*Knækker fingre*
Alexander
Nærtliggende har jeg Alfaen for ulveflokken, hvis det kan friste til noget - men ved ikke lige hvilket scenarie der skulle udspille sig, andet end hun måske vil spørge ind til og vide lidt mere om hvem han er. Det er altid en skrøbelig process at tage nye ind, og
Miranda er lidt nødt til at vide hvor han står jo!
I Medanien har jeg også ofte
Anastasia til at rende rundt. Anastasia er en kunstner i form af dans og musik, men hun svindler også lidt ved siden af i et forsøg på at holde sig ovenvande. Hun har en overordentlig god egenskab til altid at havne i problemer, som hun nogle gange behøver at blive reddet fra. Hun er nu meget sød og smilende ellers!
En tanke slog mig, med min vandelementaler,
Talia, Hende vil jeg vildt gerne bare generelt have i spil, og hun er åben for at tale med alle og enhver. hun er dybt nysgerrig, uskyldig og en kende anelse naiv. Hun strejfer ofte en som at være ude af stand til at tage vare på sig selv - mest sandt er dog at hun ikke er vandt til at begive sig på landjorden, blandt folkene her, og hun kunne potentielt havne i problemer, eller blot have en fredelig dag i byen hvor hun snakker med alt og alle hun kan komme i nærheden af.
Amira
Jeg har en karakter jeg rent faktisk har overvejet om hun skulle gøres til en vampyr! Tanken om at min psykotiske
Phoenix ikke lever evigt, er jo en trist tanke! Phoenix er tidligere slave af en styg mand ved navn Samson, hvor hun havde ret tydeligt Stockholm syndrom! Hun har siden hun opdagede sine seer evner været lidt kuldret, og opføre sig ofte barnligt. Hun er ikke god til at se forskel på godt og ondt, og køre mere egoistisk frem til værks. Med det sagt, så er hun også en dejlig og venlig person overfor dem hun kan lide! Og tror Phoenix rigtig godt vil kunne lide Amira og forsøge at komme tættere på hende (hun kan godt lide stærke personer generelt).
Hvordan de lige skulle løbe ind i hinanden, kunne nemt være at Phoenix, som mest strejfer når til Manoren hvor hun naivt banker på for at få husly. Hun forstår ikke rigtig konceptet med at nogen er mere rige end andre og måske derfor vil se ned på hende pga pengemangler!
Aviaia
Jeg har kun en pirat,
Madeleine som elsker at være i piratbyen når skibet er i havn. Hun drikker rimelig meget, er rapkæftet og ikke bange for at slå fra sig generelt. Hun er relativt skeptisk overfor mændene i piratbyerne, fordi hun efterhånden kender besætningen hun er del af, og nok derfor hellere vil falde i snak med en kvinde. Dertil, så er Aviaia da uimodståelig!
Esteban
Jeg har en kentaur
Ronja Som bor i Amazonitskoven i sumplandet. Hun er meget omstrejfende (når hun kan få lov), meget uskyldig og naiv. Hun elsker at se verden væk fra sumpen, men har alligevel aldrig været langt ude af skoven før hun er krøbet tilbage igen. Lidt bange for det fremmede selvom hun er fascineret af det. Kunne være sjovt at se hvordan hun reagere på at møde en halvulv i skoven. Om hun panikker fuldstændig eller stivner på stedet xD
Heather
Som nævn har jeg Madeleine som er pirat, ellers ved jeg ikke lige hvad der vil passe ind..
Har selvfølgelig Gidion, i Medanien, men om de ville falde i snak kan jeg ikke helt finde ud af.
Kahn
Jeg er lidt forelsket i Kahn.. I like him...
Jeg har desværre ikke så mange i Rubinien, men jeg har
Logan Hallow som jeg tænker kunne overveje at købe noget gift. Han vil uden tvivl finde Kahn creepy as fuck og være en smule utryk i hans nærvær (Selvom den store stærke mand nok nægter at vise det).
Dertil har jeg min dæmon
Retinentia som er torturmester for en bande/klan der hedder Dark Shadows. Anywho så vil hun være overordentlig interesseret i gifte og hvad de kan gøre ved folk. Hun er selv rimelig modbydelig og sadistisk i sine træk og bare tanken om hvad giftene kan gøre ved andre, gør hende lidt gladere.
Orphelia
Igen pirat tid xD Madeleine kan MÅSKE anskaffe hende en plads på skibet hun sejler med xD Så har hun da et sted at bo så længe!
Sonya
Well hvis hun arbejde for Ra's Al Ghul er det jo nærtliggende at hun kender Retinentia! Hun arbejder nemlig også for ham (Dark Shadow, torturmester, alt det gode). Ved dog ikke om de kan li hinanden eller tollerere hinanden xD
Yennifer:
I forhold til hende, har jeg lige pt 3 mørkets krigere og en dæmon i Kzar Mora!
En spion der er lettere upopulær fordi han "kom til" at tale over sig til en lysets kriger engang (ups).. Han kan ligeledes forvandle sig til en ugle, og går pænt under navnet
Beon (eller englefjæs - alt efter dagen). Han er meget intelligent og elsker at læse om andres kulture, sprog og alt andet han kan få fingrene i! Han har intet imod at falde i snak med "slaver" - han føler sig lige nu selv som en.
Nr. 2 er min Mørkets Ridder,
Sarafina. Hun er halv skovelver, og halv bjergelver, men har altid været lidt anderledens fra barnsben. Hun er følelsesmæssig kold og distanceret. Hun er en meget dygtig bueskytte og ses oftes på træningspladsen når hun ikke udføre pligter. Hun ville ikke behandle en slave pænt, men mest bare være ligeglad med hendes eksistens, med mindre hun udviser en eller anden form for talent som Sarafina kan forstå (Bueskydning)
Sidste mørkets kriger er min nye,
Shenzi. Hun er halvdyr (hyæne) og meget ubehagelig selskab. Hun elsker at lege med maden, er meget voldsom og alt andet end opdragen. Hun elsker at slås og er generelt meget højtråbende. Shenzi er nok ikke den mest intelligente samtalepartner, og tror ikke hun som sådan nyder samtaler med mindre mad, kamp eller druk er indvolveret! - Men har du en ide er jeg frisk på at høre!
Naamah, min dæmon, er datter af den tidligere dødssynd Lyst, og er en succabus. Hun er meget manipulerende og elsker at finde hemmeligheder. Det kunne nemt tænkes at hun havde sneget sig ind på Mørkets borg for at lede rundt.
"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"