Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 12.11.2017 10:23
Inden Kuhani kom til Krystallandet, blev hun informeret om en hemmelig portal til hendes verden. Hun kom til Krystallandet, for at lokalisere sin søster og bringe hende tilbage til den anden verden, men uden held. Kuhani kan ikke spå fremtiden, men forudser store problemer, ved at vende tomhændet hjem.

Kuhani havde vandret i krystalhulerne, i hvad der føltes som en evighed og var begyndt at tro, at hun var gået forkert, til hun nåede spejlgangen.

Spejlgangen er en hulegang, dækket af glaserede krystaller. Da portalen åbnede første gang, lukkede den store mængder af sort magi ud i hulegangen, som smeltede krystallerne til den glaserede spejloverflade. Magien kan ikke kanaliseres da den er fanget dybt i krystallerne og er forbundet til hulen. Kun dæmoner fra den anden verden, vil være i stand til at trækker kraft fra magien, til f.eks. at hele sine sår.
Magien i krystallerne lyser svagt og gør det muligt at se hvor man går, og i modsætning til resten af hulerne, er der ikke vådt og koldt i spejlgangen.

Kuhani betragtede den glaserede overflade, mens hun prøvede at huske hvor portalenen skulle befinde sig.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 12.11.2017 15:08
Verden forandrede sig og Ra gjord alt for at tilpasse sig selv og sin klan for det som måtte komme, krystalhulerne var et godt sted at udvide sine hemmelig tunnel fra og tilbage til fæstningen, en lang gå gang men en gå gang der kunne være det hele værd, men først var Ra nød til at finde ud af hvordan de var bygget og hvad man kunne bygge, og hvor det bedste sted ville være, så ifør sig sin sorte frakke som har symbolet fra hans klan bag på, og tager tre af sine vagter med hen for at se nærmere på hulerne.

Da de ankommer tjekker hans vagter området, hvor Ra bevæger sig ind i hulerne alene for selvom Ra altid skulle beskyttes kunne han sagtens klare sig selv på egen hånd, inde i hulene gik han med hånden på de kolde vægge, hvor han gik og studerede det hele og lagde på ingen måde mærke til han ikke var alene, for hvem skulle også lige være her på dette sted på det samme tidspunkt som ham, det var ikke noget han gik og regnede med på nogen måde.

Efter noget tid fandt han dog ud af han ikke var alene en kvindelig skikkelse stod noget fra ham, og om hun havde set ham eller om hun vist han var der vidste han ikke  på nogen måde, men Ra frygtede ikke noget eller nogen, så rolig som han var gik han hen imod denne kvinde som blot stod, og så ud til at hun søgte et eller andet, " og her gik man og troede man var alene " sagde han roligt og meget koldt i hans stemme,.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 12.11.2017 15:50
Længe inden at Ra's al Ghul ankom til spejlgangen, var hun blevet advaret. Hun havde placeret et skyggevæsen i indgangen af hulen, som gav hende besked, i det øjeblik der var tegn på liv i området.
Men selv uden en vagt, havde Ra's al Ghul været nem at høre på afstand. Når man tror man er alene, bevæger man sig ikke så forsigtigt, som hvis man ved, at der er en chance for andres tilstedeværende.

Kuhani havde indtil advarslen mistet al fornemmelse af, hvor længe hun havde befundet sig i hulen, og følte sig derfor en smugle rundt på gulvet.
Men med det samme Ra trådte ind i hulen, kiggede hun alligevel på ham, gennem spejlet, og læste hele hans fortid, frem til nu - hvilket betød at hun vidste hvem han var og hvorfor han var det.

