Nyxx Is Needy!

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 03.05.2017 20:34
Well.. Eftersom jeg er forholdvis ny inde på siden, så er jeg ikke rigtig kommet i gang... 

Alexander Black.

- Loyal - Syg humor - Charmerende - Beskyttende

- Paranoid - Humørsvingninger - isoleret

*Til denne varulv søger jeg lidt af alting, det kan være alt fra kærlighed til kampe. 

Saharah Sunfury.

- Kretiv - Loyal - Smidig - Adelig

- Ingen følelser - Tørsten 

*Her tænker jeg der gerne måtte findes en skaber til hende, dog er kravet dette skal være en mand og han skal være ældre end 700 år.

*En person der måske viser hende at det ikke er "farligt" at vise sine følelser på trods af man måske har været udsat for noget i fortiden. 

*ellers lidt af hvert.

Kahn Oracu.

- Smidig - god jæger - kreativ

-Asshole - Temperament - sadist

*Her søger jeg ørkenelvere der eventuelt kender ham fra da han var barn, dette kræver dog personen er ældre end 356. 

*Kunne være sjovt at smide kærlighed efter ham

Matthew Kane.

- Rolig - Loyal - god med et sværd 

- Fortiden - Alkohol

*Søger en han måske kunne tjene igen, kvinde eller mand, ond eller god. 

*Måske noget kærlighed, bemærk han ligner en på 45!

Yennifer Lanchester.

- Blid - Hendes ugleside - Bueskydning - Empatisk

- Stockholm syndrom - Hukommelsestab - Blod - Engel

*Søger nogle fra mørkets hær der måske ville "Tage sig af hende" som man nu tager sig af en slave.

Andy

Andy

Non-Binary Goddess

890
karakter

Andy 04.05.2017 01:44
Okay.... Nu har jeg undersøgt dine karaktere grundigt og brugt omkring en time på at udtænke ting til dig hvis det er.

Tråd ideer til Alexander:
Sarká: - Sarká er en halv udød, varulv. Hun er en kampglad dame der ende med at blive bidt af Rafixul for et par måneder siden. Hun bær nu hans barn selvom det er det sidste hun ønsker, men det er nu hent selvom hun har sin egen unikke måde at skille sig af med barnet. Her tænkte jeg at de enden kan have kærligheds relationen fordi hun har brug for hjælp lige nu eller kamp relationen. For hun er meget kampglad, men lige nu er hun svækket grundet barnet hun har overvejet at skære ud. Men har ikke kunne følelsesmæssigt. Dog ønsker hun ikke selv at klare et barn. 
Marie: - Marie er KL's mest normale karakter. Intet spændende. Hun er en bondepige hvis by blev ødelagt da mørkets hær marcherede på hovedstaden og nu har hun efterladt byen og rejser bare rundt i verdenen fordi hun ville føle livet istedet for at blive ved med at klare gården. Hun har det med at forelske sig i folk som varulve og dæmoner...

Tråd ideer til Sahara:
 Atropa: - Hvis nogen er positiv og livsglad, så er det Atropa. Hun spreder glæde og kærlighed hvorend hun går! Hun nægter at folk må være kede af det og vil gøre alt i hendes magt for at hjælpe folk. Hun ville intet problem have med at gøre alt i hendes magt for at hjælpe Sahara til at få sine følelser tilbage i livet om hun så skulle tage til verdens ende!
Anaîs: - Nymfoman, Heks og Kattedame. Disse er ord der beskriver Anaïs godt. Hun elsker at tirre folk indtil at gøre ting og leger tit med folk gennem spil af spundende ord og løgne. Hun ville kunne bringe Sahara i kontakt med folk der ville kunne hjælp, men i Anaïs stil har det sin pris at hun hjælper en. 

