Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 29.10.2017 23:17
Solen var lige ved at gå ned, da Keeran kom ind på bordellet. Han var stadig nødt til at tage højde for udgangsforbudet efter mørkets frembrud, men han vidste trods alt at han forholdsvist nemt kunne komme hjem fra tunnellen i bordellets kælder, så han skulle bare indenfor inden det blev mørkt.

Indenfor tog han sin jakke af. Under den havde han en forvasket, grå T-shirt på. Han gik ikke så meget op i hvad han havde på herhen, for han havde trods alt aldrig set Charlene i noget som helst tøj. Hans blik gled rundt i bordellet, men han kunne ikke se hende nogen steder. Han overvejede at spørge bordelmutter hvor hun var henne, men han havde heller ikke lyst til at få at vide at hun var sammen med en kunde.
Der gik heller ikke længe før han glemte hende, for så fik han øje på en anden kvinde; ubenægteligt smuk, med lange, tykke øjenvipper og fyldige læber. Jeg vil vædde med at de er lige så bløde som de er lyserøde, tænkte han og fugtede ubevidst sin egen underlæbe.

Han var ikke vild med at skulle opsøge hende, for han ville nødig forstyrre hvis hun var i gang med noget, men så snart hendes blik kom bare i nærheden af Keeran, sendte han hende et genert smil.
Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 29.10.2017 23:52
Det havde selvfølgelig været sværere at kører bordellet efter udgangsforbuddet, men de havde alligevel formået at holde det hele i gang via en tunnel under, så folk kunne slippe ubemærket fra stedet, selvom der nok ikke var nogen tvivl om at byvagterne og andre beboere i byen vidste at dette fandt sted, og at folk stadigvæk besøgte bordellet for at få afløb for lyster og andre følelser som hobede sig op i deres sind og krop. Denne aften havde været stille for Azia, der var endnu ingen kunder eller faste aftaler, så hun gik egentligt bare rundt i huset for at klargøre nogle forskellige ting, hvis der nu skulle vise sig at møde en kunde op som havde lyst til hende, eller en af de andre piger som var ligeså ledig som hende.

”Søger De nogen bestemt, hr?” hun kiggede nysgerrigt over på den senest ankomne kunde, en flot ung mand, helt bestemt. Ingen tvivl der. Det var tydeligt at han ledte efter en, men om det så var en bestemt eller om det bare var en af pigerne som han kunne få en nat med, det var lidt uklart for hende. Hun gik langsomt over til ham, ”Skal jeg tage Deres jakke?” hun sendte ham et kækt smil og lod jakken glide ud af hans hånd med en rolig bevægelse, og hang den hen på en knage. ”Er der nogen bestemt kvinde De har lyst til at bruge natten sammen med? Jeg er selv fri, men vi har andre som helt sikkert også kunne friste en mand som Dem” en rolig latter forlod de mørke og fyldige læber, og lod et lille bid tage fat i hendes underlæbe. Det var ingen hemmelighed at de af og til overspillede deres rolle for at sælge dem selv, men denne gang var han faktisk en ret pæn og ung mand, som hun gerne ville bruge natten sammen med.

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 01.11.2017 00:52
Keeran så i betagelse på kvinden imens hun kom nærmere og det var utroligt nemt for hende at få listet jakken fra ham - hun kunne have nuppet alt der var i den og han ville ikke have lagt mærke til det, så optaget var han af hendes krop og bevægelser. Han skulle have svaret Charlene, da hun spurgte ham om han havde lyst til en bestemt kvinde. Han havde været sammen med hende før, han vidste de havde kemi, og han følte at han skyldte hende det ikke at gå i seng med hendes kolleger. Men det gjorde han ikke.

"Jeg vil gerne have dig," indrømmede han i stedet og hans blik faldt til hendes fyldige underlæbe, som hendes tænder var begravet i nu, men som han gerne selv ville sætte tænderne i så snart som muligt. "Tror du ikke vi vil kunne komme godt ud af det sammen?" spurgte han og så sig omkring i det travle bordel, for at være sikker på at andre ikke så på dem, før han lænede sig ind imod hende og langsomt strøg en lok af hendes hår om bag hendes øre. Hans læber kom farligt tæt på hendes imens, men han gjorde ikke mere end dét. Han foretrak at holde den slags privat, også selvom det var noget han gjorde med en prostitueret.

