Talia

Talia

Krystalisianer

Neutral God

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 22.06.2017 22:07
Den lille landsby havde vidst sig at være et rent eventyr i sig selv. En masse forskellige folk, med forskellige personligheder. Hun havde oplevet ubehag men også at kunne grine og smile med personer omkring sig. Specielt børnene der løb rundt på markerne når pligterne ikke var for mange, havde hun især fundet stor glæde ved at tulre rundt med. Det havde ført til leg, smil og glade stunder. Noget der tankede mere op end noget andet kunne gøre. Næsten da.

For Talia var og blev afhængig af en eneste ting, som aldrig ville kunne undværes i hendes liv. Vandet. Det kaldte hende altid til sig, om det var havet, åer eller søer af forskellig art. Hun gik forbi de brede barkede træer, over det mosede underlag på de bare fødder, mens lyden omfavnede hende. Lyden af brussend evand der slog mod sin egen overflade og sten under sig. Og her så hun det. Et vidunder uden lig andet i denne verden. Vandet brussede frem og dannede et smukt vandfald som elementaleren betragtede med store øjne hvis farve havde en stærk lighed til det skummende vand.
Uden omsvøb eller tanke på den lyse kjole der lå blødt om hendes krop, sprang hun ned i det klare friske vand og mærkede næsten med det samme hvordan de forenede sig. Hun tog ikke fuld skikkelse af sit eget element, men var mere gennemsigtig og vandlig i sit udseende. Hovedet kommen oven vande igen, grinende og med stor glæde. Det eneste som ikke tog en mere usynlig form var det våde tøj på hendes krop, bestående af den lyse kjole, alt andet, selv hendes hår, bevægede sig bølgende og som vand i let bevægelse.
Aileen

Aileen

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 168 cm

Mong 23.06.2017 16:25
frem og tilbage gik en skikkelse. det var Aileen. hun var stresset. de havde en forestilling om to dage og den person hun var supliant for var syg og hun skulle huske alle replikerne og udtrykne. hun skulle spille et halvdyr. hun vendte sig hurtigt da hun hørte et plask. hun vidste godt hun var i nærheden af vand men hun vidste ikke at der var andre. hun rystede på hovedet og hendes øre forsvandt og et par halvdyr øre kom frem i stedet for. hun så ned på replikerne igen og begyndte at  øve sig igen. hun skulle lærer halvdyrenes sprogs igen. hun kunne lidt af alle sprog men halvdyrs sprog var ikke det hun elskede mest. hun satte sig ned på en sten og begyndte at tale højt med sig selv til hun hørte en eller anden grine. hun tog manuskriftet under armen og gik mod vandet hvor hun så en gennemsigtig krop. hun glippede med øjnene. hvad fanden. det havde hun aldrig set før.

Aileen satte sig ned ved breden og så mod denne skikkelse. "øhm... hej" at Aileen stadig havde dyre øre havde hun glemt alt om. men nok fordi hun tit øvede den evne at den føltes så normalt på hende. hun så mod skikkelsen og kunne ikke lige sige hvad hun var. men indtrassant det var hun. Aileen havde heller ikke så tit set elementaler. hun havde ellers set lidt af hvert på sine rejser.
hun håbede skikkelsen kunne snakke hendes sprog ellers skulle Aileen til at indstille sin hjerne igen. og det var ikke det hun havde mest lyst til. ikke når hun ikke var sikker på hvad hun var.
Talia

Talia

Krystalisianer

Neutral God

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 27.06.2017 22:56
Talia plastede rundt i vandet, dykkede under overfladen og kom op igen, med en blød latter der fyldte luften. Hun elskede at være tilbage i sit rette element, og følte sig så sikker og beskyttet at hun ikke engang bemærkede at en anden kom hende nær. En kvinde, hvis stemme bragte hende tilbage til den virkelige verden igen. En smule forskrækket, men stadig med et bredt smil på læben, vendte hun sig mod stemmen. "Goddag!" svarede hun varmhjertet og kiggede på den smukke unge kvinde foran sig. Mennesker kunne være umådelig smukke skabninger til tider, og Talia måtte da også indrømme at dette var en pænt eksemplar. Øjnene gled op og standsede ved de lodne dyreøre der stak frem, og Talia blev pludselig helt i tvivl om det var et menneske. Hun havde hørt at det mest var mennesker der befandt sig dette sted, men halvdyr kunne vel ligeledes også leve her?

