Uheldigvis havde hun ikke været alt for opmærksom idet hun snublede over en usynlig tråd der fik hende til at vælte ned i et hul, et der tydeligtvis var lavet hastigt og mest sandsynligt af en der kunne jordmagi. Forvirret havde hun set op kun for at blive mødt af skyggerne af 5 hoveder.
" Nej se hvem vi fik fingrene i. "
" Det skal Ikar nok blive glad for."
" Åbenbart er det måden at fange løbske sigøjnere på."
" Hey gutter..? "
Nia stod og så uforstående op imod dem, følende sig som en rotte i en fælde. Sandsynligheden for at hun selv kom levende ud af det her så bestemt ikke godt ud, og idet de nævnte Ikaris løb det hende koldt ned af ryggen. Ikke om hun ville tilbage til den mandsling! Ikke på vilkår!
Umiddelbart som deres stemmer forstummede til en uhørlig mumlen begyndte hun at føle sig frem i halvmørket, forsøgte at finde noget blødt jord der kunne kradses igennem. Hun var dog umiddelbart ikke kommet særligt langt i hendes handling, idet jorden pludselig greb fat om hende i et tag der fik hende til at lande op, direkte i favnen på en mørkhåret mand der tumlede omkuld med hende. Hun fik dog ikke megen mulighed for at slå fra sig idet de andre straks var over hende, skubbende hende væk fra manden mens de holdt hende nede på trods af hendes stritten imod.
" Slip mig.. Jeg sværger.. Jeg.. Slip mig for helvede!"
En voldsommere spjætten gik igennem hende idet en alt for kold hånd løb op af hendes lår under skørterne, skubbende de mange lag væk.
En spredt latter hørtes iblandt folkene, og de tanker de gjorde sig spredte sig i et mindre virvar i Nias hoved, kun for at sprede en panik i den ellers forholdsvis jordbundne kvinde.
" Bare fordi Ikaris har sådan en interesse i dig, betyder det ikke at vi ikke kan lege lidt inden vi afleverer dig."
" Få lidt energi af dig."
" Jeg har hørt historierne.. Om hvordan du blev forvist for dine lyster. "
Endnu en bølge af latter.
En hånd gled ned på hendes bryst, men blev hastigt hevet tilbage idet hun forsøgte at bide sig fast i ham, hvilket resulterede i at hun fik en på skrinet.
" Hva satan, hun bider fra sig den lille vildkat. "
" Måske det er derfor Ikar så gerne vil have hende, jeg har hørt de er de bedste. "
Ihærdigt pressede hun benene sammen, forsøgte at forhindre hånden mellem benene i at komme tættere på. Det var bestemt ikke en behagelig situation, og hun forbandede mentalt Ikar langt pokker i vold, ønskede ham alle mulige lidelser, mens hun også bandede og lynede over at hun ikke var stærkere end hun var.
Endnu et par hænder kom til mens hendes håndled blev ført over hendes hovede og bundet med reb, dog blev de stadig holdt nede. Hun vred sig, forsøgte at komme med et spark imod dem der så ihærdigt forsøgte at komme ind til hendes allerhelligste.
" Nej.. Nej, stop. jeg.."
Et uvilligt skrig lød fra hende idet en smerte gennembrød hendes nederste dele. Men som skriget endelig var ude var det egentligt rart at få det ud, og måske, kun måske, ville hun være heldig at hendes skrig kunne blive hørt af andre på landevejen. Håbet var spinkelt, alligevel gjorde hun sig forsøget som hun skreg så højt og længe hun kunne inden hun var nødt til at gispe efter luft, vridende og sparkende fra sig, mens smertetårer gled ned over hendes ene kind.
“We are all wanderers on this earth.
Our hearts are full of wonder, and our souls are deep with dreams.”
Krystallandet