Din karakters følelser

Gæst

0
karakter

Jeg tænkte på noget.. o:
Når ens karakter herinde bliver forelsket i en anden osv osv, så er det jo personen bag karakteren (dig som læser det her ligenu) der bestemmer at karakteren bliver forelsket..
Men hvad gør at du bestemmer dig for; "ham/hende skal min karakter forelske sig i!" ?

Renatika

653
karakterer

Renatika 27.02.2009 17:19
Hm, snakker vi kun forelskelser, eller..?

Men anyway, stort set alt hvad mine karakterer gør, - med mindre det er et plot jeg har planlagt i et godt stykke tid - sker fuldkommen tilfældigt. Det sker enormt tit at de pludselig gør et eller andet, som overrasker mig fuldkomment. Selvom jeg selv skriver det, lever de deres eget liv :3

Så, svaret på dit spørgsmål er vel, at det bestemmer jeg ikke engang selv xD

Kyoshiro

454
karakterer

Kyoshiro 27.02.2009 21:50
Nu skal jeg først lige kommentere at det næsten aldrig sker for en som mig *Vinke dovent med en hånd*, men hvis det sker er det næppe planlagt.
Selvom det lyder mærkeligt, styrer jeg slet ikke den slags ting. Hvis mine chars blir forelsket sker det spontant og tit uden mit samstykke :p

Lad Tilfældighed herske!
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 27.02.2009 22:00
Mine karakterer som er blevet forelsket med tiden, det sker tilfældigt. Tror aldrig at jeg har aftalt sådan noget offgame? Marion, Aynry, Zagasumi... har alle blevet forelsket ved et tilfælde. Samson... har ikke været forelsket ingame, så han... er lidt mere reserveret i den sag xD
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 27.02.2009 23:14
Tilfældigheder... Kan vi virkelig kalde det dét? For det sker jo at et eller andet sted i vores baghovede er der en speciel masse af uorden, hvori der ligger følelser som vrede, glæde, kærlighed og lykke over at vinde i lotteriet, smasket sammen til en stor horrible klump hjernevand. Og så når vi oplever andre mennesker, når vi ved hvad de vil gøre og ud fra den her masse af blandet ragelse trækker nogle tråde som vi strikker sammen til et billede af scenen vi læser og skriver på. Og så vil nogle specielle følelser præge hele billed scenariet.
Og hvordan vi så ser situartionen, påvirker os vel til at vurdere, hvorvidt VI i DEN situartion ville reagere, fordi de følelser der er i vores sammensplattede hjernevand, er kun må kopier af vores egne følelser.

Vi sidder vel egentlig og leger guder når vi bestemmer HVAD vores karakterer skal føle. HVOR de skal være og om der skal være en pointe med det de gør. Så min konklusion vil være at jeg tror at vi vælger at gøre vores karaktere forelskede alt efter vores egen synsvinkel af hele situartionen, vores egen mening - En mening der bliver gjort i vores underbevisthed...

Og nu har jeg snakket sort i for lang tid, så jeg tror bare jeg vil trykke Udfør.

Chriq

125
karakter

Chriq 28.02.2009 00:05
Når jeg spiller, spiller jeg rollen som Chriq meget realistisk. (Og dvs rollen som bymenneske fra fremtiden der ryger ind i en primitiv og kold middelalder) Så hvis han syntes en pige er rigtig køn, bliver han forelsket i hende ^^
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 28.02.2009 13:35
Jeg prøver bare spille min karakter så godt jeg kan ud fra, hvordan jeg har lavet profilen. Man har vel en eller anden form for fornemmelse af, hvem sådan en tybe ville forelske sig, så hvis jeg møder sådan en, forelsker min char sig. Men måske giver det også lidt underholdning til spillet, for jeg synes næsten altid det medføre en god omgang rod i systemerne x3

Gæst

0
karakter

Jeg mente nu mere hvad der fik de forskellige karaktere til det ^^

ex. Jeg har flere forskellige chars.. hvis følelser reagere forskelligt o.o Cassa forelsker sig sjældent sådan "rigtigt" men bliver forblændet af skønhed.. Elizeph.. ja, han er bare ikke specielt kærlighedsagtig xD .. Kazoya skal facineres af talenter, eller noget i den dur.. Ayoka er mest normal.. Han tiltrækkes af folk der ser pæne ud, og som er venlige overfor ham..
Så når karaktere udfylder de krav mine forskellige chars har, så lader jeg dem forelske sig xD..
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 06.03.2009 14:29
Aah, sådan det skulle forståes xD

Well..