Tråd ideer til Kahn:
Izvara... - Du har allerede en tråd med hende her. xD
Ouro: - Ouro er et meget ungt halvdyrs slange menneske. Han er dog lige nu fanget i Kzar Mora som kæledyr (slave) til en af dets krigere som for det meste tager ham med på jagt, men Ouro sniger sig tit væk under disse jagte og laver andre ting. Han er kærlig og sød, men efter lang tid med tortur og hjernevask er han blevet bundet til sin herre hvis ord er lov. Jeg synes bare det kunne være interessant at se dem sammen på et tidspunkt da Ouro og Kahn begge har slange træk som Ouro ville blive forvirret over.

Tråd ideer til Matthew:
 Isabella Rouge: - Isabella er en adelig "ondskabsfuld" kvinde der stille samler krigere fra nær og fjern. Ingen ved helt endnu hvorfor hun samler dem sammen på et sted, men nogen tror det er fordi hun har tænkt sig at bruge dem til nedlæggelsen af fjendtlige adels huse. Hun ville godt kunne tænke sig at ansætte Matthew, men! Der er det twist at han ville være tvunget til at gemme hvad han er da hun er berygtet for at jage Dæmoner. Hun hader dem grundet deres konstante plagen af hendes liv og derfor tænker hun ikke to gange over at dræbe en dæmon hvis chancen opstår. Dog ville hun ansætte ham hvis han skjulte det for hende og hun ikke fandt ud af det. Kærlighed ville endda kunne opstå mens han arbejdede for hende og hvis man skal tænke langt langt frem så, så kunne det være interessant at de kunne komme sammen og hun da finder ud af det. Så ville hun udvikle sig virkeligt meget grundet en af hendes grund tanker er "Død til alle dæmoner, for beskyttelsen af alt jeg elsker" men så ville han være begge. 
Safira: - Safira er en heks og datter af en dæmon. Kriger af mørkets hær og... Forvirret. Hun har tjent mørket hele hendes liv og ville kunne ansætte ham personligt til at beskytte hende, men hun ville have bagtanker. Hun har det med at finde folk med stærkt magisk potentiale og så forelske sig med dem. Hun bruger derefter personen til at skabe et "barn" med dem og så enden efterlader de hende og ellers kan hun risikere faktisk at forelske sig i dem og så skaber hun ikke "barnet" men lader det faktisk leve, men det er endnu ikke sket da alle hun har været sammen med har været forfærdelige mod hende.

Tråd ideer til Yennifer:
 Safira: - Hun er en del af mørkets hær og har intet problem med slaver. Hun ville sagtens kunne tage sig af hende, men når du siger det og jeg siger det tror jeg der er forskel i hvad vi mener. Safira ville ikke være en rar herre at være under da hun tit laver magiske eksperimenter og forskning, men hun ville ikke udsætte Yennifer for dem da hun stadig er menneskelig og ikke ønsker at skade nogen helt uden en grund og hvis Yennifer var/er hendes slave så ville hun bruge hende til ting som at lære hende ting og få hende til at hjælpe til med eliksirer og ritualer. 

~ Jordy ~
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 04.05.2017 16:37
Jeg elsker alle dine ideer Andy <3 

Til Alexander:
-Tænker faktisk at Sarká ville passe godt sammen med ham, da han uden tvivl ville beskytte hende, nu hvor han ved hun er gravid. Han ville sikkert også kunne finde folk der kunne hjælpe hende af med barnet, hvis det i så fald er hun kan overtale ham til det er det bedste. 

Til Saharah;
- Syntes faktisk begge af dine karakterer lyder spændende og har været inde og læse lidt om dem. Så her er der mulighed for dem begge. Når du siger en pris for hjælpen, hvad skulle det så være? Sex? xD

Til Kahn::
- Kahn ville ende med at ligge sig til at dø over Ouro er så sød, men uden tvivl en vidunderlig plan!

Til Matthew:
- Elsker ideen med Isabella Rouge, eftersom han det eneste der nærmest viser han er dæmon er hans øjne, men det kan han vel altid lyve sig fra. Der er ikke nogen tvivl om det bliver halv svært for ham at skulle skjule det, men han ville gøre alt i sin magt, i hvert fald hvis han får et job, måske kommer Isabella til at kende hele hans navn og han skal derfor måske adlyde ALT hun siger? 
- Safira lyder også spændende på trods hun er lidt psycho, men jeg er frisk! 

