Indsæt nyeste tegninger her

Gæst

0
karakter

Nu vil jeg altså have en gammel kendning frem .. Herre meget yndlings emne >3<;;

Og jeg har stadig Naruto flip, så jeg vil ligge ud med nogle Naruto fanarts (igen xD)

xd Begge to lavet sammen med en på et Naruto RPG .. Sasuke klæder sig ud som Itachi og Naruto klæder sig ud som Kisame xD
Hun lavet lineartet, jeg lavet farverne på dem begge.

Også fordi jeg elsker Pein D: Herre meget den bedste Karakter jeg nogensinde har spillet RPG med .. mmmh <3
(Sjovt, jeg hørte Suspekt imens jeg lavet den, og jeg er så lalleglad over den?)

Gæst

0
karakter

Grif - de er fiiine ^^ Du laver altid sådan nogle flotte nogen xD

Yea.. Mine nyeste kommer her.. Det er Random, og hans søster..

Vi starter med hans søster XD Mangler bare lige at farvelægge hende.. Men hun kommer også her til KL... på et tidspunkt xD

Og Random som jeg også har i min underskrift.. Bare i stort.. Jeg er ikke rigtig kommet så godt i gang med at spille med ham endnu.. xD

Damian

148
karakter

Damian 14.12.2007 19:27
Hvaaaad?! *cries* Ingen gratis brødristere?!?!

Damian

148
karakter

Damian 17.12.2007 14:06
Tadaaah Kaffenarkomaner!!

Gæst

0
karakter

Tsk Damian, hold op med spamme 8'D Og cuté kaffe dyr XD Min mor syntes de var fine :3

.. Mere dårligt Naruto fan art fra min side xD
Den her tegning er egentlig baseret på en joke vi lavet på Naruto RPG'et da Pein (Som jeg spiller..) kom i kamp med Orochimaru .. Og jeg hader Orochimaru xD selvfølgelig ikke ham som spiller ham, da det er vores elskede Daniel, men bare karakteren i sig selv.. *host* enjoy!

Damian

148
karakter

Damian 17.12.2007 19:29
Tak Griffs mor xD
Det var ikke spam xD Det andet er over 3 dage gammelt, jeg havde glemt at jeg havde lavet det

(Var det ikke Griffs'mor der kunne lide Snape?)
For her er han! 8D
Jah, jeg skal lige øve mig lidt mere..

Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 17.12.2007 20:01
*Peje på Dami* Du er snapesnogger fan.. *Liste videre til Gii-chan*

*Peje anklagende på Gii-chan*
MAN KAN IKKE HADE OROCHIMARU!! *løbe skrigende ud..*

Det blev der ikke meget CC ud af.

Damian

148
karakter

Damian 18.12.2007 18:43
Alwyn - Arh o.o Jeg synes ikke den ligner Snapesnoggers stil..

Her er så en 'lille' historie-ting jeg fik lyst til at lave.

Gæst

0
karakter

Damian - OMG! O_O Kan huske dem alle, bortset fra 2'eren O_O Eller jeg tror ikke jeg kan huske 2'eren =_=

Aldricko Shen

67
karakterer

ababababab... der er LIIIIIGE en ting du har glemt.... halskeden forsvinder i 3'eren og er tilbage i den sidste

Damian

148
karakter

Damian 18.12.2007 20:16
ababababab... der er LIIIIIGE en ting du har glemt.... halskeden forsvinder i 3'eren og er tilbage i den sidste

På en måde.. Jeg har flere versioner af 3'eren, men jeg kunne ikke finde den med halskæden  o_o som også er den hvor han har sin ørering.. damn.. for den fik han også i den periode. Faktisk har jeg glemt en: Damian da han var pige..

Og her er så endnu en tegning af Damian, i hans fuldkommen dæmoniske form, hvor han halst vil smadre ting. Den eneste der kan kontrollere ham i denne form er Snodria
Jeg er i gang med at forsøge at farve den.

Damian

148
karakter

Damian 19.12.2007 16:19
Ny tegning  *dances*

Lige nu er han rigtig, RIGTIG gal! Og når det sker bliver han utrolig stor, stærk .. og dum (Lidt ligesom The Hulk - men det tænkte jeg slet ikke over den gang).
Tegningen tog vel ca. 1 time at tegne, og i dag har jeg brugt ca. 7 timer på at farvelægge den i Photoshop.
Jeg havde MANGE problemer med baggrunden, men den blev som den blev.
Han er iklædt en lille speedo badebukse-ting fordi det havde jeg lyst til xD For jeg kunne jo ikke bare lade det hele hænge ud.. hehe

Aldricko Shen

67
karakterer

ababababababab hvor er hans tatoo var? svar nu!!! kræver svar... SVAAAAAAAAR PÅKRÆVET AAAAAAAAAAAAARRRRRGH *at blive hysterisk*

Damian

148
karakter

Damian 19.12.2007 17:25
Jajah xD Jeg ved det godt, men jeg kunne ikke overskue at lave mere på den lige nu (jeg kører på 'ros' xD så jeg skal lige roses lidt før jeg kan fortsætte)

Kiqann

93
karakterer

Kiqann 19.12.2007 18:04
Øhm , ja... her er ... nogle tegninger ^^'

En, tegning x] lavet i photoshop, basen kan jeg ikk huske hvor er fra ^^'

Øhm en tegning jeg har lavet i paint ^________^

En tegning jeg tegnede, da jeg var nede xD lol

Ja, en tegning der skal forestille en aktivist, altså, den er bedre når man ser den irl end på dette billed _ _"

hehe ^^' ... ja, det var så dem.. lidt sølle er de, men det er i hvert fald nogle næsten nye. Nr. 2 er ikke så ny, men tja.. ^w^

Aldricko Shen

67
karakterer

oki...
FUUUUCK DEN ER DEJLIG DEN TEGNING... ej den er faktisk meget god og fin, synes dog han skulle tage at skifte undertøj..

flot flot vicki meget flot, men det ved du jo allerede

Damian

148
karakter

Damian 19.12.2007 18:19
Tezoso - ababababababab xD Så er den opdateret!! (kig op)

Aldricko Shen

67
karakterer

weeeee den er der... meget meget flot... *klappe i hænderne... og give en kiks*

Htqz

1844
karakterer

Htqz 19.12.2007 18:24
Tez; det er fordi Damians tatoo er falsk, også forsvnadt den fordi Dami gik i bad og voksede så meget. xD

Damian

148
karakter

Damian 19.12.2007 18:25
Den er da lige der?! @,@ klik opdater..

Eller klik her http://www.l-chan.dk/images2/damian2.jpg

Og hvis den heller ikke virker så klok OPDATER
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat