Gæst

0
posts
0
karakter

Slettet Bruger 05.02.2008 22:26
Yay xD

Så er jeg skam også på banen oO
Hvis du ønsker en doll, lavet af moi, skal du bare udfylde dette skema, og poste herunder ^^,

(Krop)
Base: Hvis du ikke kan finde en, bliver det nok en DHF'er
Hudfarve:
Øjenfarve:
Hårfarve:
Frisyre:
Andet:

(Tøj)
Overdel:
Farve:

Underdel:
Farve:

Strømper:
Farve:

Sko:
Farve

Evt. kappe, frakke eller jakke:
Farve:

Andet:


Jeg tager imod 3 bestillinger af gangen, og hvis ventetiden er over to uger, må du sende mig en pm og se om du kan få mig sparket igang Oo

Eksempler på dolls:





Alle baser er fra http://www.stvgr.net/dhf/

Kø:
Romeo
Tom

Samara

185
posts
0
karakter

Samara 07.02.2008 18:10
Base: Du må selv vælge, men gerne en fra http://home.att.net/~art30/
Hudfarve: Helt ligbleg
Øjenfarve: Helt fuldkommen hvide - altså ingen iris eller noget som helst.. bare hvid
Hårfarve: Sort
Frisyre: Langt, glat hår med naturligt stop. Det må gerne gå en smule ind over ansigtet
Andet: Hendes øre er ikke mega lange, men alligevel spidse ! Der er masser af sølvsmykker i

Tøj: En slidt, gammel gråkjole med ødelagte ærmer og revner.. Går til lidt over knæet
Ingen sko

Andet: En spinkel sølvkæde om halsen, med en oval rubin i

Spørg hvis der er andet x3

Gæst

0
posts
0
karakter

Slettet Bruger 07.02.2008 20:02
Fint ^^,
Er allerede godt igang oO

Gæst

0
posts
0
karakter

Slettet Bruger 07.02.2008 21:03
Så Samara ^^,
DEt tog ikke så lang tid, og når man tænke på at jeg normalt ikke bruger den slags baser, syntes jeg den blev fin ^^,


Basen er fra: http://home.att.net/~art30/

Samara

185
posts
0
karakter

Samara 07.02.2008 21:12
OMG ! Den er virkelig flot O_O

Tak tak tak tak <3
Den skal i brug x3

Selvom kjolen er for mørk, men det går sku nok xD

Gæst

0
posts
0
karakter

Slettet Bruger 07.02.2008 22:15
uhh mig vil prøve :P

(Krop)
Base: og ja kan ikke selv finde en -.-" overrask mig :P
Hudfarve: normal
Øjenfarve: røde
Hårfarve: sådan blondt men lidt ovre i den leverpustegs farvet
Frisyre: to lange tåtter hår hvor håret i nakken er kort
Andet: hun har et sort hårbånd med en spænde i i håret

(Tøj)
Overdel: en tyk trøje der er lidt for stor til hende
Farve: grå (gerne mørkegrå)

Underdel: en nederdel der går til lige over knæende
Farve: grå (gerne lidt lysere en den anden grå)

Strømper: man kan ikke se dem
Farve: stadig ikke se dem

Sko: lange støvler med snore i
Farve sorte

Evt. kappe, frakke eller jakke: jo en åben lang jakke
Farve: sort

Andet: to halskæder den ene er et kors som hænger i en lidt lang kæde, den anden er et lille brækket horn (fra Kazoya) som hænger i en lidt kortere kæde ^^,
og nårrrh ja jeg var lige ved at glemme det vigtigste.. hun har brune Ulveøre og hale ^^,

Illusiane

889
posts
6
karakterer

Illusiane 18.02.2008 20:19
Nu vil jeg henvende mig til dig kære Healene, da der åbenbart *host* ikke rigtigt er nogen der kan fuldføre min opgave (ikke kritik, den er svær)
Sagen er nemlig den, at jeg gerne vil have en avatar til min anden char, bjørn.
som du nok kan ragne ud, kan han forvandle sig til en bjørn, og avataren skal forestile ham i bjørneform.

han er en lille bjørneunge, med beige om snuden, og omkring benene.
resten af hans pels er chokoladebrun.
han må gerne have et sort halsbånd omkring halsen...

kan du klare min forfærdelige opgave?