Til Yennifer:
- Uden tvivl 100% klar på  det, for var heller ikke en "kæle kæle" herre jeg søgte efter, men en som Safira ville være yderst oplagt.
Andy

Andy

Non-Binary Goddess

890
karakter

Andy 04.05.2017 17:40
Til Alexander:
 - Yay! Så er det vel en aftale. Så er spørgsmålet hvor de kan mødes og hvordan (og hvem der starter).

Til Saharah:
 - En pris ifølge Anaïs er ikke særligt tit sex. Hun er meget mere glad for at folk skal gøre ting for hende, eller blot tjenester som personer ville skylde hende. Med Atropa tror jeg vel bare spørgsmålet er som ved Alexander.

Til Kahn:
 - Se; Til Alexander

Til Matthew:
 - Isabella ville være ligeglad med hans øjne, især da hun selv har nogle øjne der ikke er menneskelige (hun er selv halvdæmon, men hader det). Synes selv det er den bedste af dem, ved dog ikke hvordan hun skulle få hans navn ud af ham.

Til Yennifer:
 - Yay. Safira kan få sig en lille slave hjælper! Yay! Se; Til Alexander ^^

~ Jordy ~
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 04.05.2017 17:54
Alexander:
- Jeg kan sagtens starte det, men ja, hvordan og hvor?

Saharah:
- Aah, jamen det kan sagtens komme på tale at Rah gør noget for hende Anaïs

Kahn:
- Hmm ja det er så spørgsmålet.. Kahn er lidt over det hele :)

Matthew:
- I saw that! Hmm, måske hører hun en samtale med ham og en anden hvor han så præsenterer sig? på trods af han ved det er det dummeste, men tænker han måske "melder" sig til Isabellas "hær" og så siger fulde navn ?

Yennifer:
- Tænker Kzar Dûn er oplagt ;) måske bliver der sendt bud efter hende og hun bliver fulgt til Safira af nogle vagter ?
Andy

Andy

Non-Binary Goddess

890
karakter

Andy 04.05.2017 23:44
Alexander: Sarká er lige nu omkring Medanien hvis det er og hun er rimelig nem at ligge mærke til... Både med mave og udseende generelt. En hver kro der er i nærheden er som hjem til hende.

Saharah: Anaïs kan være hvor som helst når som helst. Hun har det med at have kryptiske grunde til at være nogle steder og bryder tit ind hvorend hun lige føler for, så spørgsmålet er bare hvor.

Kahn: Ouro er lige nu i Kzar Dûn da han er et kæledyr til Völund som er en af mørkets krigere.

Matthew: Cool ide. Vil du starte den et sted?

Yennifer: Kzar Dûn er oplagt. Skal jeg starte den, så kan jeg sende bud efter hende.

~ Jordy ~
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 05.05.2017 08:55
Alexander:
- Han er lidt over det hele selv, så han kan sagtens komme til Medanien og jeg kan sagtens oprette det :)

Saharah:
- Altså Rah er lidt over alt :)

Kahn:
- Jamen måske kunne Kahn komme op til Kzar Dûn ? Skal bare gennemtænke hvad han laver der ;)

Matthew:
- Nogle præferencer ?

Yennifer:
- Opretter når jeg kommer hjem :)
Andy

Andy

Non-Binary Goddess

890
karakter

Andy 07.05.2017 00:26
Alexander:
 - Okay dejligt. Du starter den bare når du føler for det.

Saharah:
 - Atropa er overalt, og Anaïs er altid overalt. Men for det meste opholder Atropa sig i skove og Anaïs sig andre folks huse :P

Kahn:
 - Okay. Skriv bare hvis du får en ide, ellers kan du altid vente til Ouro kommer udenfor.