Uden hæmning kiggede Talia nysgerrigt på ørerne og lagde ganske langsomt hovedet på skrå. Hendes egen gennemsigtige tilstand, og vandligende udseende skænkede hun ikke nogen tanke. For hende var det lige så normalt som nat og dag!
Aileen

Aileen

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 168 cm

Mong 28.06.2017 13:03
Aileen havde glemt alt om sine dyreøre. hun så hvordan skikkelsen i vandet lagde hovedet på skrå og Aileen så undrene på hende. hvorfor kiggede hun sådan på Aileen. hun smilte venligt og spurgte roligt. "hvorfor stirre De sådan på mig?" hendes øjne var menneskeagtige men det var kun hendes øre der lignede et dyrs.
men hvorfor lignede det at denne kvinde var gennemsigtig. var det mon et synsbedrag. eller var det..... ET SPØRGELSE!!!! Aileen blev helt bleg i et kort sekundt. spørgelser fandtes da ikke? gjorde de? måske var det bare et synsbedrag... ja det måtte det være. for et spørgelse kunne da ikke være i vand vel?

"undskyld jeg spørger så ligefrem men... er De et spørgelse?" hun var lidt nervøs for at spørger da det ikke var det mest normale at spørger om jo. men hun måtte vide det. de brungrønne øjne så meget nysgerigt på pigen i vandet. 
Talia

Talia

Krystalisianer

Neutral God

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 07.07.2017 23:29

Talia blinkede et par gange, glemt at hun faktisk stirrede på den anden foran sig, og smilede undskyldende til hende. ”Undskyld, jeg synes bare dine øre er flotte” svarede hun med et smil på læben og lagde hovedet lidt på skrå igen, stadig med blikket på den anden men mindre stirrende denne gang. Hun var faktisk ikke sikker på at hun havde mødt et halvdyr før. Den andens pludselige reaktion ved at virke en smule mere forbløffet, og faktisk også som om blodet forlod hendes kinder, fik Talia til at rynke brynene og kigge bekymret på hende. ”Er du okay?

Spørgsmålet kom en smule bag på hende, så meget at hun kiggede ned af sig selv en smule forvirret og løftede det gennemsigtige arme op. Her begyndte det at dæmre en smule for hvorfor den tanke måtte være strejfet den fremmed kvinde. Talia smilede og rystede på hovedet og kiggede op igen. ”Nej.. Jeg er en.. Oh.. jeg kan godt huske hvad i landboere kalder det!” hun løftede en finger og svingede den lidt rundt mens hun kiggede eftertænksomt ned i vandoverfladen. ”Ele… Elementaler!” hun løftede hovedet triumferende med et stort smil på læberne. Hvad element hun hørte til, var nok relativt nemt at gætte.
Aileen

Aileen

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 168 cm

Mong 08.07.2017 14:00
"Mine øre?" hun sagde det med lidt undre i stemmen og tog hånden op og mærkede på hvor hendes ører normalt sad. hun grinte og kørte sine hænder over dyre ørene. "nårh de øre... jo ser De det er ikke mine" hun nikkede og ørene forsvandt og hendes normale menneske øre kom fra igen. hun smilte og da hun blev spurgt om hun var okey trak hun lidt på smilebåndet. hun vidste det ikke. for vis pigen her var et spøgelse var hun nok ikke okey.

hun ventede lidt til pigen fortalte om hun var et spørgelse. da hun sagde hun ikke var ånede Aileen lette op og så på pigen imens hun tænkte. hvad var hun. ihvert fald ikke noget Aileen havde set før. da hun sagde det glad med et smil grinte Aileen lettet op. "okey det er jo en anden side af sagen jo. Vis De havde været et spørgelse kunne jeg heller ikke forstå at De kunne være under vandet, men... Elementaler, hvad gør I helt nøjagtigt?" spurgte hun og var faktisk meget nysgerig omkring denne race hun ikke kendte. vis hun lærte den at kende kunne hun måske en dag selv forvandle sig til en.
Talia