Aisha

192
posts
1
karakter

Aisha 19.02.2008 12:24
Jeg vil gerne have en avatar - eller hvad det nu er det hedder -, men de baser jeg har fundet, er en smule store. Jeg ved ikke om du kan formindske dem, eller noget, men hvis du ikke kan, så bare sig til - så finder jeg en lille én jeg kan lide.

(Krop)
Base: Jeg har fundet to, fra href="http://www.beyond-the-valley-of-poopsky.tk. Så kan du bare vælge den du tror er nemmest at lave, eller bede mig om at finde en anden, 'kay?  ^.^ (Jeg kan bedst lide den nederste (x )

Hudfarve: Gyldenbrun.
Øjenfarve: Hun er blind, så hvide, næsten. Det er lidt svært at beskrive, syntes jeg, men kik på en af de to dolls jeg har i min underskrift, hvis du ikke ved hvad jeg mener.
Hårfarve: Mellembrun, grænsende til mørkebrun.
Frisure: Hendes hår skal gå til lige under skulderbladende, være kruset og sidde lidt tilfældigt.
Andet: Hun skal helst ikke have nogen form for make-up på.

(Tøj)
Overdel: Det skal være en kjole, med lange ærmer. Der skal være et korset, og gerne en masse pynt og tingeltangel, hvis du kan lave det. Hvis du kan lave det, vil jeg gerne have et bånd på ærmerne, midt på overarmene.
Farve: Støvet grøn med gyldent mønster. Ærmerne må gerne være mørkere end korsettet/korsetten. Båndet på ærmerne skal være endnu en tand mørkere.

Underdel: Som sagt, skal det gerne være en kjole, så det her må gerne hænge sammen med toppen. Den skal være en neutral underdel, uden puf. Den skal gå helt ned til fødderne (som man alligevel ikke kan se på nogen af baserne). Der må gerne være en lille smule mønster, hvis det kan lavet. For eksempel et mønster af guldtråd, eller sådan noget?
Farve: Samme farve som overdelens ærmer.

Strømper: Ingen.
Farve: Ingen strømper, så ingen farve.

Sko: Heller ingen, men man kan alligevel heller ikke se fødderne for kjolen, og fordi der ingen fødder er på baserne.
Farve: Igen, ingen farve, fordi der ingen sko er.

Evt. kappe, frakke eller jakke: Nej tak.

Andet: Hvis du kan lave det, så må hun gerne have en snor om det venstre håndled, med en sort, lille pose bundet fast til.


Hvis min bestilling er for krævende, så bare drop den, (:

Gæst

0
posts
0
karakter

Slettet Bruger 19.02.2008 19:32
Zelen - Jeg vil straks gå i gang oO
Yang - Jeg vil prøve ^^, (al magt til photoshop xD)
Aisha - Jag kan sige det lige ud oO Jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre dem mindre, og da slet ikke hvordan jeg skal lave den på de baser oO Jeg er ikke en ret god doller, så hvis det ikke er for meget besvær, må du meget gerne finde en anden, og evt. en der ikke er i fugleperspektiv, da jeg aldrig har lavet noget som helt i det perspektiv før -.-"
Romeo - Der kan godt gå lidt tid xD Jeg har en pokkers masse på halsen lige nu, og jeg ved ikke helt om du evt overså at jeg skrev 3 bestillinger af gangen ^^, Desuden ville jeg høre om jeg gerne måtte bruge en dhf base. Jeg er er nød til at finde andre baser, og jeg elsker dhf ^^,

Jeg vil gå i gang med det samme, men der kan godt komme til at gå lidt tid.. Jeg kan heller ikke love at jeg kan lave dem alle i samme rækkefølge, men det overlever i nok ^^,
I må desværre bære over med mig, men jeg er lidt stresset -.-"

Aisha

192
posts
1
karakter

Aisha 19.02.2008 19:45
Det er helt okay; jeg forstår dig godt. Men jeg behøver ikke lave hele bestillingen om, vel? Jeg skal bare finde en anden base, ikke?