Samson: VIL ikke forelske sig. Det er han faktisk bange for at gå hen og gøre :S
Marion: Hun kan godt lide drenge som tager sig af hende.. Khaoz xD
Zagasumi: Er den beskyttende type, så han forlanger måske en lidt mere "sårbar" kvinde... Zhasmina xD
Aynry: Well.. der er det vidst bare hendes lyse side, der falder for utrolig søde drenge xD

Htqz

1844
karakterer

Htqz 07.03.2009 06:51
* glo * tjae.. hvis vi skal tage det på den måde xD

Horisont: forelsker sig oftest i den modsatte type af hende selv ( læs: Hendes nuværende kæreste og elsker er Morgoth.... IGEN!! )
Bledan: Ehmm.. Ja har faktisk ikke så meget styr på ham med kærlighedsliv, tror det er noget der skal arbejdes på.
Jerik: Kan overhovedet ikke forestille mig ham i et kærlighedsforhold. Og hvis det endelig skulle komme så langt skulle det være ved nogen han kunne føle sig tryg og sikker ved.
Sherakazit: Forelskede sig for mange århundreder siden og er stadig ikke kommet sig over ham og hendes skæbne.. :/ Det var en hun følte hun kunne betro sig til.
Vartan: Han ville ikke kunne holde i et seriøst kærlighedsforhold bare en dag. Det er hans naturlige og halvv zombiede væremåde alt for vild, drukkenboltet og sær til. Han foretrækker one-nighters.

Gæst

0
karakter

Mine karaktere er faktisk aldrig blevet forelsket af egen fri vilje.

Da Lesta var sammen med Kali, er jeg lidt i tvivl om om han nogensinde elsket hende som sådan. Det var mere et plot med hende bag Kali, fordi hun var min bedste veninde og sådan. Samme grund til at Lesta blev forelsket i Vlad - Altså at min veninde sidder bag Vlad, og det kunne bare være sjovt at lave et sådanne plot.

Tash har altid bollet til højre og venstre, og tvivler på hans mekaniske hjerne overhovedet ved hvad forelskelse betyder.

Men ja.. Det er meget sjældent mine karaktere forelsket sig >_<;

Yin

371
karakterer

Yin 07.03.2009 21:50
Yin- Kan blive forelsket i hvem som helst (næsten). Men det ender altid med at hun forelsker sig i en der hader hende, eller at nogen hun ikke bryder sig om forelsker sig i hende. Øhh, men hun forelsker sig når jeg er det hjørne, hvilket er ret tit, fordi det er en del af hendes personlighed.

My- Er for barnlig til at forelske sig...
Dreng: My! Jeg syntes du er sød, skal vi holde i hånd?
My: ADDDD! drengelus! *Løbe skrigende bort* *cries*

Mark- Var/er forelsket i Eaz. Men det kunne han ikke finde ud af, så han passer nok ret meget på fra nu af :D

Dorthea

673
karakterer

Dorthea 08.03.2009 12:52
Uhada... Oo

Lee: Tøsen her bliver nok ALDRIG forelsket. hvis det endelig er, skal det nok være en hun kan se op til, og som bare generelt gør hende glad... Hver ting til sin tid OoO
Taus: En smuk og fornuftig pige, som har begge ben solidt plantet på jorden, men som stadig ikke er dybt kedelig.
Julian T.: Aisha ^o^ hvad mere er der at sige? Owo
Dorthea: Hun er kun 6 år gammel og hun syntes at de fleste drenge er klamme, i hvert fald hvis det er på kæreste måden.

Magdaléna

117
karakterer

Er det så nu, jeg skal være dum og sige: IT'S LIKE MY CHARACTER HAS A MIND OF ITS OWN!
aj, alle mine karaktere er mine splittede og fuldkommen psyko personligheder....så vis jeg ville gøre det, ville de gøre det..o_O'' Så jeg laver bare en masse mini-mars'er xD

Gæst

0
karakter

Jeg syntes virkelig - som de fleste af jer også siger - at alt hvad mine chars gør er tilfældigt.. Jeg planlægger det overhovedet ikke og jeg er egentlig lidt - en smule - træt af at lave en profil i starten, før jeg har brugt min char, for jeg ved virkelig ikke hvordan denne her person, opfører sig ingame. Jeg har virkelig ingenting at gøre med hvad min person gør, udover at jeg skriver det ned - og så måske også min fantasi, men det er overhovedet ikke bevidst.
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 27.04.2009 11:55
Hmm.
Jeg tror egentlig bare noget jeg kan føle at det sker. Jeg kan ikke forklare hvordan.
Men jeg kan på en eller anden måde føle at de andre personer (som jeg tråder med) mener at de skal have noget sammen. Det er lidt svært at forklare. Men sådan gør jeg.
Men nogen gange når jeg laver en karakter så den første den ser forelsker sig i den person. Jeg ved ikke hvorfor men jeg er bare lidt underlig :P xD

Vanessa

133
karakter

Vanessa 02.03.2011 12:20
Jeg hører til den gruppe der laver arrangerede forelskelser XD
Mine karakterer forelsker sig sjældent, i en karakter, hvis skaber jeg ikke selv kender. Jeg tror det er sket like én gang.
Det har altid været sådan noget..
"Hej, [navn på bekendt] skal Vanessa og X ikke herremeget være kærester? :B"
Men det er nok fordi jeg baserer meget af rollespil på plots baseret på forhold und so weiter.
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 03.03.2011 19:46
uuuh vanvittigt gammel tråd ... cool 8)

*at ændre svar* Før i tiden lod jeg bare mine chars render, men jeg har fundet ud af, at det er meget sjovere at arrengere det x) De fleste af mine chars har det nemlig sådan, at de ikke gider bruge tid på den slags følelsesmessige udbrud, så det ville være svært at få dem til at forelskesig spontant.

George

1633
karakterer

George 21.03.2012 14:34
Jeg vil også være med xD Altså, mine chars har som de fleste andres et liv selv, de forelsker sig når det er naturligt for dem. Har kun én gang arrangeret en forelskelse for mine chars på kl, og det er godt nok mange mange år siden!

George: Well han har været forelsket to gange i sit liv. Først gang var det aftalt med personen bag, og anden gang skete det ligesom bare. Han har ikke nogle specielle ting, han kikker efter, da han ALDRIG ser på en kvinde på den måde, og det kommer lige meget som et chok for ham hver gang, det sker. Denne gang er han så faldet for en lejemorder. Flot George, hun er lige din type! Hun ler ad ham, er slet ikke som han forventer, hun reagerer anderledes end han er vant til, og jeg havde SÅ meget ikke set de to sammen - ever! Og alligevel stod det der pludselig og smask ... yeah well -.-'
Levon: Erhm, Levon forelsker sig hele tiden! Han kan dårligt nå at komme ud af den ene forelskelse før den næste rammer ham. Han går mest efter det ydre, selvom en dejlig personlighed gør forelskelsen dybere, og humor - så er den helt gal! Han er pt mest forelsket i Aishe, men har et godt øje til andre - fx Maki. Det er dog ikke til at sige hvor længe noget af det holder; den næste der svinger hofterne forbi ham og ser i hans retning er måske næste bud xD One never knows with Levon xD
Ihsan: Erhm, ja her snakker vi så karakteren, der ikke forstår et kys og kyssede sin bedste ven for at spørge ham hvad fanden, det skulle betyde, da hun ikke kunne forklare det ... Hun har aldrig været forelsket og bliver det nok heller aldrig. Hun er dog meget betaget af Kijo, men det er mere på venneplan. Tror simpelthen hendes hjerneskade helt har fjernet den der kærlighedsfaktor fra hendes hoved xD

Så ja, tre meget meget forskellige chars med hver deres reaktion. Men gud hvor er de sjove at spille xD George er måske den sjoveste, når han er forelsket xD Han bliver helt forfjamsket til tider, maler billeder af hende, skriver digte og breve han aldrig sender og er godt forvirret XD også når det går godt! Han er den store romantiker, selvom der er så langt imellem hans forelskelser, og han drømmer om et lykkeligt ægteskab og endnu flere børn - - hint hint til Gabrielle :P
Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 11