Talia

Krystalisianer

Neutral God

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 19.07.2017 22:28

Talia kiggede på kvindens bevægelser som hun lod fingrene glide over de pelsede øre, men måtte alligevel komme med en lille lyd og et let hop da de uden videre forsvandt for at blive til normale menneskeøre igen. Hun sad for en stund med let åben mund, og lod det synke ind at kvinden nok med stor sikkerhed havde evnen til at ændre noget eller hele sit udseende efter udseende. ”Ooh
Talia kiggede fascineret på den andens reaktion over at hun ikke var et spørgelse. Talia var faktisk usikker på hvad et spørgelse i bund og grund var. Nogen havde fortalt hende engang at det skulle være noget rest af de døde – men talia var ikke død så det kunne hun så absolut ikke være. Hun grinede let og satte hovedet på skrå igen, men fik et mere overvejende udtryk af eftertænksomhed ved spørgsmålet. ”Øhm.. Vi plejer ikke at gøre så meget..” svarede hun en smule forvirret over spørgsmål og smilede skævt. ”Jeg kommer fra havet, mit element.” faktisk kunne man godt sige at Talia var vand, der havde påtaget sig en menneskelig skikkelse, der lige nu mindede mere om vand end menneske. Talia løftede sig, og satte sig på kanten af bredden, hvortil hendes hår og lidt af hendes overkrop, genvandt et mere fast udseende fremfor vandeligt.
Aileen

Aileen

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 168 cm

Mong 20.07.2017 18:03
ja talia gættede rigtigt. Aileen kunne ændre sit udseende. men det tog meget chakra fra hende når hun prøvede. hun smilte over talia sad måbene tilbage da ørene forsvandt. "man kan sige jeg låner folks udseende eller dele af dem for en tid. og når jeg, øhm øver mig på roller låner jeg som regl dele for at styrke min chakra." forklarede hun med et smil og kløede sig lidt på armen og grinte lidt da det lød helt dumt at låne dele fra andre.
hun så på Talia da hun forklarede at hun kom fra havet. intrassant. "spændene. så De er lidt som en del af vandet kan man sige?" spurgte hun og så på imens hun kom op på breden og dengennemsigtige hud blev ugennemsigtig igen som menneskehed jo nu engang var. det var spændene at se nye ting hun ikke havde oplevet. men vis de havde et element hver var det måske derfor de ikke havde været til Aileens forestillinger, de kunne ikke forlade deres element i længere tid?
Talia

Talia

Krystalisianer

Neutral God

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 22.07.2017 16:43

Talia lyttede med ivren til ordene. Det var dybt fascinerende og Talia havde slet ikke tænkt på at der fandtes så mange forskellige former for magi der kunne gøre netop dette. At ændre udseende efter ønske! Dybt fascinerende og det måtte da også være ubeskrivelig praktisk! Talia kunne faktisk godt benytte sådan en evne, men nu var hun alligevel ikke utilfreds med det hun allerede kunne. Om det var magi eller hvad det egentlig var, var hun faktisk meget uvidende omkring. Talia havde ikke så stor erfaring med andet end at være som vandet var mest. En del af det, og en der kunne bevæge det en smule efter ønske. Noget hun var overbevidst om at vandet tillod hende, og ikke fordi hun var speciel. ”Roller? Det lyder virkelig spændende!” svarede hun energisk med nysgerrighed i stemmen. For hende lød det ikke spor dumt, men det var nok også mest fordi hun jo ikke var helt bekendt med hvad hun mente.

Talia smilede og trak let på skulderne. ”Ja, det kan man godt sige.” Talia fortsatte med at have sine ben nede i vandet, som hun svang let frem og tilbage, hvilket medførte en let vandplasken. En beroligende lyd i Talias øre. Lyden af hjem og ro, når vandet skvulpede. Vandfaldet havde også medbragt den fantastiske lyd af klukken. Det var virkelig hendes rette element. ”Der er bare ikke så mange af os. Især ikke heroppe!” uddybede hun en smule. Vandet var en vigtig del af hendes overlevelse. Var luftfugtigheden for lav, eller var hun væk fra vand i længere perioder begyndte livet at forsvinde ud af hende – hun kunne mærke at det afkræftede hende i hvert fald.
Aileen

