Slettet Bruger 16.04.2009 11:04
Hvordan opstod jeres karakter? ^w^hvad gjorde at i fik idéen? =D
for mine var det sådan her:
Cassa: det var for meget lang tid siden o.o Jeg tror jeg gik i.. 5. klasse... eller 6? kan ik helt huske det.. Mig og min lillesøster ville lave "en tegneserie" hvor vi så tegnede klassebilleder.. xD et klassebillede hver.. i min klasse hed hovedpersonen "cedric" og så skulle jeg jo finde navne til hans klassekammerarter.. jeg sad den aften i et sommerhus ude ved vesterhavet.. hvis jeg husker rigtigt, og så kørte der "dødens detektiver" i fjernsynet.. offeret i det program hed Cassidy.. og så tænkte jeg "Cassidy. nej.. det har jeg hørt for mange gange.. Cassi!!" og så kom der en sorthåret pige til live med fine grønne øjne (som senere hen blev brune) til verden, om hun hed Cassi.. Så var der ham her Cedric, som blev mobbet af de ældre elever på skolen.. sin bedste vens storebror, og Cassis storebror.. men Cassis storebror skulle have et navn.. D: jeg var uopfindsom, så jeg rettede bare det sidste I til et A.. Cassa... blev det så.. xD I min ene D.N.Angel bog stod der på et tidspunkt "en rigtig Casanova".. jeg undrede mig hvad pokker det var, og spurgte min mor,. hun fortalte ganske kort om myten omkring Casanova som i venedig forførte unge kvinder og blah blah.. jeg syntes navnet var pænt.. og syntes det vart lidt sjovt med første del Casa.. så.. jeg snuppede Nova, og smed det ind som hans efternavn XDD år efter blev jeg så lokket ind på kl af en veninde.. det var et helt nystartet rpg.. og jeg sad i bussen og skulle vælge en karakter at smide ind.. overvejede en hel del af mine chars som var opstået med tiden, men endte med at vælge Cassa.. fordi han simpelthen var så dejlig naiv, flink, men også selvcentreret og forfængelig..
Og så opstod han! jeg havde glemt han havde grønne øjne.. så han fik brune i stedet xD
Kazoya: Kazoya har en mærkelig opstandelse.. den veninde som også fik mig ind på kl, ville også have mig ind på et andet rpg.. kan ik lige huske hvad det hed xD men vi aftalte at oprette en dæmon og en vampyr, som evigt og altid var uenige, diskuterede og tilsvinede hinanden.. men stadig var de de bedste venner.. og.. så opstod der den her mærkelige person med sort langt hår, høj hat, stok og to forskelligt farvede øjne.. jeg havde det her tekken kamp spil til playstaition 1.. hvor der var den her fyr der hed Kazuya.. Jeg kunne ikke helt huske hans navn da jeg skrev Kazoya ned.. XDD så Kazoyas navn er faktisk en stavefejl.. Oo men altså.. Rpg'et gik dødt.. så jeg flyttede ham til KL i stedet.. o: tilpassede ham lidt ved at give ham nogle horn.. (han havde dem også dengang.. men de var ikke så tit fremme xD) og så fik han flere og flere horn.. Oo og blev mere og mere flabet.. Hans klør stammer fra den karakter Elizeph også stammer fra.. forklarelse følger xD
Elizeph: Elizeph har en mærkelig opstandelse.. xD Engang.. var der det her rpg: Fuglelandet.. hvor jeg var så fandens uopfindsom at oprette "Eclipse" fra Demon diary.. eller.. han hed det samme og havde samme billede.. resten var anderledes vil jeg skyde på xD.. han var sådan en lidt kold og ligegyldig type.. og af en eller anden mærkelig grund valgte jeg at give ham meget hårde negle, som ragede 3 cm ud fra hans fingerspidser, og som var meget skarpe..
Senere hen på et andet rpg, opstod min karakter Kxirachaz.. han var en kynisk, hjerteløs og ligegyldig ypperstepræst for en meget ond gud.. han var vel også en slags dæmon? - han ser for øvrigt meget ud som Elizeph.. men hans næse er spidsere og så har jeg siden hen ændret en hel del på hans udseende. givet ham nogle flade horn osv.. men.. whatever! så aftale jeg sammen med en hel bunke KL'ere, at vi skulle oprette en dæmonpagt på kl.. xD vi skrev lister med forskellige "typer" der skulle være.. der var den voldelige, den perverse, den hysteriske, den snedige, den vise osv... Jeg fik posten som den vise.. Af ren dovenskab, tog jeg Kxirachaz doll'en, og omfarvede den xD gav den sort hår og grønne øjne.. rødt og hvidt tøj.. XDD og sådan opstod Elizeph.. den kyniske, lidt sære dæmon... oh well.. xDD han har så med tiden fået mere personlighed.. og et mere skønligt udseende.. owo
Duzzel: .. Hans navn var igen en stavefejl fra min side.. XD;; fuck,.. det gør jeg tit.. Egentlig ville jeg have stavet hans navn Ducell... efter de der Duracell batterier.. XDDD men troede de hed Durazzel.. -.-; og så var der det her rpg Savrasijun.. som mig og en veninde havde lavet.. i starten var han bare "et menneske".. som var helt hvid i huden med sort hår.. Han havde iskræfter og en hel masse andet mægtigt eftersom han var prins.. han var landets stærkeste! (belive it or not).. efterhånden blev han mere og mere blå.. og der opstod "en race".. efter mit hoved omkring ham XDD og så kom han til kl.. Men jeg var led og ked af altid at have stærke karaktere >< så jeg bestemte mig for at han skulle have mistet sine kræfter, og ikke kunne noget.. han var i forevejen meget fysisk svag.. sååh.. det passede fint.. XD
Sådan opstod Duzzel o:
Ayoka: Ayoka opstod.. eeeh.. han opstod bare.. XD jeg fandt det her fine billede af en cute dreng i Yukata.. oog... så en kattepige med samme frisure.. o: og så opstod han.. han skulle have et navn.. og måtte virkelig holde mig selv tilbage for ikke at kalde ham "ayase" som hovedpersonen i en af mine yndlings mangaer hedder x_x men så skulle det minde om! XD så.. det blev Ayoka.. Ooog.. han skulle være dæmonjæger, fordi det syntes jeg der manglede.. Jeg ville have han skulle være sådan en type, som mange ville mene var lidt tøset.. men i virkeligheden skulle han så være gang i at vokse sig stor og mandig xDD.. selv om jeg som det ser ud nu ik rigtig kan se ham som en stor og mandig person.. XDD
... kan det passe at jeg ik har flere chars? o.o kan ikke lige komme på flere