Eik 17.03.2017 19:11
Hey! Vidste ikke lige hvor man ellers kunne poste den slags.Jeg er på pludselig vis temmeligt out of balance (i mangel på bedre formuleringsevne) og det betyder at jeg lige skal igennem en process med at finde en balance igen, så jeg er velfungerende. Det er noget der sker i ny og næ, intet at være bange for og noget, der måske ikke engang kommer til at have den store indflydelse på min aktivitet. Det kan bare godt være, at jeg får dage, hvor jeg slet ikke lige er i stand til at kigge forbi og så ville jeg bare give en heads up inden.
Lige nu regner jeg ikke med at det bliver en slem periode, men det gør jeg aldrig og erfaring siger mig, at det altså ikke er noget jeg kan vide for alvor før et par dage. Jeg skal nok lige give en update, når jeg er mere sikker på det hele!
Peace! (og jeg regner stadig med at svare i mine tråde engang i løbet af aftenen - fredag den syttende)
Updaten lyder på, at jeg ikke er så slemt ramt, så det er nice! Har nok lige en periode, hvor jeg er mere træt end jeg plejer, men regner med hurtigt at være tilbage på fuld power!