Keeran.. Navnet havde i Charlenes ører en helt vidunderlig klang, så vidunderlig at hun under en dybere udånding selv måtte smage på det.
" Keeran.." Hand tunges arbejde, mundens kærtegn af hendes læber fik hende til at åbne munden mere op for ham. Et lille lægselsfuldt suk forlod hende da han valgte at tage hende fra pladsen op mod væggen, lod hende selv komme ned på benene der for et øjeblik føltes som om de ville give efter under hende. Med et lille smil og et blik med løfter om en hel vidunderlig nat sendt til Keeran, lod hun ham dirigere hende over mod sengen, hvor luften blot fik hendes bryster til at strutte mere, på trods af håndklædet der stadig dækkede dem, men også kun lige akkurat.
Også røg hans trøje.
Blikket gled nysgerrigt, undersøgende hen over hver en krummelure, hver en form og kærtegnede de muskler der kunne anes under huden. Ikke fuldt ud trænet, men det gjorde ikke det store for hende, hendes erfaring sagde hende at det var mere behageligt med mænd hvis kroppe havde en smule polstring, end kroppe der slet ingen havde og bare var ren muskel, eller rene skeletter med hud på. Hun placerede en hånd på hans brystkasse, kærtegnede hans ene brystvorte inden hun endnu engang blev trukket ind til et hedt kys med ham, et kys der fik hendes mellemgulv til at kilde let. Hun bemærkede knapt nok at håndklædet røg ned på gulvet, hengav sig istedet fuldt ud til at nyde og besvare kysset.
"Hvad jeg kan lide? " Lød det, ærligt en smule overrasket, da langt de fleste hun havde været med før slet ikke havde tænkt på hvad hun fandt behageligt og lækkert, men kun tænkte på hvad der var behageligt for dem.
Hun pressede sin bare overkrop op imod hans.
" Passioneret sex med følelse for hvad hinanden vil have og kan lide. " Hun ledte blidt hans hånd ned langs hendes side ned på røven.
" Et godt tag der kan være super frækt. Kærtegn der ikke nødvendigvis er fokuseret kun på mit hul eller mine bryster, kys.. At du giver mig tid til at vænne mig til din størrelse før du fortsætter helt ind i en rytme når vi kommer i gang."
Det kunne være noget så smerteligt at få en pik op i hende, der var større end hun var vandt til det, uanset hvor våd hun så end var, der skulle lige lidt tilvænning af størrelse til før hun fandt det behageligt.
Imens hun havde besvaret ham, havde hun taget et skridt lidt bagud, så hun bedre kunne komme til hans bukser, og hjælpe ham af med dem. Hvilket da også skete roligt, kærtegnene og stødt. Mens hun tydeligt kunne fornemme hans køns kamp for friheden, for hende.
Så flatterende. Hun åbnede bukserne, og begyndte at hive dem ned over hans bagdel og penis.
" Og eventyrlysten sex.. Hvad med dig Keeran.. " Endnu engang lyden af den lækre mands skønne navn.
" Hvordan kan du bedst lide det? Hvad kan jeg gøre for at gøre din nat helt og aldeles uforglemmelig?" Hun hævede blikket fra hans underliv op til hans øjne, mens tanken om hvorvidt han var jomfru strejfede hende. Med spørgsmålet han havde stillet kunne det meget vel være. E hånd løftedes op og strøg ham gennem håret, mens et varmt smil dansede på hedes læber.