Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
karakterer

Rebecca 21.02.2011 18:14
Hey peps. Jeg har besluttet mig at starte en bestillingstråd. Her tilbyder jeg at tegne folks karaktere; enten lineart, eller hvis det ønskes farvelægges de digitalt. Jeg vil dog lige understrege jeg kun tegner portrætter, men I kan være heldige med at mine færdigheder pludselig rækker til mere end det.
Jeg har enkelte én regel for mine tegninger. Denne er ganske simple, hvilket derfor gør at jeg ikke håber I anser den som et problem:
[list]
  • Som den der har tegnet jeres karaktere, forlanger jeg at der gives kredit for mit arbejde. Ser jeg at I poster mit navn (eller måske linker til min profil på dA), hvor det er tydeligt for enhver, at det er mig der har lavet jeres tegning. Dette forlanges ligegyldigt hvor end tegningen bruges.[/*:m][/list:u]
    Jeg håber I forstår dette, og har epati med min hysteri. Men sådan er det bare. >:D
    Så er der en enkelt ting: jeg er meget perfektionistisk - derfor kan det godt tage sin tid, med at færdiggøre det arbejde jeg har fået af jer. Derfor håber jeg at I vil tilgive mig, hvis jeg tager alt for lang tid om at færdiggøre tegningen - dog vil, og skal, den nok blive færdiggjort.

Jeg håber I vil have mig til at tegne jeres char!

For at gøre det nemt for mig, og I får et bedre resultat, udfyld dette skema:
    Køn: mand/kvinde
    Alder: hvor gammel er din karakter?
    Race: hvilken race er din karakter? - Og har denne indflydelse på din karakters udseende? (eks. elverfolket har spidse ører)
    Frisure(hårfarve): hvilken slags frisure bærer din karakter? langhåret, korthåret? Er det opsat?
    Ansigtsformer: jeg er en tegner der nyder meget af at tegne så realistisk som muligt. Derfor er denne del enormt vigtig for mig. Beskriv din karakters ansigtstræk så godt som overhovedet muligt; har han/hun store øjne, en fremstående hage, eller en ørnenæse? (hvis det gør det nemt for jer, så relater måske til en skuespiller eller en kendis?)
    Beklædning: jeg tegner desværre kun portrætter, så det er derfor ikke muligt at se meget af jeres karakters beklædning. Men hvis der alligevel er behov for dette, så beskriv det endeligt.
    Smykker, piercinger, etc.: Er der nogle uvurderlige smykker eller andre udsmykninger I vi have med? Skriv!
    Andet: ellers andet?

Jeg modtager kun tre bestillinger ad gangen:
    NAVAEL , lukket
    BESTILLING 2 , åben
    BESTILLING 3 , åben

Her er enkelte eksempler, så I kan få en forestilling om hvad der venter jer, hvis I vælger at få lavet en tegning af mig:

• Lestat

Lestat

Evil Incarnated

1016
    karakterer

Lestat 21.02.2011 19:02
    Køn: mand
    Alder: 21
    Race: Varulv og det har betydning
    Frisure(hårfarve): sølvfarvet hår, pjusket
    Ansigtsformer: En tydelig flænge hen over næsen
    Beklædning: pæls
    Smykker, piercinger, etc.: nej desværre
    Andet: håber du vil tage imod min bestilling..
    Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
    karakterer

Rebecca 21.02.2011 19:16
    Skal jeg tegne ham i varulve form, eller hvordan? Jeg forstår det ikke rigtigt xD
    Lestat

Lestat

Evil Incarnated

1016
    karakterer

Lestat 21.02.2011 19:18
    ja helst..
    Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
    karakterer

Rebecca 21.02.2011 19:19
    Fint fint. Jeg går igang med tegningen så! :D
    Lestat

Lestat

Evil Incarnated

1016
    karakterer

Lestat 21.02.2011 19:21
    :) weeeeee :)
    Sunny

Sunny

Den Efemeriske

1138
    karakterer

Sunny 21.02.2011 19:40
    Køn: kvinde
    Alder: ser ud til at være 20 år
    Race: Skovnymfe, hvilket resulterer i et par guldsmedevinger (4 stk) hvis det kan inkluderes. Spidse ører er vist også en karakteristik.
    Frisure: Hendes hår er langt og let bølgende, håret går hende helt ned til knæhaserne.
    Ansigtsformer: Hendes ansigt er ret smalt og lidt spidst. Øjnene er lidt større end normalt, men ikke overdrevet. Hun må gerne være smilende, og meget glad.
    Beklædning: Hun har en ærmeløs kjole på, så stropperne er fint nok til mig =) På kjolen vokser der nogle blomster, så hvis du kan gøre det synligt at der er blomster, med en enkelt blomst er det superb =)
    Smykker, piercinger, etc.: Det ville være fancy hvis hun kunne få en fin blomsterkrans i håret, evt. lavet af tusindfryd el. lignende =)
    Andet: Jeg ville elske et lineart, og hvis du har behov for nuancer, så ville hendes hud være mørkere end hendes hår og kjole, hvis det kan bruges. Ikke meget mørkere, men en anelse.
    Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
    karakterer

Rebecca 21.02.2011 19:48
    Sådanne, Lestat:
    [url=http://i283.photobucket.com/albums/kk303/Blitz-bat/wolf_2.png]LINK[/url]

Navael - jeg vil begynde på din så straks jeg kan >:D

Illusiane

889
    karakterer

Illusiane 22.02.2011 16:19
    Ai, du laver jo bare sådan nogle skønne ting! så. jeg vil give dig den ærefulde opgave at tegne... Cazador! :3

Køn: mand
    Alder: 20 år, ser lidt ældre ud.
    Race: Almindelig Krystalisianer- dog er han meget muskuløs af bygning, og har utrolig lyse øjne. hans hud er let grålig.
    Frisure(hårfarve): Godt pjusket, lilla hår. til ca. midt på nakken.
    Ansigtsformer: Kraftig hage (grundet hans evne som du kender), let fremstående kindben (Men ikke for meget!) hans ansigstform minder lidt om denne; ikke at han ligner chase Crawford generelt, men hovedformen er nogenlunde den samme.
    skægstubbe, ikke for markante :)
    Smykker, piercinger, etc.: Har et X tatoveret i nakken. poseringen er sådanset ligegyldig, men hvis du vælger at tegne ham så nakken er synlig er X'et lidt vigtig :)
    Andet: hvis du har energien/overskuddet til det må du meget gerne farvelægge ham (:
    Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
    karakterer

Rebecca 24.02.2011 20:54
    Cazz - yours is done. Jeg håber du kan lide den, og ikke knalder mig ned på grund af hans hudfarve. Han er ikke grå i huden; alt udover håret er bare sort/hvid. <3
    [url=http://i283.photobucket.com/albums/kk303/Blitz-bat/cazz_2copy.png]CAZADOR[/url]

Navael - jeg undskylder mange gange at din bestilling ikke kom først. Jeg er godt igang med den, men den har skabt mig en anelse problemer. Den kommer, det skal du ikke være bange for! <3

Illusiane

889
    karakterer

Illusiane 24.02.2011 21:01
    ommagawd, den er bare for læx! Tak! :)

Chatboks
    Gæst
    [smilies]
    IC-chat
    Online nu: Blæksprutten, jack
    Lige nu: 2 | I dag: 9