Få en tegning eller doll af Tsuyu

Gæst

0
karakter

Tegning's skema:

Person(er):
Stilling:
hvilket sted skal de være:
Tøj(også farve):
Hår(også farve):
Ansigts udtryg og Ansigt:
Andet:

Doll skema:
Base:
Hår(også farve):
overdel:
underdel:
smykker ovs:
Andet:

Håber der er nogle der vil bestille..

EKSEMPLER KOMMER SNART
Foxy

Foxy

702
karakter

Foxy 21.01.2008 07:51
Person(er): det er foxy
Stilling: hun skal stå i en danse position sår'n lidt ballet agtigt (find selv en position jeg er ligeglad :P)
hvilket sted skal de være: det skal være i en skov
Tøj(også farve): hun har en grå kjole på som går til lige over knæende
Hår(også farve): håret ja det er så svært at forklare så kig du bare på hendes billede XD
Ansigts udtryg og Ansigt: hun skal blinke med det ene øje og have et roligt smil på.
Andet: hun har også en halskæde på som er pærler rundt om halsen og de skal sidde tæt til halsen ikke noget med at det skal hænge og se løst ud ^__^ og så skal hun have langestøvler på som går til under hendes knæ (se på billede) hvor der er snore kryds og tværs ned af støvlen foran.

Darcie

359
karakterer

Darcie 21.01.2008 18:38
Doll skema:
Base: .. Vil du ikke gøre mig den store tjeneste at finde en til mig? x3 det skal bare være en pige, på omkring de 18-19 år, med grønne øjne. ( hun er forresten rime lig spinkel )
Hår(også farve): Langt krystalblåt hår, som går hende til hoften. det er glat, og pandehåret hænder en smule pjusket ned i øjnene på hende.
Kjole: hun har en hvid lang kjole på, med et blåt mønster. ( du må meget gerne bare inprovisere lidt xD )
smykker ovs: hun har en sølv halskæde, med et hjertevedhæng på, hvor der i midten af hjertet sidder en blå rubin.
Andet: hun er et kattemenneske, så hun har hvide pjuskede katteøre, og en stor pjuskede hale, også hvid. og så har hun masse vis af rifter over det hele og på ryggen af kjolen er der en kæmpe rød blodplet, da hun har en kæmpe flænge ned af ryggen, fra nakken, og ned til starten af .. numsen xD

.. så tror jeg ikke der er mere? Ellers spørger du bare x3

Gæst

0
karakter

Foxy:

jeg ved det ikke var det du forventede men jeg orkede ikke at lave skov bagrundt.. og det er heller ikke rigtig ballet stilling.. men.. håber den er god nok.. jeg haa gjordt mig den frihed at lave transperant baggrund istedet xD

Maria: jeg begynder på din nu ^^

Gæst

0
karakter

Undskyld men hun har ikke hale *ikke for at lyde dum eller noget* hun har kun øre ikke hale sorry >_<

(er også Foxy)
DistortedDiva

DistortedDiva

2590
karakterer

(er også Tsuyu).. værsegod ^^ nu har jeg lavet den om..
Foxy

Foxy

702
karakter

Foxy 25.01.2008 07:54
Mange tak XD den skal nok blive brugt

Gæst

0
karakter

Maria daiamond:

Han lavet en med blodplet, og en uden.. baseb er fra http://www.deliriumdolls.kit.net/
håber det er ok, at jeg ikke lavede mønster over hele kjolen.. ^^

Darcie

359
karakterer

Darcie 27.01.2008 12:47
mange tak for den dejlige doll ^^;; .. den er vildt cute! ~<3

Gæst

0
karakter

NOGLE DER VIL BESTILLE??

Daisuke

93
karakter

Daisuke 11.02.2008 17:13
uhh miiig

Doll skema:
Base: vil du ikke nok finde en >__> du ved vel hvordan Deidara ser ud?
Hår(også farve): lyst/gult, sat op i en hæstehale på toppen afr hovedet og en tot hår ned i øjnene
overdel: en Akatsuke kappe
underdel:
smykker ovs:
Andet: Kappen skal være halv åben, og han skal have munde på hænderne

taak på forhånd

Dorthea

673
karakterer

Dorthea 20.02.2008 16:30
muahaha.. mig også ha' :3

Base: fra http://www.mohel.dk/world-of-risa
Hår(også farve): hendes hår er grønt, og på den her doll, skal det være kort og pjusket. deet stritter ret meget, og går hende til omkring midt på halsen. det er ret tykt.
overdel: en sort T-shirt, med et rødt hjerte på (hjertet må gerne ligne en lap). T-shirten må meget gerne se for stor ud, men hvis det er for svært, så bare gør den til en normal T-shirt.
underdel: nogle posede, røde bukser, der går ned til anklerne, og som faktisk er lidt for store også. de holdes oppe af en hvidt bælte.
smykker ovs: hun må gerne have nogle lange sølvøreringe i ørene, som ligner stænger der bare hænger ned. på lillefingeren på hånden som hun støtter på, skulle der gerne være en sølvring også. vær krativ - udseendet så denne er ligemeget x3
Andet: hendes sokker er sorte, og på den ene af fødderne (du bestemmer selv hvilken xD) må den gerne være ved at gå af. sådaan, at der er et lille stykke stof, uden fod i, hvis du forstår.

har du lyst til at tilføje noget eller ændre noget på tøjet, så gør bare det - Jeg overlever nok OwO

Gæst

0
karakter

-

Gæst

0
karakter

Dei: kan ikke lave din doll.. håret gider ikke blive ordenligt ><sorry

Dorthea: laver den nuuh ^^ og sory, jeg ikke har svaret hele ferien, men var i Roma.. XD
DistortedDiva

DistortedDiva

2590
karakterer

(Tsuyu;: er hjemme ved Rena så har lånt hendes bruger,)

Dorthea:
basen kender du..
er selv stolt af den, og håber du vil bruge den ^^

Dorthea

673
karakterer

Dorthea 27.02.2008 14:05
(Tsuyu;: er hjemme ved Rena så har lånt hendes bruger,)

Dorthea:
basen kender du..
er selv stolt af den, og håber du vil bruge den ^^

... OwO
guuud, den er sk*de kær xD jeg elsker den... OwO

den skal nok blive brugt, men på et andet tidspunkt, og et andet sted.. ^^ jeg er vild med den.. den er over kær.

perfekt 8D

Gæst

0
karakter

jeg vil gerne have en doll til en bruger jeg snart opretter igen ^^"

Base:
Basen er fra: http://www.stvgr.net/dhf/
Hår(også farve): det skal være langt løst hår som skal blæse lidt i vinden og så skal det være sort.
overdel: hun skal have en Hvid Skjorte på som er lidt for stor til hende.
underdel: nogle mørkebrune bukser
smykker ovs: intet
Andet: hun skal have sølvgrå øjne, ja næsten helt hvide og så skal hun have sorte sko på og sorte vinger som stikker ud af ryggen på hende (hvis du altså kan tegne det) ^^" ellers er der ikke andet .

Gæst

0
karakter

Max:
Du kan selv vælge hvad der ser bedst ud ^^, basen kender du
Foxy

Foxy

702
karakter

Foxy 02.03.2008 19:21
mange tak den er søøød ^^,

Chatboks