Matthew:
 - Hovedstaden hvor Bella normalt er? Ville det være en mulighed?

Yennifer:
 - Okay. Jeg kan også gøre det hvis det er? Så kan du få ordren med Safira sender vagten afsted med?

~ Jordy ~
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 07.05.2017 15:39
Alexander:
- Will do! <3 

Saharah:
- Kunne være meget sjovt at Anais dukkede op ved Rah :p

Kahn: 
- Tænker han måske tager ud og ser hvad det er for et sted sammen med de "nye rekrutter " og lader som om han er en af dem, men stikker af for at udforske stedet selv?

Matthew:
- Lyder meget optimalt :)

Yennifer:
- Dog skal jeg lige huske og sige at en af Krave's karakterer arbejder på at befri hende fra fæstningen :p Just as you know :) Men ja, det må du gerne 
Rolf

Rolf

Ham den fandens smarte

114
karakterer

Rolf 18.05.2017 21:55
Hej Nyxx!

Nu er jeg usikker på, hvor mange af disse karakterer du allerede har så meget i spil, at du helst vil spille med nogle specifikke - ligesom jeg håber at kunne være lidt flabet, og sige, at det er lettere at læse én karakter end... Du har vist samlet 9! :P

Rolf er en usympatisk, led, lunefuld og hævngerrig satan. Kan han bringes i spil på den ene eller anden måde, med en af dine karakterer?
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 20.05.2017 16:13
Hej Rolf! :)

Jamen jeg har sådan set gang i dem alle, men har lavet nye karakterer siden, som jeg endnu ikke har smidt ind i denne tråd :p 

De nye er Amira, Aviaia, Heather og Orphelia :) 

Tror sagtens vi kan smede ham sammen med en af mine :) 
Neph

Neph

Kaffepusher

954
karakterer

Neph 20.05.2017 16:39
Du er... du er en af DEM! De mytologiske væsener, som vandrer rundt på forummets sider, spøger (Højlydt) i chatten... og som har 40 karakterer, som de faktisk kan holde styr på xD
Rolf

Rolf

Ham den fandens smarte

114
karakterer

Rolf 20.05.2017 16:56
Stærkt, Nyxx.

Nu gik jeg øjeblikkeligt ind og læste de fire og kan se, at Aviaia og Heather ikke har været i spil endnu, hvorfor jeg tænkte, at det var nemt at vælge dem - men så er deres (og de andre tos) nuværende opholdssteder vist ikke så ekstremt store muligheder for Rolf, som desværre holder sig fra (særligt større) byer. Han er dog ekstremt mobil lige foruden dét.
Altså vil jeg først lige spørgte, om nogen af dem monstro skulle have en god grund til at færdes hvor Rolf også kunne være?

- Hvis ikke, så har du jo heldigvis mange andre karakterer! :)

Kan du komme på en særlig idé til Rolf?
Der er dertil et åbentstående tilbud til alle om, at blive involveret eller fanget i hans jagt på mortal enemy #1, men det kræver selvfølgelig stadig, at de overhovedet er i nærheden.
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 20.05.2017 20:11
Fuck you Neph <3

Yea Avi er typisk i piratbyen på diverse kroer, mens Heather er hvor hendes fars skib er :) Men hun kunne sagtens forvinde sig ud for at tage på opdagelse ( Heather altså) Ellers er der også Amira.. Hun er lidt over alt, eftersom hun tit ridder ud om natten i håb om at finde andre vampyrer hun kan få til at joine hendes coven :)

Altså jeg er med på alt, så længe min karakter ikke dør :)
Rolf

Rolf

Ham den fandens smarte

114
karakterer

Rolf 20.05.2017 20:46
Uhhh... Spændende hvis en vampyr falder over Rolf, selvom jeg nu helst ikke vil have ham lavet til en!
(Rettelse: Jeg kan se, at orker slet ikke kan blive til vampyrer - så der er i hvert fald ingen ko på isen lige mht. det i hvert fald)
Har du selv noget særligt i tankerne til en Amira/Rolf tråd?