Aileen

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 168 cm

Mong 24.07.2017 15:55
Aileen vidste ikke hvordan man ellers forklarede det men at hun havde roller var jo rigtigt nok. hun var jo ikke skuespiller for ingen ting. hun lagde sig ned ved breden hun var ved og lyttede til Taila da hun sagde det lød spændene. "vis De for tid på et tidspunkt kan De da komme til et af vores stykker" hun var bare ikke sikker på at hun havde lyst til at se dem optræde. 
Aileen var ganske tilfreds med at ha den magi hun havde. hun havde dog svært ved at føle om det var aktiveret eller ej. hun så ned på sit manuskrift og så på Talia. "det er nogle gange svært at finde ud af hvad man siger når man læser et manuskrift, for jeg har ikke lært alle sprog fuldt ud." sagde hun lidt tænkene og var ikke sikker på hun havde det hun havde på manus rigtigt.

Aileen lyttede da hun sagde hun var en del af vandet men at der ikke var mange af dem var nu lidt sørgeligt. Aileen så ned på det bevægende vand og prikkede til vandet. "det er da helt vildt trist. har i været jagtet? eller er det bare ikke til at finde andre af jeres slags" spurgte hun med nysgerighed i stemmen. hun vidste nogle racer havde været jagtet men var det også det med denne race.
Talia

Talia

Krystalisianer

Neutral God

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 31.07.2017 23:07
Talia blinkede uforstående overfor ordene der blev udtrykt men smilede stadig varmt og venligt. "Det vil jeg da gerne? Men... hvad er et stykke?" Talia havde ingen forstand på hvordan landbeboere begik sig, deres skikke eller andet i den retning. hun havde lært visse ting, men det kulturelle var ikke ligefrem det hun havde hørt mest om. Så disse "stykker" tog hun for bogstaveligt til hun troede det kunne være den rigtige mening.
Det lød spændende, selvom Talia stadig ikke var helt sikker på hvad de præst snakkede om, andet end Aileens beskæftigelse i hverdagen. Det blev vidst nok kaldt arbejde, men Talia var ikke helt sikker. "Sprog er også svært.. Jeg kan vidst kun to.. Og jeg er ikke engang sikker på at det ene kan betegnes som et sprog" grinede hun varmt.

Talia trak let på skulderne med et let træk i den ene side af munden. "Jeg er ikke sikker. Jeg har hørt legenderne om da vi var den eneste race på jorden.. Men at de fleste gik i dvale. Jeg tror også jeg har sovet i mange år" svarede hun lidt forvirret og kløede sig under øret. "Magi har en stærk indvirkning. Jorden har som vi alle en chakra, og når den udtømmes eller på anden vis gøres fortræde, skader det os alle.." prøvede hun at forklare, men var ikke sikker på om hun egentlig gav meget mening. Det var nok ikke alle der vidste hvordan elementalere fungerede.
Aileen

Aileen

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 168 cm

Mong 01.08.2017 20:41
aileen så på hende da hun spurgte hvad et stykke var. ja det var et godt spørgsmål. hvordan forklarede man det mon. "øhm. et stykke er.... jo ser du det er som at lege, men med nogle der har fortalt hvad du skal sige og gøre. det er faktisk meget specielt" hun kunne ikke finde på andre ord for et stykke. hvordan skulle hun dog forklare det anderledes end at lege.
hun smilte forsigtigt og nikkede. ja sprog var svært og især vis man ikke forstod hvad man sagde. hun lagde hovedet på skræ og så på Talia med et smil. "hvordan lyder dit sprog?" spurgte Aileen nysgerrigt. hun kunne godt lig at høre folks sprog når hun ikke kunne dem.

Aillen sad næsten helt ude på kanten da talia fortalte om legender og at sove i mange år. Aileen havde aldrig hørt om det før. hun havde aldrig hørt om at folk kunne sove i mange år. måske dø og så genopstå men de var jo ikke faldet i dvale. "spændene" sagde hun og lyttede nøje efter. chakra. ja vis folk havde det hvorfor så ikke jorden?
Aileen

Aileen

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 168 cm

Mong 01.08.2017 20:41
aileen så på hende da hun spurgte hvad et stykke var. ja det var et godt spørgsmål. hvordan forklarede man det mon. "øhm. et stykke er.... jo ser du det er som at lege, men med nogle der har fortalt hvad du skal sige og gøre. det er faktisk meget specielt" hun kunne ikke finde på andre ord for et stykke. hvordan skulle hun dog forklare det anderledes end at lege.
hun smilte forsigtigt og nikkede. ja sprog var svært og især vis man ikke forstod hvad man sagde. hun lagde hovedet på skræ og så på Talia med et smil. "hvordan lyder dit sprog?" spurgte Aileen nysgerrigt. hun kunne godt lig at høre folks sprog når hun ikke kunne dem.

