Eclipse så på skikkelsen med et forvirret udtryk i øjnene da vedkommende rørte ved hans pande, og i det han blev rørt, splintredes den flimrende skygge sig i tusind stykker og han var igen alene. Han kiggede rundt, og så så ned ad sig selv. Hans ben var blevet til sten, faktisk var hele hans krop langsomt begyndt at blive til sten, og han kunne intet gøre. Han kæmpede for at komme fri, men for hver gang han rørte på sig blev han hurtigere og hurtigere forstenet. Lidt efter lidt begyndte han at krakelere, og faldt sammen til støv på jorden.
Sollyset fra vinduet ramte ham varmt i ansigtet. Eclipse begyndte at bevæge sine fingre lige så forsigtigt, og langsomt åbnede han øjnene. Han var svimmel, og hans øjne kunne ikke finde et punkt at fokusere på i nogen tid. Da han havde fået synet tilbage skævede han til siden og ud i rummet. Hvor er jeg? Han følte sig umådelig svag, og sulten. GUD, hvor kom den hungrende sult fra? Han flimsede lidt med øjnene da han i et forsøg prøvede at sætte sig op. Han kunne knapt røre en muskel. Han havde nærmest ingen kræfter til at sætte sig op.
I det han havde forsøgt at sidde oprejst, kom der en healer ind i lokalet, og skyndede sig hen til ham. "Du er vågnet!" lød hun forbløffet og hjalp ham op at sidde. De havde nærmest været ved at opgive håbet for ham, men de kunne ikke få sig selv til at smide ham bort, eller lade ham dø; Han lavede en slags tornerose; alt fungerede optimalt, men han ville bare ikke vågne.
"Hvad er der sket?" Spurgte han, endnu mere forvirret end før. Han kunne ikke huske noget om nogen ulykke han havde været ude for. Faktisk kunne han ikke huske det sidste han havde lavet; Andet end at han havde læst en bog om magi på sit værelse; Men det var jo.. flere år siden?
"Ham som fandt dig var en ældre herre." Sagde hun forklarende og tjekkede Eclipses øjne og snakkede så videre, "Du var meget slemt tilredt. Og du ville ikke vågne igen." Hun skrev ned i en lille bog.
"Okay..?" Han forstod informationen, men han forstod stadig ikke hvordan det kunne være gået til. Han kløede sig svagt i hovedet.
"Kan du huske hvad der skete?" Spurgte heleren, og skriblede ned i sin notesbog.
"Nej. Jeg har ingen anelse om hvor jeg er. eller hvad jeg laver her." Svarede han opgivende, og lagde sig tilbage i sengen, stadig en smule siddende. Hurtigt skyndede heleren sig at spørge ham; "Kan du huske hvad du hedder?" Hun hævede et øjenbryn. "Ja da, Eclipse Gwaudin... Ja Eclipse Gwaudin." Han følte lidt at der manglede et eller andet, men nu så han selvsikkert op. Heleren nikkede og skriblede videre, og så kom lægen ind og hun forklarede ham om hvad der var sket. Han så mild ud af natur, og han havde lange ører ligesom en elver. Håret var brunt og krøllet. "Hej Eclipse." Han satte sig ved hans sengekant. "Vi har passet på dig i nogle år nu. Du har simpelthen ikke ville vågne."
"Så jeg har været i en koma?" Spurgte han stille, og ville vide besked om hvad fanden der foregik. Lægen nikkede kort, "Ja noget i den stil. Du er velkommen til at kontakte din familie, ellers råder vi dig til at blive her lidt endnu indtil du har styrket dig. Der er en som vil komme med noget mad til dig." Tanken om mad fik Eclipses mave til at rumle en smule. Han bed sig lidt i læben og prøvede igen at huske, "Jeg.. øh.. okay." Han tav. Lægen så på ham, en smule mere seriøst, "Vi formoder at du lider af en slags hukommelsestab. Men Du må ikke anstrenge dig for meget for at huske. Bare tag den med ro de kommende dage." Han rejste sig fra sengen og gik ud af lokalet, og heleren fulgte efter.
"Jeg hvad?" Han sad og så lidt paf frem for sig. Han tog sig til hovedet igen. Er det derfor jeg ikke aner hvad jeg laver her? Hvor længe har jeg været væk?