Anori

453
karakterer

Anori 15.04.2009 17:58
Fordi at jeg ville prøve igen, og nu hvor jeg har scanner ledningen helt for mig seeeelv ~

Højst tre bestillinger af gangen, det tager tid for mig at lave dem.

Man kan vælte mellem følgende; Portræt, Chibier eller får.

Eksempler på tegninger kan ses her;

http://inuyasha4ever123.deviantart.com

De må kun bruges på KL, men jeg har ret til at poste dem på min dA account :3

Kræver dette:

Referencebillede eller yderst grundig beskrivelse
Tålmodighed
At vide om det skal være et portræt, chibi eller et får
Evt stilling.

1.
2.
3.

Darcie

359
karakterer

Darcie 18.04.2009 19:09
yesyes, så er man lige den føøøøørste til at bestille her ^.~

Mh, tjaé jeg ville gerne have lavet et portræt af lainey her.. du kan se et billede af hende i min underskrift, hvis det kunne være til lidt hjælp.
altså, hun må meget gerne se kynisk ud, og have et ondt skævt smil på læberne.
lidt om hendes udseende; hun har sort hår, men hendes pandehår er mere mørkebrunt end sort. hendes hår går hende til lidt under skuldrende og hendes pandehår er strøget lidt til siden, men er der stadig. håret er meget pjusket og uredt. laineys øjnefarve er en blanding af gråt og orange.. det kan godt være svært at lave, men du må gerne inprovisere lidt med dem.
derudover er hun yderst bleg. næsten helt hvid i huden, og hendes kropsform normal. hun er iført en sort, lang top, og noget der minder om et par lyse jeans med store huller på knæende. udover har hun en meget for stor frakke, som er lysebrun og går hende helt ned til ca. hendes knæ. hendes sko er sorte, og slidte. og så er de overmalet med farve, og snavs.
lainey går altid med en hel masse armbånd, i alle farver, og en halskæde blandet med samme forskellige farver.
også skal jeg lige sige tilsidst, at fordi hun er dæmon, har hun fire horn som er brune, de to forreste større end de to bagerste. (sig til hvis det er for svært at forstå?)

mh, spørg endelig hvis der er noget som jeg har glemt? ^_^ også håber jeg du forstår..

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 9