Rebecca 21.02.2011 18:14
Hey peps. Jeg har besluttet mig at starte en bestillingstråd. Her tilbyder jeg at tegne folks karaktere; enten lineart, eller hvis det ønskes farvelægges de digitalt. Jeg vil dog lige understrege jeg kun tegner portrætter, men I kan være heldige med at mine færdigheder pludselig rækker til mere end det. Jeg har enkelte én regel for mine tegninger. Denne er ganske simple, hvilket derfor gør at jeg ikke håber I anser den som et problem:
[list]
Jeg håber I forstår dette, og har epati med min hysteri. Men sådan er det bare. >:D
Så er der en enkelt ting: jeg er meget perfektionistisk - derfor kan det godt tage sin tid, med at færdiggøre det arbejde jeg har fået af jer. Derfor håber jeg at I vil tilgive mig, hvis jeg tager alt for lang tid om at færdiggøre tegningen - dog vil, og skal, den nok blive færdiggjort.
Jeg håber I vil have mig til at tegne jeres char!
For at gøre det nemt for mig, og I får et bedre resultat, udfyld dette skema:
Køn: mand/kvinde
Alder: hvor gammel er din karakter?
Race: hvilken race er din karakter? - Og har denne indflydelse på din karakters udseende? (eks. elverfolket har spidse ører)
Frisure(hårfarve): hvilken slags frisure bærer din karakter? langhåret, korthåret? Er det opsat?
Ansigtsformer: jeg er en tegner der nyder meget af at tegne så realistisk som muligt. Derfor er denne del enormt vigtig for mig. Beskriv din karakters ansigtstræk så godt som overhovedet muligt; har han/hun store øjne, en fremstående hage, eller en ørnenæse? (hvis det gør det nemt for jer, så relater måske til en skuespiller eller en kendis?)
Beklædning: jeg tegner desværre kun portrætter, så det er derfor ikke muligt at se meget af jeres karakters beklædning. Men hvis der alligevel er behov for dette, så beskriv det endeligt.
Smykker, piercinger, etc.: Er der nogle uvurderlige smykker eller andre udsmykninger I vi have med? Skriv!
Andet: ellers andet?
Jeg modtager kun tre bestillinger ad gangen:
NAVAEL , lukket
BESTILLING 2 , åben
BESTILLING 3 , åben
Her er enkelte eksempler, så I kan få en forestilling om hvad der venter jer, hvis I vælger at få lavet en tegning af mig: