Azia
Glædespige, tyv, charmør.
Det var altid en god måde at tage kundernes opmærksomhed, ved at kysse dem. Azia viste godt at hun var smuk og tiltrækkende, og var god til at bruge dette til hendes fordel, ellers havde hun ikke været så pokkers god til hendes job, som hun faktisk var. Hun var sikker på, uden at tale hans anden oplevelse ned, at hun sagtens kunne give ham noget anderledes og spændende, og måske noget som han ikke havde prøvet med den anden kvinde. Kvinderne herinde, var meget forskellige, både i udseende, men også i oplevelse.
"Jeg er sikker på at jeg kan give Dem,
det du vil have, kære" sagde hun smilende, og kiggede charmerende ind i hans øjne og tog hans hånd og førte ham hen til sengen, og skubbede ham ned i den, så han lå på den, med benene bukket ud over kanten, så fødderne hvilede på gulvet. Hun kiggede smilende ned på ham,
"Du skal slet ikke bekymre dig om mig, jeg har oplevet lidt af hvert, og der skal meget til før at jeg ikke har det godt, og jeg er sikker på at De er en person som behandler en dame med respekt" lød det så fra hende. Azia havde prøvet så meget, og der skulle meget til før hendes grænser var nået, og meget var også noget til aftalte indbyrdes, men han virkede ikke til at være en af de personer, som ville mishandle hende, aftalt eller ikke,
"Lad bare mig styre, og tag over når du selv føler for det, kære".
Hun trådte hen til ham, så hun stod med en halv meter fra ham, så hun var sikker på at han stadigvæk kunne se hende og hendes krop, og løsnede derefter snoren til hendes silke kåbe som gled til jorden, og afslørede den brune, velskabte og tiltrækkende krop som hun var udstyret med. Hvis hun selv skulle sige det, så var hendes krop ret fantastisk, og hun elskede den og dens former. Hun var godt udstyret, hvilket kun var godt i dette job. Hun trådte nærmere ham, og med et ben på hver side af ham, satte hun sig op på ham, og lod hendes krop hvile i en oprejst position, hvilende på skinnebenene. Hun sendte ham endnu et lumsk smil, inden hun lod sin hånd glide ned af den trænede mave og fandt frem til kanten af hans bukser. Hun løsnede snoren i bukserne, og trak dem langsomt ned over hans hofter og underliv og afslørede et allerede tændt underliv.