I forhold til Heather, så har Rolf en kedelig tendens til, sommetider at tiltrække sig store mængder opmærksomhed, af mange forskellige årsager. Godt nok er han eftersøgt af relativt banale grunde, men han begår alverdens forbrydelser; og ganske ofte.

Med det mener jeg, at Heather sagtens kunne falde over ham, hvis hun er ude og omkring, i den ene eller anden sammenhæng - det er bare svært at se, hvordan der skulle komme noget konstruktivt ud af det. Rolf er jo ikke just en people-person :P
Det ville samtidig være afhængig af, om Heather mødte ham på en af hans sjældne ophold i civilisationen, eller ude i det fri. Der er meget høj sandsynlighed for, at Rolf starter noget ballade, i hvert fald, om det så er i forbindelse med Heather eller nogle NPC'er, er et åbent spørgsmål.

Måske Heathers far har en ork i sin besætning? Det kunne sagtens få Rolf til at opsøge hende, hvis hun alligevel er væk fra den mest voldsomme civilisation. Her ville han nok også forsøge at være en smule mere tilbageholden, da muligheden for at få fingrene i besætningsmedlemmet ville være større, hvis han ikke havde alle efter sig! Hvad ved jeg, måske Heather ville kræve, at Rolf så selv fandt en erstatning, først? Der er mange muligheder!
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 20.05.2017 21:09
Amira er adelig så hun drikker "rent" blod.. Sådan noget som engle eller mennesker. Umiddelbart ved jeg ikke hvad der skulle ske  eftersom jeg er ret lost xD

Altså Heather er et simpelt menneske og er pirat.. Så hun begår selv lidt forbrydelser i ny og næ. UUh syntes faktisk det er en god ide han har en ork med!!! Jeg tænker det er en god ide at komme på den gode side af Heather, for så kunne hun jo altid slæbe Rolf med sig på skibet ;)
Rolf

Rolf

Ham den fandens smarte

114
karakterer

Rolf 20.05.2017 21:16
Det lyder fandens cool! Så kan Rolf måske også mingle lidt med piraterne, hvilket nok skal være underholdende :P
At Rolf skulle være i stand til, at komme på den "gode side" af Heather lader jeg være op til dig, men jeg vil nu betragte det som højst usansynligt.

Men hvad siger vi, er Heather på udflugt et eller andet sted - hvilket Rolf får nys om, hvorfor han antaster hende? Vi er stadig i Medanien, går jeg ud fra, hvor henne?
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 20.05.2017 21:21
Altså Heather er en bitch med stort B.. Har voldsomt dårlige manerer og drikker som en mand xD Men lad os se! 

Ja men vi kunne godt sige i udkanten? Tænker Vesterdalene, da der ikke er så meget beboelse :)
Hobbit

Hobbit

7589
karakterer

Hobbit 30.05.2017 13:34
*Knækker fingre*

Alexander
Nærtliggende har jeg Alfaen for ulveflokken, hvis det kan friste til noget - men ved ikke lige hvilket scenarie der skulle udspille sig, andet end hun måske vil spørge ind til og vide lidt mere om hvem han er. Det er altid en skrøbelig process at tage nye ind, og Miranda er lidt nødt til at vide hvor han står jo!

I Medanien har jeg også ofte Anastasia til at rende rundt. Anastasia er en kunstner i form af dans og musik, men hun svindler også lidt ved siden af i et forsøg på at holde sig ovenvande. Hun har en overordentlig god egenskab til altid at havne i problemer, som hun nogle gange behøver at blive reddet fra. Hun er nu meget sød og smilende ellers!

En tanke slog mig, med min vandelementaler, Talia, Hende vil jeg vildt gerne bare generelt have i spil, og hun er åben for at tale med alle og enhver. hun er dybt nysgerrig, uskyldig og en kende anelse naiv. Hun strejfer ofte en som at være ude af stand til at tage vare på sig selv - mest sandt er dog at hun ikke er vandt til at begive sig på landjorden, blandt folkene her, og hun kunne potentielt havne i problemer, eller blot have en fredelig dag i byen hvor hun snakker med alt og alle hun kan komme i nærheden af.