Hvad med eller måske?
De er fra http://home.att.net/~art30/, hvis nogen gerne vil vide det?  ;p

Gæst

0
posts
0
karakter

Slettet Bruger 19.02.2008 20:36
Jo det er helt fint ^^,
Tusind tak

Yang - Din bjørn? xD

Jeg ved godt at jeg ikke fik de rigtige farve, men jeg gjorde mit bedste xD Jeg må indrømme at jeg er lidt stolt af den ^^,

Baseløs

Illusiane

889
posts
6
karakterer

Illusiane 19.02.2008 20:43
den er SØØØD!
kunne jeg måske lokke dig til at... lave en i hvid? altså en isbjørn?
BEBE?
bare når du får tid?

Gæst

0
posts
0
karakter

Slettet Bruger 19.02.2008 20:44
Det kan jeg vel godt oO
Det er bare at lege lidt med lyset.. Det tager to min xD

Illusiane

889
posts
6
karakterer

Illusiane 19.02.2008 20:47
juhuu! nu mig glad! *dances*

Aisha

192
posts
1
karakter

Aisha 19.02.2008 20:49
Jeg ved godt bjørnen ikke har noget med mig at gøre, men hvor er den dog fin :lol:
Fed pelsefekt-ting ;p

Gæst

0
posts
0
karakter

Slettet Bruger 19.02.2008 20:52
Så ^^,

Gæst

0
posts
0
karakter

Slettet Bruger 20.02.2008 10:13
Zelen - Så blev den endelig færdig oO Det er ikke det kønneste, for den drillede helt vildt, og jeg måtte skynde mig, da jeg tror at mit egern er syg -.-"


eller..



Basen er fra http://www.stvgr.net/dhf/

Gæst

0
posts
0
karakter

Slettet Bruger 20.02.2008 11:31
Tusind tak oO

ImageReady og Photoshop er nede lige nu..
*had på Zelens dolls* xD
Og min tablet er.. jah, jeg blev lidt vred xD

Sidse

496
posts
4
karakterer

Sidse 20.02.2008 12:20
Base: En fra DHF, skal være en kvinde
Hudfarve: den originale farve
Øjenfarve: Blå
Hårfarve: Rød brunt
Frisyre: Det er et stykke længere en skulderen, og det har lidt bølger, eller hvad man kalder det, det er meget fyldigt.
Andet:

(Tøj)
Hun har en sort kjole på, uden stropper, og uden ærmer. Man kan lige ane et corsage inden under. Den skal helst se lidt slit ud, og den må gerne have lidt facon, som en kjole fra middelalderen. Man kan ikke se hendes sko.


Håber det var nok, ellers må du lige sige til :P

Sidse

496
posts
4
karakterer

Sidse 20.02.2008 12:20
Base: En fra DHF, skal være en kvinde
Hudfarve: den originale farve
Øjenfarve: Blå
Hårfarve: Rød brunt
Frisyre: Det er et stykke længere en skulderen, og det har lidt bølger, eller hvad man kalder det, det er meget fyldigt.
Andet:

(Tøj)
Hun har en sort kjole på, uden stropper, og uden ærmer. Man kan lige ane et corsage inden under. Den skal helst se lidt slit ud, og den må gerne have lidt facon, som en kjole fra middelalderen. Man kan ikke se hendes sko.


Håber det var nok, ellers må du lige sige til :P


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten
Lige nu: 1 | I dag: 12