Aillen sad næsten helt ude på kanten da talia fortalte om legender og at sove i mange år. Aileen havde aldrig hørt om det før. hun havde aldrig hørt om at folk kunne sove i mange år. måske dø og så genopstå men de var jo ikke faldet i dvale. "spændene" sagde hun og lyttede nøje efter. chakra. ja vis folk havde det hvorfor så ikke jorden?
Talia

Talia

Krystalisianer

Neutral God

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 08.08.2017 12:31
Talia så en smule forvirret på hende, men forsøgte at ligge to og to sammen alligevel, selvom det lige nu ikke føltes som noget simpelt regnestykke. "Oh, okay.. Er det for andre eller?" Hun havde jo nævnt at hun kunne komme at se det, så det var vel noget der var tilgængeligt for andre at se.
Talia åbnede munden for at svare, men denne gang på hendes eget sprog. Der var garenteret forskellige dialekter alt efter hvorfra elementaleren kom og hvilken slags. Hun var af vand, så hendes stemme var derefter. Blød og bøjelig, men med kraft. Det kunne sammenlignes med lydet af vand der bevægede sig blandet med de soniske lyde en hval foretog sig når de kommunikerede med hinanden. Hun lukkede munden igen og smilede til den anden

Talia smilede skævt, men havde også lidt mere alvor i det ellers bløde og blide ansigt. "Der skete noget engang. Noget der vækkede os, nogen af os i hvert fald, og nu.. Jeg føler mig ikke så stærk som jeg engang var" svarede hun med et let skuldertræk og hvilede sig med armene på kanen. Efter dvalen følte hun sig meget mindre og skrøbelig.
Aileen

Aileen

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 168 cm

Mong 09.08.2017 18:26
Aileen smilte til Talia og nikkede. "ja det er for alle. det er noget vi laver for at underholde folk." sagde hun og nikkede og da hun talte igen forstod Aileen ikke noget men hun lyttede nøje efter. hun forstod ikke meget af det. men det lød smukt måske hun kunne lærer det på et tidspunkt? men ikke nu. nu var det halvdyr hun skulle lærer. hun var ganske rolig angående denne kraft der lå i dette sprog. Aileen kom til at tænkte *hun ville være en god skuespiller* imens der blev talt.

hun så på hende da hun så alvorlig ud. hun lagde hovedet på skrå og så på hendes ellers så smukke ansigt. hvad mon havde vækket dem? "det lyder da ikke godt at du ikke føler dig stærk. måske du bare skal finde ro til at finde styrken igen?" sagde eller spurgte hun. hun var ikke selv sikker. hun så på vandet og lagde en hånd ned i det og mærkede det imellem fingrene. det var dejligt blødt og rart. "vis du for styrken igen kan du måske hjælpe din art" sagde Aileen der ikke vidste om det fungerede sådan men hun ville da gerne hjælpe vis hun kunne.
Talia

Talia

Krystalisianer

Neutral God

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 15.08.2017 18:08
Talia havde i hvert fald en ide nu, hvad dette teaterstykke nu engang betød. Det var en leg, hvor andre besluttede orderne og handlingen, som man opviste for folk. Underligt i hendes hoved, men det var der rigtig mange ting på landjorden der var!
Talia smilte skævt som hun var færdig med at tale på sit modersmål, som ingen andre syntes at forstå end hende egen slags. Hun havde ikke mødt nogen endnu i hvert fald.

