Venus 21.04.2013 20:52
Okay, hej alle sammen, Jeg har ikke tegnet i et stykke tid... eller, jeg har skitset lidt, men ikke rigtigt nok, og det vil jeg gerne lave om på.Jeg vil tegne en kl-char om ugen efter bedste evne. Det bliver blyants-/photoshopskitser (mere tør jeg ikke love, da jeg har travlt med skolen), som I er velkomne til at rette og tegne op og farve/shade/photoshoppe som I lyster ^^
Bestillingerne bliver efter først til mølle princippet, og i tilfælde af at nogen skulle få lyst til at tilmelde mere end en af deres chars eller en char mere end en gang, bliver den bestilling anden-prioritet (altså hvis der er mere end en at vælge imellem).
Jeg gør blandt andet det her for at få et afbræk fra en temmeligt stressende skole, så vær søde ikke at skynde på mig :)
Hvis folk er interesseret, så skriv jeres chatboxnavn og charnavn med eventuel link til profil eller kort beskrivelse af udseende, samt hvis I har andre ønsker. Kun en char pr. tegning, men vi kan godt snakke om at tilføje et eventuelt kæledyr :)
Så! Håber det kan interessere :)