Langsomt vendte hun sig mod ham og lagde hovedet på skrå, som hun studerede ham fra top til tå.
"Denne tunnel kan De ikke bruge, til det formål De søger"
Hun så rolig ud og viste ikke det mindste tegn på angst. Men nysgerrigheden lyste ud af hende - for selv om at hun allerede vidste alt om ham, kunne han altid nærstuderes. 
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 12.11.2017 16:37
Normalt skulle der meget til at overraske Ra men denne kvindes første ord havde virkelig overrasket ham, hun måtte have nogle evner der læste noget om ham af en eller anden form, for hvordan kunne hun ellers vide hvad han var ude på her inde, hvilket i sig selv var fascinerende men på den anden side ville det måske koste hende livet, men lige nu var det mere hendes ord der gjord at hun stadig levede, Ra vidste at han på ingen måde havde tænkt sig at vide hvad hun mere besad af evner så, han besluttede sig for at gå tættere på hende, tæt nok på at hun ikke ville kunne bruge sin magi på nogen måde, han studere kort hendes holdning hendes krops former og hendes udstråling, som hun stod der virkede det ikke til hun var bange af sig, men det gjord ham intet for vidste hun hvordan han var overfor folk på så ville hun være bange, men det ville han lade hende komme til gode.

han stoppede ca 2 meter fra hende hvor på han blot stod og kiggede på hende " og hvad for dig til at sige det som de siger, og hvad ved de egentlig om hvad jeg ville her, frøken? " sagde han meget bestemt, og der gik heller ikke længe før vagterne kom og stod med våbene trukket, og klar til at gøre hvad Ra måtte sige til dem.

Ra løftede hånden og vagterne fjernede deres våben, hvor efter Ra viftede dem væk med hånden, hvor efter vagterne gik fra hulen og ude foran igen, " så længe jeg ønsker det lever du, og sig mig hvor ved du fra hvad jeg vil her, og test ikke min tålmodighed  for det ville være dumt " sagde han med et lille smil på læben.

hvis hun virkelig vidste alt om ham ville hun helt klart vide at han mente det han sagde og det ikke bare var for sjov, Ra var en dæmon der havde levet i mange år, og havde dræbt mange personer for mindre grunde ind denne grund.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 12.11.2017 17:15
Hun smilte, da hun faktisk havde overrasket ham. Hun vidste at det ikke var en ting som ofte hændte - at han lod sig overraske. Hun vidste også at han mente hvert et ord han sagde til hende, men hun havde en fornemmelse af at hun havde vakt hans nysgerrighed.

Allerede inden Ra's al Ghul bevægede sig tættere på hende, vidste hun at det ville pause hendes evner - at de ville være ubrugelige på den korte afstand han lagde mellem dem. Men stadig stod hun på fast grund og så ikke det mindste bange ud. Kuhanis evner udgjorde kun en andel af hendes styrke. Hun besad måske ikke den samme fysiske styrke om ham, men hendes kombineret færdigheder ville give ham en værdig modstand.

Hun så kort til, mens vagterne blev sendt væk igen, og smilte kort ved tanken om, at han ikke ønskede at kende flere af hendes evner.
"Jeg ved at De er efterlyst i landet her, og at De ønsker at øge Deres muligheder af veje, til og fra Deres fæstning, gennem bjergene og jeg kan virkelig ikke se hvorfor jeg skal forklare mig selv, når De allerede kender svaret på Deres spørgsmål."
Hun så ham roligt i dybt ind i hans sorte øjne.
"Jeg er skam ikke ude på at teste Deres tålmodighed, jeg ved lige så vel som Dem selv, at det ikke er Deres stærke side - at være tålmodig. Men jeg gentager, denne tunnel kan De ikke bruge til Deres formål."
Kuhani så ham stadig roligt ind i øjnene og begynde at spekulere over hvad der forgik inde bag det mørke sind. Hun havde været i lignende situation før, men den var hende uvandt.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 13.11.2017 22:33
Hendes ord var som hevet ud af hans tanker, hun havde med uden tvivl en meget talentful evne som på en eller anden måde havde læst ham, hvor meget hun lige præcis vidste om ham vidste han ikke på nogen måde, men denne evne gjord hende meget interessant og gjord at hun lige nu ikke ville miste hendes liv, men nærmere fik sit liv tildelt på en eller anden måde, Ra blik var fast på hende og han lagde godt mærke til hun på ingen måde viste at hun frygtede ham, hvilket undrede ham men og begejstrede ham på en måde.
" så du ved en del ting om mig, og hvad jeg ville her så går ud fra du kender en del til mig på grund af din evne til at læse mig " sagde han og begynde roligt at gå rundt om hende som et rovdyr der så sit bytte an, men det som var mest mærkeligt ved dette var at bytte dyret ikke var bange, så enden skulle lade dyret forblive som det var, eller også skulle han gør dyret bange.

Ra stoppede med at gå rundt om hende efter et par gange, hvor efter han gik direkte imod hende og virkelig tæt på hende, sådan deres tøj næste rørte men stadig med et blik fast i hendes " så sig mig burde jeg lade dig leve eller burde jeg ende dit kedelig liv, for som jeg ser det har vi nogle muligheder her, du har muligheder her men det kræver en indsats fra din side af, for som jeg ser det har du en meget sjælden evne som ville gavne mig og min klan, og hvis jeg lader dig gå efter dette ved du for meget om mig og det gør jeg blir nød til at slå dig ihjel, så du kan godt se du er i et dilemma, frøken??" sagde han roligt men med en meget overbevisene stemme, og som hun allerede vidste så mente han det han sagde. 

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 14.11.2017 09:11
Som Ra' al Ghul cirkulere hende, følger hun ham med øjnene gennem tunnelens spejloverflade. Hun vidste at hans pusten og prusten var et spil for galleriet - et forsøg på at skæmme sig til en reaktion fra hende. Men det lykkedes ham stadig ikke. Hun vidste, at han næppe ville finde en som hende igen,og at han ikke ville lade den chance gå til spilde. Nu skulle hun bare finde ud af, hvad hun ville have ud af dette.
"Hvad skulle jeg dog få ud af min viden om Dem? Tror De virkelig, at De er mere speciel end andre, som jeg har krydset på min vej? Hvad De og Deres klan foretager Dem vedkommer ikke mig"

Hun rettede sig op, stolt og rank, da han trådte tættere ind til hende. Kuhani var lavere end Ra's al Ghul og måtte derfor kigge op, for at se ham i øjnene, men heller ikke det generede hende. Gennem hendes lange liv, havde hun mødt mange væsner, som havde undervurderet hende pga. størrelse og hende uskyldige ydre - de fleste var blevet klogere, eller var ikke længere til.
"Men fortæl mig - Ra's al Ghul. Hvad ville det gavne Dem, at tilintetgøre mit kedeligeliv, hvis jeg besidder en så sjælden gave, som De tydeligvis ønsker at have under Deres ed?"

Kuhani viste nu, hvad hun kunne få ud af at hjælpe ham, men hun ville ikke bare forære ham sin troskab - det ville koste ham, at få hendes loyalitet. Ra's al Ghul måtte bukke under for sin stolthed og give hende den samme respekt, som han forlangte af hende - med et godt tilbud selvfølgelig.
Hun var af en stolt dæmonisk familie, med en høj og fornem status, og hun ville ikke lade sin værdighed for nogen.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 14.11.2017 12:51
Denne kvinde var virkelig flabet, og på en eller anden nåde kunne han lide det, men på den anden side virkede hun nærmest arrogant, ligeså arrogsnt som Ra selv nogle gange var vil han mene, og det var sikkert også en af de grunde til at hun stadig levede lige nu, for en hver anden der havde pustet sig overfor han som hun lige havde gjord, havde fået spidsen af hans sværd tværs igennem kraniet, men ikke hende der var noget bestemt over hende, noget der gjord at Ra blot svarer hende og ikke gjord tegn til andet endnu ” det er som om du ikke helt ved alt om mig siden du er så rolig som du er, jeg beundre dit mod men det ville koste dig dit liv i sidste ende, sagde han roligt, hvor efter han tog fat i kraven på hende hurtigt men meget fast, han kiggede ned af hende ned af hendes former, hvor efter blikket igen blev placeret indendørs blik ” ja du har en gave jeg gerne vil have i min klan, men hvis jeg ikke kan få det, så ser jeg ikke nogen anden grund til at ingen skal have den evne at bruge, så derfor må jeg ende dit liv så lad os prøve igen sagde han hvor efter han hev en kniv for struben af hende, hvor den blev placeret meget hårdt og jo mere flabet ord der kom ud af hende mund kommer ville han presse den imod hendes hals, sådan at hun nærmest vidste hvornår hun sagde noget der ikke falde i hans jord.

Dette træk fra Ra var impulsivt og hun ville på ingen måde , have haft chance for at læse det ved ham, så sig mig hvad ved du mere om mig, og hvad skal der til for at du vil joine min klan sagde han roligt bestemt og havde ikke mime i ansigtet der bevægede sig, det sjove var at Ra aldrig gir folk mulighed for at selv at vælge men det havde han gjord ved hende, hvorfor vidste han ikke.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 14.11.2017 14:11
"Undervurder mig ikke Ra's al Ghul. De ser på mig, som en gemen. Mit liv er ikke kun i behold, fordi De ønsker det, men fordi at uanset hvor meget De hellere ser mig død, end et at lade mig gå, så har jeg vakt Deres nysgerrighed og deres begær for magt"
Kuhani tog stadig situationen helt rolig og lod sig studere, også i det øjeblik at han satte en kniv mod hendes strube. For selv om at hans træk var impulsivt, så hun ham række efter kniven og i samme øjeblik han placerede kniven for hendes hals, placere hun sin mod hans. Hun kiggede kort på ham og sendte ham et drillende smil.

"Nu skal jeg slukke din nysgerrighed"
Kuhani, som var både unaturligt hurtig og smidig, lavede en baglens flik flak, sparkede kniven ud af hånden på Ra's al Ghul, og fortsatte baglens til hun nåede 5 meter fra ham, hvor hun stoppede tiden. Kuhani vidste nøjagtigt hvor langt hun skulle væk fra ham, for at hans egen evne ikke ville påvirke hende længere. 
Kuhanis evne til at stoppe tiden, kunne hun bruge op til 1 km. fra sig. Det vil sige, at alt som var uden for den ring, vil ikke kunne komme ind.

Hun samlede kniven op fra jorden og kiggede lidt på Ra's al Ghul. Hun vidste på forhånd, at han ikke ville blive glad, men ved at gøre det, stillede hun hans nysgerrighed og beviste sit værd.

Kuhani gav et lille suk og tiden 1 meter omkring Ra's al Ghul kom i bevægelse igen - hvilket kan ham mulighed for at bevæge sig, men ikke ud af cirklen. Så længe hun ikke kom tættere på ham, vil hun kunne holde ham fanget i tiden, uden mulighed for hjælp udefra.
"En kniv for struben hjælper ikke på at vinde min loyalitet!" 
Hendes stemme var blevet kold og det var tydeligt at hendes egen nysgerrighed var forsvundet.
"Det er Dem som ønsker mig! De ved, at jeg kan være Dem behjælpelig i Deres egen krig mod resten af Krystallandet. Så spørgsmålet er - hvad er De villig til at ofre til min fordel?"
Hun satte hænderne i siden og så afventende på ham. Han viste allerede hvad hun kunne tilbyde ham, men hvad kunne han tilbyde hende?
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 16.11.2017 17:19
Hendes evner var ham en gåde men da han trak en kniv mod hendes hals, var han næsten sikker på at han havde hende hvor han ville men han tig fejl, fir lige efter kniven imod hendes strube var placeret, mærkede han en kniv ved hans et lille smil kom frem på hans læber men han nåede ikke rigtig at sige noget før hun havde med akrobatiske fjernet sig fra ham, og Ra var en kniv faggtigere, men det gjord nu ikke så meget det var mere det at hun faktisk var kommet væk og nu låst Ra til en tids bubble eller hvad man kalde det, så Ra vidste godt at han var nød til at gøre et eller andet, skifte taktik eller bare prøve noget hvad vil du have gjord hvis din søster var her, ohhh hvad var det nu hun hed....Miyo når ja hvis nu jeg kunne skaffe hende af vejen hvad så spurgte han og satte sig ned på knæ hvor fra han ventede, Ra kende stortset til hver en dæmon der måtte findes i denne verden, han kende ikke til magien de havde men navne havde han på skriftruller han havde set på dæmon blibloteket i kzar mor da han var der, noget han stak som ikke blev opdaget, og jo mere tid han havde tilbringe her havde han regnede ud af denne dæmon nok vis østersen til Miyo, for nogen hjalp det at have spioner over alt i landet.

