En åndsvag karakter der aldrig blir oprettet

Cassa

2456
karakterer

Cassa 10.06.2009 16:04
.. Ja, jeg blev nødt til at høre jeres mening.. XD

Jeg har flere gange overvejet at oprette en total fucked up karakter.. Havde en i tankerne.. en gammel mand som altid render rundt; splitter nøgen med en skaldet isse og så langt skæg at det dækker dillermanden.. XD og så skal han være ø-boer og være sådan en rigtig "MINE TING!!" og kleptoman.. og så stjæler han folks sko og hatte, for derefter at lægge en mødning i dem..

... fuldkommen langt ude åndsvagt.. XDD men well.. ville aldrig oprette ham tror jeg ikke.. men tanken er sjov..

Har andre herinde en karakter lignende, som er så fucked up at man aldrig ville oprette ham/hende? xD
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
karakterer

Rebecca 10.06.2009 16:07
Total fucked karakter! Aj hvor sjovt egentlig. ;D

Jeg dog aldrig haft sådan en karakter i tankerne, men overvejede engang at oprette en stor fed trold - noget lignende udseendet af de jætter der er i Valhalla, som ikke havde nogen indflydelse på krystallandets plot - overhovedet! Det kunne være en hyggelig karakter at have, men der var alligevel ingen mening i at spille ham/den.

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 10.06.2009 16:16
HVIS jeg havde flere ledige char-pladser, ville jeg lave en kæmpe, med rødt hår og stor næse (ala. disney-kæmperne) En kær, naiv en, der aldrig gør en flue fortræd.
Hele ideen med denne char er, at han skulle gi' samse-bassen en lærestreg. Vores kæmpe-ven, har nemlig vandkræfter og er så stor og tung, at samses magnetisme-kræfter ikke duer.. soo funny XD

Blodrus

128
karakterer

Blodrus 15.06.2009 01:30
hvis jeg tog mit tiden til at få den lavet ville jeg lave en dværg der KUN var på og omkring kroen... og brugte tiden på at drikke sig i hegnet og give folk "duuu sq go nok på bunden..." taler

Htqz

1844
karakterer

Htqz 15.06.2009 05:15
hvis jeg tog mit tiden til at få den lavet ville jeg lave en dværg der KUN var på og omkring kroen... og brugte tiden på at drikke sig i hegnet og give folk "duuu sq go nok på bunden..." taler

lol.. Det lyder lidt ligesom Vartan.. Han er godtnok ikke dværg, men han hænger meget ud på kroen xD.

Og for ikke at spamme: Jeg har faktisk tumlet rundt med at have en eller andet høj og totalt scary dæmon, som når h*n blev sur ville blive på størrelse med en tekop eller noget i den stil. Bare, totalt mini xD Kunne være lidt sjovt.

Eller en karakter der er totalt pervers og stjæler undertøj fra tørresnore, eller forsøger at kidnappe undertøj fra folk hvor personen rent faktisk har undertøjet på xDD

Eller en halvkat der er allergisk overfor pels, og derfor ikke kan tåle sig selv. ^^;
Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 11