Elios fik et mere seriøst ansigtsudtryk i det Cally sagde at hun var en fange her, Elios var ikke typen som bare lod sådan noget passere, så han havde tænkt sig at hjælpe hende. Elios kiggede lidt rundt inde i det rum som Cally var fanget i, han havde jo brug for at have set stedet før han kunne bruge sin kraft der indtil. Han holdte sin hånd op, knipsede og sagde
''Knipsy Nipsy'', hvorefter en portal opstod lige ved siden af ham, og en inde i rummet. Elios gik igennem portalen hvorefter han stod et par meter bag Cally inde i rummet, han sagde hurtigt
''Dipsy'', hvorefter begge portaler forsvandt igen.
Elios to et par hurtige skridt direkte hen mod Cally så han stod helt henne ved hende, hvorefter han lavt hviskede til hende,
''du siger at du er fanget her, og det lyder som om at hvem enden ejer det her sted er ret så modbydelig, kan jeg især se på dine sårede vinger. Hvis du vil så kan jeg få dig ud herfra, jeg kan tage dig hen til hvilket som helst sted i krystallandet, hvis blot du ønsker det.''
Det var den her slags ting som Elios tit gjorde, han elskede nemlig at snakke med folk og hjælpe folk, og han hadet når nogle sårede en anden person, eller var modbydelig overfor dem.
Whats crazier than seeing and not believing?