Ra så ingen grund til at kalde på sin vagter selvom han nok ikke kunne, for hvad vil hun gøre? For på et tidspunkt vil Ra vagter komme tilbage om han ville det eller aj ja hvor ved jeg de ting jeg ved fra, ja det vidste du vel allerede at jeg vidste eller gravede du ikke langt nok ind i mit sind da du læste om mig, ser du de valg du traffer overfor mig har en konsekvens i sidste ende uden set hvad du gør, jeg er altid dækket ind uden set hvad jeg fortager mig, ser du Allerede da jeg gik ind i hulen havde en af mine folk læst dig før du læste mig, en ting der gør jeg altid er forberet på det væreste

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 25.11.2017 10:57
Kuhani rettede overrasket på sin position og så en anelse forvirret ud. Der var noget som ikke stemte.
For et øjeblik siden havde han troet, at han var alene i de mørke gange og han viste ikke hvem hun var, eller hvad hun lavede der. Hendes evne til at læse folks fortid, var ikke en hvor hun selv gravede efter viden, men blev vist alt som der var at vide - derfor kunne hun ikke forstå, at hans håndlanger pludseligt skulle have læst hende, inden at Ra's al Ghul bevægede sig ind i bjerget, og at Ra's al Ghul pludseligt havde en viden, som han ikke besad for et øjeblik siden - så hvordan kunne han være forberedt?
Hun vidste også, at hverken hende eller Miyo stod i nogle registre, for dem havde hun selv undersøgt - der var ikke noget som var gået forbi hende. Ingen havde nogensinde set eller hørt om Miyo, i denne verden - så hvor kom hans viden fra?
Var det stedet? Umuligt! Den magi som var tilbage i krystallerne, kunne kun være til gavn for en, som kom fra hendes verden. 

Situationen var hende ukendt. Hun havde aldrig stået med følelsen af at noget ikke stemte, og det gjorde hende rasende. 
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 02.12.2017 13:26
hendes ikke ord fik ham til at smile " ser du jeg kan sagtens forklare mig selv, men hvorfor skulle når ja jeg er fanget her så, jeg har ikke andet at give mig til, okay jeg løg jeg ved hvem du er, jeg har folk over alt med hver deres speciel evne, det eneste der var sandt var at jeg lede efter et sted at grave, men nærmest allerede før du dukkede op her vidste jeg du var her, og tro det eller lad være alle de dæmoner der bliver skabt eller født står faktisk i en bog i Kzar mora, og da jeg besøgte det sted fandt jeg hurtigt ud af, at der faktisk fandtes nogle meget vel udviklet dæmoner som var sværd at finde, og der var du en af dem, ser du dine svagheder er som sådan ikke til at se, og på ingen måde til at føle, ser du mig for eksempel, jeg er en dæmon der har min egen klan og har midt eget folk, jeg lever hverken i frygt eller indespærring, ligesom mange andre nej jeg tager dæmoner til mig som har et specielt talent, et talent der kan hjælpe mig til at opnå det jeg brænder efter, og dine evner de er virkelig noget jeg kan bruge " sagde han roligt.

Ra vidste at på et tidspunkt ville det gå op for hende at han faktisk tilbød hende noget større, noget hun aldrig ville oplever på noget tidspunkt, men Ra ventede på det ville gå op for hende.

