Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 18.04.2009 21:17
Lukket

Kan lave pixels, dolls og digitale tegninger, og det eneste I skal gøre er, at beskrive hvad I vil have lavet aå detaljere, som I nu synes, og sige, om det skal være i det ene, det andet eller det tredje. Men en advarsel: hvis der mangler noget besrkivelse, så improviserer jeg, så ved I det :3.

Her er lidt eksempler på ting, jeg har lavet:

Her er en gammel bestilling fra Maria herindefra^^
Base: http://www.mimisgrotto.com/pixel

En anden bestilling fra Navia :)
Base: http://www.autumnpixels.com

Da jeg har desperat brug for noget øvelse (specielt i pixeling og tegning), må I også meget gerne komme med idéer til, hvad jeg ellers kan lave :)

Darcie

359
karakterer

Darcie 19.04.2009 11:10
Uh, jeg vil hellere end gerne be om sådan en tegning der xD

tja, her laver jeg altså lige mit eget lille skema, for at gøre det nemmere at overskue? ^W^

forestiller; Reuben, ham her. (kig i underskiften for udseende)
stilling; tjaé.. det må gerne være noget med at man kan se ham fra hoften og op efter eller noget i den stil.. må meget gerne inproviseres lidt her x3
udtryk; han må gerne smile, men ikke overdrevet.. ikke ondt, men skævt og blidt ^^;
tøj; han har en lang frakke på, som du kan se på billedet i underskriften, og det stortset det eneste man kan se.. indenunder har han en hvid t-shirt på, hvis du får brug for at vide det?

mh, er der mere? ^.~ så må du lige prikke til mig, ik?
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 19.04.2009 19:40
Så blev jeg færdig^^

håber den er ok, er ikke selv så glad for ansigtet, men pænt stolt af frakken x)

Darcie

359
karakterer

Darcie 20.04.2009 12:29
Weeeeeeeh! ;3 hvor er den bare heeeeeerligh! ~<'3 jeg elsker den, tusind tak..!

Gæst

0
karakter

Måhåhåhåhå * hoste * ja.. er selv lidt for doven/ukunsterisk atm.. så det går lige ud over dig ^W^

jeg vil bestille:

en pixel!

skal forestille: Et stinkdyr med sort hale
Skal bruges til: min underskrift

Og du improviserer bare så meget du har lyst til.. Så længe stinkdyret er med sort hale og ser nuttet ud er det fint med mig <33 taxa

Gijsbert

132
karakterer

Gijsbert 24.10.2010 16:21
Jeg vil gerne bestille en tegning ligesom Reuben =) vis du altså har tid, eller hvornår du nu får det xD.
Jeg vil gerne have tegnet Baldric, han er en topali, dvs. han har helt rødt hår, og det går halvt ned af nakken (lidt kortere end Reubens) og så har han en ar der går fra venstre mundvig til øret (det må meget gerne fremhæves lidt, bare lidt)
Det var det x)...

P.S Baldric har grønne øjne.
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 24.10.2010 16:45
Wow.... det er virkelig længe siden jeg har fået en bestilling Oo Havde helt glemt, jeg havde den her x) Jeg vil gerne lave den, men jeg må lige advare dig omkring tid - har nemlig ikke ret meget af den ^^

Gijsbert

132
karakterer

Gijsbert 24.10.2010 17:17
Jeg kan sagtens vente så det gør ikke så meget x), men vis du ikke har tid til at lave den er det også helt ok, jeg finder bare en anden så :)
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 24.10.2010 23:21
Jeg vil I hvert fald begynde på den så, og så kan du jo bare spørge en anden hvis jeg er for langsom x)

Gijsbert

132
karakterer

Gijsbert 25.10.2010 14:56
Det haster ikke xP.. Så det gør ikke noget om det tager en uge eller fjorten dage eller hvad det nu tager xD

BlitzKrieg

118
karakterer

jeg kunne godt tænke mig en af neo(pet),
han skal være baseret på en tegning jeg for nylig har lavet, og det øje der ser lidt sjovt ud er meningen (da han skal være blind på det øje, så det må gerne være hvidt)
ellers er der neo i min signatur som du kan følge efter. og self. det her billede:
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 26.10.2010 14:32
jeg bliver overfaldet x) skal også se om jeg kan få lavet den :D

men så tror jeg også vi holder her, inden andre får gode idéer x)

BlitzKrieg

118
karakterer

Arigato ^-^
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 22.11.2010 20:35
Til de stakkels kl'ere der må døje med min manglende tid og overskud, siger jeg lige undskyld. Jeg håber på at lave tegningerne i weekenden, men må understrege, at det ikke er nogen garanti. Men jeg har husket dem, og jeg ved de skal laves, så de bliver også lavet inden jul (yay for julegaver :D) Og siden jeg har været så venlig at give mig selv en længere deadline, så vil jeg giv plads til én bestilling til, hvis nogen vil have :)
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 25.02.2011 15:08
Alright, er bange for jeg må lukke helt for bestillinger, da jeg tydeligvis ikke kan tage mig sammen til at lave dem. Har for meget andet at tænke på ... eller noget. Men til dem der har lavet bestillinger: I får dem ikke, da jeg ikke kan tage mig sammen *kicks self* sorry 'bout that

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 9