Amira
Jeg har en karakter jeg rent faktisk har overvejet om hun skulle gøres til en vampyr! Tanken om at min psykotiske Phoenix ikke lever evigt, er jo en trist tanke! Phoenix er tidligere slave af en styg mand ved navn Samson, hvor hun havde ret tydeligt Stockholm syndrom! Hun har siden hun opdagede sine seer evner været lidt kuldret, og opføre sig ofte barnligt. Hun er ikke god til at se forskel på godt og ondt, og køre mere egoistisk frem til værks. Med det sagt, så er hun også en dejlig og venlig person overfor dem hun kan lide! Og tror Phoenix rigtig godt vil kunne lide Amira og forsøge at komme tættere på hende (hun kan godt lide stærke personer generelt).
Hvordan de lige skulle løbe ind i hinanden, kunne nemt være at Phoenix, som mest strejfer når til Manoren hvor hun naivt banker på for at få husly. Hun forstår ikke rigtig konceptet med at nogen er mere rige end andre og måske derfor vil se ned på hende pga pengemangler!

Aviaia
Jeg har kun en pirat, Madeleine som elsker at være i piratbyen når skibet er i havn. Hun drikker rimelig meget, er rapkæftet og ikke bange for at slå fra sig generelt. Hun er relativt skeptisk overfor mændene i piratbyerne, fordi hun efterhånden kender besætningen hun er del af, og nok derfor hellere vil falde i snak med en kvinde. Dertil, så er Aviaia da uimodståelig!

Esteban

Jeg har en kentaur Ronja Som bor i Amazonitskoven i sumplandet. Hun er meget omstrejfende (når hun kan få lov), meget uskyldig og naiv. Hun elsker at se verden væk fra sumpen, men har alligevel aldrig været langt ude af skoven før hun er krøbet tilbage igen. Lidt bange for det fremmede selvom hun er fascineret af det. Kunne være sjovt at se hvordan hun reagere på at møde en halvulv i skoven. Om hun panikker fuldstændig eller stivner på stedet xD

Heather
Som nævn har jeg Madeleine som er pirat, ellers ved jeg ikke lige hvad der vil passe ind..
Har selvfølgelig Gidion, i Medanien, men om de ville falde i snak kan jeg ikke helt finde ud af.

Kahn
Jeg er lidt forelsket i Kahn.. I like him...

Jeg har desværre ikke så mange i Rubinien, men jeg har Logan Hallow som jeg tænker kunne overveje at købe noget gift. Han vil uden tvivl finde Kahn creepy as fuck og være en smule utryk i hans nærvær (Selvom den store stærke mand nok nægter at vise det).

Dertil har jeg min dæmon Retinentia som er torturmester for en bande/klan der hedder Dark Shadows. Anywho så vil hun være overordentlig interesseret i gifte og hvad de kan gøre ved folk. Hun er selv rimelig modbydelig og sadistisk i sine træk og bare tanken om hvad giftene kan gøre ved andre, gør hende lidt gladere.

Orphelia
Igen pirat tid xD Madeleine kan MÅSKE anskaffe hende en plads på skibet hun sejler med xD Så har hun da et sted at bo så længe!

Sonya
Well hvis hun arbejde for Ra's Al Ghul er det jo nærtliggende at hun kender Retinentia! Hun arbejder nemlig også for ham (Dark Shadow, torturmester, alt det gode). Ved dog ikke om de kan li hinanden eller tollerere hinanden xD

Yennifer:
I forhold til hende, har jeg lige pt 3 mørkets krigere og en dæmon i Kzar Mora!