Til gengæld var han tæt nok på hende til at kunne dufte hende, og det gav ham lyst til at løfte op i hende og bære hende ind på det nærmeste værelser. Små kvinder, som han nemt kunne bære eller beskytte gav ham lyst til at sætte tænderne i dem.
Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 01.11.2017 09:35
Det var tydeligt at se at Keeran nok havde fundet sit valg af pige, eftersom hans blik var klistret til til Azias krop, og han nærmest spiste hende med øjnene, men det var det hun kunne lide ved kunderne og hun vidste godt selv at hun var fandens smuk, men han var lige så og hun kunne faktisk ikke vente med at få tøjet af ham, og se hvad hans let mørkere hud gemte på under det tøj, hun ville væddede med sig selv, at det var en krop med markerede muskler. I hendes øjne, var det måske også kedeligt hvis han havde været her før, og han tog til den samme kvinde hver gang, man kunne jo godt prøve noget nyt.

”Vil du gerne have mig?” hun kikkede på ham med et kækt smil og havde ikke regnet med andet, netop efter at hans øjne kiggede på den måde. Hun kunne se at tænderne som legede med hendes underlæbe, var noget som påvirkede ham, men han afholdt sig. De kunne næsten ikke stå tættere på hinanden, han kunne uden tvivl dufte hendes parfumerede olier og hun kunne dufte hans mandlige duft, som han fjernede en lok fra hendes ansigt og smilede roligt til hende, ”Jeg tror bestemt at vi vil komme godt ud af det med hinanden. Jeg her hele pakken klar, kun til dig, dear” deres læber var utrolig tætte, men endnu afholdt han sig fra at kysse hende, og hun gjorde det samme også fordi at der måtte være en grund til at han gjorde det, og hun ville ikke bryde denne grænse.

”Er du klar til en lang og hård nat?” hviskede hun i hans øre, som hun lænede sig frem og tog derefter fat i hans bløde hånd og lod hans hænder flette ind i hendes, og gik roligt afsted med ham ind til hendes værelse. Et værelse som var et af de finere, specielt i dets indretning. Hun låste døren og kiggede over på ham, ”Jeg er lidt dyrere end de andre piger, men hvis du ikke har råd, så finder vi ud af det, kære” hun kiggede lystent på ham, og ville egentligt bare i gang med at give ham det han var kommet efter, så hun nærmede ham og lod til sidst deres læber mødes i et krævende kys.

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 10.12.2017 15:24
Keeran havde ingen ide om hvad 'hele pakken' indebar, men det lød spændende og det kriblede i ham efter at være alene med hende. Han lod hende tage sin hånd og føre dem afsted igennem bordellet, indtil de nåede hvad der måtte være hendes værelse. Keeran kiggede sig omkring, men der var ikke rigtig noget der fortalte ham om Azias personlighed, så han var ligeglad med hvordan det ellers så ud.

Han rystede på hovedet, da hun spurgte til hans finansielle situation, men inden han kunne formulere et ordentlig svar havde hun kysset ham og han blev nødt til at gengælde det. Hendes læber var bløde og fyldige, og uden at tænke sig om førte Keeran hende baglæns hen imod sengen under deres kys.