Talia smilede roligt og trak ganske let på skulderne. "Det er ikke nødvendigt for mig at være så stærk som jeg var før, selvom man hurtigere føler sig træt og udtørret." Da hun var på sit højeste var inden hun gik i dvalen. Jorden havde lidt efter det, så vidt hun havde forstået.
Talia kiggede nysgerrigt på kvinden. "Måske, men det afhænger mere af verdens styrke end af min eller de andres. Vi blomstre frem af den, af elementerne. Når de svækkes, svækkes vi. Den sidste tid på jorden har været en prøvelse, og jeg har hørt fortællinger om hvorfor. Jeg frygter ikke vores udryddelse, for det ville være selve jordens forsvinding hvis vi gør. Så vidt er vi ikke" fortalte hun afslappet og med en filosofisk stemme. Hun følte sig helt sikker i den tro hun havde om at jorden ikke gik under og elementalerne overlevede så længe jorden gjorde. Alt andet kunne hun ikke forstå.
Aileen

Aileen

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 168 cm

Mong 19.08.2017 17:09
Aileen var dog glad for at høre dette sprog. noget hun ikke forstod men noget hun gerne ville lærer. hun var glad for vis Talia her ville se deres stykke. og forhåbenligt nyde det. Aileen smilte venligt.

da hun talte om at jorden gjorde hende stærk når den var stærk og svag når jorden var svag så Aileen på vandet. "så vis vandet blev udtørret på jorden blivet det deres død?" hun tænkte det nok ikke skete men det ville være sørgeligt. hun ville da ikke ha nogle døde pga en menneskelig fejl. hun håbede dog på at talia ville overleve.
"forresten jeg har helt glemt at præssentere mig. jeg er Aileen." sagde hun og håbede at hun ikke ville skræmme hende væk. men synes det var okey at sige sit navn.
Talia

Talia

Krystalisianer

Neutral God

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 23.08.2017 22:51
Talia var ikke helt sikker på hvor dette stykke skulle foregå, men hun kunne vel følge efter Aileen hen til det når tiden var? Hvornår det skulle spilles var faktisk også ganske ukendt. Men den tid den sorg så at sige. eller glæde. Hvordan man nu så på livet.
Talia bed sig let i læben og nikkede langsomt. "Det vil jeg tro. Jeg har kun hørt om et sted der skulle være forladt for al fugt i verden.. Han kaldte det en ørken" Et gys gik igennem kroppen på den lille vandelementaler som hun sagde det. "Modbydeligt sted.." men chancen for at den frodige jord hun nu befandt sig ved ville udtøre var minimale. Om ikke andet håbede hun at hun kunne nå tilbage til havet, skulle der ske noget så drastisk.
"Mit navn er Talia" svarede hun varmt tilbage med et smil på læben.
Aileen

Aileen

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 168 cm

Mong 10.09.2017 15:59
Aileen smilte hun kunne godt forestille sig at sådan en ørken måtte være det væreste for en der havde vand i sig. hun kom dog i tænkte om noget. "men hvad med det i en ørken man kalder.... kalder.... øhm... når ja en oase" spurgte hun jo da det var et vand sted. hun så på talia og smilte varmt. "hygeligt at møde dig Talia" hun så på de smukke blå øjne Talia havde og det smukkere hvide hår. "hvor længe kan du være væk fra vandet? " spurgte hun da hun kom til at tænke på at stykket jo varede godt og vel 2 timer. og der var en halv time der over hvor de lavede stykket og en halv time tilbage her til.
Talia

Talia

Krystalisianer

Neutral God

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 19.09.2017 15:34

Talia blinkede et par gange og så en smule undrende ud i ansigtet. ”En oase? Hvad er det?” hun vidste det vitterligt ikke, da hun aldrig nogensinde havde befundet sig i en ørken i hele sit liv og højst sandsynligt aldrig nogensinde kom til det! Ikke hvis hun kunne undgå det i hvert fald.
I lige måde” svarede hun varmt, med et bredt smil på læberne. Det var altid rart at møde nye folk, specielt de venligsindede af dem! Og det var Aileen i hvert fald ifølge Talia.
Talia lænede sig til bredden og trak lidt på skulden. ”Et par dage. En uge måske. Jeg har ikke været oppe længere end et par dage i hvert fald, men så drikker jeg også noget vand der tager den værste følelse af indtørrelse” svarede hun med et smil på læben. ”Hvornår starter stykket da?” spurgte hun ind til. For hun ville virkelig gerne se det, men ville også gerne undgå at føle sig som indtørret aske
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 2