Fraværstråden

Wimse

260
karakterer

Wimse 31.03.2011 10:35
EDIT (Krystal): Husk at I fra nu af også kan sætte en fraværsbesked på jeres profil! Dette må I meget gerne benytte jer af. (Kontrolpanel -> Brugerkonto -> Fravær)

Ja, kunne ikke lige finde en fraværstråd (:

Jeg er lidt fraværende de næste mange dage. Jeg kan godt skrive lidt osv, men ikke så meget. Jeg har 3 store opgaver lige oveni hinanden, og det gør, at jeg virkelig ikke har særligt meget kreativitet og overskud til så meget andet. jeg vil selvfølgelig være online på chatten. Synes bare lige at i skulle vide det (:

- Wimse.
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 31.03.2011 12:51
Hej Wimse

Vi har ikke nogen fraværspolitik på Krystallandet - du kan komme og gå som du har lyst. Flere ugers fravær er helt ok, og du behøver ikke forklare dig (:

Held og lykke!

Wimse

260
karakterer

Wimse 31.03.2011 13:04
Okay :3

mange tak! :3

Stan

Ham den mega akavede

201
karakter

Stan 10.04.2011 14:24
Nu vi alligevel har åbnet for den her fraværstråd, så skal jeg lige sige, at jeg er væk i den næste uge (indtil søndag klokken et-eller-andet-over-fem) fordi jeg er i Firenze.

Så hyg jer lige imens, ikke? :3

... og jeg satser lidt på at min skriveblokade er ovre, når jeg vender tilbage, så der skal snart trådes igen! :0

KraveKage

Krave the Lone Wolf

3483
karakterer

KraveKage 13.04.2011 12:19
hej alle kl'ere er desværre kommet ind i en periode hvor jeg ikke rigtig kan finde motivation til at komme på kl :(
men håber i klare jer..:(
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 13.04.2011 18:08
*Synes godt om at denne tråd bliver brugt alligevel, og gør den derfor til "FRAVÆRSTRÅDEN!"*

Renatika

653
karakterer

Renatika 13.04.2011 18:48
Siden denne tråd nu er officiel fraværstråd:
Jeg har ikke været ret aktiv her på det seneste, men nu tager jeg til Kina på fredag, så der kommer til at gå en uge hvor jeg nok slet ikke er på (:

Wimse

260
karakterer

Wimse 15.04.2011 15:25
Kan godt lide at den er blevet en officiel fraværstråd :P
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Vær hilste Kåel'er!

Fra i dag (søndag d. 3. juli) til fredag d. 8. juli vil jeg ikke være at fange online, da jeg er til live.

Igen fra d. 12. juli til d. 22. juli er jeg heller ikke til at fange, da jeg liiige tager et smut til Kina :P

//Dragonflower

PS. Jeg har mere end en karakter. Følgende karakterer er påvirket af mit fravær:
Vertis' Rose
Netrish Nardarlah
Morgana Hjerteknuser
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Lestat

Lestat

Evil Incarnated

1016
karakterer

Lestat 04.07.2011 12:12
Hilste i landet af krystal..

Jeg har ikke været på her for tiden, fordi jeg har flyttet.. Har ikke noget net og er i gang med at pakke ud, så der går nok en uge eller 2 mere før i vil se mig aktiv igen..
Men mon ikke i klare jer uden mig så længe.. Kan fanges på face eller msn hvis der sker noget jeg ikke kan leve uden at vide.. :lol:

Wimse

260
karakterer

Wimse 12.07.2011 01:04
Og nu bliver jeg fraværende igen xD
Men fra d. 18. Juli til d. 25.Juli, er jeg på Lolland. Jeg ved ikke om jeg kan komme op. Men i sidste ende kan jeg nok ikke lade være.. Anyways, synes bare lige at folk skulle vide at der var en grund, hvis jeg var væk xD

Disse karakterer vil blive påvirket af mit fravær:

Amora Treaty.
Adair Arphenion.
Samuel Mihael.

Det var bare det :D

// Wimse.

Ik'iss

84
karakterer

Ik'iss 12.07.2011 11:21
Fra den 23. juli til den 6. august vil jeg være fraværende på Krystallandet, da jeg den første uge skal en tur til Silkeborg med mine forældre og min kæreste. Bagefter tager min kæreste og jeg en tur til Bornholm i en uge. Pengepungen har ikke været så stor i år, så vi har måtte nøjes med disse steder *Har bemærket folk der skal til Kina osv - jeg er ikke misundelig - OVERHOVEDET IKKE!* XD

Disse karaktere vil blive påvirket af mit fravær;
Siri Grip
Ik'iss Ahss

God ferie til jer alle! :D

Stan

Ham den mega akavede

201
karakter

Stan 12.07.2011 23:54
HURRA FOR BORNHOLM!

*gå igen*
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Jeg er fraværende hele weekenden d. 4-6 november, da jeg er til Live Rollespil i Odense ^^
I må hygge jer så længe og så ses vi mandag!

Dette gælder følgende karakterer:
Vertis' Rose
Morgana Hjerteknuser
Netrish Nardarlah
Det skal gøre ondt, før det gør plot!

Milla

606
karakterer

Milla 07.11.2011 16:18
Det er dælme typisk - det der med at få blod på tanden til KL og så bliver man begravet i skolearbejde. Har massere af afleveringer for og en SRP der lurer lige rundt om hjørnet - så min aktivitet daler nok igenigen (er også Sala), men jeg vil prøve at titte frem mindst et par gange om ugen : )

Luchious

713
karakterer

Luchious 11.05.2012 15:57
Til de par mennesker som jeg nu har tråde med, og naturligvis alle jer andre glade Kåelere! Jeeeg er nok ikke så meget på KL for tiden, da som i fleste nok ved, det er eksamens tid, og jeg har meget der skal læses op på >_<
Og igen, sorry til jer jeg tråder med, det bliver nok nogle meget forsinkede svar...
Cheery-o  indtil huen er på!  (?°?°??? ???

My

86
karakterer

My 02.01.2013 19:20
Jeg må hellere skrive det, så I ikke undrer jer over, hvor jeg er (hvis I da overhovedet ved, hvem jeg er, hahah).

Det har været jul og nytår, og jeg har haft rigtig travlt. Udover det har jeg haft en del problemer, som jeg ikke lige har lyst til at dele her, så min motivation for alting har været helt i bund :/
Jeg får dog meget snart at jeg får tid til at tråde igen :D Præcis hvornår ved jeg dog ikke.
Xenix

Xenix

Le Blood God

2724
karakterer

Xenix 17.11.2013 12:43
Hej mennesker.

I kommer desværre lige til at mangle jeres alt-elskede top-poster en uges tid, da jeg i morgen-meget-tidlig rejser til Madeira.

Ses :D

Ps. Lad være med at græde for mange tårer over manglen på mit uvurderlige selskab
Pps. Hvis Nova beslutter sig at skrive flere nasty tråde, er det tilladt at slå hende
Ppps. Og nu må du for guds skyld ikke overgå mine posts mens jeg er væk Illu!

Tahtaaaaa!
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 17.11.2013 20:36
Trust me, she won't 8)
Xenix

Xenix

Le Blood God

2724