"Jeg havde regnet med at møde.. en anden.. i dag. Jeg har kun, hvad hun har bedt om." Han rakte om i sin baglomme og fandt to stykker jade frem. Charlene havde været fuldstændig utrolig at være sammen med, men hendes værelse havde været mindre end Azias og Keeran havde ingen idé om, om han havde nok til at hun ville spilde sin tid på ham, men der var ikke andet at gøre end at være ærlig - han havde trods alt ikke mere.
Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 10.12.2017 23:05
Det var tydeligt for Azia at denne fyr som nu var endt i hendes værelse, nok ikke havde været på stedet ret mange gange. Han var nervøs, men det virkede samtidig til at han var spændt på dette her og det var noget hun kunne lide. Samtidig kunne hun lide hans udseende. Han var ung og smuk, og havde helt sikkert en krop som var veltrænet og veludrustet, men det ville hun jo tids nok få at vide.
Hun lod ham ikke svare, men greb situationen til at bryde ind med et krævende kys, lige for at vise hvad hun var for en pige. Azia var en pige uden hæmninger, og havde prøvet det meste og derfor var hun også meget åben over for sine kunder. Hun lod sig føre tilbage mod sin seng, som han førte hende og havde intet imod hans fremtræden.

”I nat må du nøjes med mig kære” sagde hun smilende, som hun vendte rundt på deres pladser og han nu stod med ryggen mod hendes seng. Hun tog hans penge og lagde dem væk, normalt ville hun forlange mere, men lige nu betød det intet, hun havde tjent nok denne dag. Langsomt lod hun hendes hånd glide ned over hans mave og knappede hver enkel knap i hans skjorte op og lod den glide af og fik synet af hans mave, lige som hun havde forventet. ”I nat vil tilbringe natten med mig. Jeg er åben for alt, og kan være krævende og dominerende, så du må sige til hvis der er noget du vil eller noget du vil prøve” sagde hun med et smil og lod hendes læber nærme sig hans hals og fik fat i den og kyssede den langsomt. ”Hvad er du vant til med hende, er det standard ydelser? Jeg er villig til at vise dig andet” sagde hun kækt og grinende og kyssede ned af hans brystkasse. 

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 20.02.2018 14:10
Keeran spærrede overrasket øjnene op, da Azia pludselig kyssede ham, men det tog kun et øjeblik for ham at forstå, hvad der foregik, og så lagde han en hånd med hendes hofte og gengældte spændt kysset.

Han smilede forlegent, da hun sagde at han måtte 'nøjes med' hende. Sådan følte han det slet ikke. Tværtimod var hun smuk, smilende og sød, og Keeran var allerede vanvittigt tiltrukket af hende.
Han lod hende knappe sin skjorte op, mest fordi han knap nok bemærkede det, når hendes læber og bryster var så tæt på ham, og nikkede langsomt, mundlam, da hun spurgte om det var standard ydelser han var vant til.

"Jeg vil gerne se noget andet," svarede han hende lavmælt, med et skævt smil og kunne stadig mærke en brændende varm følelse ned ad halsen, hvor hendes læber havde rørt hans hud. "Jeg vil også gerne sikre mig, at du har det godt," tilføjede han og blinkede ned til hende. Han kunne slet ikke lade være med at flirte, heller ikke selvom han allerede havde betalt hende. Den slags tænkte han ikke så meget over.
Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 10.03.2018 18:54
Det var altid en god måde at tage kundernes opmærksomhed, ved at kysse dem. Azia viste godt at hun var smuk og tiltrækkende, og var god til at bruge dette til hendes fordel, ellers havde hun ikke været så pokkers god til hendes job, som hun faktisk var. Hun var sikker på, uden at tale hans anden oplevelse ned, at hun sagtens kunne give ham noget anderledes og spændende, og måske noget som han ikke havde prøvet med den anden kvinde. Kvinderne herinde, var meget forskellige, både i udseende, men også i oplevelse. "Jeg er sikker på at jeg kan give Dem,
det du vil have, kære"
sagde hun smilende, og kiggede charmerende ind i hans øjne og tog hans hånd og førte ham hen til sengen, og skubbede ham ned i den, så han lå på den, med benene bukket ud over kanten, så fødderne hvilede på gulvet. Hun kiggede smilende ned på ham, "Du skal slet ikke bekymre dig om mig, jeg har oplevet lidt af hvert, og der skal meget til før at jeg ikke har det godt, og jeg er sikker på at De er en person som behandler en dame med respekt" lød det så fra hende. Azia havde prøvet så meget, og der skulle meget til før hendes grænser var nået, og meget var også noget til aftalte indbyrdes, men han virkede ikke til at være en af de personer, som ville mishandle hende, aftalt eller ikke, "Lad bare mig styre, og tag over når du selv føler for det, kære".

Hun trådte hen til ham, så hun stod med en halv meter fra ham, så hun var sikker på at han stadigvæk kunne se hende og hendes krop, og løsnede derefter snoren til hendes silke kåbe som gled til jorden, og afslørede den brune, velskabte og tiltrækkende krop som hun var udstyret med. Hvis hun selv skulle sige det, så var hendes krop ret fantastisk, og hun elskede den og dens former. Hun var godt udstyret, hvilket kun var godt i dette job. Hun trådte nærmere ham, og med et ben på hver side af ham, satte hun sig op på ham, og lod hendes krop hvile i en oprejst position, hvilende på skinnebenene. Hun sendte ham endnu et lumsk smil, inden hun lod sin hånd glide ned af den trænede mave og fandt frem til kanten af hans bukser. Hun løsnede snoren i bukserne, og trak dem langsomt ned over hans hofter og underliv og afslørede et allerede tændt underliv.

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 01.04.2018 23:18
Keeran var ikke et eneste øjeblik i tvivl om at Azia ville kunne give ham hvad som helst. Lige dette øjeblik var han også villig til at give hende hvad som helst. Det var svært ikke at føle sig helt forelsket når man så ind i et par store, brune øjne som hendes.

Han sank en klump og nikkede, da hun snakkede om den respekt Keeran udviste for kvinder. Han var ikke selv helt sikker - engang imellem holdt han en dør åben, men han glemte det lige så ofte som han huskede det, og det var ikke ligefrem fordi han respekterede kvinder ved at komme her - var det? Han var i tvivl, men havde heller aldrig tænkt over det før. Desuden var det svært at tænke, når Azia stod lige foran ham og afklædte sig.

Han sad utålmodigt på sengen og klemte om lagnet på den, imens han følte sit underliv komme til live. Azias bryster var store og velformede og han løftede en hånd op for at tage om et af dem, så snart hun kom tæt nok på til det. Han brød ud i et smil, da hun trak hans bukser ned, men hun måtte allerede inden have kunnet se hvor tændt han var, så det generede ham ikke.

"Vil du sidde her?" spurgte han, uskyldigt, som tilbød han hende en plads på stolen ved siden af ham, og ikke en plads oven på ham. 
Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 02.04.2018 09:45
Azia var fuld klar over hvilket liv hun levede, og havde egentligt selv valgt det. Hun følte ikke at folk var respektløse ved at møde hende her, hun elskede sit liv og sit job, hun elskede jo sex og det at være sammen med mændene, og kvinderne for den sags skyld og derfor havde hun intet problemer med det her. Det var en mærkelig tanke, for mange ville nok finde det mærkeligt at nogle kunne lide det her liv. Hvis hun fik tilbud at leve det anderledes, ville hun tænke over det, hun ville nok ikke sige nej med det samme.

Hun smilede som hans hånd nærmedes sig hendes bryster og blev lagt omkring et af dem, han havde en fast og rar hånd og det endelig at mærke ham røre ved hendes nøgne krop var rart. Hun havde ikke været i tvivl om at hans underliv var i live, inden hun tog hans bukser af, så det var ingen overraskelse at se ham i den tilstand da bukserne kom helt af og at han nu også var nøgen.

Azia forstod ikke helt hvorfor, "Du vil have jeg sidder på stolen? Hvorfor?" Var han ikke sikker på det her, eller havde han andre planer med hende? Det var pludselig mange spørgsmål, men hun nikkede til ham og lod hendes læber lege med hans hals inden hun rejste sig og satte sig over på stolen. Det var ikke kun hans underliv som var i live, det samme var hendes og lige nu havde hun lyst til ham, og forstod stadig ikke helt. "Du vil ikke i gang med akten?" Lød det fra hende med et smil og et glimt i øjet.

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 25.06.2018 17:38
// afsluttet grundet inaktivitet
0 0 0

Chatboks