Sådan opstod de...

Gæst

0
karakter

Hvordan opstod jeres karakter? ^w^
hvad gjorde at i fik idéen? =D

for mine var det sådan her:

Cassa: det var for meget lang tid siden o.o Jeg tror jeg gik i.. 5. klasse... eller 6? kan ik helt huske det.. Mig og min lillesøster ville lave "en tegneserie" hvor vi så tegnede klassebilleder.. xD et klassebillede hver.. i min klasse hed hovedpersonen "cedric" og så skulle jeg jo finde navne til hans klassekammerarter.. jeg sad den aften i et sommerhus ude ved vesterhavet.. hvis jeg husker rigtigt, og så kørte der "dødens detektiver" i fjernsynet.. offeret i det program hed Cassidy.. og så tænkte jeg "Cassidy. nej.. det har jeg hørt for mange gange.. Cassi!!" og så kom der en sorthåret pige til live med fine grønne øjne (som senere hen blev brune) til verden, om hun hed Cassi.. Så var der ham her Cedric, som blev mobbet af de ældre elever på skolen.. sin bedste vens storebror, og Cassis storebror.. men Cassis storebror skulle have et navn.. D: jeg var uopfindsom, så jeg rettede bare det sidste I til et A.. Cassa... blev det så.. xD I min ene D.N.Angel bog stod der på et tidspunkt "en rigtig Casanova".. jeg undrede mig hvad pokker det var, og spurgte min mor,. hun fortalte ganske kort om myten omkring Casanova som i venedig forførte unge kvinder og blah blah.. jeg syntes navnet var pænt.. og syntes det vart lidt sjovt med første del Casa.. så.. jeg snuppede Nova, og smed det ind som hans efternavn XDD år efter blev jeg så lokket ind på kl af en veninde.. det var et helt nystartet rpg.. og jeg sad i bussen og skulle vælge en karakter at smide ind.. overvejede en hel del af mine chars som var opstået med tiden, men endte med at vælge Cassa.. fordi han simpelthen var så dejlig naiv, flink, men også selvcentreret og forfængelig..
Og så opstod han! jeg havde glemt han havde grønne øjne.. så han fik brune i stedet xD

Kazoya: Kazoya har en mærkelig opstandelse.. den veninde som også fik mig ind på kl, ville også have mig ind på et andet rpg.. kan ik lige huske hvad det hed xD men vi aftalte at oprette en dæmon og en vampyr, som evigt og altid var uenige, diskuterede og tilsvinede hinanden.. men stadig var de de bedste venner.. og.. så opstod der den her mærkelige person med sort langt hår, høj hat, stok og to forskelligt farvede øjne.. jeg havde det her tekken kamp spil til playstaition 1.. hvor der var den her fyr der hed Kazuya.. Jeg kunne ikke helt huske hans navn da jeg skrev Kazoya ned.. XDD så Kazoyas navn er faktisk en stavefejl.. Oo men altså.. Rpg'et gik dødt.. så jeg flyttede ham til KL i stedet.. o: tilpassede ham lidt ved at give ham nogle horn.. (han havde dem også dengang.. men de var ikke så tit fremme xD) og så fik han flere og flere horn.. Oo og blev mere og mere flabet.. Hans klør stammer fra den karakter Elizeph også stammer fra.. forklarelse følger xD

Elizeph: Elizeph har en mærkelig opstandelse.. xD Engang.. var der det her rpg: Fuglelandet.. hvor jeg var så fandens uopfindsom at oprette "Eclipse" fra Demon diary.. eller.. han hed det samme og havde samme billede.. resten var anderledes vil jeg skyde på xD.. han var sådan en lidt kold og ligegyldig type.. og af en eller anden mærkelig grund valgte jeg at give ham meget hårde negle, som ragede 3 cm ud fra hans fingerspidser, og som var meget skarpe..
Senere hen på et andet rpg, opstod min karakter Kxirachaz.. han var en kynisk, hjerteløs og ligegyldig ypperstepræst for en meget ond gud.. han var vel også en slags dæmon? - han ser for øvrigt meget ud som Elizeph.. men hans næse er spidsere og så har jeg siden hen ændret en hel del på hans udseende. givet ham nogle flade horn osv.. men.. whatever! så aftale jeg sammen med en hel bunke KL'ere, at vi skulle oprette en dæmonpagt på kl.. xD vi skrev lister med forskellige "typer" der skulle være.. der var den voldelige, den perverse, den hysteriske, den snedige, den vise osv... Jeg fik posten som den vise.. Af ren dovenskab, tog jeg Kxirachaz doll'en, og omfarvede den xD gav den sort hår og grønne øjne.. rødt og hvidt tøj.. XDD og sådan opstod Elizeph.. den kyniske, lidt sære dæmon... oh well.. xDD han har så med tiden fået mere personlighed.. og et mere skønligt udseende.. owo

Duzzel: .. Hans navn var igen en stavefejl fra min side.. XD;; fuck,.. det gør jeg tit.. Egentlig ville jeg have stavet hans navn Ducell... efter de der Duracell batterier.. XDDD men troede de hed Durazzel.. -.-; og så var der det her rpg Savrasijun.. som mig og en veninde havde lavet.. i starten var han bare "et menneske".. som var helt hvid i huden med sort hår.. Han havde iskræfter og en hel masse andet mægtigt eftersom han var prins.. han var landets stærkeste! (belive it or not).. efterhånden blev han mere og mere blå.. og der opstod "en race".. efter mit hoved omkring ham XDD og så kom han til kl.. Men jeg var led og ked af altid at have stærke karaktere >< så jeg bestemte mig for at han skulle have mistet sine kræfter, og ikke kunne noget.. han var i forevejen meget fysisk svag.. sååh.. det passede fint.. XD
Sådan opstod Duzzel o:

Ayoka: Ayoka opstod.. eeeh.. han opstod bare.. XD jeg fandt det her fine billede af en cute dreng i Yukata.. oog... så en kattepige med samme frisure.. o: og så opstod han.. han skulle have et navn.. og måtte virkelig holde mig selv tilbage for ikke at kalde ham "ayase" som hovedpersonen i en af mine yndlings mangaer hedder x_x men så skulle det minde om! XD så.. det blev Ayoka.. Ooog.. han skulle være dæmonjæger, fordi det syntes jeg der manglede.. Jeg ville have han skulle være sådan en type, som mange ville mene var lidt tøset.. men i virkeligheden skulle han så være gang i at vokse sig stor og mandig xDD.. selv om jeg som det ser ud nu ik rigtig kan se ham som en stor og mandig person.. XDD

... kan det passe at jeg ik har flere chars? o.o kan ikke lige komme på flere
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 16.04.2009 12:19
Samson: Jeg var rigtig træt af, at jeg var dårlig til at rollespille nogen bestemte ting! Jeg havde en tindens til, at gøre mine drengebrugere til... bøssede, selvom de ikke var det! :S Jeg var dårlig til at spille onde personer! Havde på et tidspunkt en bruger herinde der hed Syrokko. Idéen i ham, var egentlig ok, men jeg kunne bare ikke finde ud af at styre ham, og det irriterede mig grænseløst! Derudover, havde jeg svært ved at beskrive kærlighedsscener, også selvom vi tilsidst skrev "censur". Så der var flere ting jeg var træt af... Så jeg lagde alle mine svagheder sammen til en person! Samson blev psykopat, voldtægtsforbryder.. og så alle diverse andre ting, som så kom med oveni, for at han kunne blive en fuldendt person. Navnet stammer faktisk fra en hundeside med navne, og da jeg så Samsons navn, så kom jeg til at tænke på min gamle bedste veninde's hund, som jeg egentlig rigtig godt kunne lide, og som jeg faktisk også på et tidspunkt havde tænkt, at jeg ville kunne bruge til noget, siden jeg så godt kunne lide lige netop dét navn. Så.. det blev det altså! Men.. Jeg havde fundet to billeder.. Samsons start billede (som jeg lang tid efter fandt ud af, forestillede Ace fra mangaen "one piece".. har så set nogle videoer på youtube hvor han var med i, og det har jeg haft MEGET sjovt ved! Nogle små træk er der, at de har tilfælles. Men ellers, er de MEGET forskellige), og så en kvinde, som forførte en mand.. Jeg kunne lide begge billeder lige godt, men så spurgte jeg Nete (Navarana, Live, Medusa herinde fra) i Grønland, da jeg var ovre og besøge hende for første gang, hvilken char jeg skulle lave! Hun pegede på Samson, og sådan blev det. Men der er mere.. jeg var meget på udkig efter forskellige evner! I en fysik time, havde vi om magnetismen.. det var så i folkeskolen, og der slog det mig, at det kunne blive en evne.. Så.. det blev det! :3

Marion: Min aller første karakter. Hendes navn stammer fra en bog, som handler om et Medies liv (altså en som kan se, og snakke med ånder). Den bog blev jeg yderst grebet af, for den havde påvirket mig på flere måder. Men jeg kunne bare generelt godt lide hendes navn, så det blev det. Oprindeligt, hed hun Jean. Hun har også været med på KL nr. 2, men jeg havde desværre lavet det navn på andre rpg'er også, og var blevet grueligt træt af det! Så hun tog navneforandring til Marion, og fik også en god grund til det, i sin baggrundsbeskrivelse. Men så til, hvor Jean stammer fra. Hun stammer faktisk fra en helt anden side, en side, hvor jeg først blev introduceret til rpg-verdenen. Der blev dog lavet lidt om på hende så hun blev lidt mere interessant at spille på, så jeg gav hende et højt temperament, men ellers, kan det være godt det samme.. Men gennem hende, så har jeg stadig min aller aller ALLER første karakter, indenfor rpg-verdenen.

Aynry: Jeg kan slet ikke huske hvordan hun kom frem, men alligevel kan jeg da huske lidt... Hendes navn stammer fra mit... tastatur.. Tilfældige bogstaver, som så pæne ud, når de var sat sammen, og så lyden det gav.. Det er dog ikke mange som kan finde ud af at udtale det, men whatever! xD Ideén til hende kom bare pludseligt, at jeg ville have en som måske havde lidt problemer med sig selv, fordi det bare generelt kunne være sjovt, så oprettede hende med 'to sider'. Hun kunne altså skifte form til en lys side, da hun i forvejen var mørk. Disse to sider, ville man næsten tro var to helt forskellige personer. De er stik modsat af hinanden, og den lyse side går ind og spolerer den mørkes liv, ved at ødelægge ting for hende, hvis den mørke side prøver at skaffe sig af med sin uduelige evne, som gør livet surt for hende. Den lyse side er ikke ret klog af sig overhovedet, meget lallende og åben.. og kan hurtig være dumdristig... Hvorimod den mørke (originale side) er spekulerende, indadvendt og kold, som roder rundt med sine eliksirer - hvilket den lyse side også hurtigt kan ødelægge for hende, da hun hurtigt kan snuppe dem, og give det til alle mulige folk, som behøver dens virkning.

Zagasumi: Jeg fandt et meget specielt billede, og jeg ville have en ordentlig mande-char. Havde haft en dreng før ham, men han gik hen og blev for bøsset, så det ville jeg lave om på. Til at starte med, så kom jeg også til at spille Zaga en smule bøsset, men alligevel til en vis grænse. Han skulle bare ville folk alt godt, og så gik han meget ind for retfærdighed. Zagasumi's navn, stammer fra en bil jeg så, hvor der stod 'Saga'. I den vil, stod der vidst nok en hest, men whatever.. Men det lød simpelthen for piget, så jeg satte 'sumi' på, og lavede S'et om til et Z, så det blev lidt 'fantasy'.

Gæst

0
karakter

XD nyaah!.. det er sjovt at læse folks karakteres opstandelse OwO..
Jeg har altid syntes Samson var lidt cowboy agtig XD nu fik jeg fjernet den opfattelse.. XD tak!

Chriq

125
karakter

Chriq 16.04.2009 12:35
Jeg fik anbefalet spillet af Renatika, og så prøvede jeg at lave en karakter. Da jeg var nået halvvejs igennem skabningen af Chriq, blev jeg helt grebet af det, og brugte en time på at leve mig ind i rollen som Chriq med hans halvflabede "bymenneske" personlighed. ^^ Han er jo en stor pralhals, hvilket jeg også gav udtryk for, hvis man læser hans fulde navn op.

Derefter prøvede jeg for sjov at tegne ham, det blev jeg også grebet af, og sådan blev Chriq Ztýrh altså til. XD
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 16.04.2009 12:57
XD nyaah!.. det er sjovt at læse folks karakteres opstandelse OwO..
Jeg har altid syntes Samson var lidt cowboy agtig XD nu fik jeg fjernet den opfattelse.. XD tak!

Hans liv er en smule cowboy agtig... Nu må jeg ødelægge din nye opfattelse? xD
Han har som barn været ude og arbejde i marken, reddet på sin tyr.. prøvede i det hele taget at tæmme Brutus, som han stadig har denne dag i dag. Brutus er dog ikke en normal tyr, men det er en anden side af sagen. xD .. Men det er ikke den 'nymoderne' cowboy dreng, men den der 'stalddreng' som cowboy oprindeligt kommer fra. (:
Derag

Derag

Lummerhummer

1693
karakterer

Derag 16.04.2009 13:01
Mine personer er vidst desværre meget normale af opstandelse :3

Yumi: Ham begyndte jeg at tænke over mens jeg var i Holland, sommerferien 2006, og jeg endte med det - efter min mening - lidt for lange opdigtede navn. Jeg havde fundet et billed på google, selvom jeg umuligt kunne huske hvad jeg søgte på. Til at starte med var han en person af normal højde, halv-blind, usandsynligt klodset og meget glad for alkohol, men det ændrede jeg lidt på da KL lukkede ned :P
Så blev han lavere, mistede brillerne, men beholdte klodsethed og alkohol. Et KL senere droppede jeg så alkoholen, og efter at havde spurgt efter åbnede KL's første våbenhandel, som vist faktisk også var den første rigtige butik, kroen ikke medregnet selvfølgelig. Sådan blev han til :3
Nævner kun en, fordi alle deres historier alligevel er så kedelige.
Spike:
Også fra det første KL, eller i hvert fald det andet ._. kan ikke huske det.
Han har ikke ændret sig meget, udover at være blevet mindre overpower og mere realistisk, fortsat på en urealistisk måde. Jeg har altid været glad for små sindsyge personer, og idéen til hans første udseende fik jeg fra min søster, som er mange tegner, jeg bad hende som om at lave en Spike, og det gjorde hun. Hans evne fik jeg fra den anden terminator film, hvor skurken er sådan en sølv-dimmer, der dræbte alle. Navnet fik jeg fra et film magasin, hvor en eller anden engelsk instruktør, Spike Lee, havde lavet et eller andet, så det navn neglede jeg ;P

Slet ikke så interesante historie som jeres, men stadig væk... ._.

Morgana

534
karakterer

Morgana 16.04.2009 13:18
Hm, tænke, tænke, hvordan var det nu...?

Morgana: Min første bruger på et rpg! Jeg anede ingenting om, hvad det handlede om, så jeg forsøgte at lave en karakter, der var relativ let at spille, fordi hun lignede mig selv lidt. Nogen af de samme svagheder, nogle af de samme interesser, men samtidig også ting, der var fuldstændige utænkelige for mig... - Man kan vel sige, at jeg havde lyst til at prøve at være en anden person?
Jeg havde ingen anelse om, hvordan men begik sig på et rpg, så de første personer jeg skrev med, fortalte jeg ærligt, at jeg var ny, fordi jeg havde behov for... lidt hjælp af og til.
Hendes navn blev, næsten, grebet ud af det blå, og jeg byggede hendes udseende op omkring det billede, jeg havde af sagnfiguren Morgaine, søsteren til kong Arthur.

Alexander: Min Alex blev til, da Morgana stod i frys. Jeg savnede at skrive, og jeg havde fået lyst til at prøve kræfter med en fyr, da jeg syntes, der var alt for stor population af kvindelige karakterer herinde.
Jeg havde lyst til at lave en kvindebedårer, med en surfers udseende, samt en passion for fægtekamp. Han skulle have lov til at have en 'mørk' side, igen en lighed med mig selv, der gjorde ham rodløs og tankefuld. Hans skulle være en livsnyder, der ikke kunne se noget formål i at skynde sig gennem livet, fordi målet alligevel er døden.
Hans navn... fik han, fordi jeg havde fået et godt øje til en lyshåret fyr ved navn Alexander.

Avia

504
karakterer

Avia 16.04.2009 14:27
For at starte et sted;

Avia

Avia var min aller første rigtige rpg-karakter. Så vidt jeg husker var det Renatika herindefra der henviste mig til Krystallandet, og Renatika og Avia blev også skabt med kort tids mellemrum. Navnet Avia er der ikke nogen større historie bag, men bare noget jeg fandt på som en hurtig indskydelse. Avia startede som en klassisk kliché, en stakkels pige med trist baggrund og onde forældre, der stak af da hendes bedstemor døde, og blev tyv. Siden hen har hun udviklet sig meget og er bl.a. blevet vampyr. Avia har siden starten været meget indafvendt, sky, paranoid og følsom- også ret typisk. Men denne side synes jeg nu at have holdt nogenlunde ved lige. Og så er hun også lidt af en "match" til Renatika, som også startede ud som tyvetøs

Lucifer

Lucifer var min anden karakter, og et forsøg på at lave en klassisk, ond, ung mand. Jeg mener at han blev lavet som en ærkefjende til Renatika, men dette har han vidst ikke levet helt op til. Navnet synes jeg lød godt, meget enkelt. Siden starten har Lucifer også udviklet sig riiigtig meget, faktisk tror jeg han er den af mine karakterer, der har ændret sig mest. Han er ikke mere rigtig ond, nærmere streng og retfærdig. Nu er han ansat som tjener hos Mørkets Lord, og har en stærk plan om at få overtaget Mørkets Lords plads, få udryddet modstandere, og derefter skabe balance i krystallandet. Selvfølgelig som øverst-regerende.

Melanie
Melanie er min meget stærke kentaur-kvinde. Hun blev skabt da jeg var sammen med personen bag Renatika, og vi begge to gerne ville have en karakter mere. Her lavede vi kentaur-tvillingerne Melanie og Phoebe, som dog er ret tæt på at være modsætninger. Melanie er den krigeriske, utolererende, menneskehadende type, imens Phoebe er mere harmonisk og nysgerrig. Navnende er ikke helt tilfældige, men betyder vidst nok noget i retning af Yin og Yang.

Étienne
Étienne er min nyeste karakter. I lang tid havde jeg leget med tanken om at lave en blanding af krybdyr og menneske, og ham her blev så det endelige resultat. Navnet er valgt fordi jeg synes det lyder pænt, og ser pænt ud på skrift. Han er min høflige, stammende og lidt forvirrede karakter, som jeg må minde mig selv om, at skrive lidt mere med.

Cathrine Green

221
karakterer

Cathrine: Jeg havde tænkt meget på at lave en ny karakter som jeg lagde lidt mere personlighed i. Så jeg begyndte egentlig bare at tænke lidt over det. Ford det meste når jeg har skulle finde på en karakter, eller noget andet man skal skrive, så har jeg tænkt over det i bussen. Jeg har altid kørt meget i bus og når man skal sidde og glo i en halv time, så kan man jo ligeså godt lave en karakter inde i hovedet. Cathrine blev bygget op ligeså stille, uden at kunne noget, og så kom jeg pludselig i tanke om, at hun da selvfølgelig skulle kunne bruge ild! Da jeg så sammentidlig var begyndt at de denhelt fantastiske (dog engelske) Anime serie:" Avatar, the last airbender" så blev jeg helt vildt inspireret af det der hedder Firebending! Så det er hendes måde at bruge i på meget inspireret af XD

Leonardo: Well. Det kan jeg faktisk ikke rigtig huske, men igen nok noget med en bus, og så ved at han er meget inspireret af Logan fra x-men xD Det var vist første gang jeg så dem da jeg lavede ham.. nej vent. Jeg havde faktisk ikke set filmene før jeg lavede ham. Da jeg så så dem, var det jo ret komisk at Leonardo minder lidt om ham. heh

Tilføjelse: Wtf.. Jeg fandt en karakter jeg ar lavet som jeg ikke kunne huske jeg havde... >o< Nå. Men jeg har også lavet Elaine, og jeg kan virkelig ikke huske hvorfor.

Gæst

0
karakter

Phew.. Forbered jeg på en større historie xs.

Horisont: Var min første karakter på KL, faktisk bare rollepsils karakter idet hele taget ( hvertfald som ikke var et dyr af nogen art xD ) Jeg havde siddet og stalket KL i en uges tid, før jeg en aften sad og kedede kig grueligt ved pcen i en 'stilletime' på den instution jeg boede på der. Da fandt jeg på hendes historie og hvilket tøj hun skulle have, men jeg kunne ikke bnlive enig med mig selv om hvordan hendes hår skulle være. Selve navnet Horisont kom af en sang fra Atlantis the musical hvor hovedpersonen synger om hvordan han gerne vil ud til horisonten og opleve ting. Deraf Horisont. Valmont kommer af en gammel fransk film af samme navn. Valgte så at tilføje et D. Så hele hendes navn blev Horisont D. Valmont.
Dagen efter i min skole fandt jeg et passende billede af Yuna fra Final Fantasy ( glemt hvilken af dem ). Og syntes at det udseende sagtens kunne bruges, men at jeg ikke ville lade hende se for meget ud som Yuna, så jeg valgte at gøre at den lange dimmer bagid blev en grøn fletning. Dagen efter blev hun smidt ind på KL, men har siden vokset sig en hel del anderledes end jeg egentligt havde troet hun ville. Feks havde hun i starten en lille drageunge med sig, men den blev.. Temmeligt hurtigt dræbt, hun var genert ligesom mig, men er nu blevet langt mere udviklet, stædig og smådum.

Bledan: Mener det var Ayumi der manglede en kæreste-ting til sin karakter, og fandt det her billede på DA at gå efter. Det gav hun så til mig på msn og vi fik hurtigt snakket om at jeg skulle lave ham. Navnet blev temmeligt tilfældigt, mens baggrunden blev smedet af Ayumi.. Jeg sørgede for personligheden.. Ligesom ved horisont har Bledan også forandret sig, har fået forandringer både i udseende, personlighed men også i hans baggrund. ( kunsterrisk frihed ftw! )

Jerik: Jeg syntes lidt ejg ville have en eller anden nuttet karakter, en som var mindre og uheldig af sig.. Med lidt inspiration fra Tamora Pierces bøger, og en af mine historier jeg skrev på, på daværende tidspunkt. Hans evne og halvdyrhed kom af at jeg fandt og stasdig finder, stinkdyr ekstremt nuttede. Så ja.. Han endte med at blive halvstinkdyr med evne for at forvandle sig til stinkdyr. Det med fattigdom og alkoholiker til far var mere eller mindre en inspiration fra noget jeg havde skrevet ned på noget papir efter at været blevet tæsket på skolen ( Yay... mobbeoffer.. >< ). Fandt i starten et billede på animegalleries, men fik den hurtigt kylet hen med en doll. Hmm.. Tror ikke lige jeg kan komme i tanke om mere om Jeriks oprettelseshistorie lige på stående fod..

Vartan: Da jeg oprettede ham havde ejg lige været til mit første live-scenarie-ting. Men der løb på daværende tidspunkt også en debat på KL om hvor mange 'bishies' der var/er på KL.. Så jeg valgte at gå imod strømmen og lave en zombie-lignene ting, med skægstubbe, fedtet hår, dreads og idet hele taget bare et udseende og en personlighed og alder der gik totalt imod strømmen. Delen med at han blev dødsridder kom som en ide efter en blanding med snak med Rebecca/Morgoth og Vladimir/Buru. Buru og jeg blev enige om at Vartan kunne blive en sjov dødsridder for Vladimir, og sådan kom Vartan til. Han er btw. lige for tiden ved at få hilst på sin nyeste evne. ( som er noget så griner og totalt latterligt.. Men stadig nuttet når man ser det samen med hans dumhed ) Ehmm.. Ja ^^;;

Sherakazit: Hun var nok den karakter der kom mest dumpede og uventet af dem alle. På vej i et tog til Foxy, kom hun pludselig forbi med en historie hun bare ville af med til mig, og en personlighed jeg selv finder noget så forfriskende. Jeg fik også lidt inspiration til det med hendes smykker fra at have studeret om det gamle Egypten. Jeg ansøgte om tilladelse til at lade hende være et spøgelse på KL, og efter en mindre snak med Kyoshiro fik vi aftalt at Sherakazit 'forbandede' Kyoshiro med sin tilstedeværelse og sit armbånd.. Samt fik jeg tilladelsen til at hun kunne være spøgelse fra det helt gamle Krystallandet ( altså ikke rpget men fra da landet vr helt ungt og det nuværende ruintempel var ved at være færdigbygget )Navnet kom af at jeg legede lidt med tasterne på tastaturet. Efter 14 dages tid med arbejdelse og udvikling af Sherakazit, fik jeg hende lunset ind på KL og godkendt.

Kyoshiro

454
karakterer

Kyoshiro 16.04.2009 20:04
Lol det er vildt sjovt at læse om folks karektere xD Og Samson forkom også lidt cowboy agtig hos mig.. Så nya nya :3

Kyoshiro:
Ja han har altid været med mig. Siden jeg legede med en af mine venner, som jeg kun så hver anden weekend hjemme hos min far. Han har altid haft sit lange hår og sit syge tempremant, men ellers mindede han ikke meget om den han er nu. Mange tror han stammer fra ”Samurai Deeper Kyo” STOP IT ME TELLS YA! Jeg kendte slet ikke til den manga da han blev skabt xD Derimod kom meget af hans udseende engang fra Kokujo, fra Duel Masters. Hvilket jeg personligt er glad for at han ikke gør meget mere :p
Så blev han oprettet på KL, hans hår blev kortere efter et psyko udbrud hvor han skar det af, han blev *Irriterendevist* tyndere hen af vejen og endte som sit anorektiske selv. Han har heldigvis stadig sit syge tempremant. Det er skide sjovt at spille xD

Elenxji: *Wow det er længe siden jeg har spillet på hende*
Hun er næsten lige så gammel som Kyo selv.. En af mine få kvindelige karektere, hvor hun også havde langt hår dengang. Hun ændrede sig grueligt da hun kom hen på KL, hun er blevet en engel *både i opførsel og race*, har fået for små vinger, hendes sorte hår/hvide tot er blevet helt hvidt og hun er vist blevet lavere.
Desuden er hun alkymist, hvilket den gamle ikke kunne være. Så hun er mindre klodset og springer ikke så mange ting i luften mere xD

Kein: *wow det er endnu længere siden..*
Han stammer fra en tegnefejl.. Jeg sad og tegnede Kyo, men endte med en meget ældre person der alligevel lignede ham meget, hvorvist personligheden ikke var nær den samme. Navnet stammer fra min fetish med navne der starter med K.
Han endte så med at blive halvstorebror til Kyo, samme far og en overbeskyttende.. Temlig sindssyg mor. De forældre har gjort ham totalt kulret i hovedet og selvom han er overraskende flink af en dæmon at være, knækker filmen en gang i mellem <3

.. Man hvor er mine chars ugennemtænkte i forhold til jeres xD

Renatika

653
karakterer

Renatika 16.04.2009 20:30
Avia - høhø, der blev jeg nævnt mange gange xD

Renatika er egentlig utrolig kedelig. Hun er min første rollespilskarakter nogensinde, og blev rimelig hurtigt lavet, da jeg var meget utålmodig med at komme i gang. For de 2,5 år siden jeg oprettede hende, var jeg en typisk lille wannabe-manga-fan, som tegnede alt i Katy Coope-stil og plagierede alle sine ting. Ret pinligt, egentlig. Men Renatika var selvfølgelig ikke særlig kreativ af den grund, og startede også som en typisk, hidsig tøs med døde forældre og en sexgal onkel. Hendes personlighed kom fra en dåse, og - dette er sjovt - i sin første tid, blev hun nervøs når hun talte med drenge på sin egen alder, hvor hun nu er fuldkommen aseksuel xD Med snedige rettelser hér og dér, synes det er lykkes mig at gøre hende lidt mere original - hendes personlighed er mere mystisk og hun er mindre 'åh-jeg-har-det-så-slemt-emo-kid' og mere kujonagtig. Hendes navn irriterer mig dog stadig: Oprindeligt ville jeg kalde hende Rena - tyvstjålet fra .hack-serien - men da der allerede var en bruger med det navn, smed jeg et -tika bag på. Vist nok inspireret af filmen om Tinke o.o Hendes efternavn - Kitsune - er ligeså slemt, og snuppet fra Love Hina. Da det betød ræv eller rævedæmon, var jeg så smart at give hende ræveagtige træk (hun minder faktisk lidt om Kitsune fra LH) og en ræv som følgesvend - med navnet Kitsu xD Hooooost. Ja. Nok om det. Hun er ihvertfald mere rarlig nu :3

Phoebe er, som Avia nævnte, lavet som modstykke til Melanie, som resultat af en weekend sammen med denne. Phoebe startede som en lidt ynkelig stræber med anoreksi, men efterhånden har hun fået lidt mere selvtillid og mere sul på kroppen - især brystområdet. Hun var ypperstepræstelærling, nu ypperstepræst, og skal overtage embedet som dronning i kentaurlandsbyen. Kan ikke præcis huske hvordan hun opstod, men Avia og jeg har ihvertfald bygget meget videre på historien. Blandt andet havde vi det sjovt med at skabe et mande- og menneskehadende kvindesamfund, som ofrer alt de kan få fat i til deres gudinde. De fik en hel samfundsorden, med indviklede systemer med indavl og kropsmarkeringer, der fortæller om erhverv og familie. Desuden æder de mennesker BD
Phoebes navn betyder forresten "lys", hvor Melanie betyder "mørke".

Hecate oprettede jeg, da jeg altid har synes voodo var interessant, og synes at KL var overfyldt med 14-26-årige folk, så jeg bestemte mig for at lave en fyrreårig, småbitter, temutter og voodooheks. Hun startede med at være ond, men er gået over til blot at være lidt skummel.
Det blev senere besluttet at den ynkelige Avia skulle i lære hos hende, vist nok for at styrke hendes evner.

Tavis bryder jeg mig ganske godt om :3 Jeg blev lidt træt af at jeg kun havde kvindelige karakterer, og ville alligevel have en satyr, så det kunne lige så godt blive en mand. Han startede som en satyr kaldet Aesoh, som havde en meget broget fortid, som blandt andet hyrde, handelsmand og slavehandler. Jeg fik aldrig oprettet dennes profilskema, og noget tid efter hentede jeg ham frem igen, men ændrede navnet til Tavis, næstyngste i en søskendeflok på gud-ved-hvor-mange og fårehyrde for sin bondefamilie i bjergene. Han er rimelig ny, men nuttet, uden at være feminin og bøsse xD KL manglede også nogle flere MÆND syntes jeg. Jeg har pt. en hel lille historie i tankerne for ham (involverende både hans søskende og andre spillere herfra), som jeg dog ikke vil afsløre. Men han kommer til at opleve nogle af de samme ting, som Aesoh havde i sin fortid :3

Det var vist dem alle... føler mig fristet til at fortælle om karakterer udenfor KåeL, men det gemmer jeg til en dag, hvor jeg har mere tid xD

Avia

504
karakterer

Avia 17.04.2009 17:45
Renatika- HOSTderfikduligeskrevetlidtbedereomPhoebeogmelanieendjeggjordeHOST 8D
Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
karakterer

Rebecca 17.04.2009 21:25
 Feks havde hun i starten en lille drageunge med sig, men den blev.. Temmeligt hurtigt dræbt..

Det var slet ikke mig, der slog det lille kreatur ihjel.. Nej nej..

Gæst

0
karakter

Well..

Med Uzuri - I dansk har vi sådan nogle 14 - dags opgaver, hvor vi har 14 dage til at lave dem og vi får en ny lige med det samme. Så skulle vi skrive en lille historie på 2 sider (Det var så let dengang xD). Historiens emne var valgfri, der skulle bare være et magisk væsen med. Det syntes jeg var helt vildt fedt, da det er mit ynglings emne. Jeg overvejede først at bruge en vampyr og jeg begyndte også at skrive historien om Uzuri - den homo seksuelle vampyr (Hende har jeg så brugt senere, bare kaldt Yasmeen, den homo seksuelle vampyr xD). Men det virkede bare ikke rigtig. Og så kom jeg i tanke om en film jeg havde set for nylig, med varulve. Så jeg sad og tænkte lidt over det. Det virkede ikke helt rigtigt, så det var der jeg kom på det med at hun blev forvandlet i dagslys og ikke kun fuldmåne. Og personligheden var allerede lavet i historien. En halv arogant, men alligevel venlig person. Og da jeg så, efter jeg havde lavet Cennet tænkte om jeg ikke skulle lave en til, tænkte jeg at jeg jo kunne bruge Uzuri.. Sådan blev hun til. xD

Cennet - Hendes historie er lidt mere indviklet. I starten hed hun Xenel og var troldkvinde. Jeg havde lavet en lille klade af hendes profilskema på Word og jeg var fuldstændig forelsket i den her person. Men så, så jeg en film med en der også hed Xenil (Tilfældigt?) og hun var denne her virkelig irriterende person, så det navn kunne jeg godt glemme. Så jeg begyndte at lede. Hvad skulle hun så hedde. Så kom jeg til at tænke på et digt jeg engang havde lavet om en kvinde der hed Cennet, som bryggede tryllebrygge og tænkte - hvorfor kunne jeg ikke bare bruge det navn? Så hun kom til at hedde Cennet. Men da jeg begyndte at rette navnet, syntes jeg bare ikke det passede. Cennet, troldkvinden? Så jeg kiggede igen tilbage på digtet. Hun havde brygget tryllebrygge.. Det passede jo perfekt. Men jeg syntes der manglede noget. En lidt mere.. mærkværdig personlighed.. Så jeg gik tilbage i min 'skole kasse' og fandt et hæfte hvor jeg havde skrevet en mindre novelle om en kvinde der var meget asocial og nervøs i andres nærvær. Og sådan blev det. Cennet, kvinden der kunne lave tryllebrygge og som var meget asocial.

Og Jocelyn. - Hendes historie er egentlig meget enkel. Jeg var kørt fast i et par chars og fik dem slettet, men da jeg lige nu ikke har så meget gang i Cennet og Uzuri, så begyndte jeg at tænke om jeg ikke kunne lave en ny person. En som jeg aldrig havde lavet før - heller ikke i en historie. Og så så jeg James' indlæg i opslagstavlen - han var som sendt fra himlen, på det tidspunkt. Da jeg lavede hendes bruger tænkte jeg bare på at gøre så meget modsat af hvad jeg ellers har lavet, som overhovedet muligt. - Hun endte med at være rimelig ens med mig, men det er en mindre detajle.

Og det var så mine chars oprindelse.. xD
DistortedDiva

DistortedDiva

2590
karakterer

Jeg har jo haft enormt mange brugere siden jeg startede på kl, for nu.. 4 år siden O-o

Men de to som jeg har nu er så Felix og Rena XD

Rena
Jeg mener jeg laved ehende da jeg var 9, og dengang var jeg lige begyndt at læse .Hack. Og jeg syntes egentligt at Rena i serien var ret irriterende, men jeg kunne lide hendes navn, så det hapsede jeg.
Og da jeg nu var sådan en lille møgunge gik jeg på google for at finde et billede der var pænt _ _;, Det blev så en lilla-håret katte pige.

Som sagt var jeg en lille møgunge, så jeg kunne selvfølgelig ikke finde ud af at lave en unik personlighed, så hun kom til at minde en del om mig O_O Dog meget mere Naiv, og irriterende. Selvom jeg virkelig ikke kan holde hendes personlighed ud, så kan jeg jo ikke bare lave den om. Sådan er Rena jo, og jeg holder af hende alligevel XD

Felix
Yearh, det navn kommer fra min kat XD Jah den døde, og jeg blev så ked af det, at jeg lavede en char herinde med det samme navn. O_o
I starten var han virkelig flink, og han var bare sådan den fyr, som jeg ville ønske jeg kendte, næsten perfekt.
Jeg kan ikke rigtigt huske hvordan, men jeg blev ligesom træt af den der, perfekte dreng. Såh jeg fik en fiks idé. xD Og det gik ud på at han skulle blive sindsyg. Det sagde simpelthen klik for ham, og han blev kort sagt mærkelig.. ( Gud, hvor jeg dog elsker at sige at Felix er sindsyg XD )

Samara

185
karakter

Samara 24.04.2009 19:14
Jeg har haft VIRKELIG mange karaktere igennem tiden, men vælger kun at snakke om Samara, fordi jeg er nederen og ikke gider skrive mere : 3

Samara: I kommer nok alle sammen med det samme til at tænke på den lille pige fra The Ring, når i høre navnet Samara - og så har i så afgjort ret.
Jeg fandt kl engang for laaang tid siden, hvor min allerførste karakter var en god og naiv tigerpige (hvor originalt) ved navn Juliana, som jeg hurtigt blev træt af at spille, fordi hun var alt for sød og godtroende til min rollespils smag.
Og eftersom jeg var uopfindsom til selv at lave en ond karakter, valgte jeg totalt at kopire Samara Morgan fra The Ring, med den eneste forskel at jeg ændrede efternavnet fra Morgan (som ellers er mit absolut yndlings navn) til Rose, for at det ikke skulle blive for kopiret.
Senere gav jeg hende så mellemnavnet Juliana efter den første kl karakter, som jeg slettede.
Men også her var mistede jeg lysten til at spille rpg - jeg tror nok det var fordi jeg havde en så uoriginal karakter, der bare havde billede fra filmen og ikke havde nogen personlige præg overhoved, så jeg bestilte en doll med et liiidt anderledes udseende af Risa! (Dvs. Cassa xD)
Og jeg var SÅ tæt på at slette Samara af kedsomhed, indtil Cassa sendte mig den flotte doll hun havde lavet - Samara havde nu fået et nogenlunde personligt udseende, og begyndte også at ændre på hendes personlighed og baggrund, så hun blev mere min egen karakter!

Og ja.. det var vist faktisk bare det xD

Illusiane

889
karakterer

Illusiane 24.04.2009 23:12
MIIIIIIN TUR!

Yang Min allerførste karakter herinde. Jeg havde skrevet små-RPG men ikke det store, og derfor er hendes profilskema lidt kedeligt, og ikke særlig langt. Ideen til navnet fik jeg, fordi vi havde om alle mulige trosretninger i skolen, og så fik Dorthea lokket mig herind på kl, og badoing, så kom Yang til verden. Hendes rigtige navn er simpelthen bare mit eget (fornavn), fordi jeg ville igang hurtigt... Hun startede som en komplet personlighedssplittet tøs, der ændrede øjenfarve efter humør, og som var kidnappet af ML. det ændrede sig senere he, da hun mødte samson, som hun... tja, hun blev rent faktisk forelsket i ham. O.o det ændrede sig så igen, da han gjorde Ying ondt eller noget i den stil.
Efter hun blev hans slave, ændrede hun IGEN personlighed, og blev trist, indelukket og ynkelig, dog med friske pust af kampvilje en gang imellem. og da hun blev det første medlem af RT fandt hun styrken igen... ligenu er hun igen splittet i personlighed, og er kort sagt et omvandrende PMS tilfælde, der planlægger mord på samson. *ahøm*

Flying Bird Har nok den mest kedelige historie. Hun blev skabt ud af underskritsbilledet, som jeg simpelthen forelskede mig i. Lige fra starten har hun været god, smuk, og lettere naiv. Jeg tror lidt at hun har været offer for mine humørsvingninger, for i sind ligner vi lidt hinanden. Det tog hende LAAAAAAAAAAAAAAANG tid at komm sig over daniel, hendes store kærlighed (da han stoppede herinde), og lige som hun kom ovenpå igen blev hun angrebet af en sindssyg dæmon (Kazoya) Navnet kommer af... uopfindsomhed XD hun hed rigtig Jessica, men jeg HADER seriøst det navn, så nu er hendes rigtige navn Alania..

Life Stammer OGSÅ fra et billede, som kom frem på første side, hvergang jeg søgte på 'manga'. Langsomt udformede der sig en char i mit hoved, som havde dræbt sine egne forældre, for derefter at hae valgt den letteste løsning, og begået selvmord. men satan var vred og hun blev sendt op igen og bla bla bla... (tror i lige min mor spærrede øjnene op, da jeg fortalte hende om det?) hun var meget bange i starten, men det var squ ikke lige mig, og nu har hun fået mere viljestyrke og kampgejst. Hun skulle egentlig ha' heddet Live, men Live eksisterede allerede, så det blev Life. Nu har Life-Liverne, knyttet sig til hinanden, og det er... egentlig lidt sært...

Karizma Uha, jeg elskerden historie. Karizma er jo forholdsvis ny, og hun blev skabt specielt til samsons bordelhus. Jeg ville gerne have en lidt mere 'rå' pige, istedet for en sukkersød trunte med langt hår, så hun fik hanekam, og kaninører+hale. Hun er den perfekte char for mig, fordi hun har alle mine personligheder (bortset fra det med mændene, altså) hun er for det meste glad, men kan også blive pisst off, og så er hun bare skønherlig i sig selv. Jeg ville for en gangs skyld have en ikke-undertrykt person, så istedet for at sige at hun var tvunget ud i prostitution, valgte jeg at lade hende være horebarn, der ikke kender til sand kærlighed. Navnet fandt jeg ved hjælp af en latinliste jeg har, hvor alverdens flotte ord står :)

Cazador Også forholdsvis ny. Han startede lidt i en spøg mellem Leara og mig, da jeg jokede med at lave en bror til hende. Det endte ud i den lille krammebamse, Caz, men blev istedet en fætter, da lees tætte familie døde long time ago. Jeg ville gerne have en meget mandig person, så han fik sixpak og blev fuldbyrdig jæger og kvindefrfører. Navnet Cazador betyder også jæger på... etellerandet sprog. Jeg har ikke haft held med mandlige personer før, så jeg er spændt på at se hvad det fører til...

Bjørn Er en gammel person jeg havde. også han er lavet udfra et billede, som Dorthea og jeg simpelthen forelskede os i OwO.. Det startede vidst som, at han skulle være halvbror til hende, men endte ud i, at de bare blev venner. Men jeg blev træt af at spille en 10-årig, så jeg slettede ham forholdsvis hurtigt...

Det var... faktisk ret meget...
Xenix

Xenix

Le Blood God

2724
karakterer

Xenix 24.04.2009 23:26
Katah:
Årh jeg har aldrig været til at spille den lille hjælpeløse type med store våde hundeøjne.
Jeg spiller også live, og skal til sommer til tyskland og spille en karakter der minder om hende, så jeg har både kostume og hele pivtøjet. Katah er bygget op så hun ligner mig ret meget, både i personlighed og udseene (på nær hendes meget muskuløse krop) ^^

Magdaléna

117
karakterer

Oh, jeg nægter at snakke om mine gamle karakterer som af en eller anden grund STADIG eksistere på KL selvom jeg ikke har været online på dem siden 2006 eller noget….
MEN! Magdaléna opstod sådan:
Jeg sad på mit lettere rodede værelse med en dansk Chrno Crusade bog i hænderne, læste og forelskede mig i Magdalene og ideen om et rent og smukt sind. Senere samme dag greb jeg fat i min Fruits basket bog og læste og der kom Arisa så! Den dejlige voldelige yankee med langt lyst hår som er den ene af Toru’s veninder. På et billede står hun sammen med Hana (den anden veninde med hjernebølgerne xD) og Arisa har den der læge lignende jakke på og maske for munden. Så besluttede jeg mig for at tegne en blanding og en sølvhåret tøs med trang til at skære ting op kom frem, jeg skulle kalde hende noget og startede med Magdalene men så ville jeg tænke på Chrno Crusade hele tiden. Så jeg tilføjede et ´ og lavede e’et til et a.
Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 11