte over hende og denne leg.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 14.11.2017 16:01
Et lille spjæt gik igennem hendes krop, der først instinktivt kæmpede imod det trykkende pres på hendes hoved da hun atter engang gik ned på ham.  Hun forstod godt hvad han ville, men lysten til at få ham så langt ned  halsen var bestemt ikke tiltalende, hun sugede luften ind omkring hans lem, inden hun til sidst overgav sig  og gik længere, dybere ned, om end hendes hånds greb om hans rod nok havde strammet sig en anelse under denne lille magtkamp. Uden at ville det kunne hun mærke tårerne stige op i øjnene på hende under det tydelige ubehag, men tvang sig selv til samtidig at bevare den intense øjenkontakt.
Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Han så på hende tilfreds, inde han gav hende et lille stød med underlivet, et splitsekund efter slap han hende og smilte til hende og grinte let.
"Det er du god til." lød han opmuntrende, imens han lod en hånd glide hen på brystet af hende, hvor han kærtegnede hendes brystvorter. "Gør det igen. Denne gang uden min hjælp" igen var han opfordrende, han smilte venligt til hende og lod hende få luften ind igen. Imens legede han med hendes bryster.
"Det tænder mig at se dig presset." sagde han og mærkede hvordan hans lem dunkede stolt.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 15.11.2017 02:49
Charlene kunne godt fornemme at han var mere tilfreds med at se hende i den tilstand, at have ham så langt inde. Hun blinkede lidt i et forsøg på at få tårerne væk idet han gav det lille stød og trak sig tilbage.. En stærk kvalme skyllede igennem hendes krop, i små kramptrækninger mens hun samtidig kæmpede med at få vejret. Trangen til at søge væk fra ham var lige nu temmelig stor, men stak hun af ville det skabe problemer for Vigdis, hvilket hun ikke ønskede for den gamle bordelmutter.

Derfor reagerede hun mere med at ømme sin hals med sin frie hånd, imens hun fik vejret, lod ham om at kærtegne brystvorterne som ikke tog lang tid om at krølle sammen og blive stive og strittende. Hun nikkede let til hans opfordring. Igen måtte hun minde sig selv vom hvorfor hun gjorde det, idet hun igen tog en dybere indånding, og lod munden omslutte hans lem. Hvis bare det havde været tungen hun havde skulle bruge sammen med læberne istedet for også halsen. Hun var lidt mere selvsikker i den brug og det udtryk.
Endnu engang nåede hans lem hendes personlige grænser.
Ikke dybt nok.. Mere... Må få den ned til punktet.

For det igennem hendes hoved som hun pressede sig længere ned over ham. Det var trangt og en kap i sig selv, men i bund og grund lykkedes det, mens hendes krop dog stadig gav små spjæt fra sig og tårerne igen steg op. Blikket gled fra hans kønsbehåring, op til hans øjne igen. Var det mon godt nok? Var hun god nok? Hvis bare Aiza havde været der til at kunne hjælpe hende med bedre at forstå og udføre dette. 
Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Jamie nød at mærke hvordan hans brystvorter blev stive, han nev let og pirrende i dem, imens han lod hende komme over at have haft ham så dybt. Han mærkede hendes bryster, imens han lod hende finde fokus eller hvad hun nu gjorde. De var bløde, runde og tilpas store hendes bryster, som han ivrigt kærtegnede.
”Du er godt nok smuk” lød det I en kærlig facon, imens han aede hende på kinden. Han lod hende sætte sig til rette, imens hun gled ned over hans lem. Han bed sig tilfreds i læben, da varmen spredte sig. Hun prøvede at glide længere ned, det ved så trængt og behageligt. At se hende presse sig selv, tårerne, de små spjæt, som kom af at hun pressede sig selv, fik ham i lyst til at gribe hårdt fat om hendes hoved. Han begyndte med hurtige bevægelse at skyde hoften mod op mod hendes mund og væk fra hendes mund, i et par hurtige bevægelser, indtil han lod hende komme væk og få vejret igen.

”Det klarede du flot” sagde han og lod hende ikke få meget luft, før han havde trukket hende hen til ham. ”Piskene kommer, men jeg vil bare gerne starte med at føle dig.” sagde han og lod hovedet glide ned mod hendes bryster, som han let med tungen legede med, imens hans hånd gled ned mod hendes underliv.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 15.11.2017 18:50
Han var en sær blanding, synes Charlene. For mellem ubehaget lå der også de mere behagelige kærtegn, som dem han havde givet hendes bryster, og de søde ord. 
En mindre række af små halvkvalte lyde forlod hende da han pludselig greb fat om hendes hoved igen og lavede små stød ned i halsen, så tårerne løb ned af hendes kinder af ubehag og ømheden i halsen dette skabte. Endelig slap han hende og hun var ikke sen til at trække sig tilbage, uanset hvor ucharmerende det var, kæmpende mod kvalmen der hev hende til virkelighedens verden, akkurat som Jamie hev hende ind til sig, uden at give hende muligheden for at få kontrol under bølgerne af kvalme. 
En gysen gik igennem kroppen på hende, denne gang mere af behag, da hans tunge begyndte at bevæge sig hen over de runde, struttende bryster. Hun skabte en bedre position for sig selv ved at placere en hånd støttende imod sofaen, og spredte benene lidt fra hinanden så hans fingre kunne komme på eventyr i hendes småfugtige skød. Imens strakte hun sig også så han ikke havde nær så langt ned til brysterne.
Det varede ikke længe før en hel anden slags klynk forlod hende. " De er god med tungen. " lød det dæmpet imellem dem, mens hun forsigtigt listede en hånd op i nakken af ham, for blidt at massere halsens muskler..   
Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Jamie nød bestemt hendes behandling, hvorefter han slap hende. Han elskede at dominere, elskede at være hård. Det var tydeligvis også noget hun kunne tåle. Dette tændte ham mere. Han smilte og nød at få ros, inde han skubbede hende tilbage og trak hendes hoved ned mod hans manddom, og på samme måde som før skubbede han hendes dybt ned over hans lem. Denne gang pressede han hende dog længere og vildere. Det var sjovt at se hvor meget hun kunne tåle, hvilket var enormt frækt.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 15.11.2017 22:01
Hånden i hans nakke stivnede og Charlene slap taget, forsøgte i stedet efter at have et bedre tag i sofaens kant, mens hun mærkede ham, hård og stiv og tydeligt forsøgene på at vise hvor stor, stolt og stærk han var, som en anden dominerende ulv. Hvis det hele havde været et forsøg på at få hende til at overskride hendes grænser, var det denne gang lykkedes ham til fulde. Hun mærkede, og til dels smagte hvordan hendes maves indhold, hvor lille den end var, skyllede op i halsen, men blev blokeret af hans lem. En mere desperat spjætten, og et forsøg på at skubbe og løft sig fri af ham så hun kunne frigøre mavens indhold fulgte. 
Den sviende smerte i halsen kom nu ikke kun fra hans manddoms rå behandling af hende, men også af det blokerede opkast der kun synes at blive ved at  blive mere af, som hun ikke ligefrem kunne holde det tilbage.. Nærmest som havde hendes hals været et stoppet afløb. 
Jamie Burk

Jamie Burk

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 186 cm

Der var ingen tvivl om hun havde noget grænsen, hvilket fik Jamie til at slippe hende. Nogen gange skulle man også give hende lidt afstand, så hun kunne få vejret igen. Han var en mand som var ufattelig stolt af sin manddom, og han var dybt imponeret over hun kunne have det hele.
Han så ned af sig selv og på hende, imens hun kom væk, hvor meget skade var der mon sket.
Charlene Swift

Charlene Swift

Glædespige

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 168 cm

Htqz 16.11.2017 01:05
Ikke så snart havde han slippet sit tag i hende, før Charlene havde skab afstand mellem sin hals, mund og hans manddom, og istedet vendte sig om, tidsnok til ikke at ramme ham med den bitre stråle af opkast, der var mere mavesyre end det var tegn på at hun havde spist; et trick de fleste på bordellet brugte, af hvad hun vidste af, netop i tilfælde af at de skule sluge en frygtelig masse eller som i Charlenes tilfælde; kaste op. Det gav regninger nok at man kastede op på klientens ejendele, men hvis der var mad med i det kunne det hurtigt blive en endnu mindre fornøjelse.
Hun kunne derfor ikke undgå at føle skam og ydmygelse ved denne oplevelse, og det tog hende derfor også lidt tid at se op fra den bitre pøl med opkast, og op på Jamie. " De-. Det må De undskylde hr Burk. Bordellet skal nok  betale for rensningen af tæppet.. " Blikket gled hen mod hans svulmende manddom. Der var forhåbentligt ikke sket mavesyreskade på ham..?
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat