Jeg vil også være med xD Altså, mine chars har som de fleste andres et liv selv, de forelsker sig når det er naturligt for dem. Har kun én gang arrangeret en forelskelse for mine chars på kl, og det er godt nok mange mange år siden!
George: Well han har været forelsket to gange i sit liv. Først gang var det aftalt med personen bag, og anden gang skete det ligesom bare. Han har ikke nogle specielle ting, han kikker efter, da han ALDRIG ser på en kvinde på den måde, og det kommer lige meget som et chok for ham hver gang, det sker. Denne gang er han så faldet for en lejemorder. Flot George, hun er lige din type! Hun ler ad ham, er slet ikke som han forventer, hun reagerer anderledes end han er vant til, og jeg havde SÅ meget ikke set de to sammen - ever! Og alligevel stod det der pludselig og smask ... yeah well -.-'
Levon: Erhm, Levon forelsker sig hele tiden! Han kan dårligt nå at komme ud af den ene forelskelse før den næste rammer ham. Han går mest efter det ydre, selvom en dejlig personlighed gør forelskelsen dybere, og humor - så er den helt gal! Han er pt mest forelsket i Aishe, men har et godt øje til andre - fx Maki. Det er dog ikke til at sige hvor længe noget af det holder; den næste der svinger hofterne forbi ham og ser i hans retning er måske næste bud xD One never knows with Levon xD
Ihsan: Erhm, ja her snakker vi så karakteren, der ikke forstår et kys og kyssede sin bedste ven for at spørge ham hvad fanden, det skulle betyde, da hun ikke kunne forklare det ... Hun har aldrig været forelsket og bliver det nok heller aldrig. Hun er dog meget betaget af Kijo, men det er mere på venneplan. Tror simpelthen hendes hjerneskade helt har fjernet den der kærlighedsfaktor fra hendes hoved xD
Så ja, tre meget meget forskellige chars med hver deres reaktion. Men gud hvor er de sjove at spille xD George er måske den sjoveste, når han er forelsket xD Han bliver helt forfjamsket til tider, maler billeder af hende, skriver digte og breve han aldrig sender og er godt forvirret XD også når det går godt! Han er den store romantiker, selvom der er så langt imellem hans forelskelser, og han drømmer om et lykkeligt ægteskab og endnu flere børn - - hint hint til Gabrielle :P