En spion der er lettere upopulær fordi han "kom til" at tale over sig til en lysets kriger engang (ups).. Han kan ligeledes forvandle sig til en ugle, og går pænt under navnet Beon (eller englefjæs - alt efter dagen). Han er meget intelligent og elsker at læse om andres kulture, sprog og alt andet han kan få fingrene i! Han har intet imod at falde i snak med "slaver" - han føler sig lige nu selv som en.

Nr. 2 er min Mørkets Ridder, Sarafina. Hun er halv skovelver, og halv bjergelver, men har altid været lidt anderledens fra barnsben. Hun er følelsesmæssig kold og distanceret. Hun er en meget dygtig bueskytte og ses oftes på træningspladsen når hun ikke udføre pligter. Hun ville ikke behandle en slave pænt, men mest bare være ligeglad med hendes eksistens, med mindre hun udviser en eller anden form for talent som Sarafina kan forstå (Bueskydning)

Sidste mørkets kriger er min nye, Shenzi. Hun er halvdyr (hyæne) og meget ubehagelig selskab. Hun elsker at lege med maden, er meget voldsom og alt andet end opdragen. Hun elsker at slås og er generelt meget højtråbende. Shenzi er nok ikke den mest intelligente samtalepartner, og tror ikke hun som sådan nyder samtaler med mindre mad, kamp eller druk er indvolveret! - Men har du en ide er jeg frisk på at høre!

Naamah, min dæmon, er datter af den tidligere dødssynd Lyst, og er en succabus. Hun er meget manipulerende og elsker at finde hemmeligheder. Det kunne nemt tænkes at hun havde sneget sig ind på Mørkets borg for at lede rundt.

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 30.05.2017 15:00
Alexander

Hvis Miranda kan overleve med at have en paranoid mand blandt sine ulve, så er jeg uden tvivl in, men ja kan godt se man skal passe på.. Ikke at der er noget ondt der er skabt i ham, men han har trods alt sine humørsvingninger. 

Når det kommer til Anastasia, så vil der uden tvivl være gode muligheder for at Alex ville beskytte hende hvis hun endte i problemer. Han beskytter altid dem der har brug for det, om det så kommer til at gå udover ham selv i stedet. 

Talia lyder bestemt også meget hyggelig. Igen hvis der er problemer indeblandet ville Alex beskytte og tage imod eventuelle tæsk eller what ever. 

Amira

Phoenix, ville uden tvivl kunne blive gjort til vampyr af min Amira, men dette kræver dog at de kommer godt ind på hinanden og Amira begynder at se hende som en der skal beskyttes. Hun forvandler ikke folk, men mindre de selv beder om det og det er sandfærdigt, for hun vil ikke have det på sig at have skabt en vampyr der ikke tager vare på sig selv og dens handlinger.

Aviaia

Altså Avi kan også uden problemer komme andre steder hen! Hun sejler bare sammen med nogle pirater der måske skal samme sted hen, da hun har en aftale med dem. 

I så fald er Madeleine velkommen til at opsøge Aviaia, måske kunne de også blot falde i en snak, få et venskab på benene. 

Esteban

Hahaha! Kunne godt se det sjove i at hun støder på Esteban, så kunne han altid vise han egentlig ikke er så farlig som folk tror han er. 

Kahn

Ja Kahn er vold skøn!

Han kunne sagtens sælge Logan noget gift og hvis Kahn finder ud af han er bange og nervøs i hans nærvær, så midbruger han det for shit and giggles.

Retinentia lyder uden tvivl også som en vidunderlig karakter!! Kahn ville sikkert uden problemer sælge gift til hende. 

Orphelia

PT er Orph ved at forsøge at komme med på Edward's skib, men hvis hun ikke bliver optaget til at komme med, er jeg uden tvivl klar! 

Sonya

Det er endnu ikke 100% men Ra's Al Ghul og hende skal til at i en tråd sammen, hvor hun bliver "ansat". Men derfor kan de stadig støde på hinanden jo!

Yennifer

Min kære engel har sikkert ikke så længe tilbage på Kzar Dûn efter som Ra's Al Ghul (igen ham) er ved at "rede" hende fra stedet. 

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8