" ser du slutter du dig til min klan, kan du få meget mere ind det du faktisk ikke ved du brænde efter, og måske ville du faktisk gå hen og nyde det, men du er måske blot mere bange for at knytte dig til personer eller steder for den sags skyld, det forstår jeg men dette er dit valg din mulighed for at blive til noget, men tænkt dig om for det her holder mg ikke fanget for evigt " sagde han roligt hvor efter han tog hans hænder om bag sig, hvor på hans øjne lukkede i. 

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 04.07.2021 14:54
Kuhani rettede sig rankt og så eftertænksomt på Ra's al Ghul. 
Hvor kom disse informationer fra? Hun ikke var af denne verden og dette var informationer som ikke burde eksistere her... I al hendes forvirring og vrede, fald det hende slet ikke ind, at hans viden ikke var en del af de informationer hun havde fået om ham.
Pludseligt så det ud som om, at brikkerne faldt på plads for hende. Hun tænkte, at det måtte være Miyo, som havde lækket fortrolige informationer fra deres verden - hvis bare hun var at finde nogle steder, så ville Kuhani give hende en langsom død.

Efter længere stilhed, ser Kuhani besluttet ud.
"Jeg vil stå ved Deres side, men aldrig som Deres glædespiger gør det - jeg forventer en større respekt end dette! De har brug for mig, ellers havde De ikke ledt efter mig personligt!"

Kuhani drejer hovedet på skrå og ser alvorligt på ham.
"Hvis De ved så meget om mig, som De siger, ved De at jeg kommer fra en familie med høj status - derfor forventer jeg ikke kun respekt fra Dem, men også Deres håndlangere. Selv Deres glædespiger skal vide, at min status er højere end deres! Jeg ønsker ikke at tage magten fra Dem, men hvis jeg kæmpe for Dem, ønsker jeg at være en del af Deres elite og involveres i Deres planer!"

Inden han svarer på hendes krav, tager hun chancen og slipper ham fri fra sin magi. Uden tøven træder hun nærmere og stiller sig med to meters afstand, velvidende, at han nu har mulighed for at pause hendes magiske evner. 
Hun ved at hendes krav er høje for ham, men hun er ikke bange for ham!
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 15.07.2021 07:24
Denne kvinde havde virkelig balls”, men en ting som var sikkert med hende var, at Ra var ikke en dæmon du kunne stille krav til, det var ham der satte kravene, ide hun satte ham fri og nærmest gik imod Ra, kiggede han blot køligt på hende som han lyttede til hendes krav, Ra selv gik et skridt tættere på hende i mens han nikkede kort, “ så det er dine krav for at slutte dig til mig “ sagde han kort, inden han stoppede lige foran hende.

I et ryk griber han fat om halsen på hende, og kigger igen på hende intenst “ respekt…….respekt betyder ikke det samme for dig som det gør for mig, respekt er noget man skal gøre sig fortjent til, plus dig som min glædespige, tsk jeg har ingen glædespiger har ikke den slags behov, måske mine mænd har, men det blander jeg mig ikke. “ sagde han kort og slap grebet, inden han rystede på kort.

“ ingen er uvurderlig frøken, og ja jeg har brug for dig i min klan, men du er ikke uvurderlig og hvis jeg vil så kan jeg bare få dig dræbt i stedet for, ser du at finde dig kan være svært men jeg har mange folk med andre talenter, der nemt kan gøre det af med dig eller din søster hvis det var det jeg ønskede, men igen alt har en konsekvens, men skriv dig det her bag dine små øre, “ jeg er ikke bedre end min værested fjende “ sagde han roligt, og gik et par skridt tilbage dog ikke mig til at hun ville kunne bruge sin magi igen, da den stadig var i pause på
Grund af deres afstand til hinanden.

“ fortjeneste, respekt , det er noget du skal gøre dig fortjent til “ sagde han roligt og afventede et mod svar fra hende. 

