Damian

148
karakter

Damian 07.10.2008 20:36
Har den her været der før? Tror det ikke, og jeg vil faktisk rigtig gerne vide hvor mange KL'ere der ryger >D >D >D (neeeejh! Ikke når der er ild i jer XD ). For jeg har en teori om noget som jeg gerne vil prøve at styrke: Folk der er kreative og skriver meget og er sprogligt intelligente ryger som gruppe mindre end andre (ikke at de ikke ryger, men måske er procentdelen mindre?). Jeg ved det ikke endnu >D
*Gal professor*

Avia

504
karakterer

Avia 07.10.2008 20:44
Som afstemningen så fint formulerer, NEJ jeg RUGER ikke. :3 Og ryger heller ikke

Damian

148
karakter

Damian 07.10.2008 21:30
Som afstemningen så fint formulerer, NEJ jeg RUGER ikke. :3 Og ryger heller ikke

Årh pis XD ! *Doh*

Htqz

1844
karakterer

Htqz 07.10.2008 21:57
nej ryger ikke, og kune ikke finde på det da jeg får det herredårligt når jeg er sammen med folk der ryger. Er desuden opvokset med et par skorstene til forældre, endnu en grund til at la være med at ryge.

Nakumu

133
karakter

Nakumu 08.10.2008 06:07
Jeg derimod må jo tilstå at jeg ryger * At skamme sig* Og når det kommer til at ruge... Ja så vil jeg ikke udtale mig ^^^
Derud over, så har jeg også en Mor der er stor ryger, en mormor der har røget i flere 100 år samt en stedfar der engang var ryger.. så ergo rygning er en del af mit familie liv ^^

Renatika

653
karakterer

Renatika 08.10.2008 13:34
Til trods for at størstedelen af mit kvindlige bekendtskab er kæderygere, så holder jeg mig selv fra det :3

Samira

418
karakterer

Samira 08.10.2008 13:47
Har aldrig røget og vil heler aldrig ryge x'D
For mange i min familie er døde af det møg, og mange lider af mén efter det.. bvadr >_<
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
karakterer

Nova 08.10.2008 16:02
Nope.. ryger ikke, og har aldrig prøvet det før, selvom jeg flere gange har fået tilbuddet, men kan ikke se, hvorfor jeg i det hele taget skulle prøve det? Måske kan man være nysgerrig, men jeg behøver ikke at prøve det :b

Misume

116
karakterer

Misume 08.10.2008 17:38
Nej og håber ikke nogen nogensinde vil få mig overtalt til det. Hader røg!

Gæst

0
karakter

ikke cigeratter... har prøvet det, men synes ikke det smagte eller føltes særlig godt.
men ryger/ruger nogen gange SHISHAAA!!
ej det gør jeg ikke så tit, kun nogen gange, men ikke så meget...
Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 08.10.2008 22:42
Ryger ? Ikke cigaretter d:
Har taget et sug af en cigar engang, men det var til nytår - jeg kan forresten ikke anbefale det, man har en dårlig smag i munden i 2-3 dage efter - og jeg har ingen intentioner om at ryge noget som helst nogensinde igen.
FoX

FoX

132
karakter

FoX 09.10.2008 18:58
Jeg siger det samme som samson. hvorfor overhoved prøve? :p

Gæst

0
karakter

Næh, ruger ikke og ryger heller ikke *host-host* er dårlig sammen med røg hoster så hårdt at jeg næsten hoster blod op Oo Men, nu døde min far så lige af lunge kræft her ikke forså lang tid siden (var stor ryger men, stoppede for 3 år siden) så jeg holder mig væk fra det x'D

Samara

185
karakter

Samara 11.10.2008 10:01
Jeg ryger hverken cigaretter, Grøn Bogø eller noget som helst andet xb
jeg nøjes med at være afhængig af kitkat

Uzuri

464
karakterer

Uzuri 12.10.2008 18:07
Jeg ryger heller ikke... Syntes det er en forfærdelig vane...

Milla

606
karakterer

Milla 12.10.2008 23:13
Jeg ryger ikke smøger fast og der kan gå flere måneder mellem, at jeg ryger. Det kommer an på så meget, så som mit humør, må jeg indrømme...
Men jeg elsker vandpibe engang imellem (... hvor var det rart at have en kæreste med vandpibe *sukke*).

Gæst

0
karakter

Har desværre en vane med at være afhængi af ting som virkelig ikke er godt for mig, eller noget menneske for den sags skyld.

Har flere gange overvejet at ryge, bare for at komme af med den afhængihed. Tyggegummi er desværre ikke nok for mig. Har røget engang, men kunne nok i sidste ende ikke finde på at begynde igen.

BlitzKrieg

118
karakterer

Jeg må dog tilstå at jeg ryger. (En del..) Jeg har det dog fint med at jeg ryger, får det godt af det, det er afslappende (for mig da ^^") Jeg har selv været anti-ryger, og altså VIRKELIG anti-ryger. Det sjove er dog at jeg bare lige pludseligt fik lyst til at prøve det, og siden dengang (siden starten af påsken burde jeg mene) gået værre for sig. Ryger ca en halv til hel pakke om dagen. og tro mig det er ikke godt for økonomien _ _"

Sidse

496
karakterer

Sidse 19.10.2008 19:37
Jeg må tilstå at jeg er "hygge-ryger", jeg ryger når vi sidder i en stor flok og snakker og ryger samtidig. Jeg er ikke fast ryger, men jeg ryger da også til fest og sådan. Men det er rart ikke at være afhængig. Og det skal lige siges at jeg har hygge-røget i snart 3 år.

Nemo

169
karakterer

Nemo 19.10.2008 20:57
som de fleste nok har set til kl turene ^^
så ryger jeg, men kun når jeg er sammen med mennesker og er holdt op med et købe smøger selv, mest for at skære ned på mit forbrug og jeg ryger aldrig rigtig når jeg er hjemme XD
Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 11