Yokumes doll-bestillings-emne-forsøg

Morgana

534
karakterer

Morgana 23.02.2009 10:47
Ehm, hvis dit tilbud stadig står ved magt, vil jeg da gerne have et billede til denne karakter?

Base: - Alexander er den dovne, ugidelige type, der ikke bryder sig om ansvar, så han må gerne ligge ned og se lidt ligeglad ud.
Karakter: - Alexander Arogno Saphiri.
Tøj: - Beige, vide, vadmelsbukser. Lidt alá posede trekvartbukser. Blusen er en blegblå tunike med snorelukning i halsen. Evt. en ulveskindskappe med sorte tipninger… Det er ikke en must ;)
Hår: - Frisuren er pjusket og strittende, pga. saltvand. Håret er blegt/gyldent, en mule mørkere inde ved rødderne. Det er vel ca. 10-15 centimeter langt…
Øjenfarve: - Blå!
Smykker/ar/etc.: Hans venstre underarm er prydet af et brandsår. Det har form som et ’S’, hvor der er 3 vertikale rifter over. Rifterne er ar efter en gepard.
Andet?: - Nej, det tror jeg egentlig ikke… - Men spørg endelig, hvis der er noget, jeg har glemt! (:

Htqz

1844
karakterer

Htqz 24.02.2009 03:05
Nu det alligevele r klokken l*rt om natten og jeg ligger med feber kan jeg vel ligeså godt give det et forsøg.. Men lige til advarsel: Har aldrig været god til det med hår .. Især ikke når det stritter og har farver længere inde/ude XD

Og hvad betyder vertikal? * glo uket på *

Morgana

534
karakterer

Morgana 24.02.2009 22:10
Jeg vil være beæret, bare du gør et forsøg *dances*
Vertikalt svarer nogenlunde til lodret. Det vil sige, at stregerne bryder det 'S', han har på armen... De er lidt længere en s'et, måske lidt skråtstillede... Lav det, som du synes... Jeg har set nogle af dine andre dolls, så jeg stoler på dig (:

Gæst

0
karakter

hmm. Jeg kyler den lige på stalled indtil videre. Har en nogenlunde ide om det men det er som om den lidt driller mig ved den base jeg fandt så vil se om ejg kan finde en anden brugbar.. Ellers ender ejg ski bare med at pixle et eller anden sammen... Har ikke givet op endnu!

Morgana

534
karakterer

Morgana 14.04.2009 22:28
Det er bare helt i orden :)
Det haster ikke for mit vedkommende, og jeg synes, at dine ting er værd at vente på! XD

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 9