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 16.07.2021 18:50
Kuhani stod urokkelig, som han greb fat om hende. Hun havde regnet med hans reaktion og blev derfor ikke det mindste forbavset.

Hun rettede langsomt blikket mod ham.

"Jeg er klar over at den type for respekt ikke bare gives - De ved lige så vel som jeg, at det er gensidigt! De har ikke min respekt, bare fordi jeg står ved Deres side...
Men lige så vel som at De som leder vil kræve min respekt, vil jeg det for min loyalitet! Den vil jeg dog frivilligt give dig - min loyalitet!"

Hun var klar over at hun stadige var i en nul-zone og at hendes evner derfor var ude af drift - og selv om man ikke kunne se det mindste tegn på det, så var hun alligevel på vagt over for et angreb.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 19.07.2021 00:09
Denne dæmon var virkelig begyndt at irritere Ra, og det gjord ham lidt i tvivl om han virkelig behøvede hende, måske han bare skulle dræbe hende også finde hendes søster i stedet for, alle de tanker gik igennem hans hovede, “ en ting er sikkert, du skal arbejde for din rang ved mig, for lige nu ligger du på linjen om jeg skal slå dig ihjel, også bare opsøge din søster, eller om jeg skal give dig en chance, ser du at være en del af min klan sker ikke for hvem som helst, så den flabet hed du besidder, skal vi have gjord noget ved, “ sagde han roligt, Ra stemme var meget ru og vil normalt for det til at gysne ned af ryggen på folk, men nu skulle han vise denne flabede dæmon, at alt havde en konsekvens.

“ følg med mig du skal bestå en prøver før du er en del af klanen, en prøve ikke andet “ sagde han kort løftede hånden op i luften, hvor efter en sort maskede mand dukkede op foran dem, manden bukkede kort for Ra inden han lagde hånden på RaS skulder, Ra kiggede over på hende “ placere din hånd på hans skulder “ sagde Ra til hende, uden at hun vidste hvad der ville ske.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 19.07.2021 20:41
Kuhani havde ikke brug for Ra's al Ghul, ellers hans følge, til at finde sin søster, før eller siden skulle hun nok dukke op. Men... Hun begyndt at tro, at nogen var kommet hende i forkøbet. Hvis dette var tilfældet, ville hun ikke kunne vende hjem igen. Hun kunne jo leve sit liv i krystallandet, men hun var klar over at noget ville mangle. Efter alle disse år med en mission, ville hendes liv blive ligegyldigt. Hun ville få brug for noget at lave.. At blive en del af dette, kunne blive en mulighed for at få lidt sjov - bl.a. med at pisse Ra's al Ghul af, det var hun begyndt at finde sjovt.

Kuhani var ikke bange for ham og ville aldrig blive det. Hun havde været vidne til større magt og ondskab end hans.

En prøve kunne være mange ting. Prøven i sig selv kunne være, at ligge hånden på mandens skulder, at bevise for ham, at hun ville tage imod ordre fra ham. Men hun tænkte, at manden måttw have en special even, som Ra's al Ghul udnytted.

Kuhani frygtede ikke nogle konsekvenser fra Ra's al Ghul... Ville han slå hende ihjel, ville det være en mild død i forhold til hvad der ventede hende der hjemme.

Hun så lidt undersøgende på manden og prøvede at regne ud hvad hans evne var, men yden hendes evne, kunne hun ikke vide det med sikkerhed. Hun kiggede derefter på Ra's al Ghul og trak på skulderne.
"Meget vel"
Hun lagde hånden på mandens skulder, mens hun så på Ra's al Ghul ned en selvsikkerhed der ikke svigtede et sekund.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 20.07.2021 07:24
I det sekund hun lagde hendes hånd På hans skulder, gik der ikke mere end 3 sekunder så var de forsvundet fra det sted de stod, og stod nu et nyt sted et kold sted, et sted hvor ingen magi var tilladt, og hvor din Værste fjende ikke var personen foran dig, men kulden omkring dig.

Manden der havde teleportere dem der hen gik ud af døren, for da denne åbne arena gjord umuligt at bruge magi, var man nød til at gå til fods, Ra kiggede på hende kort og vende ryggen til hende og gik nogle meter væk fra hende, han vende sig om og så på hende urørt af den sindssyge kolde vind, en hver anden voksen mand ville mærke vinden som Glasskår der skar igennem vinden. “ dette er mit sted, dette er her du skal stå din test, enten dør eller også skåner jeg måske dit liv, du kan ikke komme ud her fra med mindre jeg tillader det, “ sagde han og kiggede til siden hvor efter en mand dukkede op ved ham og en ved hende, i armene havde han en kiste, den blev åbent og placeret på jorden, i den lå der alle mulige slags våben efter eget ønske. 

Inden manden gik stillede han sig bag hende, tog en kniv og skar hendes tøj kort, sådan hun rigtig ville kunne mærke kulden på hendes hud, Ra selv  fjernede hans frakke sådan hans brystkasse og overkrop var blottet, men ikke en minde kunne ses på Ra’s kolde ansigt.

Denne dæmon havde leget med ilden længe, og hun frygtede ikke Ra på nogen måde, men igen hvis hun intet liv havde, så hvad var der så at miste, det var sådan nogle typer der var farlige at have i en klan.
“ simple regler, kæmp til døden eller til den anden modstander giver op, og det så er op til den anden person at afgør skæbne på den opgivende person, vælg dit våben eller lad være du har 2 min til din kamp på liv og død går igang” Ra selv tog et sværd og en kniv til rådighed, kniven var gemt væk og sværdet satte han i jorden afventede af hendes træk.

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 20.07.2021 19:17
Kuhani havde forestillet sig en tvekamp, men ikke i en sådan kulde. Hun kom fra et sted hvor det var varmt, så dette var helt utænkeligt for hende - dog var hun trænet i at udholde smerte. 
Hun kiggede sig lidt rundt, egentligt imponeret over stedet, men for at lede efter fælder og evt. en smutvej. Hendes magi virkede ikke, men disse mænd havde magi, hvordan?

Hun så ned i kisten med vågen og så nøje efter, for ikke at misse et godt våben. Hun tog to tveægget sværd op og studerede vægten på dem - de var som skabt til hende.
Som hun skulle til at sige noget , blev hendes tøj skået op. Kulden bød sig med det samme og hun pustede tungt ud. Hun stod et øjeblik, men kiggede så op på manden og takkende ham. Nu ville det blive nemmere for hende at bevæge sig.

Hun rettede blikket mod Ra's al Ghul.
"Jeg har ikke tænkt mig at dø, og at give op er ikke noget jeg kender til.."
Hun smilte og rettede sig stolt og indbydende op.
"Det ser ud til, at De og jeg kommer til at tilbringe en hel del tid sammen."
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 22.07.2021 07:14
En ting Ra havde lært i de år han havde levet, og det var kækhed kan man komme langt med, men  ingen selvindsigt vil få dig slået ihjel, denne unge kvinde dæmon vidste ikke at ide hun dukkede op her, så havde hun allerede tabt for i sidste ende behøvede Ra ikke at kæmpe imod hende, for han vidste kulden nok skulle tag hende, før eller siden men nu når Ra selv var bedst med våben så kunne han jo ligeså godt gør noget ved det, men hemmeligheden var at der ingen smutvej vej eller fælder, der var kun sne blæst og sindssyg koldt.

Ra tog et skridt frem imod hende, stadig med
Sværdet langs han side, et skridt blev til endnu et og et mere “ lad os nu se “ sagde roligt og ekstremt arrogant, dette var hans hjemmebane og det var hende der var gæst, her havde der været kæmpet mange slag, om den ene og den anden ting og Ra havde aldrig tabt, og det ville heller ikke ske idag, hun skulle nok bukke under for kulden eller for Ra klinge på et eller andet tidspunkt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Chibi, Helli , Krystal , Leviathan
Lige nu: 5 | I dag: 11