Illusiane 02.05.2009 23:35
Så er det blevet tid til at få et emne, man kan få grineflip over *dances* Vi skal have lidt sjov her på KåeL, så nu kommer DAGENS GRIN!Reklame: I denne kategori er det muligt for netop DIG at poste dit indlæg, med hvad du syntes er humor. det kan være en sjov historie, en vittighed, et sjovt billede, eller noget helt andet! Det er op til DIG at være med til at gøre dette emne fyldigt, så KOM I GANG!
Jeg lægger ud med en lille historie, om 3 herinde fra KåeL... så kan i jo selv gætte jer til, hvem det er 8P
Lille ged Roald møder Gudinde Nova på katten
Den lille ged, Roald var bestemt ikke nogen almindelig ged. nej, han var en metalged, og han havde altid bare fødder. Roald var en høj metalged, og han havde lange tynde ben, og langt sort hår, som de andre små pigegeder elskede at sætte i rottehaler.
Roald brød sig bestemt ikke om det, og klagede og mukkede hver eneste gang. En dag blev han træt af det, og hoppede på det nærmeste svævefly til Costa Rica, for dernede var der altid varmt.
I flyveren mødte Roald Trægrisen Is-Alla-Bella. Det hed hun fordi hun elskede is. Roald snakkede meget med Is-alla-bella, og tiden fløj afsted. Pludselig landede de i Costa Rica. Is-alla-bella kastede op, fordi hun havde spist for meget fly-is, men Roald var ligeglad, for nu var de i costa rica!
Efter en masse kufferthurlumhej, og bliven væk fra hinanden, kom Roald og Isa, som Is-Alla-Bella også kaldtes, til en smuk, hvid strand.Isa sprang afsted, for hun ville nemlig lære at kite-surfe.oald så sig lidt betuttet omkring, og tog så sine solbriller på, sådan nogle ozzy-osbourne-nogle.
Han gik en tur hen langs stranden, da et prangende syn mødte ham. En smuk gudinde tronede oven på en kæmpemæssig kat. Men det var ikke en almidelig gudinde, nej, Gudinden var et får, og blev kaldt Nova. "Goddag" sagde hun, og hoppede ned fra katten. "Mit navn er Nova, og jeg er gudinden på katten"
Roald spærrede øjnene op, for katten skræmte ham en anelse. han sank en klump, og så så på Nova, der smilede venligt. Hun havde rød pels, og var meget behjælpsom. "Har du nogen ønsker?" Sagde hun, og Roald tænkte sig om. For nogle måneder siden havde han besilt en høj hat og en spadserestok, men den
var aldrig kommet. "Jeg ønsker mig en høj hat og en spadserestok" sagde han, og PLING, så sad der en hat på hans hoved. Roald takkede gudinden, der red væk på sin kat, og spankulerede derefter hen langs stranden i sit nye udstyr, for han var en fin herre, lille Roald. Her var der ingen der drillede ham,
og hvis de gjorde, ja, så slog han dem bare med stokken, og så holdt de hurtigt op, kan jeg fortælle dig.
Roald voksede op og blev en mægtig gedebuk. Idag ejer han et firma, der producerer hatte og spadserestave til geder. og de kommer til tiden!